Jak se testuje supersport Rimac Concept_One
Chorvatská automobilka Rimac Automobili zveřejnila dvě videa, na kterých ukazuje jak testuje svůj supersportovní elektromobil Concept_One.
Rimac Concept_One je elektromobil za milion dolarů. Nabízí výkon přes 800 kW a max. rychlost 350 km/h. Není to auto pro každého.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Chorvatský Rimac chystá monstrózní závodní elektromobil
Rimac prodává komponenty pro elektrický pohon
Rimac dodal zákazníkovi první elektromobil s výkonem 1000 koní
Testování vozu probíhá obvykle na chorvatském závodní okruhu příznačně pojmenovaném "Grobnik". Některé manévry ale vyžadovaly delší rovný úsek, a tak Rimac požádali chorvatské ministerstvo obrany o přístup na vojenské letiště.
Testovacím jezdcem Rimacu je Miroslav Zrnčević (aka Mrgud). Hostujícím jezdcem na následujícím videu je Juraj Šebalj, jeden z nejúspěšnějších chorvatských závodníků.
Rimac Concept_One vs Tesla S P90D vs LaFerrari na 1/4 mile
https://electrek.co/2016/08/16/tesla-model-s-p90d-vs-rimac-concept_one-vs-laferrari-on-14-mile/
Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // #BasuraChallenge #trashtag
Bych to shrnul asi tak, že Rimac není žádná automobilka, ale konstrukční a vývojová kancelář, která si vyrobila pěkný autíčko a používá ho jako technologický demonstrátor a na mediální zvýraznění se, což se jim nadmíru daří.
Akorát média to jaksi nepochopila a lidi mylně očekávaj jejich sériouvou nebo kusovou výrobu. No nic hlavně, že lidi klikaj.
Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // #BasuraChallenge #trashtag
Furt jenom testujou a proháněj se médiema a nic nevyráběj nic neprodávaj. Té vo ňičem.
Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // #BasuraChallenge #trashtag
proč vo ničem? Třeba mají jiný cíl než masovou produkci. Třeba chtějí prodávat jen pár drahých aut ročně a třeba mají sportovní/závodní cíle. Mě se to líbí...
cca 240tis km na elektřinu - www.qauto.cz
Pokud jsi to trochu sledoval, tak to už řikali dávno ještě když obráželi výstavy a kde nic tu nic. Asi to nikdo za ty prachy nechtěl koupit ;)
Takže asi tak.
Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // #BasuraChallenge #trashtag
říkali co? s někým od nich jsi mluvil nebo jsi někde něco od někoho slyšel? nebo článečky, tiskové zprávičky ? už bys mohl vědět, že nesmíš hned všemu věřit.. :)
Každopádně cashflow mají, takže si můžou zkoumat a testovat jak chtějí. JInak parametry dobrý, auto pěkný, evidentně se tím baví a třeba i něco vyzkoumají... já jim fandím
cca 240tis km na elektřinu - www.qauto.cz
Přesně tak, dvě báby si to u nás povídali pavlači a já to hned za tepla přidávám k dobrýmu ... :D :D
Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // #BasuraChallenge #trashtag
A taky to stalo za to... Vsak uz maji nekolikatou generaci sveho pohonu a baterii. Jen srovnejte co meli na zacatku a dnes...
Úžasný... Až to začnou prodávat tak mě vzbuďte.
Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // #BasuraChallenge #trashtag
Asi protože je auto ve vývoji a asi protože udělali chybu a ukázali design ještě před tím, než jej začali prodávat. Stejnou chybu udělal i nanoflowcell qaunt. Všude se o tom mluvilo a auta nikde.
Nanoflowcell je nejspíš jen bombastická bublina které média strašně rádi skáčou na lep.
Rimac už testuje snad 10 let a média o něm píší nonstop. Tak pokud na to maj prachy tak ať si klidně testujou dál, lidi si vo tom asi rádi čtou :)
Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // #BasuraChallenge #trashtag
Na facebooku už mají negativní komentáře, na jeden odpověděli že vyrábět auta a infrastrukturu nebudou, vytvořili jen technologii a doufají, že ji někdo třeba v budoucnu použije
Nanoflowcell?
ano
Rimac?
Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // #BasuraChallenge #trashtag
ne
Tak to jsou hodný, tak budem doufat :D
Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // #BasuraChallenge #trashtag
Miguel Tulha
I really think that who is in a dead end is nanoFLOWCELL, because is just talk, and some prototypes tested by them self...
But I really hope to be wrong, because I like this technology. Although I think you should sell the license of your patent, to the biggest car manufactures... because alone, there will be no refuel grid for the electrolyte fluids. And that is a dead end too!
2 srpen v 21:09 · Upraveno
nanoFlowcell
nanoFlowcell Hi Miguel Tulha, thank you very much for your interest in our nanoFlowcell technology. As you well pointed out, the roll out of nanoFlowcell and the bi-ION fueling infrastructure is a concerted action that requires market power. We are a research and development company, and our intention is not to get involved in selling cars or bi-ION electrolytes, but to roll out this innovative technology together with strong business partners. Please stay tuned for further information on this subject in upcoming editions of our FLOWmagazine.
Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // #BasuraChallenge #trashtag
rimac už dělá pěkný kraviny,velký chorvatský machry ideální na každodenní dojíždění do práce
UF,uf,uf!
Paráda - já po takovém autě netoužím,ale klobouk dolů!
Pepa