Hyundai chce zvýšit bezpečnost provozu s pomocí konektivity a autonomního řízení

redakce - 13 Červenec 2018

Hyundai Motor a Autotalks budou spolupracovat na vývoji nové generace čipové sady V2X pro síťově propojené automobily.Technologie V2X zvyšuje bezpečnost silničního provozu, optimalizuje mobilitu a má zásadní význam pro autonomní jízdu

Technologie V2X zvyšuje bezpečnost silničního provozu, optimalizuje mobilitu a má zásadní význam pro autonomní jízdu
foto: Hyundai

Hyundai Motor uzavřel strategické partnerství se společností Autotalks, přední technologickou společností, která se specializuje na výrobu čipových sad pro komunikaci typu V2X (Vehicle-to-Everything; mezi vozidlem a ostatními objekty – účastníky silničního provozu a dopravní infrastrukturou).

Strategické partnerství společností Hyundai Motor a Autotalks bude mít podobu přímé investice, jejímž účelem je urychlit vývoj a využití nové generace čipových sad pro síťově propojené automobily.

Technologie V2X umožňuje automobilům komunikovat mezi sebou navzájem, s ostatními účastníky silničního provozu i s dopravní infrastrukturou, čímž přispívá ke zvýšení bezpečnosti silniční dopravy a optimalizaci mobility.

Hlavním zaměřením všech řešení V2X je bezpečnost. V podstatě se jedná o spolehlivý „senzor“ s neomezeným „zorným úhlem“, který pracuje v jakémkoli prostředí a za jakýchkoli povětrnostních podmínek, přičemž pomáhá předcházet dopravním nehodám, ale také zabraňovat vzniku nebezpečných situací.

Systémy V2X ve vozidlech, řízených člověkem, předávají řidiči důležité informace v podobě upozornění a sdělení nebo také mohou v nebezpečných situacích zasáhnout do řízení. V2X v autonomních vozidlech doplňuje stávající senzory, umožňuje jim přijímat informovanější rozhodnutí a usnadňuje jejich interakci s ostatními účastníky silničního provozu.

„Konektivita je jednou z klíčových technologií, které lze využít v obchodních modelech pro chytrá města, ale i pro autonomní jízdu nebo informační a zábavní systémy,“ řekl Yunseong Hwang, ředitel obchodní divize pro otevřené inovace ve společnosti Hyundai Motor Company, a dodal: „Hyundai Motor bude i nadále pokračovat v investicích do nových přelomových technologií, které jsou v souladu s aktuálními i budoucími strategickými pilíři vývoje značky Hyundai.“

Hagai Zyss, generální ředitel společnosti Autotalks, k tomu poznamenal: „Skutečnost, že se vrcholný globální výrobce automobilů, jako je Hyundai, rozhodne přímo investovat do společnosti Autotalks, je nejen projevem důvěry v naší společnost, ale také dokladem perspektivy a růstu trhu se systémy komunikace V2X. Úsilí společnosti Hyundai o vývoj nejmodernějších komunikačních a bezpečnostních technologií je v dokonalém souladu s vedoucím postavením společnosti Autotalks v oblasti V2X. Financování od společnosti Hyundai podpoří realizaci technologických plánů společnosti Autotalks a pomůže našim zákazníkům i partnerům na celém světě.“

Hyundai rozšiřuje partnerství v oblasti konektivity za účelem jejího dalšího rozvoje, který je nezbytný pro autonomní jízdu. Vývoj technologií pro konektivitu umožní také využívat nové obchodní příležitosti v rámci infrastruktury chytrých měst.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

podle mě budou první automobilka co začne prodávat auta bez volantu, prostě natukáte kam chcete a jen se budete kochat jízdou

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Mě se libí jak Hyundai pořádně mákla. Jejich snaha už je hodně vidět, auta mají oceňované jako jedna z nejlepších. Tohle je jen další bum v jejich inovacích do budoucna.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Pěkná vyhytávka. Je jen otázkou času, kdy nebudeme muset ani řídit a auto obstará vše za nás. A kdo jednou s takovým objevem přijde? Je jasné, že Korejci ! :)

Hyundai a konektivita jsou jen řeči. Doteď nemůžu na dálku přes mobil ovládat nabíjení, topení, stav vozu, prostě nic.

---

ecotaxiolomouc.cz

Můžou, ale nám to do výbavy nedali...

Obrázek uživatele PetrVins

Uplne by stacilo, kdyby auto monitorovalo dodrzovani dopravnich predpisu a hlavne max povolenou rychlost. Neni potreba zadne sofistikovane systemy. Jen timto by se vyresio 90% vsech nehod. Hlavni problem je ridic, ktery si na silnici zvysuje ego nebo nechape, ze max povolena rychlost nesouvisi se znackou auta ani s umenim ridice. Jak rikal Elon, ridici budou zakzani. Ja rikam az se zacne online monitorovat predpisy, tak nekteri ridici budou zakazani :-)

---

Nissan Leaf 2018 (najeto 20tis.km), FVE 5kWp + 15kWh baterie

Monitorovat max povolenou rychlost podle ceho? Pokud podle stavajicich dat, tak potes koste, uz dlouho nepamatuju cestu, kde by se alespon jednou to, co si mysli auto, nerozchazelo s realitou.

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

A vozidlo řídí kdo?
Jo aha, řidič.
Tak zase nic...

:O))


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicYouloca Dating — Connecting Singles Worldwideveletrh e-SalonAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilNabíječky elektromobilů Circontrol
O ČEM SE PRÁVĚ DISKUTUJE?