Hyundai chce využít umělou inteligenci pro analýzu poranění při nehodách

redakce - 20 Červen 2019

Hyundai navázal partnerství s izraelským startupem MDGo, který se zaměřuje na systémy s umělou inteligencí pro zdravotnictví. Cílem spolupráce je vyvíjet nové generace vyspělých bezpečnostních systémů pro auta.auto Hyundai poranění MDgo

Systém společnosti MDGo pro inteligentní analýzu poranění používá složitý algoritmus na základě umělé inteligence, který v reálném čase měří atributy přiřazené k cestujícím a upozorní záchranné služby a lékařská pracoviště na pravděpodobná poranění řidiče způsobená dopravní nehodou.
foto: Hyundai

Hyundai a MDGo budou společně vyvíjet síťově propojené služby, které dosud nevídaným způsobem propojí záchranné služby s automobilovou dopravou. Tato iniciativa je klíčovou součástí filozofie společnosti Hyundai, založené na péči o své zákazníky, a také přispěje k realizaci její vize „síťově propojené mobility“.

Systém společnosti MDGo pro inteligentní analýzu poranění používá složitý algoritmus na základě umělé inteligence, který v reálném čase měří atributy přiřazené k cestujícím a upozorní záchranné služby a lékařská pracoviště na pravděpodobná poranění řidiče způsobená dopravní nehodou.

Hyundai bude díky použité široké škále senzorů v automobilu a technologii MDGo schopen zaslat záchranným službám velké množství dat, včetně informací o míře poranění a aktivaci bezpečnostních systémů. Tato inovace tak nejen významně urychlí příjezd záchranných služeb na místo nehody, ale také umožní nasazení lékařských pracovníků s potřebnou specializací.

Čím méně času uplyne mezi nehodou a poskytnutím nezbytné lékařské pomoci včetně realizace potřebných chirurgických zákroků, tím vyšší je pravděpodobnost záchrany života účastníků nehody.

„MDGo disponuje výjimečnou technologií pro analýzy na základě umělé inteligence, která je optimalizována pro zvyšování bezpečnosti řidiče,“ řekl Youngcho Chi, prezident a ředitel pro inovace ve společnosti Hyundai Motor Group.

„Na základě této technologie očekáváme již v krátkodobém horizontu výrazné zlepšení zásahů záchranných lékařských služeb při nehodách vozidel. Naším dlouhodobým cílem je pak poskytovat inovace v oblasti bezpečnosti silničního provozu, založené na nových technologiích, které umožňují sledování tělesných funkcí v reálném čase.“

Technologie umělé inteligence společnosti MDGo interpretuje data o nehodě a na jejich základě vytváří řadu závěrů ohledně stavu cestujících a vozidla. Záchranným službám je do sedmi sekund po nárazu odeslána podrobná analýza potenciálních poranění s použitím odborné lékařské terminologie.

Systém umělé inteligence se nepřetržitě učí a vylepšuje své interpretace různých průběhů nehod. Tento proces opakovaného vylepšování je podporován nemocnicemi, které do systému vkládají reálná data o poraněních pacientů. Systém tato data následně porovnává se svými predikcemi pro další zpřesňování svých analýz.

Nové partnerství pomůže značce Hyundai vylepšovat také aktivní a pasivní bezpečnost svých vozidel. Velké objemy dat, shromažďovaných z podrobných, inteligentních analýz nehod s různým průběhem, poskytují společnosti Hyundai rovněž informace o tom, kde je zapotřebí optimalizovat deformační zóny, skelet prostoru pro cestující a integrovat nové technologie, umožňující vyřešit problémy rozpoznané na základě analýzy s umělou inteligencí.

Vize „svobodné mobility“, uplatňovaná společností Hyundai Motor, zahrnuje minimalizaci nehod a jejich dopadů na zákazníky. V kombinaci se „síťově propojenou mobilitou“, kterou se společnost Hyundai snaží realizovat síťově propojenými vozidly, umožní tato inovace významný pokrok v oblasti bezpečnosti řidiče a cestujících.

Hyundai Motor vyvíjí řadu dalších řešení, zaměřených na zákazníky a jejich bezpečnost. Jedná se například o vývoj a budoucí komercializaci prvního systému airbagů na světě pro vícenásobné kolize nebo o inovativní technologii podporující sluchově postižené řidiče.

Společnost představila další inovaci na veletrhu spotřební elektroniky CES 2019 – futuristické záchranářské vozidlo s označením „Elevate“. Toto vozidlo pro maximální mobilitu (UMV – „Ultimate Mobility Vehicle“) má jako první automobil pohyblivé nohy, které umožní záchranným službám překonávat nebezpečný terén na cestě k obětem přírodních katastrof.

Hyundai kromě toho v uplynulém roce představil v Koreji další zdravotnickou inovaci, a to ve svém modelu NEXO s palivovými články. Vozidlo během autonomní jízdy komunikovalo s lékaři a sdílelo s nimi lékařské informace o stavu cestujících v reálném čase, včetně krevního tlaku a srdečního tepu.

Partnerství společností Hyundai Motor a MDGo je osmým úspěšným projektem pobočky Hyundai CRADLE Tel Aviv. Před spoluprací s MDGo se pobočka Hyundai CRADLE Tel Aviv podílela na různých partnerstvích, která zahrnovala mimo jiné projekty Allegro.AI (vývojový nástroj pro hluboké učení) a AudioBurst (platforma pro audiosystém na základě umělé inteligence).

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Anonym123

riešiť bezpečnosť posádky pre prípad kolízie je z princípu nesprávne. kolízia nemôže vzniknúť, ak zúčastnení dodržia to, čo majú. takže zamestnať "inteligenciu" nájdením spôsobu, ako účastníkov premávky PRESVEDČIŤ (nie donútiť) aby sa správali ako normálni ľudia. začať revíziou zákonov a dopravným značením, aby mali zmysel a nebolo zaťažko ich dodržiavať (obec je iba tam, kde sa býva, nie kilometer v poliach, ...).

Az budes zit v idealnim svete, kde se nestavaji chyby a poruchy (at uz cloveka nebo techniky), tak si muzes dovolit neresit "bezpecnost posadky pro pripad kolize". Protoze do te doby se ty kolize proste stavat budou.

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Obrázek uživatele Anonym123

ideálny svet nemáme, zato máme vozidlá, ktoré včera boli bezpečné a dnes, keď vyrobia "tank" prestanú chrániť posádku.
"nebezpečný v každej rýchlosti" bol začiatok chybnej teórie a praxe.
bol pokus zrušiť nadradenosť vodičov autobusov, nákladiakov znížením úrovne sedadla vodiča ... pár autobusov takých vyrobili a koniec.
som hlboko presvedčený, že každý vodič by mal mať rovnakú šancu prežiť. pretože "aj toto, aj toto, aj toto môžem - lebo mám akceleráciu, auto za mňa opraví moje úmyselné chyby, ...

Protoze do te doby se ty kolize proste stavat budou
a každý má mať rovnakú šancu na prežitie! nie akurát ten, kto kolíziu spôsobil :-(

Obrázek uživatele Kuk

off

Izraleský elektrický letoun EViation je prý připraven k testovacím letům a ćeká na povololení. 900 kWh baterie, 3 motory, krátké lety jako například Boston - NY. Tak jsem zvědav kam to doletí, protože tendle projekt počítal s optimistickým vývojem lehkých baterií a to fakt nevím zda už jsme tam? Někde jsem zaslech že počítaj s budoucím doletem až 1000 km. To je teda hodně optimistický :D
https://youtu.be/Eta7I5OCaIk

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Jiří_Švarc

Na wikipedii píšou 1046 km s rezervou. Bylo by to super, realistovi by asi praskla cévka :-D

---

EV - tabulky, statistiky: https://bit.ly/2uU06PO

Tady pisi az 1200 km, rychlost 440 km / hod.
Souhlasim, ze pro Realistu toto musi byt konec sveta :-)

Obrázek uživatele Kuk

Jsem stejně skeptický jako když měl přijít Model S s jeho slibovaným dojezdem nebo jako že Sion někdy udělá auto. Taková ta skepse jak tomu moc nevěříte, ale stejně držíte place. :D

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Jiří_Švarc

To je dokonale vystižené :-)

---

EV - tabulky, statistiky: https://bit.ly/2uU06PO


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicveletrh e-SalonNabíječky elektromobilů CircontrolAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobil