Hyundai tiše připravuje nový SUV elektromobil s dojezdem přes 320 km

Jan Horčík - 19 Leden 2017

Ve stejné tichosti jako připravoval Hyundai Ioniq Electric, chystá korejský gigant i svůj další elektromobil. Tentokrát jím bude plně elektrické SUV na novém podvozku s 64kWh baterií a dojezdem přes 320 km.auto elektromobil Hyundai SUV kamufláž

Silně kamuflážovaný nový SUV elektromobil značky Hyundai, který má jít na trh příští rok
foto: electrek.co

První prototyp nového SUV elektromobilu Hyundai byl nedávno spatřen v jihokorejském městě Songnam, satelitním městě Soulu. Fakt, že Hyundai na autě pracuje a připravuje jeho vstup na trh na rok 2018 byl oficálně potvrzen zástupci automobilky.

Žádné další detaily ale zatím k dispozici nejsou. Už před časem ale dnes již bývalý šéf Hyundai Dave Zuchowski potvrdil, že se jen do roku 2020 chystá pět nových hybridů, čtyři plug-in hybridy, čtyři elektromobily a jedno nové auto na vodík.

Jestli bude nové elektrické SUV alespoň tak dobré jako Ioniq Electric, máme se na co těšit. Hyundai v tomto ohledu skvěle odpovídá lidovému rčení "tichá voda břehy mele". Brzy nejspíš podemele zejména německé snahy o alespoň trochu slušný plug-in hybrid elektromobil.

Zpět na HybridPřidat komentář

No??? Pokud by to bylo auto kolem 1 mil. Kč vč. DPH, u nás v prodeji, s reálným dojezdem více, než 300 km. Tak to výrazným způsobem zčeří vodu v rybníce elektromobilů.
Už se na to těším.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Petr Čech Edition :)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Pod tou plachtou je přece Kia Niro.

To vážně nějak moc připomíná Kiu Niro...ale hovoří se o Hyundai, ne? Kia Niro EV má dle info od dealera být k mání koncem tohoto roku, (to se taky rozchází s deklarovaným rokem uvedení Hyundai 2018) nic víc nevěděl, na možnost 4x4 se netvářil (což by mě zásadně mrzelo). A že by do Nira nedali ta samá střeva včetně baterky jako má Ioniq? To by bylo trochu zvláštní, nicméně 60kW baterka by byla rozhodně pecka!

---

FVE 7,23kW, ZERO SR MY2018, M3 čekatel

Tak snad už u tak silný baterky zvládnou dodat také 3-fázovou palubní nabíječku a ne tu ostudu, co je v ioniqu.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

omyl, Ioniq ma 3 fazovu nabinacku.
Treba wallbox za cca 400 Eur (aj prenosny sa da kupit) a nabijete si to z 3fazovky za 4 hodiny kdekolvek.
Zial nestaci kabel, treba ten wall box.

Obrázek uživatele Jolinar

nikoli, mluvil jsem s distributory IONIQ pro CR a potvrdili mi ze nabijecka je 1-fazova.

Máte k tomu bližší info? Sice píšou na hyundai.cz, že se dá nabíjet 3-fázově, ale nic víc.
A tady v testu na Hybridu zase psali, že to má pouze 6,6 kW palubní nabíječku, což by odpovídalo použití jen jedné fáze a ne tří...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Mal som na mysli toto, je to priamo zo stranky hyundai.sk

Wall Box
Špeciálna domáca nabíjacia stanica „Wall Box“ obsahuje riadiacu jednotku, ktorá je istená nezávisle od elektrických obvodov v domácnosti. Využíva 3-fázový striedavý prúd a umožňuje nabiť batériu na 100 % za 4 hodiny 25 minút.

Naozaj existuje aj prenosný wallbox, ktorý si nemusíte kupit od hyundai a nabijete si to na 3fazovke kdekolvek.

Pokud majitel tvrdí (viz níže v diskuzi), že v autě v konektoru z L1, L2 a L3 je obsazen pouze L1, tak wallbox sice může být 3-fázový, ale nabíjet bude pouze jednou fází.
Mě také BMW dodalo wallbox, který zvládne 22 kW (3x32A), ale v i3 mám jen 11 kW (3x16A).

Přenosné wallboxy na klasické stavební zásuvky samozřejmě existují, ale pokud palubní nabíječka používá jen jednu fázi, tak opět využijete jen jednu fázi.

Obrázek uživatele ozana

Jeden majitel na Slovensku má iONICa a nabíječka je jednofázová, na 3 fáze nemá piny v Type2 konektoru.

---

Jezdím na proud, najeto 90 tisíc km. G-E STROMOS 8+ let a 93 tisíc km.

Obrázek uživatele Elektrickyautomobil

Áno mám tam len 1 fázu čiže aby som využil palubnú nabíjačku 6,6kW musím mať 32A zásuvku a správny kábel

---

Ioniq Electric - jazdím len na elektriku

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Hyundai umí, ale ceny Ioniq pro CZ hrůza! jedu si pro něj do Německa, bez dotace a DPH mě vyjde na 685000,- Kč kromě kůže v plné výbavě včetně češtiny........

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

zvláštní.. já ho u tady v ČR koupil za 690tis. bez DPH a taky bez dotace... tak nemel že to u nás nejde..

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No do firmy obcas kupujeme hyundaie, tak jsem se ptal schvalne na inoniq (jen pro zajimavost) a vyslo by cca 700 000 (verze v lepsi vybave - cenikove za milion).

taky myslim ze zrovna Hyundai nema se slevama problem, pred vanoci jsem kupoval i30 a jako jedni z mala dali slevu 23% pokud se pro koupi rozhodnem do tydne, 50k znacka a 46k salon + paket za 15k navic a + zimni kola navic, a to bylo auto za 415 tisic

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

ta cena je bez dotacie a bez DPH?
Lebo potom to vychadza podobne. Staci vyuzit fleetovu zlavu 11%.

cenikove to vypada nacenene podobne i v Nemecku, takze to bude spise jen otazka lokalni slevy dealera ne?

Nevíte někdo, kolik ks se za letošek předpokládá prodat Ioniqu? Celosvětově či klidně jen ČR.

Obrázek uživatele Jolinar

v CR by chteli prodat pres 100ks.

rocni celosvetovy cil maji 77 tisic kusu pro prvni celkovy rok 2017, ale pro vsechny 3 varianty Ioniq dohromady

Hyundai casem ukaze ze elektromobilitu umi velice dobre :)

časem to ukažou všichni, protože jim prostě nic jiného nezbyde.... :)

---

cca 240tis km na elektřinu - www.qauto.cz

jj


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilNabíječky elektromobilů Circontrolveletrh e-Salon