Kia se vrací do evropského mistrovství League of Legends 2020, v hlavní roli elektromobil e-Niro

Kia se letos vrací do evropského mistrovství v počítačové hře League of Legends (LEC) v roli hlavního partnera. Rozvíjí tak svoji sponzorskou podporu oblíbené soutěže ve světě e-sportu, kterou zahájila již v roce 2019.

Kia pokračuje v roli hlavního partnera LEC s novými sponzorskými právy, které umožňují ještě těsnější začlenění značky do celosvětové komunity e-sportů
foto: Kia

Automobilka bude i nadále sponzorovat sekci ‚Kia Player of the Game‘, v níž analytici mistrovství LEC v průběhu roku 2020 hodnotí a vybírají nejvlivnější hráče z více než 180 her. Nově v této sezóně pak Kia vystupuje jako ‚presenting sponsor‘ (s právem uvádět dovětek „v podání“) dvou cen mistrovství LEC: ceny pro čistě profesionální hráčské týmy ‚All-Pro Team Award‘, resp. ceny ‚Kia Split MVP Award‘ během jarního a letního splitu.

V rámci slavnostního zahájení sezóny 2020 se Kia spojila s pořadatelem mistrovství LEC, kterým je firma Riot Games, za účelem produkce zahajovacího hudebního videa s názvem ‚I Want the LEC Back!‘.

Uvedený film obsahuje chytlavou originální skladbu v podání skupiny LECtronic (tvořené šesti komentátory LEC, tedy moderátory živého vysílání, kteří současně vystupují i jako členové kapely) a elektromobilu Kia e-Niro.

League of Legends (od r. 2009) je on-line hra typu RPG a zároveň celosvětově nejoblíbenější e-sport. Hra, do které se každý měsíc zapojuje přes 100 milionů hráčů, má miliardy sledujících po celém světě. Sledovanost mistrovství LEC v roce 2019 meziročně vzrostla o 30 procent a celosvětově dosáhla přes 61 milionů lidí.

Hráči League of Legends soutěží tak, že kontrolují postavy svých ‚bojovníků‘ a spolupracují jako jeden tým ve snaze dosáhnout nadvlády nad virtuálním teritoriem v rámci hry. LEC představuje nejvyšší úroveň soutěžního klání League of Legends na území Evropy; v nejvyšší lize spolu soupeří deset týmů.

Podobně jako u tradičních sportů sledují LEC miliony fanoušků. Ti prostřednictvím digitálních streamovacích kanálů sledují své oblíbené týmy profesionálních hráčů e-sportů a nejlepší komentátory.

„V našem angažmá ve světě e-sportů jsme se rozhodli pokračovat v přesvědčení, že toto rychle vzkvétající odvětví je pro značku Kia efektivní marketingovou platformou,“ uvedl Michael Choo, šéf oddělení pro zákaznické zkušenosti se značkou z Kia Motors.

„Prostřednictvím této partnerské spolupráce může Kia komunikovat své budoucí plány přechodu od obchodního modelu založeného na spalovacích motorech k modelu zaměřenému na elektromobily a přizpůsobená řešení mobility.“

„V rámci sezóny mistrovství LEC 2020 se Kia zavázala zajistit online i off-line zážitky podtrhující rychlý postup značky na cestě stát se předním světovým dodavatelem čistých řešení mobility a současně propagovat svá mimořádně konkurenceschopná a atraktivní ekologická vozidla i vozy typu SUV,“ vysvětlil Choo.

„Jsme přesvědčeni o tom, že tyto zkušenosti se značkou získané prostřednictvím naší těsné partnerské spolupráce s Riot Games inspirují a vyburcují celou řadu fanoušků hry League of Legends i jejich komunity po celém světě,“ komentoval Choo. „Tyto zkušenosti se značkou rovněž přispívají k rychlému růstu a oblibě oceňovaného a propracovaného evropského šampionátu League of Legends.“

Sezóna LEC 2020 je rozdělena na tzv. jarní a letní split; první akce začíná 24. ledna v berlínském studiu firmy Riot Game. Podrobnosti o termínu a místu konání finále jarního splitu budou oznámeny později.

tisková zpráva

2 Comments on “Kia se vrací do evropského mistrovství League of Legends 2020, v hlavní roli elektromobil e-Niro”

  1. OFF:Audi musi priskrtit vyrobu eTronu, protoze jeden dodavatel
    OFF:Audi musi priskrtit vyrobu eTronu, protoze jeden dodavatel nedodava jak by mel. Proslycha se, ze je nedostatek baterii. Dobre jim tak pitomcum. Kde jsou ty jejich hrde kecy jak to maji vse perfektne vyresene. Haha, po tolika desetileti naskoku maji problemy jako garazova firma. Dostali do kuli, dobre jim tak.

Napsat komentář