Kia představí na veletrhu Amper v Brně kompletní nabídku elektrických aut

redakce - 18 Březen 2017

Již 25. ročník největšího veletrhu elektroniky, elektrotechniky a automatizace Amper proběhne v Brně od 21. do 24. března 2017. Značka Kia předvede své kompletní portfolio elektrických vozů v rámci doprovodného programu Amper Motion.K vidění bude Ekologické auto roku 2017 v ČR, hybridní crossover Niro HEV<br />
Prezentaci značky KIA doplní také manažerský Plug-in hybrid KIA Optima PHEV a čistě elektrický model Soul EV

K vidění bude Ekologické auto roku 2017 v ČR, hybridní crossover Niro. Prezentaci značky KIA doplní také manažerský plug-in hybrid Kia Optima PHEV a čistě elektrický model Kia Soul EV

foto: Kia

Kia se 21. až 24. března představí na 25. ročníku mezinárodního veletrhu Amper, který je největším veletrhem elektrotechniky v České republice a na Slovensku. Poslední ročník veletrhu navštívilo více než 45 tisíc návštěvníků, kteří zhlédli expozice 605 firem z 23 zemí světa.

Kia, která už dnes patří v České republice mezi přední značky s nabídkou vozů na alternativní pohon, představí na veletrhu v rámci doprovodného programu Amper Motion kompletní portfolio svých ekologických modelů.

Návštěvníci veletrhu se tak mohou těšit na vlajkovou loď automobilky, model Kia Optima Plug-in hybrid, čistě elektrický automobil Kia Soul EV a také na zcela nový hybridní crossover Kia Niro HEV, který byl od počátku vyvíjen jako čistokrevný hybrid a který i díky tomu získal prestižní ocenění Ekologické auto roku 2017 v České republice.

„Kia si dlouhodobě uvědomuje, že budoucnost automobilismu leží v nízkoemisních technologiích, mezi které patří také hybridní a čistě elektrické motory. Tento segment trhu je na českém trhu sice v zárodku, ale v několika příštích letech očekáváme jeho strmý růst. Proto jsme také na ženevském autosalonu představili další dvě novinky na poli pohonů na alternativní paliva, kterými jsou Plug-in hybridní verze úspěšného modelu Niro a také Plug-in hybridní verze modelu Kia Optima kombi,“ říká Kateřina Jouglíčková, PR Manager společnosti Kia MOTORS CZECH.

Ekologické auto roku 2017: praktický crossover Niro

Kia Niro je celosvětově vůbec prvním čistokrevným hybridním crossoverem. Design vozu je inspirovaný přírodou, byl od počátku vyvíjen na speciální platformě určené k nasazení specifické sady ekologicky zaměřených technologií a hnacích ústrojí příští generace.

Výjimečnost modelu Niro podtrhuje fakt, že byl vyhlášen Ekologickým autem roku 2017 v České republice. O tomto prestižním ocenění přitom rozhoduje odborná porota v rámci soutěže Auto roku v České republice. Niro nabízí kombinaci benzínového motoru 1.6 GDI a elektromotoru s výkonem 32 kW.

Jeho pohonná soustava tak disponuje celkovým výkonem 104 kW a automobilu o provozní hmotnosti jen těsně přes 1,5 tuny dokáže dodat velmi dobrou dynamiku, kterou mohou sportovně založení řidiči ještě umocnit v režimu Sport. Kombinovaná spotřeba paliva je přitom pouze 3,8 litru na 100 kilometrů.

Kia Niro hybrid, elektromobil Kia Soul EV a plug-in Hybrid Kia Optima PHEV

Na veletrhu Amper v Brně budou k vidění elektromobil Kia Soul EV, plug-in hybrid Kia Optima PHEV i hybridní Kia Niro
foto: Kia

Že nejde jen o tabulkové hodnoty, dokazuje fakt, že model Niro je zapsaný v Guinnessově knize rekordů jako nejúspornější hybridní vůz na světě, když dokázal přejet USA s reálnou spotřebou paliva ve výši 3,08 litru na 100 kilometrů.

Jako jeden z mála hybridů Kia Niro také dokazuje, že obstojí i v náročných podmínkách – za automobil lze připojit brzděný přívěs o hmotnosti až 1,3 tuny, což není u hybridních vozů zdaleka běžné.

Díky uložení akumulátorů pod zadními sedadly nabídne Niro i zavazadlový prostor s objemem 427 litrů, který lze sklopením sedaček zvětšit až na 1 425 litrů.

Manažerský automobil se spotřebou pod 2 litry

Model Optima Plug-in hybrid dokazuje, že hybridní automobil může nabídnout dostatečný výkon, prostor pro posádku i zajímavou cenu. Vlajková loď značky Kia nabízí ve verzi Plug-in hybrid výhody paralelní hybridní soustavy kombinující benzínový motor 2.0 GDi s výkonem 115 kW s 50kW elektromotorem.

Oba motory se přitom doplňují, proto může Kia Optima Plug-in hybrid nabídnout celkový výkon 205 koní (151 kW) a nejvyšší rychlost 192 km/h.

Amper 2017 v Brně nabídne dvě auta do zásuvky značky Kia a jeden hybrid

Amper 2017 v Brně nabídne dvě auta do zásuvky značky Kia a jeden hybrid
foto: Kia

To při až neuvěřitelné spotřebě paliva 1,6 litru a 12,2 kWh na 100 kilometrů. V kombinovaném režimu tak nabízí tento model dojezd téměř 1 000 kilometrů, v elektrickém režimu pak 54 km. Akumulátor automobilu lze dobíjet z běžné zásuvky v garáži nebo kdekoli jinde.

Dobití na plnou kapacitu trvá v tomto případě necelých 5 hodin. Dojezd ale výrazně zvyšuje i použitý systém rekuperace elektrické energie, který dokáže baterie dobíjet kinetickou energií uvolňující se během zpomalování vozu.

Soul EV: malé SUV s nulovými emisemi

Nabídku značky Kia na veletrhu Amper v Brně doplňuje čistě elektrický model Soul EV postavený na platformě SUV. Tento model je vybaven stejnosměrným synchronním motorem s permanentními magnety, který nabídne maximální výkon 81 kW.

Ten dokáže tomuto stylovému vozu dodat maximální rychlost 145 km/h. Akumulátor s kapacitou 75 Ah lze z běžné zásuvky dobít za 5 až 18 hodin, ale v rychlonabíjecí stanici už za pouhých 24 minut.

Dojezd, při plném nabití akumulátoru, je přitom 212 kilometrů, využití rekuperace kinetické energie i důmyslná řešení minimalizující nároky na energii během jízdy přitom zajišťují co nejlepší využití energie v bateriích a prodlužují celkový dojezd.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář

off

Americky úpravce dodávek a pickupů na EV se 4,3 l V6 range extenderem :D
http://www.viamotors.com/powertrain/

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Obrázek uživatele Michelin

off
SC v Mariboru vcera otevreli.

---

To Tesla dává křídla. 31tis.km

Do Jugošky mě nic moc neláká, ale esli si do pár let poskládám volítanou Teslu tak tam začnu jezdit na prodloužený víkendy :D

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

V prosinci 2016 jsem diky ochote prodejce PEMM Brno mel moznost testovat Kia Soul EV (pres vikend). Pri bezne jizde po okreskach, venkovni teplota kolem nuly, spotreba lehce pod 17kWh/100km. Nocni nabijeni pri venkovnim stani a teplote minus 4 stupne z 220V & 10A zasuvky pridavalo dojezd cca 9km/hodinu. Dynamika auta super, pohodli pro ridice v pohode. S autem celkove spokojenost. Jsem zvedavy, co prinese nova verze.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Mohu se zeptat jak jste ty hodnoty měřil? 17 kWh/100 Km jestli s topením (při nule počítám že ano) je až neuvěřitelně dobrá hodnota. Ale to nabíjení mi při příkonu 2,2kW vychází na 24,5 kWh což by odpovídalo.
Já jen jestli ty palubní počítače u elektro aut taky rádi nekecají jako u benzínu.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Prúmerná spotreba po ujeti 32000 km za 30 mesicú, dle palubniho počítače kia soul, je k dnešnímu dni 13,9 kW /100km. V pohybu 6 dni v tydnu, v zimě zapnute topeni, na startu predtopeni. 10% silnice, dalnice, mestsky okruh,90% mesto.Obsazeni v průměru 2 osoby. Rychlost ve meste a na okruhu + 10km, silnice do 90, dalnice 105, do kopcu udrzuji dve čárky nad eko jizdu.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Podle palubáku je podle palubáku. Evidujete i skutečnou spotřebu podle elektroměru? Docela mě to zajímá protože většinou to ukazuje jiná čísla někdy podle toho co čtu i skoro 2x taková, což ekonomiku provozu posouvá úpně jinam.

Přirovnal bych to k tomu , když by výrobce notbuku uváděl spotřebu z Baterie do těla přístroje,ale vlastní odběr z adaptéru by byl o 50% vyšší ...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ano,vim, ze na dobiti 20% pri teplote 5C spotrebuji 6,21kWh, 40% presne dvojnasobek, nabijim ze 60% na 80%, pripadne ze 40% na 80%, max.jsem vybil na 8%, zcela mimoradne.

Hodnoty jsem odecital z palubniho pocitace, zadne mereni jsem nedelal. A ano, s topenim a obcasnym poustenim vyhrivani volantu a sedacek. Verim, ze v lete bych se dostal na 14-15kWh/100km. S EV se clovek "kocha krajinou", zadne zavody ... teda vlastne jo, jen kdyz chci kratkodobe ukazat boreckum v baseballove cepici s ksiltem dozadu a zatmavenymi skly, ze jejich auto neni nejrychlejsi ...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

A ukázal jsi jim že tvoje auto je rychlejší ? Kolik jsi z toho vytáh, 140 nebo snad až kosmických 150 kmh ?
Dyť se ti museli smát :-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Soul EV má maximálku omezenou údajně na 145 km/h ale tachometr Vám ukáže 155 m/h. Mám též Soula a rozhodně nejsem brzda provozu. Mě ukazuje průměrná dlouhodobá spotřeba 14,5 kWh. Nepoužívám tak často vyhřívání v zimě, jelikož jezdím v nepravdielné časy a u Soulu to nejde naprogramovat přes mobil jako třeba u VW nebo BMW. Jinak rekord km ujetý na jedno nabití padl loni v létě, kdy jsem ujel rovných 230 km a přijel jsem ke stojanu s 1%. Letošní tuhá zima a minus 18 C bez předehřevu udělalo s dojezdem také své, ale auto ujelo 130 km a nebylo potřeba žádné škrabky, topení fungovalo parádně a nežli jsem si stačil zavázat boty, tak bylo rozmrazené.

Behem vikendu, kdy jsem mel Soul pujceny, tak palubni pocitac ukazoval dojezd cca 145 km. Podotykam - bylo to pri lehce minusovych teplotach. Podle me, co se dojezdu a nabijeni tyce, se Soul chova v zime tak, jak by se dalo ocekavat. Jeste jedna vec - u PEMM v Brne na Jihlavske ulici je mozne dobijet na dolnim parkovisti. Sice jen v dobe oteviracky, ale i tak. Vzhledem k tomu, ze jsem tam nenabijel, tak nevim, co tam je za konektor (ale 220V to neni ;-) ...)

Jasne, ze ukazal. Kdyz se ti nekdo nalepi na - vime co - v rychlosti kolem 90 km/h a ty seslapnes "plyn" a v pohodicce jim ujedes, tak ukazes frajirkum s otocenym baseballovym ksiltem, ze mas zrychleni. A jim krasne spadla brada. Nemam potrebu s nekym zavodit, tak potom v pohode zpomalim zpatky na 90 km/h a necham frajirky, aby me predjeli svoji uzasne velkou rychlosti. Zaroven jsem jim timto zpomalovacim manevrem dovolil zvednout si sebevedomi, ze "oni umi jezdit teda fakt rychle a maji ma to". Ale to uz neni muj problem ... Poznamka: jezdeni po okreskach neni o rychlostech 140 km/h nebo 150 km/h ... ale to ty urcite vis. Hezky den.

Obrázek uživatele ozana

Ve městě se asi moc nesmáli, když on už byl za křižovatkou a oni teprve řadili dvojku.

---

Jezdím na proud, najeto prvních 58 tisíc km. G-E STROMOS 7 let a 63 tisíc km.

Bylo to ve stoupani, kde byly dva pruhy a frajirci se na me nalepili jeste predtim, nez dvojpruh zacal a davali mne najevo, ze prekazim ... jedno seslapnuti "plynu" na hranici rozdeleni pruhu a spadly jim brady ... Pak jsem jim umoznil zvednout si sebevedomi a nechal je, at me predjedou pote, co jsem zpomalil na normalni rychlost ...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Hm, divné že Soul neumí potvrdit své raketové zrychlení při ofic. zkouškách. Dyyť i sám výrobce udává 0-100 kmh za docela žalostných 11,2 s, to na moc velké závodění teda není

Ach jo ... to musi kazdy premyslet jen o raketovem zrychleni? Ono staci seslapnout "plyn"v EV Soul v rychlosti 90 km/h a auto zrychli mnohem rychleji, nez si frajeri se zatmavenymi skly mysli - a hlavne, nez jim to hlava pobere a zacnou reagovat. Neni snad jizda EV o pohode, tichu? Pro me jo. Pro tebe vsak asi ne, ale respektuji tvoji touhu po zavodeni. A preji ti hodne raketovych zrychleni. A taky ti preji vikendove svezeni v nejakem EV.

V takovém případě zpomalím až na předpisovou rychlost ať se třeba potentočkujou.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Obrázek uživatele M.Krupka

Tak tu máme v ČR na trhu Kia Soul EV, Kia plug in, Kia Niro hybrid, Hyundai Ionig EV i hybrid. A co Škoda? Škodovka respektive Volkswagen jako převlékl Audi Q7 na Seat Atecu a na Škodu Kodiaq, přidal škrabku na okna k víčku nádrže. Slušný vývoj.
Co představí na veletrhu Amper v Brně Škoda auto?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Víte sám, že Škoda, která je pod VW group, které zahrnuje velmi mnoho značek zatím nemá důvod na trh s EV auty vstupovat, jinak je nový VW e-Golf, který je velmi povedený a je i ve verzi plug-in hybrid. Dále jsou plug-in hybridní i VW passat kombi i limuzína + vw e-up, takže to máme celkem 5 modelů. Vzhledem k tomu, že se za loňský rok prodalo v republice celkem 271 elektrických aut a z toho Kia samotná prodala POUZE 6 kusů Soulu EV, tak se snaží. Jinak pro Vaši představu sám jezdím Soulem EV a jsem spokojen. Musíte se na celou věc dívat hlavně ekonomicky, takže asi tak.

Obrázek uživatele jurazhor

1 český EV EMA 1 bude k vidění na Amperu

---

jurazhor

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Lidl na Slovensku má svou rychlonabíječku s nabíjením pro zákazníky zdarma

youtube.com/watch?v=2K-18EVt7fw

kéžby šel český lidl podobnou cestou

Obrázek uživatele Michelin

Jen jsem nejak nepostrehl, ve kterem meste to je.

---

To Tesla dává křídla. 31tis.km

toto video je NOVÁ dubnica, cesta č.61, cca pol km GPS 48°56'29"N, 18°8'13"E.
nabíjačky budú funkčné len počas otváracích hodín, v Púchove a na iných miestach kde je alebo sa robí takýto Lídl majú predprípravu na rýchlonabíjačky no nieje isté že ich tam hneď namontujú. Vraj asi chvýlu počkajú že čo im prinesie táto jedna rýchlo nabíjačka

Billa, Bajkalská 19 - Bratislava
Popis:
AC:
4x400 V 22 kW
GPS: 48.158891, 17.143475
Platba: Zdarma, pre zákazníkov supermarketu...lus billa

Obrázek uživatele ozana

Bratislava Bajkalská ulice

---

Jezdím na proud, najeto prvních 58 tisíc km. G-E STROMOS 7 let a 63 tisíc km.

Obrázek uživatele Michelin

Diky

---

To Tesla dává křídla. 31tis.km

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nejen na Slovensku: v Budapešti jsou u dvou prodejen Lidlu 50kW rychlonabíječky ABB a v polské Poznani též jedna. Ve všech případech zdarma. U českého Lidla se snad budují střídavé nabíječky s Mennekes (max 22kW při třífázové palubní nabíječce, jinak 7,3kW), ale to se mi kvůli nabijeni po dobu nákupu ani nevyplatí vytahovat nabíjecí kabel...

Obrázek uživatele Radovan

Jó kde jsou ty časy, kdy Česká republika byla lídrem střední a východní Evropy. Nejdříve nás dohnalo a předehnalo Slovensko, následně Poláci s Maďary. V elektromobilitě ještě můžeme případně uhájit druhé místo, ale už to taky povážlivě vadne. Slováci měli SC Tesly jako první, Poláci už mají 3. Maďaři už stavějí rychlonabíječky u supermarketů, u nás se pilotně dávají obyčejné třífázové zásuvky červený 5kolík, převlečené za Mennekes.
Přitom ty samé řetězce v Německu dávno zjistily, že kvůli půlhodinky vytahovat nabíjecí kabel na 3,6-7,3kW výkonu zákazníci nebudou. Tak začaly osazovat místo nich rychlonabíječky s výkonem do 22kW, tedy připojené na ony červené pětikolíky. Jen si jejich zákazníci za tu půlhodinku nákupu dokáží nabít zdarma 10 kWh, ne 3,6-7,3 kWh. Proto se jim vyplatí zastavit, vrazit kabel ze stojanu do auta a jít nakupovat právě k nim.
Hrozně mně na tom baví ta debilita přístupu nadnárodního vedení, které s oblibou diktuje národním pobočkám i šířku proužků na uniformách zaměstnanců, ale v otázce sjednocení nabíjecích standardů, což je pro zákazníky daleko viditelnější věc, stojící před supermarketem, kolem níž musí každý projít, nejsou schopni to protlačit. A to by mohli mít celoroční kampaň v médiích, jak dávají nabíječku postupně v jednotlivých městech a politici by jim tam rádi jezdili stříhat pásky. A my elektromobilisté je chválili a na takovém otevření se účastnili svými auty. No nic, třeba na to časem některý řetězec přijde.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 53 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 15 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Co bych dal za obyčejnou zásuvku. Těch pár, co měl ČEZ tak je odstraňuje. Sehnat prodejnu s nabíjením 230V a ještě zdarma je hledání jehly v kupce sena. I takový Kaufland staví nové pobočky bez nabíječek a zatím s nimi nepočítá.

Obrázek uživatele Radovan

A co teprve s elektrokolem a elektroskútrem, tam je normální domácí zásuvka nutností. Ale i já mám s tímto krokem problém, protože si budu muset zřejmě dokoupit kabel s koncovkou Mennekes, abych se v budoucnu mohl pomalu nabíjet. Jsou to samozřejmě vyhozené peníze, protože víc než 3,6 kW výkonu moje palubní nabíječka stejně neumí, takže teoretických 22 kW Mennekesu je mi víme k čemu.
Co však považuji za největší tragédii tohoto kroku ČEZ je fakt, že 2 automobily na 1 stojanu se nebudou nabíjet výkonem 2 x 22 kW, jak by mohla klamavě slibovat dvojice zásuvek Mennekes, ale jenom stávající příkon 22 kW rozdělí mezi 2 auta. Úplně stejně, jako docházelo ke zpomalení nabíjení v době, kdy byl používán 1 Mennekes a já dojel a píchnul se na vedlejší pomalou domácí zásuvku. To je podle mně prasárna. Zvláště pak musí nadávat majitelé vozů se silnými palubními nabíječkami s výkonem 20kW a vyšším, jako Renault ZOE, Smart ED či Tesly. Ostatní s výkony 3,6-11 kW budou v pohodě, jen si budou muset koupit onen kabel s Mennekes zástrčkou, pokud už ho nemají.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 53 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 15 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Obrázek uživatele ePavel

Bylo by to moc logické kdyby to stojan rozdělil mezi dvě auta. V Liberci jsem si ale vyzkoušel že to tam mají nastavené natvrdo na 10 a 20A takže člověk dobíjí i když je tam sám pomaleji než byl zvyklý ten kabel do budoucna určitě využijete nejen kvuli cezu. bude přibývat wallboxu především u obchoďáku

---

http://ts.la/pavel4572
Najeto 180.000 el. km. 27 měsíců bez spalováku.
http://wifi.sampro.cz/ev-charging~c144.html

Lidl už dokácel stromy tak začal stavět nabíječky?

"Kácení stromů u prodejen Lidl"
https://cs.wikipedia.org/wiki/K%C3%A1cen%C3%AD_strom%C5%AF_u_prodejen_Lidl

Fakt pěkný svinstvo to bylo.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Obrázek uživatele Radovan

A největší prča je dneska jet kolem těch poboček, u nichž to jejich tupí manažeři tehdy protlačili. Kolem je tolik keřů a stromů, že z obchodu - pokud ho nají - kouká zejména v létě jen vysoký sloup s reklamou. Nic více.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 53 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 15 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

:D
Občas bych si přál aby Češi byli víc agresivní, když vidím ty napáchaný zhůveřilosti.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Off

Systém 500 multisenzorických stanic sledujících různé aspekty stavu ovzduší rozmístěných po Chicagu. Data budou volně přístupná a pomocí mobilních appek zjistíte kterým oblastem se radéji vyhnout a zda radéji neodložit svůj kondiční běh či návštěvu parku s batoletem.
Air quality tracker for Chicago to roll out city-wide
http://www.bbc.co.uk/news/technology-39229221

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Co takhle mít nějaký tvůj příspěvek On? :-)
Vážně, některé tvé příspěvky jsou zajímavé, ale zbytečně s nima zasíráš diskuze, kde je to jednak spam a jednak se v tom blbě hledá.
Nechceš se domluvit s redakcí hybrid.cz, abys ty tvoje "Off" příspěvky třeba jednou týdně shrnul do článku, který by mapoval vše zajímavé za poslední týden? Mrkni na lupa.cz, tam je jednou týdně celkové shrnutí, co se za minulý týden stalo a co druhá věta, to odkaz.
Přestaneš nasírat lidi v diskuzích svým spamem a něco uděláš pro tuto komunitu, když už se chceš podělit o svoje poznatky a tvoje příspěvky budou shrnuté v jednom článku, kde čtenář prokliká to, co ho zajímá....

Obrázek uživatele Michelin

Souhlasim s tim, ze Kuk by si tu nejaky blog zaslouzil. Co Vy na to pane Horcik.
Jinak netreba se do neho tak surove navazet. Diskuze pod jeho prispevky dokazuji, ze to lidi zajima.

---

To Tesla dává křídla. 31tis.km

Ale jdi, to by si spíš zasloužili Cipísek s Alienem a jejich vzájemný prepubertální výplachy tělních otvorů... opravdu humus >:-//

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Obrázek uživatele Michelin

Myslel jsem to v dobrem. Nejaka rubrika se zajimavymi odkazy a kratkymi komentari o co se jedna by to tu obohatila.
A nejvic takovych prispevku tu ctu od Vas.

---

To Tesla dává křídla. 31tis.km

Obrázek uživatele honza.t

+1

Jo já sem v poho jen tu trousím komenty přes rameno :)

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Obrázek uživatele Cipísek D

já sem rád za tvoje příspěvky přez rameno, je to pěkný věcný počteníčko ;)

---

TESLA jedině !! twitter.com/elonmusk TODÁROZUM !! stream.cz/porady/blanik

Ó díky. Co nevím to nepovím :)

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Co takle mít taky nějaký zajímavý příspěvky a nezasírat to tady svejma trolícíma pindama, když sám nemáš co říct? Nebo jenom chodíš po webech a děláš tam inženýra lidských duší a kážeš lidem jak se maj chovat? Pokud se podíváš pozorně tak občas po mejch odkazech následuje i článek na Hybridu se stejným tématem, zato po tvejch moralitách následuje akorát tak jedno veliký NIC...

p.s. Pokud tě vopustila ženská, zajdi si ke cvokaři nebo do baru a najdi si jinou ;D
p.p.s. Pokud to ještě nevíš tak na hledání můžeš použít Google nebo Ctrl+F.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Kéž by jsi se přestal chovat jako dítě, resp. puboš.

A ty si přesaň hrát na mravokárnýho dospěláka a přestaň senilnímu starci dávat rady do života.
Radši se jdi veřejně pohoršovat nad těma výplachama tělních otvorů co tu předvádí Alien s Cipískem...

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Škoda. Nic jsi nepochopil. Amen.

Nápodobně.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Jízda e-autem do nuly - zákaz zápůjčky auta takovýmto novinářům! Nejsou první, co tohle točí a ničí auta! Větší blbost jsem neviděl. Doporučuji, aby za takovou zápůjčku zaplatili 10 tisíc za jedno úmyslné vybití!

Ať si to klidně vybíjí jak chtějí, tím se akumulátoru nic nestane. I při té "nule", kdy to BMS definitivně odpojí, je pořád napětí na článcích bezpečně v mezích předepsaných výrobcem.

už z princípu sú blbí
zaprvé tým, že chcú dokázať že je to idiotina kúpiť so BEV,
zadruhé zničiť auto (akumulátor). a keď si človek v dobrej viere kúpi "ojetý od dílera" bude mať nahovno auto.
ps - jestvuje klasická odpoveď na otázku čo sa stane, ak miniem všetku elektrinu - PRESNE TO, ČO spalováku - odviezť do SERVISU. ani ten totiž neprežije bez újmy "vyjetí nádrže"!

Obrázek uživatele jurazhor

něco tak blbýho jsem dlouho nečetl
a proč myslíš,že těm autům pořád fungovalo vše ostatní?
je to totiž toběvzdorný už od výrobce

---

jurazhor

bolo tam i bmw3?
pretože to zdochne úplne - aj olovená batéria.
a k tvojej narážke - píšem o akumulátore - trakčnom. naďalej platí, že "li" akumulátor má byť užívaný v rozmedzí 30-80 % kapacity. o tom je môj príspevok. je to nepochopiteľné?

Obrázek uživatele jurazhor

tvůj příspěvek tvrdí,že když se vyjede EV do nuly,zničí se tím auto.jinak se mi to pochopit nepodařilo
zřejmě jsem málo chápavý,haha

---

jurazhor

tak inak - píšem o akumulátore a o zásadách ktoré treba dodržiavať. je to také nepochopiteľné? akýkoľvek stroj, prístroj, ktorý sa používa "mimo rozsah" sa tým ničí. možno neznateľne, ale NIČÍ. takým užívaním nedosiahne ani omylom životnosť, o akej píšu mnohoroční užívatelia. a keď auto skontrolujú diagnostikou (napríklad ako leaf spy), záruku odmietnu. právom.

Obrázek uživatele honza.t

Nabíjecí stojan LIDL (bez poplatku)
Hyundai Ioniq Electric 950 km 11,7kWh
https://www.youtube.com/watch?v=I6fz81cDsYk

správne: 11.7kWh na sto kilometrov!

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Na ten test jsem se nedíval, ale bohatě mě stačí, když vidím ty konkurenty, kterými jsem jezdil a znám jejich možnosti. Tudíž se nedivím že ioniq v tomto testu vyhrál, těším se spíše, jak si povede v testu s novým e-Golfem

off

Renault + PSA = Dízlgejt 2 ???
https://www.novinky.cz/auto/432373-dalsi-skandal-s-naftovymi-motory-vysetrovani-celi-psa-i-renault.html

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Obrázek uživatele Pepa

Opravdu je vidět kdo se snaží a dělá něco pro změnu!
Moc jím fandím,věřím že se časem povede uspokojit potřeby napříč dopravního segmentu!
Já bych měl splněný sen již Soulem,mít 4x4 je opravdu dobrá náhrada za mé stávající přibližovadla.

---

Pepa

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Kontrola proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicŘízení stanic pro elektromobilyProdej pneu 100% onlineŘízení stanic pro elektromobilyNabíječky elektromobilů CircontrolKariéra EVC Group
185.66.36.26