Na nedávném setkání akcionářů řekl Elon Musk, že konfigurátor pro elektromobil Tesla Model 3 bude online koncem července. Zprvu bude k dispozici minimum možností volby.
foto: Electrek.co
„V úvodu bude konfigurátor Modelu 3 v podstatě nabízet jen možnost volby barvy a velikosti kol,“ řekl doslova Elon Musk před pár dny na výročním sjezdu akcionářů Tesla.
Už dříve potvrdil, že cílem u Modelu 3 je maximální snížení nákladů na výrobu, tedy i snížení počtu možných konfigurací z více než 1500 (Tesla Model S) na méně než 100.
NEPŘEHLÉDNĚTE Tesla Model 3 na testovací dráze ve Fremontu
Zároveň už dříve potvrdil, že v červenci, kdy má výroba Tesla Model 3 odstartovat, se budou vyrábět nejprve ty nejzákladnější verze auta. Co se týká konfigurace kol, k dispozici budou 18″ a 19″, a pravděpodobně šest barev (bílá, černá, stříbrná, červená, modrá a Signature Red).
Musk nicméně dodal, že konfigurátor bude zobrazovat budoucí možnosti úprav auta včetně hrubého odhadu jejich dostupnosti. Například duální motory přijdou na konci roku 2017 či začátkem 2018.
O elektromobil Tesla Model 3 je nicméně takový zájem, že maximální objem výroby (asi 400 000 aut ročně) je už teď rezervován na 18 měsíců dopředu. Kdo si dnes auto zarezervuje, dostane jej nejdříve v roce 2019. Tesla má tak dnes odhadem kolem 500 000 rezervací na Model 3.
Nevite kdy ma byt Model 3 predstaven uz ve finalni verzi? Uz
Nevite kdy ma byt Model 3 predstaven uz ve finalni verzi? Uz by to melo byt nekdy v techto dnech ne?
Odhadujeme začátek července.
Odhadujeme začátek července.
Jsem nabyl dojmu že spíš konec.
Jsem nabyl dojmu že spíš konec.
Zatim jeste nevyjelo ani jedno auto TM3 a petrolheadum uz
Zatim jeste nevyjelo ani jedno auto TM3 a petrolheadum uz praskaji nervy. Cekam, ze az se vyroba rozjede, tak uz budou nekde na vozicku a budou slintat. Mrtvicka ceka vsechny odpurce EV.
všichni si drží koryta zuby nehty a bojí se změny 😉
všichni si drží koryta zuby nehty a bojí se změny 😉
tohle dokážou jen TESLY
tohle dokážou jen TESLY :)))
drsnysvet.cz/vozy-tesla-dokazou-vic/
No jsem někde kolem 110-120tis místa tedy první den
No jsem někde kolem 110-120tis místa tedy první den dopoledne online objednávek. A ne že bych se základní verzí oproti většině zde nemohl žít, ale přesto pokud by lepší baterka a dual motor s autopilotem a snow paketem byli do cca 1200000+DPH tak bych se asi nechal zlákat. Čekal jsem že to do června/července 2018 dostanu. A teď ta otázka – kdo bude uspokojován jako první ten co je na 153000 místě a chce/spokojíse se základem a je to US nebo ten na 120000 místě a je EU?
Tesla jasně deklarovala, že jako první jdou objednávky ze
Tesla jasně deklarovala, že jako první jdou objednávky ze západního pobřeží USA, pak východ, pak zbytek světa. Vzhledem k tomu, že důvodem je blízkost servisů kvůli vychytávání much v prvních sériích, tak je 100% jisté, že EU neupřednostní, tečka.
Spíš bych viděl pravděpodobné, že než se otevře dovoz do EU, tak už bude možné objednávat více konfigurací.
To je a není pravda.Podleme je tím myšleno jen prvních
To je a není pravda.Podleme je tím myšleno jen prvních 20-50tis kusů pak už je to jedno.
Jen bych chtěl upozornit že první se bude vyrábět verze s
Jen bych chtěl upozornit že první se bude vyrábět verze s nejvyšší baterii tedy 75kWh s jedním motorem. Článek je v tomto poněškud zavádějící, rozhodně první do výroby NEpůjde nejlevnější tesla se základní baterkou, to je portvrzeno.
A jak pak dodrží $35000?
A jak pak dodrží $35000?
Nijak, kdyz prvni objednavky budou na drazsi verze, tak budou
Nijak, kdyz prvni objednavky budou na drazsi verze, tak budou holt za vetsi cenu ne? Za 35 pak budou pozdeji…
viz. Bobanek podemnou
viz. Bobanek podemnou
Teda, že tohle TESLE ještě někdo baští. Konfigurátor
Teda, že tohle TESLE ještě někdo baští. Konfigurátor bude hotový až po začátku výroby a dokonce umožní vybrat si barvu karoseria a kola. To je vtip, nebo si fakt dělaj prdel? Barvu si dneska můžu vybrat i u kočárku nebo kola …
A to ještě po několikaletém čekání od rezervace auta …
Čím dál více mi to připomíná letadlo. Jediné co je zajímá jsou investoři a cena akcií. Je evidentní, že TESLA žije z investorů, nikoliv ze zákazníků/prodejů. Minimálně všechny jejich kroky tomu nasvěčují.
Vem si prášek a šupky zpátky na pokoj.
Vem si prášek a šupky zpátky na pokoj.
Na to jednu radu ti dám: ber nebo nechej ležet
Na to jednu radu ti dám: ber nebo nechej ležet
nechapu v cem je problem… Delaji dobre auta a investori to
nechapu v cem je problem… Delaji dobre auta a investori to ocenuji. Mozna vic nez bych cekal, to jo, ale to nic nemeni na predchozi vete 🙂
Každý zákazník si může vybrat jakoukoliv barvu auta,
Každý zákazník si může vybrat jakoukoliv barvu auta, jestliže to bude černá. Henry Ford 🙂
:-)))
:-)))
Pepine, tak to není. Konfigurátor nejprve bude dostupný
Pepine, tak to není. Konfigurátor nejprve bude dostupný těm prvním 10 tis. klientů z řad vlastních zaměstnanců. To znamená, že první tři měsíce nedostane TM3 nikdo jiný.
TM3 bude vůz, který za svoji cenu nebude mít srovnatelnou konkurenci. Mnoha lidem se to sice nelíbí, ale na tom není vůbec nic špatného. Mají na to právo i prostor k vyjádření např. na http://www.autoforum.cz.
Tady na hybridu jsou čtenáři většinou naladěni jinak.
A Tesla z investorů a z aktuální ceny akcií nijak neprofituje. Tesla zatím investuje a tvrdě pracuje. To je rozdíl. Jak to vypadá, když někdo z něčeho profituje, to se stačí podívat na některé naše miliardáře. To je úplně něco jiného.
Spletl jste si diskuzi. O „letadlech“ je SpaceX, tady se
Spletl jste si diskuzi. O „letadlech“ je SpaceX, tady se bavíme o autech. Já osobně bych docela chtěl bych mít takovou „vtipnou“ společnost, která se po pár letech na trhu dostala na 2x větší prodeje než Maserati za 100 let. A myslím, že je to docela přesné porovnání, protože Maserati a Tesla mají skoro na chlup stejnou průměrnou prodejní cenu aut.
Jako vtipnou společnost doporučuji např. BYD auto,
Jako vtipnou společnost doporučuji např. BYD auto, založena 2003. Sice nemá celkové prodeje el. aut jako TESLA, ale zase prodávat el. autobusy nejde ve stejných počtech, jako os. auta. 😉
Tesla poslední dobou více slibuje, než dělá: 20 nových gigatováren, když zatím není dokončená ani první, několik nových aut, když to zásadní (TM3) zatím ani nevyrábí, atd.
Nikdo Tesle neodpáře, že rozhýbala trh, ale to na dlouhodobý úspěch nestačí. Jedna věc je mít dobrý/inovativní/špičkový produkt a druhá je přeměnit ho na dlouhodobě fungující ekonomický model. Nějak si pořád nemyslím, že se splní vlhký sen mnoha zdejších diskutujících, že všechny ty hrozné VW, GM, Fordy, Toyoty atd. zkrachují, protože trh ovládne TESLA.
Je škoda, že tento server a hlavně diskuze čím dál více připomínají spíše setkání členů TESLA kultu, než cokoliv jiného – viz. reakce na můj první příspěvek …
No, přeji všech diskutujícím, aby se brzo dočkali své vysněné TM3 za 35k $. A v mezičase můžete do práce jezdit na kole. Do nové Tesly pak budete nasedat se stehnama jako Olaf Ludwig – na trénování budete mít určitě času dost 😀
No konečne 🙂
Dúfam že tam budú aj ceny, nech sa konečne
No konečne 🙂
Dúfam že tam budú aj ceny, nech sa konečne rozhodnem či si na to auto počkám ,alebo zruším rezerváciu iné EV/PHEV.
Přímá konkurence nebude vdohledu dalších 2-3let. Tedy
Přímá konkurence nebude vdohledu dalších 2-3let. Tedy pokud někdo nechce jen baterku a čtyři kola.Takovych aut bude víc.
Totéž jsem si myslel v roce 2012. Dnes si jsem jistý, že
Totéž jsem si myslel v roce 2012. Dnes si jsem jistý, že konkurence už Teslu nedožene nikdy. A je to strašná škoda.
Jak rád bych se mýlil.
Jedine, že by Tesla začala cúvať. Vtom prípade by ju
Jedine, že by Tesla začala cúvať. Vtom prípade by ju dobehli možno aj za 5 rokov 😀