Elektrický dálník se vyrábí v BrněVIDEO
Elektrický dálník se vyrábí v Brně
Nový Superb slavnostně odhalen!ŠKODA
Nový Superb slavnostně odhalen!
Elektromobil v roce 2020APPLE
Elektromobil v roce 2020
Toyota Prius plug-in hybrid umí 3 l/100TEST
Toyota Prius plug-in hybrid umí 3 l/100

Jak se vyrábí baterie pro elektromobil Nissan Leaf

Jan Horčík - 18 Prosinec 2014

Britská pobočka automobilky Nissan připravila pro všechny zájemce podrobné informace o tom, jak se vlastně vyrábějí baterie pro elektromobily Nissan Leaf. Na videu a porobné infografice se můžete dozvědět prakticky každý detail.auto jak se vyrábí baterie pro Nissan Leaf

Výroba baterií pro elektromobil Nissan Leaf v britské továrně v Sunderlandu
foto: Nissan

Výroba baterií pro elektromobil Nissan Leaf začíná zpracováním elektrod. Ty jsou základem bateriového článku zabaleného do hliníkové fólie. Ty se pak plní elektrolytem a skládají po čtyřech do jednotlivých modulů a modulů a 48 modulů tvoří celou baterii.

Nissan Leaf je nejprodávanějším elektromobilem na světě s více než 150 000 prodanými kusy během čtyř let. Auto nabízí dojezd kolem 150 km na jedno nabití. Nedávno Carlos Ghosn, šéf automobilky Nissan, prohlásil, že už brzy budou na trhu auta, která umožní běžně dojezd kolem 400 km.

auto jak se vyrábí baterie pro Nissan Leaf

KLIKNĚTE PRO ZVĚTŠENÍ
foto: Nissan
Nissan
 
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Zajímavé srovnání. Nissan jezdí na pytlíkové LiPol a Tesla na válcové LiIon.

Obrázek uživatele Jolinar

Lipol je pouze podmnozinou Li-ion :-)
dulezite je slozeni katody, anody a elektrolytu a pripadne technika jejich vyroby...
Tesla ma LiNiCoAlO (NCA), zatimco Nissan NMC aspon myslim...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

už aby tých 400km bola realita......neviem sa toho dočkať už nejaký ten piatok :(

Obrázek uživatele Jolinar

Ghosn sice rikal 400km, ale na Japonsky cyklus, takze v realu spise 250-300km :-) ale i to uz je celkem pouzitelne...

Jak emobil ujede trasu z prahy do brna bez potreby nabijeni, tak to bude teprve revoluce a v Čechách by se mohl prodej emobilů trochu víc rozhýbat.
Tím pádem by mohli klesnou ceny, abych si mohl koupit moje další auto v pořadí už v elektřině. :-)
Už se nemůžu dočkat.

Dávám tomu ještě tak 2 roky, maximálně 3 :-)))

Obrázek uživatele Jolinar

Davam tomu rok! Maximalne 2! :-D
legendarni hlaska...

Už jsem se bál, že to nikdo nepochopí :-)

Co tak sleduji zprávy, tak za ty 2-3 roky by ty elektromobily opravdu mohli mít už dojezd přes 200 km. Snad by měl být Leaf další generace, BMW určitě také vyleze s nějakým upgradem pro i3, VW se snad pochlapí také více pro svůj egolf a Francouzi by taky mohli povýšit.

Respektive měli by se činit aby ještě před Teslou modelem 3 vyjeli s něčím konkurenceschopným....

Takže se teším na to, že až mě doslouží náš stařičký spalovák, tak už koukpím nějaký rozumný rodinný elektroauto za rozumný peníz.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

technicky si vy alebo evc nacpete dodatocnu kapacitu aku potrebujete ak sa vam niekam zmesti, otazka je iba cena a potencionalna strata zaruky.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

to je vpoho, nad 200km stačí na běžný ježdění

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Kontrola proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.
Přepište prosím tento kód do pole níže
Přepište, prosím, znaky z obrázku výše. Všechna písmena jsou malá.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanic Kariéra EVC Group

zajímavé články