Kaufland v Ostrově nad Ohří láká elektromobily novou nabíječkou

redakce - 27 Únor 2019

Kaufland ve spolupráci s ČEZ také pod Krušnými horami nabídne zákazníkům rychlodobíjecí stanici schopnou doplnit baterie elektromobilu i během kratšího nákupu. nabíjecí stanice ČEZ Kaufland Ostrov nad Ohří

Nejnovější lokalitou řetězce Kaufland, která nabízí rychlé dobíjení pro elektromobily, je Ostrov nad Ohří.
foto: ČEZ

V průběhu loňského roku vyrostly tyto stanice v areálech Kaufland doslova po celé republice – v Hodoníně, Jablonci nad Nisou, Karviné, Kolíně, Kuřimi, Šternberku, Teplicích a v pražských lokalitách Hloubětín, Jarov a Vypich. Skupina ČEZ plánuje ve spolupráci s nákupním řetězcem vybudovat několik desítek těchto zařízení.

Nákupní řetězec Kaufland ve spolupráci s Elektromobilitou Skupiny ČEZ postupně vybavuje své vybrané lokality rychlodobíjecími stojany umožňujícími většině elektromobilů dobít 80 % kapacity baterií za cca 20–30 minut. V první vlně vzniká u nových a zmodernizovaných prodejen vždy minimálně jedna stanice.

Aktuálně byla v rámci sítě Kaufland zprovozněna rychlodobíjecí stanice v Ostrově nad Ohří, řidiči elektromobilů ji najdou u nové prodejny řetězce v Jáchymovské ulici. Stanice fungují i v režimu tzv. normálního AC dobíjení (dobije elektromobil v řádu hodin), který Kaufland nabízí svým zákazníkům bezplatně.

Klientům stačí mít nainstalovanou aplikaci Polyfazer Direct. Celkem je momentálně u 14 prodejen Kaufland v ČR řidičům elektromobilů k dispozici 17 veřejných dobíjecích stanic, z toho 14 rychlodobíjecích.

„Elektromobily se stávají velice oblíbenou alternativou vůči klasickým autům, ve městech jde v poslední době dokonce o jeden z trendů. Kaufland na tento trend reaguje instalací dobíjecích stanic na parkovištích našich prodejen, abychom zákazníkům umožnili pohodlnější cestování. Rádi bychom proto pokračovali instalacemi v dalších lokalitách napříč celou Českou republikou,“ uvedla Renata Maierl, tisková mluvčí společnosti Kaufland.

„Těší nás, že Kaufland se v posledním roce stal skutečně synonymem pro elektromobilitu a dobíjecí stanice jsou u jeho prodejen už v osmi krajích. V nákupních řetězcích lidé tráví desítky minut, existuje tu současně přirozené zázemí pro řidiče, takže jde o ideální místa k dobíjení elektromobilů. Trendem posledních let se navíc stává rychlé dobíjení umožňující řidičům po krátkém přerušení pokračovat v jízdě,“ uvedl Tomáš Chmelík, manažer útvaru čisté technologie ČEZ.

Aktuálně provozuje Skupina ČEZ na území Karlovarského kraje 2 rychlodobíjecí stanice, na území sousedního Ústeckého kraje už 18 veřejných dobíjecích stanic, z toho 10 rychlodobíjecích a 8 stanic normálního dobíjení. V celé České republice je aktuálně registrováno okolo 2500 elektromobilů.

Zatímco v roce 2017 přibylo za celý rok 400 vozů na elektrický pohon, loni toto číslo stouplo na 725. Odhady dalšího vývoje hovoří v horizontu několika let o ročních prodejích v řádu tisíců elektromobilů a plug-in hybridů. Podobně jako v dalších vyspělých zemích Evropy, i v České republice se elektrická auta definitivně stávají běžnou součástí zejména městského provozu.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele honza.t

Tesla Model 3: Jak se jezdí v cenově nejdostupnější Tesle?
https://www.youtube.com/watch?v=AwV2s5xKI9c

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Všechno super, jsem rád za každou novou nabíječku, jen toužebně očekávám už nějaký pátek až ČEZ (popř. někdo jiný) postaví nabku na spojnici mezi Ostravou a Olomoucí, aby i malobaterkáči (trojčata, leaf 24kwh) mohli tento úsek jezdit pohodlně i v zimě, např. Kaufland v Hranicích vypadá ideálně nebo klidně Lidl (ale ten teď prohlásil, že stavět nebude, dokud nevyhodnotí aktuální situaci)

Mne hodne chybi Dobris/Pribram a neco mezi Nyrany a Chebem :-) Peklo pak tydlety jizdy zejmena v zime.. jak jsou +3C a vice tak to jeste jde..

---

13G

Je zajimave, ze se v techto nazorech mnozi potkavame, presto ve zminenych mistech nikdo nic nestavi. Cekam porad na neco noveho od EONu, ten si ale nezvlada ani aktualizovat mapku. CEZ uz postavil vyrazne vice, ale budu rad, kdyz bude stavet dal. A klidne muze i rychleji :).

---

Citroen C-Zero 2012, Nissan Leaf acenta 2014

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak to teda ten Lidl moc dlouho nevydržel.

A on nekdo cekal, ze nabijeni zdrama pro vyzirky (nabiju, nakoupit nemusim) bude mit nejaky boom za pilotni provoz?

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Někteří si během nabíjení koupí i rohlík, možná dva ;-)

Obrázek uživatele ePavel

A nekteri tam treba udelaj nakup na vikend, pritom ve svem bydlisti Lidl ani nemaji. Ale kdyz uz nabijim tak ten cas smysluplne vyuziju. Doma zase usetrim pul hodiny s nakupem v nasem Tescu na ktery bych stejne musel.

---

http://ts.la/pavel4572
Od r. 2013 najeto 260.000 el. km.
http://wifi.sampro.cz/ev-charging~c144.html

Obrázek uživatele Radovan

Nakupuji tam vždy. Minimálně čerstvé pečivo a nanuk. Jednak ze slušnosti (rychlonabíjecí stojan je pro zákazníky 30 minut zdarma), druhák je mají fakt dobré. Třeba výběr zeleniny a ovoce. A samozřejmě dělám i větší nákup, pokud je potřeba. Jen nekupuji ty věci z celého světa, co tam, zabírají půlku regálů.
Pro představu před chvílí jsme dojel z Opavy, rychlonabíjení Globus E.ON zdarma hned před vchodem vedle restaurace, nechal jsem jim tam 90,- Kč za meníčko oběd.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 69 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 27 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jedu takhle tábořit,
Leafem 2 na Oravu,
spěchám velmi riskuji,
beru to pres Moravu,
už mi želva svítí,
prokletá Vysočina,
ČEZ ji opomíjí,
e-trablů to příčina

Když jsem četl o táboření, zjistil jsem, že v Táboře je DC nabíječka. Od včerejška. HURÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!! Je to RPSnet, takže EVMAPA, 8 Kč / kWh, budiž, akceptuji cenu, protože chápu, že z hlediska podnikání je to těžká charita. Vlastně to rád zaplatím, protože v Táboře nabíječku fakt potřebuju, z ČB bych se do Prahy dostal s Leafem 24 horko těžko. A když se vrátím k té Vysočině, vzhledem k tomu, že je tam distribuční území EONu, asi bych ČEZu tolik nenadával. Je ale velká pravda, že chybí hrozně moc Jindřichův Hradec (výhledově ČEZ Benzina, tvrdila mi to paní z obsluhy na pumpě, že je to v letošním plánu), ten by totiž usnadnil přejezd z Vysočiny třeba do ČB nebo Tábora, Písku. Ocenil bych Dačice nebo Telč, za Jihlavu jsem moc rád. Ale k čemu EON postavil ČB a Jihlavu, když Leafem mezi nimi nedojedu? Chce to makat, EONe, začni už prosím.

---

Citroen C-Zero 2012, Nissan Leaf acenta 2014

Obrázek uživatele Radovan

Takové nenápadné husitské městečko, kde jsme se ZOE byli vděční průmyslovce za zásuvky (a BMW i3 s námi taky).
A nyní? Paráda:
Tábor RPSnet SPŠ Tábor Komenského 1670/4, 390 02 Tábor 49.409295, 14.673329 CHAdeMO, CCS, Mennekes Typ 2
Tábor Střední průmyslová škola Komenského 1670 / 4, 390 02 Tábor 49.40813, 14.674398 16A 230V, 16A 400V, 32A 400V
Tábor Technické služby Čsl. armády 3112, 390 03 Tábor 49.413834, 14.662274 Mennekes Typ 2.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 69 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 27 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Telč bych taky velmi ocenil a kdekoliv podel hlavnich cest na Vysočine.

8 kc zaplatim, jsem vubec rad za existenci te nabijecky.

Dobijecky zapojene do systemu EVMapa.cz preferuji (vetsina pripojenych to jsou totiz lokalni fanousci elektromobility, kteri ty drahe nabijecky zaplatili bez dotaci z vlastni kapsy, narozdil od dotovanych nabijecek jisteho nejmenovaneho energetickeho molocha)

Obrázek uživatele Radovan

Pokud má člověk auto se slušnou palubní nabíječkou od výkonu 11 kW výše, pak Vysočina je plná kempů, kde se zásuvkami nemají problém, včetně systému placení. Zvláště pak od jara do podzimu, na zimu část zavírá.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 69 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 27 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nesdilim Vas optimizmus ohledne tech silnych 3 fazovych nabijecek, s takovou nabijeckou akorat vyhodite v kempu pojistky. Co mam zkusenosti, tak na cestach bud DC nebo jen omezeny AC do 10A, aby si behem meho nabijeni mohla pumparka jeste pustit varnou konvici nebo mikrovlnku, to 3f silove nabijeni je podle mne spise teorie a potencialne problematicke, navic ty tezke 32A 3f kabely nejsou zrovna vec, kterou bych chtel vozit stale v aute navic. Sam vozim jen lehkou 16A kabelaz, ten tezky 32A kabl nechavam doma.

Obrázek uživatele Radovan

Máte pravdu že jsou kempy a "kempy", kde i třetí přívěs v pořadí už znamená, že kuchař neuvaří polévku, o zapnutí friťáku nemluvě. Ale jezdíme po těch prvních. Třeba u Mohelnice mají těch zásuvek jen pro karavanisty s podružným elektroměrem na ploše snad dvacet, plus chatky a umývárny a restaurace k tomu, tam problém není. Nebo Řásná u Telče, tam v chatce pro 6 osob nabijete s přehledem 2 Iony, jen nesmíte současně ohřívat vodu a topit, vše je tam na elektřinu. Nebo rybník u Červeného kostelce, tam mají sloupky za paušál a jištění pořádné. Jediný problém byl u Fulneku, kde i jednofázové havarovalo na špatném připojení v rozvaděči, někdo tam dobastlil odbočku s dalším odběrem. Tak jsme to přepojili před chatkami na vedlejší sloupek a bylo hotovo. V Bítově nám rovnou ukázali místo pro auta, karavanisty měli na slabších modrých tříkolíkových zásuvkách. V Mikulově 1F rovnou zásuvka na chatce zvenčí (je tam pro elektrický gril a další věci), 3F za kuchyní restaurace na doptání v recepci.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 69 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 27 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Fajn info, diky, ty kempy je dobre mit v zaloze a vedet o nich.

Obrázek uživatele ePavel

Tak ono tam kde je problem s prikonem, porad 3x10 je daleko lepsi nez 1x10. Pokud bych mel problem s tezkym kabelem, i ten 2,5 mm zvladne nabijeni 20A. Me naopak neskutecne stve ze uz mam v aute jen 3x24A nabijecku.

---

http://ts.la/pavel4572
Od r. 2013 najeto 260.000 el. km.
http://wifi.sampro.cz/ev-charging~c144.html

Obrázek uživatele Josef

Zdravím, souhlas, je škoda, že Tesla přestala dávat silnější nabíječky. Možná by byl možný retrofit, až bude po záruce. Jsou to dva moduly, jeden silnější a jeden slabší, tak by mělo jít vyměnit ten slabší za další silnější. Je to pár příchytek, šroubů a konektorů... Poslední tři video od Rich Rebuilds na youtube se tomu věnují.

Mimochodem, ten půjčený wallbox mi taky nefunguje ;) a kabelem by to být nemělo, na ČEZáckých AC nabíječkách funguje. Není ten váš Wallbox náhodou jenom pro Tesly? :-) Vím, že se dělaly boxy, které nefungovaly všude a nekomunikovaly se vším.

Obrázek uživatele ePavel

No driv byla jedna krabicee s vykonem 11kW a priplacelo se za dual charger, proste tam dali jeste jednu krabici. Nyslim ale ze ted uz je jen jedna a pokud bylo 11 kW tak to snad bylo sw omezeni. Myslim dokonce ze u Xka uz to ani neni v podlaze ale na boku u nabijeciho portu.

---

http://ts.la/pavel4572
Od r. 2013 najeto 260.000 el. km.
http://wifi.sampro.cz/ev-charging~c144.html

Obrázek uživatele Josef

U modelu X to je na boku u nabíjecího portu. Na těch videích od Riche to je hezky vidět, včetně postupu montáže a demontáže, video č. 2 modelu X od 3:00. Ale máte pravdu, je tam jedna krabice. A jestli už máte 72 A modul, tak to nezrychlíte.

https://www.youtube.com/watch?v=boUKh2YQfSU

A mimochodem, hezky z toho je vidět, že z 48A modulu by mělo jít přidáním 3. interní části udělat 72A modul.

ČEZ jede a je to dobře. Jen aby nám pak nenapálil cenu za paušál. Kdyby nechali tu co teď je a omezili ji třeba na 1000 kWh za měsíc a pak dali ještě unlimit třeba za dvojnásobek, asi by se to dalo použít, ale používat polyfazer, to fakt nechci, jeho ceny hraničí s nehorázností. Zaslechl jsem něco o tom, že letos má být i v Jindřichově Hradci na Benzině stojan ČEZu, což by bylo parádní, jen tak dál. Fandím jim, protože makají.

---

Citroen C-Zero 2012, Nissan Leaf acenta 2014

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

1.000Kw za 450,- bez DPH, doufám, že jde jen o "překlep" :-) a pokud ne, tak kW za 0,45 to CHCI! :-)

Ne, vážně růstu paušální ceny se vzhledem k vývoji je potřeba obávat a otázka jen zní jak moc bude ČEZ "kapitalistou" po vypršení "dotační doby"?!

Ne, otazka je, jestli se spokojime s par stanicemi "zdarma" (ano, symbolicky pausal povazuju za zdarma) nebo budeme ochotni platit za rust site.

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak jsem to nacpal do plugsharu. Nechápu, proř to ČEZ (tak jako E.ONu) neudělá sám...

BTW: nevíte, jak spustit nabíjení přes polyfazer? Zkoušel jsem to v noci o víkendu na Vypichu a vůbec to nešlo. Nevím, jak poznat který charger je který (čísla v aplikaci "Kaufland Vypich Praha 1",2,3 nejsou nikde na stojanech - tam je "R176") a nevím, jestli to funguje mimo pracovní dobu supermarketu (zkoušel jsem AC, co by mělo být zdarma - i tak chtělo platební kartu), v aplikaci je napsáno nonstop, ale dá se tomu věřit?

Obrázek uživatele M.Krupka

Tak Kauflande, ještě solární elektrárnu na střechu ať jsi energeticky neutrální a ať ty tvoje mrazáky, chlaďáky a osvětlení nejedou na uhlí z Prunéřova, páč elektro autům je vyčítáno, že jezdí na uhlí.
Kolik má asi tak roční spotřebu jeden Váš obchod v přepočtu na tuny uhlí?

OT: Než tu bude článek, tak alespoň základní informace o Volvo Polestar 2
Baterie: 78 kWh
Dojezd: 500 km WLTP
Výkon: 300 kW (identický motor vpředu a vzadu, oba 150 kW a 300 Nm)
0-100 km/h: <5 sekund
Další: panoramatická prosklená střecha, 11" displej, OTA updaty, Android Human Machine Interface
Cena: 39.900 € - 59.900 € v Evropě. Startovní edice (něco jako první kusy Leaf ZERO) v USA $63.000
Dostupnost: Čína, Kanada, Švédsko, UK, Norsko, Německo, Holandsko, Belgie, USA (jen Kalifornice).
Start produkce: únor 2020, rezervace ode dneška

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Supr pane Svarci, ale nevěřím, že se 78kwh dají 500 km dle wltp. to je blbost.

TM3 má 530 km WLTP z 80 kWh, takže to reálné je.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

kWh Li-on tady nesezenu pod €500, s cenou €39,000 to beru na baterie, auto je tam jako bonus navic.

39900 + DPH

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To je super, ale nebolo by lepšie tam osádzať namiesto zbytočných, drahých a neúčelných pútačov niečo užitočnejšie? Napr. odpadkový kôš, alebo lavicu so stolom (ideálne oboje)?

Obrázek uživatele M.Krupka

Já bych se spokojil s ukazatelem celkové spotřeby a výroby el.energe ve spojení se solární elektrárnou.

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicNabíječky elektromobilů CircontrolBUS2BUSAmper 2019Autonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilKariéra EVC Group