Je čas na projížďku v elektromobilu Tesla Model 3!

Vojtěch Sedláček - 24 Leden 2019

Držitelé rezervací na elektromobil Tesla Model 3 si jej budou moci konečně vyzkoušet v rámci testovacích jízd pořádaných Teslou. Kalifornská automobilka dostala od dlouhodobých evropských zájemců o Model 3 zatím zhruba 14 tisíc závazných objednávek.Letošní rok bude v USA, Evropě a pravděpodobně i Asii patřit elektromobilu Tesla Model 3.

Letošní rok bude v USA, Evropě a pravděpodobně i Asii patřit elektromobilu Tesla Model 3.
foto: Tesla

Potvrzené evropské rezervace jsou pro Teslu zcela prioritní, a proto chystá jejich vyřízení již v průběhu února a března. Majitelům rezervací proto začala rozesílat pozvánky na testovací jízdy, ve kterých je informuje o možnosti vyzkoušení vozu, na který drží někteří z nich svou rezervaci i déle než dva roky.

Pozvánka, prozatím určená především pro západní a severní Evropu, obsahuje informace o tom, kde je možné vůz vyzkoušet a upozornění na konec referenčního programu, který bude uzavřen posledním dnem měsíce ledna.

Zároveň obsahuje poznámku o tom, že v případě nevyužití zkušební jízdy může majitel Modelu 3 svůj nový vůz vrátit a dostane své peníze zpět. Do Norska a Belgie momentálně míří dvě nákladní lodě s první dodávkou Modelů 3, jejichž distribuce by měla být zahájena v příštím týdnu.

Do Evropy ovšem dorazilo několik kusů elektromobilu Tesla Model 3 s předstihem a právě tyto vozy budou sloužit pro testovací jízdy, kterých mohou prozatím využít jen držitelé rezervací.

Electrek.co
Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Já se těším na projíždku v Polestar 2 za cenu TM3, než v US autě co uvnitř vypadá jako velorex :)

Jj co nejvíc displejů a hejblátek, víc pruhů víc adidas

---

Elektromobil Peugeot Ion sdílený se sousedy od 7/2018, najeto 20 tis. km.
Kia Kona electric.

Tesla MY v plánu.

Tak produkce Tesly trojky konečně vystřelila přes 5.000 a míří pravděpodobně k 6ti tisícům poté co se už tak půl roku plácala kolem 4500 ks. týdně. Uf, konečně :)

https://www.bloomberg.com/graphics/2018-tesla-tracker/

Zkuste si přečíst ty komentáře autora, kde sám přiznává, že je ten graf úplně mimo. Tesla schválně registrovala VIN na několik týdnů dopředu, aby zamezila těmto pokusům o odhad produkce a lidi už na nějaké reportování svých VIN kašlou (už to není tak cool). Bloomberg dokonce den před zveřejněním výsledků za 4Q manuálně upravil svoji předpověď o několik tisíc kusů s ohledem na jiné analýzy. Takže se tímhle vůbec neřiďte. Jediné jakž takž spolehlivé jsou statistiky prodejů za předcházející měsíc. Ač bych byl rád, tak nic nenasvědčuje, že Tesla teď míří blízko k 6000/týden.

Ty prodeje za měsíc jsou jen odhad neboť je Tezla nezveřejňuje. Viz hvězdička u každé Tesly v tabulce Insideev.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪
#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ale nedávno jste tady tvrdil, že Tesla produkuje 6-7 tis. měsíčně a letos vyrobí přes 300 tis. aut.

Přečtěte si na co odpovídám. Bavíme se o TM3, celá produkce Tesly je cca 7k týdně (myslel jste určitě týdně, že ano?). A co se týče jen TM3, tak loni začínali na nějakých 500 ks/za týden a končili přes 5000/týden, takže jestli letos začnou na 5k a skončí na 7k, tak těch 300k to v průměru vychází. Osobně spíš čekám alespoň 350k a celá produkce ke 450k (pokud nahradí TMS/X 75D něčím jiným, jinak 400k)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tvrdil jste to pouze o Tesle 3, byla to reakce na můj příspěvek, že prodávají kolem 20 tis. aut měsíčně tedy 4 tisíce/týden. Já říkal, že těžko mohou vyrábět 5 tis týdně a vy jste tvrdil že vyrábějí přes 6 tis. týdně, tak jsem řekl, že ta auta jim někdo musí krást.

Tak to prosím link na diskuzi, kde jsem tohle tvrdil. Přijde mi to jako nesmysl a stejně jako tady si myslím, že jste to pořádně nečetl a prohodil jste celkovou produkci a produkci jen TM3.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Švarci, je fuk, kdes to psal. Podstatný je, že seš již usvědčenej lhář - viz tvoje kecy o tom, že Audi převzalo odpovědnost za provoz jejich vozidel v režimu robotického řízení.
Tu lež už ze sebe nesmázneš...!

To neni lez, to je pravda. Ze lzi obvinte Reuters ne pana Svarce. Pak nam sem prosim napiste, jak Vam BBC reagovala na to, ze jejich clanek je lzivy, hodne by nas to zajimalo. Zvladnete to? :-)

Ja bych nove auto v unoru teda nekupoval. Hned ho namocit do sole neni dobre. Auta se nejvic prodavaji s prichodem hezkeho pocasi. Uvidime zda do cervna bude MR.

Tak to abyste ho nekupoval ani v červenci radši aby se Vám nerozteklo od sluníčka :-) :-) :-) :-) :-) to jsou perly někdy tady fakt.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

já myslím že zimy a sněhu bysme si měli vážit a užívat na hliníkách s náhonem na zadní ;) (debilní předokolky autodebilek neřešit) Protože nikdy nevíte kerá zima se sněhem bude ta poslední ;))))))))))))

youtube.com/watch?v=xbaNQQaFrnE

tn.nova.cz/clanek/12-let-do-katastrofy-zemi-hrozi-zkaza-varuji-vedci-z-celeho-sveta.html

idnes.cz/zpravy/zahranicni/klimaticke-zmeny-jidlo-globalni-oteplovani-potraviny.A160303_134407_zahranicni_ert

novinky.cz/zahranicni/amerika/395666-vedci-biji-na-poplach-more-stoupa-nejrychleji-za-2800-let-a-muze-za-to-clovek.html

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

jo! pánbůh nedopustí aby člověk srr takový stovky tun soli na silnice a ze silnicí to teklo do pole a ničil tím solením přírodu. Když se člověk chová jako kobylka tak pude! a basta ;)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Interesting logic.

Obrázek uživatele Lukáš Košík

A jaký je prosím Vás rozdíl namočit auto do soli až za půl roku? Nebo s ním budete jezdit jen v létě? A nebo ho před zimou prodáte?

Kazda zima zanecha stopy. Takhle bude o jednu zimu hezci. Netvrdim ze si ho necham az uplne do vyrazeni az ho rez sezere. Ale i pri prodeji je prihlaseni v zime spatne. Urcite nejsem sam. V zime se auta prodavaji vzdy mene a hur. A urcite znacky davaji v zime nejvetsi slevy. Cim to asi bude?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Auta se prodávají v zimě hůř, protože v zimě se taky méně km jezdí. A proč jsou v zimě největší slevy ? Protože i výrobci chtějí v zimě prodávat, nejen v létě, tak podporují prodej slevami. Někteří lidé taky čekají na další rok, aby měli v techničáku prodej leden, než prodej prosinec, protože mají pak "o rok " novější auto. Kvůli soli to není.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak samozřejmě TM3 není z hliníku a bude u nás hnít, kde je na silnicích břečka s tunou soli. Na západních silnicích je prakticky celou zimu sucho, nebo sníh bez soli.

Obrázek uživatele Lukáš Košík

A všechny ostatní automobilky dělají auta celá z hliníku? Ukažte mi jediné auto, které to má a nestojí 2 milióny a více.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Spíš Tesla netuší, co tady plechové auto čeká, kalifornská ochrana proti rezavění v našich podmínkách je prakticky nulová a děravé silnice v ČR odlehčený podvozek TM3 zabijou za pár let.

Kontroloval som spodok 4-rocneho kalifornskeho fiat500e po jednej zime u nas a nebolo vidno ziadny problem.

Obrázek uživatele Lukáš Košík

Tesla prodá už dlouhé roky v Norsku hromadu aut, ale neví, co ji v zimě čeká. Dobrý vtip.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Mluvím o prodeji TM3 a tedy masivnějším prodeji do východních zemí.

Obrázek uživatele Lukáš Košík

A co, že mluvíš o masivnějším prodeji do východních zemí. Myslíš, že sůl, co používají v Norsku, jejich rozbité silnice a zima prakticky půl roku je horší, než naše zima, kdy tu napadne jednou za měsíc 3 mm sněhu a druhý den to zase roztaje? Jsi vedle, jak ta jedle. Proti norským podmínkám je to v Česku učiněná Kalifornie.

Tak snad ten plech maji aspon zinkovany jak to dela fuj koncern (nebo alespon delal)... I kdyz, v Kalifornii vlastne neni duvod...

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Obrázek uživatele Lukáš Košík

Značky nedávají v zimě slevy kvůli soli, ale kvůli tomu, že když bude auto vyrobené třeba 31. 12. 2018, tak i když ho na krásnu koupíte druhý den, tak už to bude v dalším roce. Takže máte v techničáku rok výroby 2018 - tedy papírově rok staré auto, i když je staré jen jeden den. Takže až ho budete prodávat, dost možná na tom proděláte, protože auto bude papírově vypadat o rok starší, než ve skutečnosti je.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Blbost. Datum výroby v techničáku není, jak už bylo řečeno je tam první datum uvedení do provozu. Takže pokud vám na tom záleží, stačí když auto koupené v prosinci přihlásíte až v lednu :-)

A auta na firmu se, naopak, kupují na konci roku, kvůli daňové optimalizaci, snížení zisku.

Obrázek uživatele Lukáš Košík

Tak samozřejmě je v tom VINu. Ale máte pravdu v techničáku přímo datum není. Je to spíš problém, když auto vyrobené v prosinci přihlásíte ještě v prosinci. Pak je vlastně papírově o rok straší.
Ale o to vůbec nešlo. Šlo o to, co ten pán říkal. Jak nová auta v zimě nikdo nekupuje a že automobilky dávají kvůli tomu slevy a jak tím, že auto koupí v létě, pak jednu zimu ušetří.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jne pro formu, na konci roku se auto bere kvuli snizeni zakladu dane, na zisk ma auto koupene v prosinci vliv minimalni nebo zadny podle pouzite ucetni metody...

Datum vyroby v technicaku neni.

nie priamo, ale VIN.

Samozrejme nedavaji slevu kvuli soli, ale jak pisu, ze se malo prodavaji. A lide kupuji az na jare a zacatkem leta. Spojte si to do souvislosti a nereste jednotlive casti. Ten efekt minuleho roku samozrejme znam. Nicmene je to specialita ceskeho trhu. V DE mate v technicaku jen datum 1. uvedeni do provozu. Datum vyroby tam neni.

Kde je v ceskom technicaku datum vyroby vozidla??
V ziadnom EU harmonizovanom osveceni o registracii cast II. ani cast I. nie je datum vyroby vozidla. Vo VIN-e je len modelovy rocnik vozidla - co nemusi byt rok vyroby.

Obrázek uživatele Lukáš Košík

Tak to, že teď auto koupíte v zimě, neznamená, že ho nemůžete po letech prodat v létě - když jak říkáte ho lidi v zimě nekoupí. A jestli to tak lidi dělají, tak to ještě neznamená, že je na tom něco správně. Lidi dělají spoustu blbostí protože si myslí, že je to tak správně. Stejně, jako tuto blbost. Té zimě se stejně nevyhnete. První přijde za půl roku stejně tak jako tak. Je kravina si myslet, že auto, co zažije zimu v prvních měsících, bude v horším technickém stavu, než to, co ji zažije o 3 měsíce později. Je to jen hloupá lidská psychologie. No přeci to drahý nový pěkný auto nedám do tý soli. Koupím ho v létě a dám ho tam až za 3 měsíce. Jako by to snad něco změnilo.
Stejná kravina je to samozřejmě i po letech, že bude mít o zimu méně. Si pak hned koupíte auto nové, ne? Nebo budete až do příštího léta bez auta? Asi ne, že. Takže místo, aby to odneslo to starý auto, tak si raději před zimou koupíte nový auto a to pošlete do tý soli, jen proto, aby to starý auto mělo o zimu méně. To je "logický", ne?
Ta auta si předci odžijí úplně všechny zimy i léta tak, jako tak. Žádnou zimu neušetříte - jedině že byste byl v zimě bez auta.
A jaký je problém kupovat fungl nový auto v zimě když je ze salónu? Přijdete do tepla, vyberete si auto, nebo si ho vyberete přes web a pak si auto převezmete a je to. Nebo snad někde lezete po zemi, ve sněhu, měníte olej, nebo děláte nějaký opravy v dílně? Asi těžko, ne? Lidská "logika" je někdy fakt zajímavá. Tímhle stylem bych v zimě nesměl autem jet nakupovat ani do Tesco.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Na co MR, dojezd vyrazne nizsi, cena o kousek nizsi.... spise bych pockal na LR se zadnim nahonem (nizsi cena, lepsi dojezd), nebo usetril a sel do SR....
Uvidim jak to vyjde s penezma a rikam si ze pristi mozna ....

Tak nevim.. koukam na palubovku a nejak nemohu najit vydechy klima na bocni skla a ze stredni konzoly :-(

---

Elektronům Zdar!
Měl jsem Leaf Acenta/real 19kWh/135km dojezd při rychlosti 25tis km za rok.

? Vydechy jsou po cele delce a jejich smer lze libovolne menit.

Po cele delce obou bocnich oken?
A vydech stredu palubovky na posadku?
Ja v TM3 totiz zatim nesedel...

---

Elektronům Zdar!
Měl jsem Leaf Acenta/real 19kWh/135km dojezd při rychlosti 25tis km za rok.

Ja v TM3 sdel a klimosku sem testoval. Vykon klimosky je opravdu velice nadprumerny a smer fuceni si muzes nastavit jak je libo. Jelikoz ridic pred sebou v TM3 nema za volantem zadny bordel jak v jinych autech, klimoska na tebe muze krasne fucet po cele delce, coz je opravdu nezvykly a velice prijemny pocit. Spis takovy velky jednolity vanek, nez X vetraku co ti fuci na ruzne casti ksichtu. Jo a lze ji nastavit tak aby fucela na bocni okynka. Vydech stredem nepotrebujes protoze ji mas primo pred sebou nikoliv divne zboku jak u jinych aut a lidi vzadu maji vlastni klimu.

Tak to prekvapujici a protoze jsem hracicka, jiste bych si na to zvykl.
Aa protoze E.M. se neboji docilit cile uplne netradicne, tak proste ti, kdoz to dovymysleli bo to fungovalo, meli radost z te prace.
A diky pane V.

---

Elektronům Zdar!
Měl jsem Leaf Acenta/real 19kWh/135km dojezd při rychlosti 25tis km za rok.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No já čekal tak 200 tisíc objednávek, 14 tisíc objednávek pro Evropu je velká bída, to má Škodovka za 5 dnů.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

take jsem si rikal 14 000 objednavek, ze nic moc. 4 lod uz poplave poloprazdna a po Tesle nestekne ani pes.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak jsou to objednavky, ne rezervace, a objednavky se jeste ani poradne nerozjely....

Obrázek uživatele Josef

Tak berte, že to auto je dost drahé. Jedná se holt o dvě nejdražší verze.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ano tomu rozumím ale když svítí 400000 předobjednávek na internetu, tak mě to přijde strašně slabé, myslel jsem že tak 5000 půjde do České republiky podle místních reakcí.

Obrázek uživatele Josef

Mě to přijde normální. Naprostá většina čeká spíš na midrange verzi nebo LR s jedním motorem. Já osobně bych šel právě do LR se zadním motorem, podle mého nejlepší verze, respektive největší užitná hodnota za rozumné peníze.

Také bych vážně pokukoval po TM3 LR se zadním pohonem. Nedávno uskutečnil Bjorn v US velký přímý srovnávací test snad všech verzí TM3 i s Ioniqem a Boltem a TM3 LR se zadním náhonem zde ve spotřebě nepatrně porazil i Ioniqa.

Nicméně jsem vážně zvědav co bude s tou SR verzí bude. Já bych si i vsadil, že bude nakonec zcela odpískaná. Původně měla mít tuším jen 50kW využitelných z nějakých 53,5kWh celkově a to už je v roce 2019 v konkurenci pro tuto třídu vozu málo. Jsem přesvědčen že na redukci počtu článků se dnes už neušetří téměř nic. Dnes je jednoznačně nejdražší položkou baterie její kompletace. Kde právě design LR baterie TM3 osobně považuji za jeden z nejlevnějších na výrobu vůbec a neuměl bych říct, co by se ještě muselo udělat, aby se dále významně zlevnil. Proti tomu takový design packu z TMS/X a především pak z e-tronu jsou dnes již naprostá ekonomická katastrofa. V neposlední řadě články NCA Tesla nebyly nikdy přeborníky v životnosti a design jejich baterií tak spoléhal na vysokou kapacitu a tedy nízký průměrný DoD, což bohužel dále hraje v neprospěch SR baterie.

Rozdíl nebyl ani tak o náhonu, jako o průměru pneu.

SR prý bude hlavně z čínské továrny, tedy 4Q pravděpodobně. V USA to komplikují teď vysoké mzdové náklady, ale od začátku 3Q a dalším snížení daňových úlev už nebude zbytí, pokud chtějí pokračovat v růstu. Jinak za mě je SR stejně úplně zbytečný, důležitější je, kdy nebude povinný prémiový balíček, bez PUP je MR jen za $39000.

To dává rozum, díky za info

Myslíte, že 5000 se v ČR prodá? Možná tak 50 :))

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jenomže těch 400.000 rezervací je z celého světa. Včetně USA, kde už dodali 150.000 lidí + země, kde se ještě ani neprodává (včetně ČR) + lidé čekají na levnější verze. Zatím v Číně a EU prodávají pouze ty nejdražší varianty.

I tak je těch objednávek jenom z Evropy cca 17.000.

Tak ono to do urcite miry bude tim, ze velka cast tech, kdo by si mohli dovolit aktualne prodavane modely TM3 uz davno jezdi mirne jetym Skem (pobidka na urovni te americke tu neni snad nikde).

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Howno jetym,novým lidí co maj na car za skoro dvě mega máj i na 75kwh Sko...teda samo většina....comment...hold nejsi ta většina.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No me to taky zklamalo.

Pokud americky trh nasytilo 150 tisic kusu (kumulativni vyroba), tak tezko to v Evrope bude vic.
EDIT: Zvlast kdyz sedany se tu berou spis z donuceni.

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Já jsem to pochopil tak, že uvedené množství se týká pouze nejdražších verzí. Osobně čekám na jednomotorové provedení s menší baterkou. To jistě v těch 15000 ks pro EU
započteno není.

To je prece jedno, protoze v tech 150tis americkych (vyrobenych) nejlevnejsi model taky neni.

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Ale tam se už prodává přes rok...

---

Zatím Nissan Leaf...
Už ne, zatím Hyundai Ioniq electric....
Už se ale těším na 3....

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Hlavně u nás je to auto o třetinu drazssi:( a to i bez pobídek.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Mne to vychazi nejakych 8% (LR AWD), to je do tretiny daleko...

Obrázek uživatele Josef

8 %? 10 % je jenom clo. K tomu si připočtěte DPH 21 %, v Kalifornii je 7,5 % (nejvyšší hodnota v USA). A odečtěte si momentálních 3750 dolarů z daňové slevy. Takže ano, je u nás o třetinu dražší než v USA. V USA stojí 51000 dolarů v Německu 56300 Euro po odečtení 2000 Euro slevy. V USA dostanete slevu 3750 dolarů, takže cena 47 250 dolarů. V Německu po přepočtu aktuálním kurzem na dolary to vychází na 63 619 dolarů. Tak máte pravdu, není to o třetinu. Je to jenom o 26 %.

Pokud dobre ctu tak on psal ze je o tretinu drazsi i bez pobidek. Takze nevim proc resis dotace. Takze kdyz si to spocitac bez nich, dostanes se na +21% s nasim DPH. Takze bych radsi nez slovo tretina pouzil slovo petina, to je myslim bliz realite :) A kdyz si uvedomis ze je v tom zahrnute clo,dovoz a rozdil DPH mezi US a EU ktere je holt vzdycky vetsi, tak myslim ze je to jeste levne.
Zda se mi ze nekteri lidi ocekavaji ze jim Musk krom Tesly zaridi i specialni DPH sazbu na “muskovy kary” se 7% DPH :) Sorry lidi to si vyridte s svym governmentem, to za vas musk uz resit nebude:)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

US především žádné DPH nemá. Sales tax, kterou mají, se v ceně NEuvádí a v ceně na webu Tesly NENÍ započítaná.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Europsy sokialni stat je stale tezsi zivit. Proto ty taxes.

A na to si prisel jakty osliku?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

rejžáci zazvonili Ghosn Rendla rezignoval pohádky je konec ;)

idnes.cz/auto/zpravodajstvi/carlos-ghosn-soud-renault-nissan.A190124_114010_automoto_fdv

Obrázek uživatele Joe

Je to sice off, ale tohle je zajímavý: Prej technologie firmy GBatteries nabije 60 kwh baterii elektromobilu za 5 minut...(psali na fdrive) Podle videa na YouTube to je ale co minuta to 10% - stejně pecka

video z CES ve Vegas:

https://www.youtube.com/watch?v=kSLrqR4TfnU&feature=youtu.be&ab_channel=GBatteries

článek fdrive:

https://fdrive.cz/clanky/nabijeni-stejne-rychle-jako-tankovani-v-kanade-vyviji-jedinecnou-technologii-3270

pokec spoluzakladetele firmy:
https://news.ycombinator.com/item?id=18916064

Nevíte kluci o tom něco víc ? Nebo je to jenom fake ?

Dík

---

Fotovoltická elektrárna 9 kw -36 panelů, Solární ohřev vody 75 trubic- 12 kw, Tepelné čerpadlo in 6kw out 23 kw. Elektromobilista čekatel....:-))) Na obrázku s mým synem Matějem se těšíme u TMS, od který sme měli na nějakej čas ve Vegas klíč...:-)))

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Joe:
Jo, to určitě není fake, protože

"...„Naše technologie je kombinací softwarových algoritmů umělé inteligence a elektroniky, která funguje s lithium-iontovými bateriemi, jež byly ověřeny, testovány a vyrobeny výrobci baterií. Nic se tedy nemusí měnit, “ ..."

Těžce přesvědčivý blábol, fakt velkej hit.
Baterky už dobiješ stejně rychle, jako nalejváš palivo.

Bléééé....!

:ODD

Obrázek uživatele Joe

NJN.. spíš jsem zíral na to video. Když už měli koule to prezentovat na CES-u .
Ťežkopádnou stylistiku Kuby Špačka z fdrajvu si moc nevšímám...

Ale slibem nezarmoutíš... A na lednový odpoledne celkem dobrý ....:-)

---

Fotovoltická elektrárna 9 kw -36 panelů, Solární ohřev vody 75 trubic- 12 kw, Tepelné čerpadlo in 6kw out 23 kw. Elektromobilista čekatel....:-))) Na obrázku s mým synem Matějem se těšíme u TMS, od který sme měli na nějakej čas ve Vegas klíč...:-)))

"v případě nevyužití zkušební jízdy může majitel Modelu 3 svůj nový vůz vrátit a dostane své peníze zpět."

Co to je zmatenou informaci? :)

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪
#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

V USA máte j3den den na vrácení Tesly bez udání důvodu. Pokud jste si auto neprošel na testovací jízdě, mate na vracení tři dny. Aby jim lidi neleží do showroomu a kupovali v e-shopu...

Díky.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪
#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

no to je dobrá služba !! to chci f€vrope taky ;))

Tak Tesla servis ve Vysočanech prý otevře 1.2. a prej tam bude i prodejní místo tvrdí Tesla klubáci! :O
To jsem zvědav.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪
#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To by me taky zajimalo, kde to tvrdi. :D

Obrázek uživatele Lukáš Košík

Kde to tvrdí?

Tak jsem asi nasel kde. https://www.facebook.com/teslaclubcr/

Obrázek uživatele Lukáš Košík

No to jsem taky četl. Ale je to blbost samozřejmě. Že si někdo založí FB stránky a začne si říkat Tesla Club Česká republika, není ani o píď důvěryhodnější, než když to např. napíše Hybrid.cz - řekl bych spíš naopak. Pochybuju, že mají nějaké oficiální informace přímo od Tesly v tomto směru. Jen to zjevně blbě pochopili. Stejně, jako spousta dalších novin.

Milej zlatej důvěryhodnost se netvoří v tvý palici jen tím co ty si myslíš, ale tím že když někdo něco řekně, tak to pak i platí a ne že se později ukáže že to je jen nějakej nepodloženej blábol nebo dojem.
Takže než začneš o někom plácat svoje dojmy, udělej tak prosím až teprve když si opravdu ověříš jeho důvěryhodnost.
Zatímco ty jsi v tento moment svojí důvěryhodnost ztratil, tak Teslaklub si jí naopak posílil. ;-D

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪
#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Lukáš Košík

Jj, chápu, tvoří se v tvý palici, protože ty říkáš, že Teslaklub má pravdu, protože ty si to myslíš.
Zatím veškerá ta tvoje "důvěryhodnost" je založená na jednom statusu na FB a komentáře nějakýho Martina, kerýmu to prý řekl sám majitel Advantage Cars.
Tak dobře. Můj kamarád montuje na lince Tesly a zrovna jsem s ním mluvil a potvrdil mi, že Elon přijede příští týden do Prahy. Vidíš? Potvrzeno. Je to důvěryhodné. Jo vlastně počkej. Ještě to musím dát na FB aby to bylo důvěryhodný. Ty šašku. :-D

Aha tys mechanismus důvěryhodnosti vůbec nepochopil a tak jsi ve své hlouposti nasadil urážky. Tesla club sleduju trošku dýl než jen od včerejska jako ty. Takže nechápeš vůbec nic ani to, že když vybleješ jednu kravinu, tak už tu druhou ti tuplem nikdo nesežere . ;-)

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪
#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Lukáš Košík

Jj, uvidíme. Kdy že mají otevírat tu tvojí prodejnu? Za 6 dnů? Ok, tak v pátek se tam sejdeme a koupíme si nějakou Teslu, ju? :-D

Chápeš starou belu, já říkám že Teslaklub je důvěryhodný a ne že "mám pravdu, protože si to myslím." Nauč se číst a chápat psaný text. Zklidni nerva a kup si Tesel třeba 10.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪
#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Lukáš Košík

Já jsem úplně v klidu. Neboj, 1.2. ti tu tvojí "důvěryhodnost" tady připomenu. To pak budu úplně nejvíc v klidu. :-D

To víš že jo ty hysterko.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪
#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Lukáš Košík

Přečti si komentář na tom tvým důvěryhodným zdroji na FB:
Pavel Krč: Dneska jsem se tam jel podívat, pár dělníků tam pracuje na střeše nad garáží, jinak ze všech stran žádné známky úprav. Opravdu nevím, jak se tam má Tesla vejít, nota bene prodejní centrum. Současný salon to, aspoň podle pohledu zvenku, zcela vyplňuje - asi se hodlá uskrovnit.
Ty hysterko. :-D

Copak, došel ti slovník že opakuješ?

p.s. Už jsem ho čet. Vypadá to že se blíží konec světa :)

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪
#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Lukáš Košík

Promiň, máš samozřejmě pravdu. Omlouvám se za svojí hloupost a že jsem si to špatně vytvořil ve svojí palici. A omlouvám se, že jsem si neověřil důvěryhodnost FB stánky Tesla Club Česká republika. Teď už to vidím, že je to všechno naprostá pravda ověřená roky potvrzených informací a tisíci spokojených zákazníků.

Vo žádný pravdě jsem nikde ani necek. Mluvím jen o důvěryhodnosti a důveryhodnost nezískáš na počkání, ale až za delší dobu. Na počkání jí tak maximálně akorát ztratíš.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪
#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Lukáš Košík

A čím prosím tě si FB stránka fanoušků Tesla získala tu neprůstřelnou důvěryhodnost podloženou dlouhými roky? Tím, že dali na FB pár fotek, jak se zajeli podívat do prodejny v Německu? Nebo že zveřejňují obecné informace, které si přečetli, stejně jako všichni my ostatní někde na zahraničních webech?

Ty si fakt zacyklenej psychotik.
"neprůstřelnou" ..."podloženou dlouhými roky"... :))))
Už fakt meleš z cesty. Vodevři si lahváče a pusť si nějakou blbost v telce ať si vyčistíš palici. :D

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪
#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ve Freyovce bude jak servis tak prodej. Tesla si pronajala cast horniho patra, ktere bude slouzit jako showroom. Potvrzeno majitelem Advantage Cars. Ale ze "je to blbost" si samozrejme muzete myslet dal :-)

Obrázek uživatele Lukáš Košík

Showroom a prodej. Dvě různý věci ne? Ale ok, uvidíme. Bylo by to super. :-)

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicNabíječky elektromobilů CircontrolAmper 2019BUS2BUSKariéra EVC GroupAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobil