Hyundai představil studii HDC-6 NEPTUNE, vodíkové nákladní auto

redakce - 25 Říjen 2019

Hyundai zveřejnil první skici studie HDC-6 NEPTUNE, konceptu elektricky poháněného nákladního vozidla s palivovými články na vodík. HDC-6 NEPTUNE společnosti Hyundai ztělesňuje její vizi techniky a designu elektricky poháněného nákladního vozidla s palivovými články a nulovými emisemi

HDC-6 NEPTUNE společnosti Hyundai ztělesňuje její vizi techniky a designu elektricky poháněného nákladního vozidla s palivovými články a nulovými emisemi
foto: Hyundai

Hyundai své nejnovější koncepční užitkové vozidlo představí na letošním severoamerickém veletrhu užitkových vozidel NACVS (North American Commercial Vehicle Show) v Atlantě.

Společnost Hyundai Translead (HT) navíc odhalí koncept ekologického, vysokovýkonného mrazírenského návěsu HT Nitro ThermoTech®. Společná tisková konference se uskuteční 29. října v kongresovém centru Georgia World Congress Center v Atlantě (stát Georgie).

Společnost Hyundai počítá ve své vizi budoucí dopravy s nákladními vozidly, poháněnými palivovými články s nulovými emisemi oxidu uhličitého. To se zrcadlí také v názvu nového koncepčního vozidla Hyundai HDC-6 NEPTUNE.

HDC-6 NEPTUNE

HDC-6 NEPTUNE
foto: Hyundai

Neptun je římským bohem sladkých vod a moří a voda, jejíž součástí je vodík, je na Zemi největším potenciálním zdrojem vodíku k pohonu automobilů.

„Prvním komerčně vyráběným elektromobilem na světě s palivovými články a jeho druhou generací NEXO jsme si upevnili vedoucí postavení ve vývoji technologie palivových článků pro osobní vozidla,“ poznamenal Edward Lee, vedoucí obchodní divize užitkových vozidel ve společnosti Hyundai Motor Company.

„Role technologického lídra se ujímáme také v sektoru užitkových vozidel. Kromě nákladního vozidla Xcient s palivovými články, které se již osvědčilo na silnicích, představujeme nyní studii HDC-6 NEPTUNE. Ta je ztělesněním naší vize elektricky poháněných nákladních vozidel s palivovými články, která mohou vyřešit ekologické problémy, spojované s široce používanými užitkovými vozidly. Je to další krok v naší snaze o vytvoření společnosti s nulovými emisemi oxidu uhličitého.“

HDC-6 NEPTUNE se vyznačuje jedinečnou konstrukcí, inovativním palivovým systémem a vyspělými technologiemi v kabině. Moderní design studie čerpá inspiraci z funkcionalistického stylu Art Deco, jímž vynikaly aerodynamické vlakové soupravy z 30. let 20. století.

Designérský tým ve studii HDC-6 NEPTUNE zkombinoval novými způsoby také tvarové řešení s funkčností, a vytvořil tak v segmentu užitkových vozidel zcela jedinečné řešení.

Hyundai nabízí v segmentu užitkových vozidel v USA nákladní vozidla amerických kategorií Class 2 až Class 8 a také autobusy, které jsou od 70. let 20. století vyráběny ve třech mezinárodních montážních závodech a aktuálně prodávány ve 130 zemích celého světa.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Franta Koudelka STS CHvojkovice Brod

a má to i neprůstřelný skla?? :)))))))

https://www.youtube.com/watch?v=y3RIHnK0_NE

---

*Za klima/Sněhuláky/Gretu/Greenpeace Deutschland Umwelthilfe/Písek fpřevodofce/Extinction Rebellion/TESLU a BostonDynamics ;) https://www.youtube.com/watch?v=y3RIHnK0_NE *Jonathan Pie : "Partička hipíků, co páchnou čajovnou, je naštvaná, protože naše planeta umírá." https://www.facebook.com/XRczech/videos/524372114767499 *ČEZKO ta země zaprodaná, ropáků autopopelnic plná, žlutým svinstvem oplývající ;)) "Německý Klimatický balíček je dokumentem politického zoufalství" a TM3 má od 05/19 tažný ;)) *když konzerví náčelník vonehdá 2017 konečně vyhlásil dízlblejt po(ka)kání tak fjůčr vižn to aby nebyli za úplný debily :))) *holt zpátečníky zaprděnce a čuchače fosilního fetu budoucnost nemiluje, kdo nejde s dobou jako by debyl ;))) 1.liga MISTŘI: Kuk/Saman/Jiří_Švarc/ePavel/Radovan/Jan Veselý/e-LUKY/UDA/No_name / 2.liga BORCI: CarlosEV/ok1zjv/Josef/romhor/Leodendula / 3.liga UČNI: Kerosin/Tomáš / 4.liga PŘICMRDÁVAČI: TrochuNadhledu/TakyMartin/Bob-an/Vondrak/hybrid6/Marek_ / 5.kolona ROPÁCI: runner42/rs/Teslalicker

Podľa toho názvu a priezoru, súdim, že to mala byť najskôr ponorka :)

---

FVE 10kWp + 12kWh LiFePO4, fotovoltaický ohrev vody 1,2GJ tepelný zásobník, 80tis. km na elektro.

Obrázek uživatele Kuk

off
Nejdřív se Elon zastal Diesse před novinářema, teď Diess vysvětlil hloupejm novinářům, že už musej brát Teslu vážně.

https://www.teslarati.com/elon-musk-volkswagen-ceo-corrects-tsla-critics-tesla-model-3-niche/

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Já myslím, že to vážně všichni berou, nicméně je to netrápí, mainstream je 500-700 tis Kč za auto a na tom se vydělávají ty miliardy.

---

<_-@--°°°°°°°-@-_>
Kia Soul EV 2016, 50 tis. km

Tady je dobré využití nákladního auta s rekuperací.
https://www.mojevideo.sk/video/30adf/najvacsie_nakladne_vozidlo_s_el_pohonom_na_svete_2019.html

---

Za souseda raději dieselprase než li ev pošuka co si myslí že když bude mít před barákem x EV a najezdí s nimi ročně x tisíc kilometrů tak tím zachraňuje svět.
Ti z vás kteří touží po bez emisním životě osvobození od zlé špinavé ropy mohou navštívit korejský poloostrov v jehož severní části probíhá již několik desetiletí eko projekt s názvem Severní Korea. Při vstupu vyfasujete rýč a motyku. Poté se můžete kochat bez emisní sílou vašich paží.

Dnes v podvecer na radiu beat ve zpravach uvedli, ze v cezku budou brzo 3 h2 cerpacky - pha, brno, litvinov.
To bude vic, nez je u nas pocet h2 aut :-))
Vecer jsem zaplatil dph a doufam, ze ty penizky pujdou jinam, nez do h2.

---

Elektronům Zdar!
Měl jsem Leaf Acenta/real 19kWh/135km dojezd při rychlosti 25tis km za rok.
Nyní Leaf40 dojezd dostačující (dosud jsem nenabil do plna) při rychlosti 30tis km za rok.

Obrázek uživatele Kuk

To postavěj ropáci z Unipetrolu.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele M.Krupka

To možná jo,ale dostanou na to dotaci.

Obrázek uživatele Kuk

To taky. Zkusim si taky vymyslet nějakou extradrahou hovadinu, abych na to dostal dotaci...

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Konečně něco praktického, nákladní auta na baterky jsou nesmysl. Jen si představit kolik baterií by bylo potřeba. Baterie k slunečníkům a větrníkům, baterie ke každé nabíječce elektroaut, baterie v elektroautech…. to je vlhký sen číňanů a katastrofa pro ekologii a západní svět.

Nákladní auta budou mít k dispozici troleje na dálnicích.

To je moc nepraktické a poruchové řešení. Vodík je všelék a kdo je proti je číňan.

Proc Cinan? :-) Zatim jste nedokazal vysvetlit, proc si za svym vodikem stojite. :-) Vite, ze je nejen neekonomicky ale i neekologicky? Jak se rika lidem, kteri zbytecne utraci vic a vic nici planetu? Znalci?

Obrázek uživatele spetak

Ne. Debilové.

---

Už jen EV, najeto 110 tisíc km.

:-)))

---

FVE 10kWp + 12kWh LiFePO4, fotovoltaický ohrev vody 1,2GJ tepelný zásobník, 80tis. km na elektro.

Proc Cinanu? Evropane, Africane, Japonci, Korejci, Severo i Johoamericane, Australane, Gronane :-) maji zakaz vyrbet baterie? Jake narizeni OSN to je? :-)
A kdo ma radost z parniho reformingu zemniho plynu? Cesi?

Obrázek uživatele Kuk

Blá blá blá lídr blá blá vodík vyřeší ekologické problémy blá blá blá.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

K čemu je to dobré, když se nikdy žádná studie nevyrobila?
Je to jen vlhký sen designérů bez špetky reálné možnosti na výrobu a praktičnosti.
Současný vzhled kabiny náklaďáku není pro nic za nic.


Nabíječky elektromobilů Circontrolveletrh e-SalonAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobil