Londýn si objednal 94 nových souprav metra, na jejich vývoji se budou podílet i Češi

Jan Horčík - 28 Listopad 2018

Nové vozy londýnského metra nabídnou více prostoru, jsou klimatizované a plně průchozí. Dodávky vozidel budou zahájeny v roce 2023.metro vozy vlaky Siemens

Digitalizace dopravy metra bude zajištěna prostřednictvím platformy Railigent.
foto: Copyright (c) Transport for London

Londýnské metro je již raritou a turistickou atrakcí. Menší rozměry jeho tunelů připomínají, že v době jejich budování, tedy před více než sto lety, byli lidé v průměru zhruba o dvanáct centimetrů menší než dnes. Avšak i do historických tunelů lze postavit moderní vozidla.

Nové soupravy metra Siemens z rodiny Inspiro pro Londýn, na jejichž konstrukci se bude podílet také český tým vývojářů, nahradí stávající vozy ze 70. let minulého století. Vlaky budou obsluhovat linku “Piccadilly” a první z nich budou dodané v roce 2023.

Zakázku v hodnotě 1,5 miliardy GBP (1,54 miliardy eur) uzavřely Siemens Mobility a London Underground (LUL), dceřiná společnost firmy Transport for London (TfL), zodpovědná za městskou železniční síť britského hlavního města.

Moderní vozy metra představují lepší zážitek z jízdy, mají široké dveře, jsou průchozí a plně klimatizované. Informační systém uvnitř vozů navíc pomůže zákazníkům snadněji plánovat další cíl cesty.

Společnost LUL objednala nová vozidla jako součást upgrade programu „Deep Tube“, který obsahuje linky Piccadilly, Bakerloo, Central a Waterloo & City. Do roku 2026 se očekává navýšení kapacity na lince Piccadilly v době špičky, kterou denně využívá 700 000 cestujících (z 24 až na 27 vlaků za hodinu). Interval mezi vlaky bude 135 sekund v nejvytíženějších časech přepravní špičky.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Kuk

off

Krátkej pohled zpět do loňskýho roku o tom jak to bylo se záchranou australský energetiky a ílonovou baterkou. A taky o aspektech o kterých Elon neměl ani ponětí. O vysokých cenách energie, které zvyšují chudobu australských sociálně slabých obyvatel. Říkají tomu Power Powerty.
https://youtu.be/w7BMaG3zyVo

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Naštěstí šlo jen o jeden ze států federace, ve zbytku Austrálie zvítězili příznivci uhlí, a ceny elektřiny tam zůstali dostupné, takže rvát dotace po větrnících a solárech ještě krizově do obří centralizované baterky nepotřebovali.

Jinak energetická chudoba v Austrálii je to, když si nemůžou křováci pouštět přez celé léto klimatizaci.
Anglosaské národy všeobecně příšerně plýtvají energií, a mají mizerné stavby, kterými profukuje.

Obrázek uživatele Kuk

Ve videu žádný křováci nebyli, ale jen anglosaskej starej pár tak nemel blbosti.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Ironie on:A Vyfuk maji v elektrarne. Produkuji vic CO2 nez diesly. Dieselmotor je cisty a snizuje emise. Ironie off.

Obrázek uživatele Joe

OFF: GM propouští v USA a Kanadě 14000 lidí a zavírá 4 fabriky.

Cituji:

Cílem je snížit náklady a přesunout pozornost k samořízeným autům a elektromobilům.
Zdroj: https://ekonomika.idnes.cz/general-motors-automobily-tovarna-propousteni-usa-fhm-/ekoakcie.aspx?c=A181128_103354_ekoakcie_jn

***
Tak good morning... manažéři GM se asi náhle probudili v 21. století , jinak mi to rozum nebere ....

taky:

https://www.theguardian.com/business/2018/nov/28/general-motors-oshawa-plant-closure-employees-respond

---

Fotovoltická elektrárna 9 kw -36 panelů, Solární ohřev vody 75 trubic- 12 kw, Tepelné čerpadlo in 6kw out 23 kw. Elektromobilista čekatel....:-))) Na obrázku s mým synem Matějem se těšíme u TMS, od který sme měli na nějakej čas ve Vegas klíč...:-)))

Obrázek uživatele Jan Horčík

Informovali jsme.

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Obrázek uživatele Joe

JJ saffra , klidňe mi to vymázněte ať s tím zbytečně nezabírám místo.... Někdy nestíhám všechno absorbovat, jak je ten život zběsilej .. Dik ..:-)))

---

Fotovoltická elektrárna 9 kw -36 panelů, Solární ohřev vody 75 trubic- 12 kw, Tepelné čerpadlo in 6kw out 23 kw. Elektromobilista čekatel....:-))) Na obrázku s mým synem Matějem se těšíme u TMS, od který sme měli na nějakej čas ve Vegas klíč...:-)))


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicNabíječky elektromobilů Circontrolveletrh e-SalonAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobil