Jaguar představil levnější verzi elektromobilu I-Pace, dojezd zůstává stejný

Jan Horčík - 25 Srpen 2020

Jaguar I-Pace byl mezi prvními kompaktními SUV na trhu. Teď mu ale přibývá konkurence, a Jaguar proto přichází s levnější verzí.auto elektromobil Jaguar I-Pace EV320

Nová verze elektromobilu Jaguar I-Pace se od verze EV400 liší mimo jiné šedou barvou přední masky.
foto: JLR

Původní Jaguar I-Pace nese označení EV400. Nový, levnější je označen jako EV320. Ve výbavě najdeme mimo jiné infotainment Pivi Pro, kabinový vzduchový filtr PM2.5 nebo digitální zpětné zrcátko ClearSight.

Jediná významná změna oproti EV400 je ve výkonu, který se snížil na 235 kW (320 koní). Baterie zůstává stejná, tedy 90 kWh (84,7 kWh využitelných). Zrychlení 0-100 km/h je 6,4 sekundy, dojezd 470 km WLTP.

Původní Jaguar I-Pace EV400 se prodává v Evropě za cenu €81 855. Ačkoliv nová verze přichází de-facto pouze se snížením výkonu ("rekalibrací" elektromotorů), cena nově začíná na výrazně příjemnějších €65 990 vč. DPH.

Zpět na HybridPřidat komentář

A očekávat že každá chalupa s třífázem bude mít jistič 70+A ;-)

Jaký je vlastně rozdíl pro baterii to tam rvát 43kW AC nebo DC ?

---

Leaf 2012 koupen 2018/05; měsíční nájezd cca 2k km

To je hodně slušná cena. Cenově bude stát přímo proti TMY. Osobně bych si stále i přes menší baterku vybral TMY, protože FSD a supercharger. Pokud těch jagů ale budou vyrábět dost, může to, aspoň v evropě, zamíchat kartami.

Prodeje I-Pace v Evropě jsou 3776 ks za první polovinu 2020, tedy něco přes 600/měsíc, což je asi tak jednodenní produkce TMY.
Globálně nejprodávanější model za loňský rok od Jaguaru je F-Pace a stále je to pod 50 tisíc za rok, celej Jaguar pak cca 160 tis./rok.

Těšíme se na prodeje TMY 600 denně v Evropě, prý už je teď na 10 let vyprodáno a budou muset postavit 4 nové haly na výrobu 3000 denně....

---

<_-@--°°°°°°°°°°-@-_> ☺
Kia e-Niro 64 kWh, 2000 km

Obrázek uživatele Tomáš

:-)

---

Prius PHV 2012, koupen 2017. >23000 el.km. Info: https://tinyurl.com/ya6cyj5b
EV+HV: 1,9l HV:3,9l EV:12kWh Hněv je špatný rádce.

Zajimavy pocin. Asi si jeste pockam na EV200, mam rad auto s vetsim az velkym rozvorem. Mne by 150kW RWD stacilo. A cena by teoreticky pouzitim stavajici matematiky mohla byt 41234 ojro...

---

Elektronům Zdar!
Nyní Leaf40 dojezd dostačující při rychlosti 25tkm/rok (již čtyřikrát jsem nabil do plna během 37+tkm).

Jako auti velice zajimave, fajne.. ale nemuzu prijmout tvar te zadi at se snazim sebevic..to auto je takove neukoncene, jakoby ho nekdo nozem krive usekl. To jedine mi z toho celeho dela fujku.

---

13G

200tkm VW eGolf 2014
tested 2tkm bmw i3 REX 2017

Mě se zase ten tvar velice líbí. Nebýt pomalé domací nabíječky ( rok 2019 ) a kdyby měli síť nabíjení jako TESLA, tak jsem ho v roce 2019 máem koupil!!! Měl jsem ho na výkend a spokojenost. Na konec mám TM3. Levnější a sportovnější. Můžu si vybrat - efektivita nebo sportovní svezení. :)

---

FVE 59,85 kWp a 4,86 kWp ( střešní instatace ), nízkoenergetická dřevostavba - tep. ztráta 4,5 kW
TESLA 3 Performance, BMW 330e ( prodáno ) , VW e-Golf

jj povinne by meli vsichni zavest zakladni vybavu aspon 22kW AC, ne-li rovnou 43kW AC..

---

13G

200tkm VW eGolf 2014
tested 2tkm bmw i3 REX 2017


VOLTDRIVE - Ideální řešení pro domácí nabíjení vašeho vozu.Nabíječky elektromobilů Circontrol10% sleva na produkty EVmotion