Hyundai a Kia vstupují do sítě nabíječek Ionity

redakce - 05 Listopad 2020

Hyundai je nejnovějším akcionářem společného podniku IONITY, který v celé Evropě systematicky buduje a úspěšně provozuje síť vysokovýkonných nabíjecích stanic pro elektromobily.auto elektromobil Hyundai Kona Electric na nabíjecí stanici sítě Ionity.

Elektromobil Hyundai Kona Electric na nabíjecí stanici sítě Ionity.
foto: Hyundai

Společnost Hyundai Motor Group vstoupila jako strategický partner a akcionář do podniku IONITY, který disponuje největší sítí rychlonabíjecích stanic v Evropě.

Hyundai Motor Group – včetně značek Hyundai a Kia – urychlí svou účastí v tomto společném podniku rozšiřování sítě vysokovýkonných nabíjecích stanic podél evropských dálnic, a podpoří tak proces směřující k širokému přijetí mobility s nulovými emisemi.

Nabíjecí síť IONITY používá evropský nabíjecí standard CCS (Combined Charging System) a dodává 100 procent elektrické energie z obnovitelných zdrojů. Řidiči elektromobilů tak mohou díky IONITY cestovat nejen s nulovými emisemi, ale také s neutrální bilancí emisí CO2. Jedná se o důležitý krok v úspěšném zavádění elektromobility v Evropě.

IONITY umožňuje cestování s elektromobily na dlouhé vzdálenosti. Společnost buduje a provozuje síť vysokovýkonných nabíječek podél evropských dálnic. Využívá přitom nejmodernější technologii nabíjení s výkonem až 350 kW.

Řidiči současných i budoucích generací elektromobilů, kompatibilních s předním evropským nabíjecím standardem CCS (Combined Charging System), mohou během přestávek na svých cestách využívat výhody maximálně rychlého nabíjení.

V průměru nabízejí nabíjecí stanice IONITY čtyři nabíjecí přípojky. Zásadní roli hraje trvalá udržitelnost. Nabíječky IONITY proto dodávají 100 % elektrické energie z obnovitelných zdrojů, a umožňují tak čistou jízdu s neutrální bilancí emisí CO2.

Společnost IONITY byla založena v roce 2017. Jedná se o společný podnik společností BMW Group, Mercedes Benz AG, Ford Motor Company, Hyundai Motor Group a Volkswagen Group se značkami Audi a Porsche.

Budoucnost elektromobility vytváří více než 75 zaměstnanců společnosti IONITY. Firma má své sídlo v Mnichově a zastoupení v norském Oslu. IONITY je mezinárodně registrovaná ochranná známka.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Anonym123

dodává 100 procent elektrické energie z obnovitelných zdrojů
to vysvetľije cenu - na slovensku si môžete objednať IBA zelenú elektrinu, teda elektrina rovnaká, ale na účte/faktúre sú dve eurá+

Pane Hořčík, mohl by jste zjistit proč si zřizovat tuto kartu a Hyundai účet s poplatkem 86kč měsíčně i když nenabiji.
Bez karty nabiji na Ionity za stejnou cenu.
Proč je tedy Hyundai v tom konsorciu Ionity.
Děkuji

---

Elektromobil Peugeot Ion sdílený se sousedy od 7/2018, najeto 99000 tis. km.
Hyundai Kona electric najeto 87 tis. km.

taky by me zajimalo k cemu to je dobre

Obrázek uživatele Kuk

Staňte se maším členem.
A jaké to má výhody?
No dostanete kartičku a budete platit příspěvky.
No tak to si strčte do zadele, takový členství je mi k hounu. :)))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Kdyby mi někdo dal 21 Kč za 1 kWh tak to bych snad i točil klikou.
Já jsem dostal minulý měsíc průměrně 97 halířů / kWh za prodej do sítě. Asi postavím před barákem taky malinkou Ionity. Ale jenom pro ty co nespěchají :-)

---

Renault Zoe ZE50 *** FVE 4,55 kWp

Tak rekl bych, ze primarne tam asi jezdi lidi, co maji karticky na lepsi cenu....

Zatim jsem nenasel oznameni Ionity kolik kWh prodali. Zatim jen same marketingove kecy.

asi žádná sláva, třeba v Nupakách jsem ještě nikoho kromě mě (když to bylo týden zadax) neviděl...za 21 Kč nabíjí jen masochista a kartičkových zákazníků bude více až s ID3/4 a BateriaQ

---

BMW i3 60Ah - 47.000 eKM
sekačka Powerworks 60V 2Ah
pila Powerworks 60V 4Ah

Obrázek uživatele Lífáček

Zdravím,
jsou to extrémy, někde 0 a někde 21 kaček!
Kolik toho za tu cenu v ČR asi vytočí :-)

---

60 000 Km Leaf II, 20 000 Km Leaf 24

hezký, ale vypadá to, že Hyundai si levněji jak za 21 Kč na Ionity nenabije :(

---

BMW i3 60Ah - 47.000 eKM
sekačka Powerworks 60V 2Ah
pila Powerworks 60V 4Ah

Obrázek uživatele Ivo Pavera

Bohužel je to tak, stáhl jsem si aplikaci "Charge my Hyundai" a v obou tarifech je tam cena za Ionity 21 CZK/kWh...

---

VW E-Golf 35,8(31,5)kWh - 100.000 km (už je pryč)
Hyundai Ioniq Electric 28 kWh
skútr NIU M+ Sport 2 kWh

Jaký tarif jste si vybral?
Až s registrací jednoho z tarifů FLEX nebo SMART jsou vidět skutečné ceny za nabíjení...

Obrázek uživatele napalmm

"Škoda, že není možnost předem se podívat na konkrétní ceny"
Bože, co je to za službu!
Bez urážky, ale opravdu nevím co si mám o tomto přístupu poskytovatele myslet.
To je zase nějaký lídr elektromobily, jak to o sobě nedávno prohlašoval Nissan ?
Prosím, obhajte to někdo, třeba to jenom nechápu.
Děkuji.

---

100.000km Leafem 2013

Obrázek uživatele Kuk

Je to klasická dinosaurská služba. Je na houno, k naštvání a poskytovatel nemá zájem jí poskytovat. :))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Osobně to vidím jako možnost nabíjet všude pouze jednou jejich kartou na jednu fakturu (zjednodušeně řečeno). Dobrá možnost, pokud nabíjíte i v zahraničí.
Ceny budou odvislé od poskytovatelů, plus jejich přirážka za službu za každé nabíjení, nebo měsíčním paušálem, kde mohou být ceny
příznivější.

Obrázek uživatele Ivo Pavera

Flex, a mám taky We Charge od VW. Pokud bude zájem, budu mit ma konci měsíce dost materiálu k porovnání obou služeb v samostatnem článku.

---

VW E-Golf 35,8(31,5)kWh - 100.000 km (už je pryč)
Hyundai Ioniq Electric 28 kWh
skútr NIU M+ Sport 2 kWh

Ivo, mám na Vás dva dotazy.
Kdy můžeme prosím očekávat přislíbené články ohledně porovnání služeb Charge myHyundai a Charge od VW ? A též článek o 1000 km s Konou v levém pruhu slíbený na 51.týden ?
Moc děkuji, Láďa.

Na článek se moc těším! Já se zatím zaregistroval pouze do Charge myHyundai a zvažuji, který tarif vybrat. Škoda, že není možnost předem se podívat na konkrétní ceny. Mám na Vás tedy velkou prosbu - jaké vidíte přes Flex ceny u E.ON a PRE, jsou shodné jako u konkrétních provozovatelů stanic, nebo jsou odlišné?
Děkuji. -LS-

Obrázek uživatele Ivo Pavera

Jsou dražší, ale více snad v tom připravovaném textu...

---

VW E-Golf 35,8(31,5)kWh - 100.000 km (už je pryč)
Hyundai Ioniq Electric 28 kWh
skútr NIU M+ Sport 2 kWh

Obrázek uživatele Kuk

No mě by zajímalo jaké jsou jejich roumingové ceny v zahraničí? Prý docela odrazující.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Vlastníte Ioniqa? Lze tam nastavit při nabíjení limit? Třeba 80%? Děkuji

U IONIQ_28 nelze nastavit limit omezující % nabití baterie.
V případě DC nabíjení v 94% SOC_DYSPL dojde k ukončení nabíjení a nejde pokračovat ani po následném znovu spuštění. Do 80% (78%) se nabíjí plnou rychlostí a pak to klesá na 35, 25, ... až do 94%.
Při AC nabíjení to nabíjí až do 100% a případné vypnutí zajistíte několika způsoby (Nabíječka, která umožní nastavit % vypnutí, plánované nabíjení přes menu auta, spínací hodiny).

Obrázek uživatele Ivo Pavera

Ano chvíli, ale je to starší kus z roku 2016 s 28 kWh baterkou. Nic takového jsem v menu nenašel. Jen omezení nabíjecího příkonu na AC a časovač v týdenním plánu pro nabíjení nočním proudem.

---

VW E-Golf 35,8(31,5)kWh - 100.000 km (už je pryč)
Hyundai Ioniq Electric 28 kWh
skútr NIU M+ Sport 2 kWh

U tohoto Ioniqu nejde omezit nabíjení na určitá procenta při DC ani po nové aktualizaci.
Myslím, že na stránce asep.cz/erallye je na fotkách váš a můj Ioniq.

---

ecotaxiolomouc.cz


ChargeUp! - Komplexní dodávka dobíjecích stanic a souvisejících služebAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilNabíječky elektromobilů Circontrole-stationVOLTDRIVE - Ideální řešení pro domácí nabíjení vašeho vozu.