Hybridům se v ČR pomalu začíná dařit

Jan Horčík - 20 Červenec 2012

Během května 2012 ohlásila česká Toyota hybridní revoluci. Představila další tři nové plně hybridní modely. Oslovila především atraktivní cenou, která je v případě vozu Toyota Yaris Hybrid vůbec poprvé na úrovni stejného modelu s konvenčním pohonem. Po téměř třech měsících je jasné, že to zabralo.auto hybrid Toyota Yaris Hybrid

Toyota Yaris Hybrid je dnes s cenou 359 900 Kč nejlevnější hybridní auto na českém trhu
foto: Toyota

Hybridní revoluce byla postavena především na představení trojice zcela nových plně hybridních modelů pro český trh – Hybrid, Prius+ a Plug-in Hybrid.

Během května byly zároveň u těchto modelů zveřejněny nejen ceny, ale také jednotlivé stupně výbav. Tyto tři novinky pro rok 2012 tak doplnily již stávající dva plně hybridní modely Prius (modernizace 2012) a Auris Hybrid.

Rozšířila se tak rodina plně hybridních vozů a to v době, kdy Toyota dosáhla celosvětových prodejů hybridů ve výši 4 milionů vozů. V současné době nabízí Toyota, jako jediná automobilka na našem trhu, celkem 5 plně hybridních modelů.

Toyota Motor Czech zaznamenala v následných dvou měsících, tzn. v květnu a červnu letošního roku nebývalý zájem o vozy vybavené plně hybridním pohonem.

V již zmíněných měsících květnu a červnu přijala 60 objednávek na hybridní vozy, čímž dosáhla v tomto období meziročního nárůstu o 650 %.

Největší počet objednávek zaznamenala novinka – model Yaris Hybrid (40 vozů), následován další letošní novinkou – modelem Prius+ (11 vozů), rodinným sedmimístným plně hybridním modelem v segmentu MPV .

„Současná situace s prodejem plně hybridních modelů a také všeobecný zájem o tuto technologii v České republice nás nesmírně těší. Od roku 2004, kdy byl v ČR premiérově představen hybridní model Prius, svědomitě plníme roli průkopníka v této oblasti alternativního pohonu. Dnes, tedy po 8 letech usilovné práce v zájmu zvýšení povědomí o celé této technologii v ČR a zejména o jejích nezpochybnitelných benefitech pro zákazníky dosahujeme dalších hmatatelných úspěchů v prodejích“, říká Martin Peleška, obchodní a marketingový ředitel společnosti Toyota Motor Czech.

Dále Peleška dodává: “Na straně druhé nás však velký zájem především o model Yaris Hybrid přinutil k dodatečné žádosti o navýšení jeho výrobních alokací pro trh v ČR a SR. V současné chvíli jednáme o možnosti co možná nejrychlejších dodávek tohoto modelu do obou zemí v zájmu plného uspokojení zákazníka.“

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář

Nabíječky elektromobilů CircontrolAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobil
O ČEM SE PRÁVĚ DISKUTUJE?