HISTORICKÝ MOMENT: Elon Musk ukázal první vyrobený elektromobil Tesla Model 3

Jan Horčík - 09 Červenec 2017

Během včerejška Elon Musk na svém Twitteru potvrdil, že z továrny Tesla ve Fremontu vyjel první vyrobený kus elektromobilu Tesla Model 3.auto elektromobil první vyrobený kus Tesla Model 3

Takhle vypadá první vyrobený kus elektromobilu Tesla Model 3 s VIN1
foto: Tesla

Na elektromobily Tesla Model 3 netrpělivě čekají statisíce zájemců z celého světa. Tesla auto konečně začala vyrábět a od konce tohoto měsíce začne dodávky plnit.

Pro automobilku Tesla, ale i elektromobilitu jako takovou, jde o historický moment. Elon Musk založil společnost Tesla právě s cílem vyrábět dostupné auto čistě na elektřinu, které by se vyrovnalo běžnému spalovacímu vozu.

A to se mu s Modelem 3 konečně podařilo. První kus putuje samozřejmě do Muskovy garáže. Během srpna chce Tesla vyrobit asi stovku dalších kusů, v září už asi 1500 a na konci roku má vyrábět už 5000 aut týdně.

I tak ale bude splnění všech téměř 400 000 potvrzených a přes půl milionu spekulovaných rezervací trvat nějaký čas. Kdo auto rezervuje dnes, dočká se ho nejspíš až v roce 2019, ne-li později.

Elon Musk
Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Kuk

Vídeo

https://youtu.be/w2_5-bJUEMY

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Kuk

"První kus putuje samozřejmě do Muskovy garáže."
A to máte vodkaď?

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Od Elona, dostal ho od clena dozorci rady k narozeninam.

Obrázek uživatele Kuk

Dokončovali ho až v sobotu večer, asi pracujou jako já :D

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Jolinar

ja taky zrovna skoncil s praci pro tento tyden. A bylo krasnych 23:53 :-D

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Kdo bude mít jako 1-ní TM3 v Čechách??

kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/tesla-motors-usa-/tesla-model-3/

Nejbližší termín dodání 07/2018. Přizná se a ukáže ho panu HYBRIDovi a potažno nám?? ;)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ti tesláčtí imbecilní "designeři" udělali auto delší než Octavia, ale s o 150 L menším celkovým kufrem, takže já asi ne, uvažuju totiž o zrušení objednávky. Teslu po designové stránce (krom aerodynamiky) vedou naprostí debilové, nekompetentní děti.

Obrázek uživatele Kuk

Vyměň si gramodesku, už se vopakuješ asi po 100 :)))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Zase Kuk? Ty sis nějaké zméně v tomto ohledu všiml? Takže dle tvé dětské logiky by si Tesla taky měla změnit gramodesku? :)

Obrázek uživatele Kuk

Jdi si číst na své oblíbené Sputniknews to tě uklidní :)))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

tu som nasiel fotky.
autobild.de/bilder/tesla-model-3-2017-vorschau-8849395.html#bild1

chyba tam pred ocami rychlomer.
takto im to preslo schvalenim na cesty EU ?

Obrázek uživatele Jolinar

jiste, mnoho aut nema pred ocima rychlomer... A nektere z nich se dokonce prodavaji ve stotisicovych seriich.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nádherný interiér hodný auta 21. storočnia. Žiadne zbytočné tlačítka

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

pro idioty, co mají rádi riskantní jízdu plnou nepřesného šmatlání po displeji ;)

Taky se mi líbí, v jednoduchosti je krása.

Má to jen jednu vadu. Já su socka, já na něj nemáááááááááááááááám. :-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Má to podle mne víc vad,nějak nesedí díly navzájem,za ty prachy...přední kapota vypadá jak otevřená a z boku jsou škvíry nerovnoměrné,ve stříbrné lince nesedí

Nejste v tom sám. Mě na celé té záležitosti kolem firmy Tesla zajímá hlavně otázka ekologie. Tesla je tahoun, který potáhne - a už i teď táhne mnoho tradičních firem produkujících vehikly na spalovací motory úplně jiným směrem. Slibuji si od toho hlavně:
-- menší závislost nebo nezávislost na fosilních palivech
-- v spojení s OZE větší energetickou soběstačnost
-- výrazný úbytek smogu ve velkých aglomeracích

Je toho ještě víc, ale tohle jsou hlavní důvody, proč se o to zajímám. Pak mám ještě jeden z druhé strany, tak říkajíc. Otec je motorář a celý život dělal velké naftové motory. Vím toho dost, abych si dokázal domyslet, že celá ta současná spalovací produkce je v koncích s vývojem. Přešlapují na místě. Vytahují ze šuplíku překonané koncepty, které oprašují, vymýšlí různé komplikace, které zase opouštějí. Soumrak spalovacích motorů přišel v okamžiku, kdy přešli od karburátoru na přímé vstřikování u zážehových motorů a začali produkovat diesely do aut ve velkém, protože se setřela cenová bariéra. U vznětových motorů se brzy přišlo to, že spalovací proces ve vznětových motorech je efektivní až od určité velikosti spalovacího prostoru a to se ví už nejméně 50 let, jenomže benzíňáky se staly skoro stejně drahé a tak to zkusili s vějičkou levnějšího paliva. A to je konec spalovacích motorů v automobilech. Přežijí jenom hybridní soustavy a to ve velkých agregátech (lodě, lokomotivy, možná nějakou dobu ještě nákladní vozy), ale i ty budou postupně vytlačené. Ostatně, jako cokoli, co je dílo lidské.

---

hariprasad

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

A kdo by takovým kecům věřil!

Proto na světě jezdí skoro 2 miliardy aut na fosilní paliva - když jsou v koncích. A jejich počet každým rokem o cca 100 miliónů roste. A Budou zde jezdit ještě nejmíň 50 - 100 let.
Žádná tesla nic nezmění, protože to co vyrobí za rok, to jen VW vyrobí a prodá za 2,5 dne.
Tak klidně tatovi řekni, že nic v koncích není a masového rozšíření elektromobilů se určitě nedožije - vlastně se toho nedožije nikdo ze zdejších diskutérů.

Obrázek uživatele Michelin

VW vyrobi a proda za 1,25 dne 47tis. aut v hodnote 3 az 5 mil. za kus?
To jsem nevedel, ze jsou tak dobri.

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

neboj nejsi sám socka :-))),ale na tužkové baterky snad máš? že bychom si postavili TESLA minipickup(zahradní kolečko)?

Obrázek uživatele Radovan

Tak to pánové dáte dohromady, ani nemusíte nic stavět, kolečko už je a minipickup taky, vše domácí provenience. Holt malá země, menší elektro vozidla.

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 76 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 31 tis. km (45 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, permakulturní zahrada od 2017, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To jsou fotky "release candidates".

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nepsalo se o tom, že by to již pro eu měli schváleno. Na to mají ještě čas.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

aby nemuseli robit dve rozne verzie

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

az by to stalo 17 000 eur, malo reálny dojazd 500 km po dialnici s klimatizáciou a 3 ludmi na palube s batozinou, dalo sa v tom doraziť do chorvátska a nabíjanie by nestalo viac ako benzin a netrvalo viac ako hodinu, bolo to overene a spolahlive auto, a ak by sa to dalo naozaj kupit hneď... nekúpil by som si t.corollu 2017, co sa uz prave stalo.

az sa na SR objavi prvy vlastnik s testami, mohol by to sem dat, a ak by boli splnene uvedene podmienky po 4 r. od teraz, kto vie...

Obrázek uživatele Jolinar

500km po dalnici to v prvni verzi urcite neda, ale 400km kdyz clovek pojede 110 misto 130 si myslim, ze to da s tou vetsi baterii (cca 75kWh).

Co se ceny 17.000€ tyce, o tom si muzeme nechat zdat :-D

A co bude za 4 roky, tezko rict, Model S se za posledni 4 roky zmenil k nepoznani :-)

Obrázek uživatele Anonym123

rakúšan (z dediny západne od viedne) dnes šiel ionoq-om do poreču. niektoré plánované nabíjania vynechal. a nešuchtal sa, po diaľnici 110 ...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Pane, s vaším příspěvkem jste tu mimo. My fandíme elektrice ale i leccos zkousneme. I lidi co si musí koupit historické vozy. Nic proti vám.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

to je ako keby si napísal, že až bude nový iPhone stáť do 300e, a bude mať univerzálny micro-usb konektor na nabíjačku, tak budeš zvažovať kúpu

uži si corollu, je dosť možné, že to bude tvoje posledné auto v osobnom vlastníctve.
a kým ju zjazdíš, svet už bude zrejme ide, a autá už budú kupovať len papaláši a car-sharingové spoločnosti

a inak nič proti tvojmu rozhodnutiu. Ja mám tiež spalováka, a moje ďalšie auto (na 99% jazdenka) bude tak isto sračkomet, a Teslu3, alebo niečo adekvátne, si kúpim tiež až keď bude k dispozícii ojazdená za 20k.

holt nie každý musí chcieť vypláznout za auto 50k, aj keď na to má
sú aj iné veci v živote

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

až na to, že iPhone je ve schopnostech i SW kvality ekvivalent Androidu za 100 E, možná ještě míň, iPhone toho oprvdu moc neumí ;)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

ok, tak si tam dosaď Samsunge Edge, alebo whatever
pointa bola, že nemá zmysel očakávať od nejakého produktu špecifikácie, ktoré nie len že nikto nemal v pláne doručiť, ale dokonca by to bolo svojim spôsobom proti pôvodnému zámeru

ak chcem od telefonu výdrž 2 týždne na jedno nabitie, ktoré trvá hodinu, tak si kúpim novú Nokiu 3310, alebo iný not-so-smart-phone

ak si chcem púšťať videá v 4k a chcem aby to malo v sebe zabudovaný laserový meč, tak holt počítam s tým, že to za hodinu nedobijem, a nevydrží to 2 týždne na jedno nabitie

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

myslím, že s telefony se to srovnávat nedá, prostě nový=drahý produkt, nic nenormálního

jen se obávám, že ze svýho sračkometa si v pohodlí řízení značně ublížím s M3 ... jediný důvod, proč si to chci koupit, je hlavně bezpečnost, ve všem ostatním je horší než můj 13 let starý, nezničitelný diesel (krom výkonu)

Krom bezpecnosti, krom vykonu....pokracuj, zapoj i tu druhou mozkovou bunku a dojdou ti i dalsi veci v cem je TM3 lepsi nez tvuj 13 let stary neznicitelny diesel:)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

zase chybné přiřazení komentu

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

to je ako keby si napísal, že až bude nový iPhone stáť do 300e, a bude mať univerzálny micro-usb konektor na nabíjačku, tak budeš zvažovať kúpu

uži si corollu, je dosť možné, že to bude tvoje posledné auto v osobnom vlastníctve.
a kým ju zjazdíš, svet už bude zrejme ide, a autá už budú kupovať len papaláši a car-sharingové spoločnosti

a inak nič proti tvojmu rozhodnutiu. Ja mám tiež spalováka, a moje ďalšie auto (na 99% jazdenka) bude tak isto sračkomet, a Teslu3, alebo niečo adekvátne, si kúpim tiež až keď bude k dispozícii ojazdená za 20k.

holt nie každý musí chcieť vypláznout za auto 50k, aj keď na to má
sú aj iné veci v živote

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

až na to, že iPhone je ve schopnostech i SW kvality ekvivalent Androidu za 100 E, možná ještě míň, iPhone toho oprvdu moc neumí ;)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

nojono na tepílky jeko ty je pak prostě potřeba uvalit daňovou zátěž za otravu vzduchu rakovinou at už při nákupu popelnice nebo na pálivo aby tě to prostě donutilo přemýšlet. Každopádně se primárně neřadíš mezi elitu elektromobilního světa to už víme, netřeba nás dalšíma ažaž zásobovat :))))

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To jo zatěžovat obyč lidí ale , nákladýky a dodávky přeložené supějící ,ze zaní není vidět to je v pohodě , když venu že mám auto co má skoro 400tkm najeto a ubrouskem vytřu výfuk a je mnohem čistčí než když přejedu po střeše asi to o něčem svedčí ale je mi to prd platné nebot LPG stejně jako eko neuznávají.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

a samozřejmě že by se to sociálně muselo upravit, dan jen na nový fosílie a benz s dízlem a e85 taky, všechny kamiony povinne na CNG, dízlgas nebo trolej ... jenže to by museli makat v parlamentu, takhle je to jen keci do dizkuze ;)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

tepílky ?
osobné útoky sú prejav slabosti.

staré auto som predal, nové kúpil a čo do záťaže živ. prostredia tu už padlo že je to záťaž. nie je rozhodne vačšia ako tá z uhelných elektrární.

vlastne ma tvoja reakcia otočila,
a práve som sa rozhodol, že nie, nebudem to po 4r. skúšať s T3,
niečo prehnité v tej reakcii ma práve osvietilo.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

to sou jenom keci a moc dobře to sám víš stejně tak jako my víme že elektromobilita něco stojí. a ten zbytek co na to nemá kupuje fosila, to není nic novýho ;)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

aj do tohoto motora sa da liat nieco ine ako benzin vyrobeny z ropy. samotne palenie a katalyzator .. kolko to bolo ? 1 percento z celkoveho znecistenia ? to je nic.

podla mna je orientacia ne ekoterorizmus .. pardon, ekologiu, zavadzajuci, a po spravnosti je lepsie sa zameriavat na zdroje energie, cize kde a z coho sa vyrobi pre tepelne motory a pre uskladnenie do elektrochemickeho akumulatora.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

no když už sme u toho, zkoušels už někdy tímhle zředit motorový olej??

aerotec.cz/cs/produkty/7-aerotec-metal-conditioner

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

paráda nezklamal, bylo potřeba podpořit zastavený pád akcií ;)

google.com/finance?q=tsla

kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/tesla-motors-usa-/tesla-model-3/

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak už by mohli vypustit podrobná fota kufru a vnitřku plus spec na dojezd s EU cenou atd.

28. Cervence

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Dost pochybuju že 28 července bude vše z toho zodpovězeno.

Tak urcite bude, krome te EU ceny na kterou ti sere pes, tu di muzes spocitat uz ted sam

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak mi ji prosím spočítej.

35k€ + DPH

Obrázek uživatele ozana

Další snímky.

---

Jezdím na proud, najeto 90 tisíc km. G-E STROMOS 8+ let a 93 tisíc km.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

vypadá dobře s normálním předním sklem. ještě aby měla schopnou palubovku - alespoň pořádně přišroubovaný střední 15" LED displej otočný na štorc a pak už si jen před volant dokoupím 10" tablet, wifi ho připojím do palubní sítě a stáhnu z Tesla Storu aplikaci : Emulace budíků BMW" a bude to jakštakš fajne soudruzi ;))

electrek.co/2017/06/22/tesla-model-3-design-is-pretty-much-final-plus-new-insights-from-a-batch-of-high-quality-photos/

Yay!


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicYouloca Dating — Connecting Singles Worldwideveletrh e-SalonNabíječky elektromobilů CircontrolAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobil