Během včerejška Elon Musk na svém Twitteru potvrdil, že z továrny Tesla ve Fremontu vyjel první vyrobený kus elektromobilu Tesla Model 3.
foto: Tesla
Na elektromobily Tesla Model 3 netrpělivě čekají statisíce zájemců z celého světa. Tesla auto konečně začala vyrábět a od konce tohoto měsíce začne dodávky plnit.
Pro automobilku Tesla, ale i elektromobilitu jako takovou, jde o historický moment. Elon Musk založil společnost Tesla právě s cílem vyrábět dostupné auto čistě na elektřinu, které by se vyrovnalo běžnému spalovacímu vozu.
A to se mu s Modelem 3 konečně podařilo. První kus putuje samozřejmě do Muskovy garáže. Během srpna chce Tesla vyrobit asi stovku dalších kusů, v září už asi 1500 a na konci roku má vyrábět už 5000 aut týdně.
I tak ale bude splnění všech téměř 400 000 potvrzených a přes půl milionu spekulovaných rezervací trvat nějaký čas. Kdo auto rezervuje dnes, dočká se ho nejspíš až v roce 2019, ne-li později.
Vídeo
https://youtu.be/w2_5-bJUEMY
Vídeo
https://youtu.be/w2_5-bJUEMY
„První kus putuje samozřejmě do Muskovy garáže.“
A to
„První kus putuje samozřejmě do Muskovy garáže.“
A to máte vodkaď?
Od Elona, dostal ho od clena dozorci rady k narozeninam.
Od Elona, dostal ho od clena dozorci rady k narozeninam.
Dokončovali ho až v sobotu večer, asi pracujou jako já 😀
Dokončovali ho až v sobotu večer, asi pracujou jako já 😀
ja taky zrovna skoncil s praci pro tento tyden. A bylo
ja taky zrovna skoncil s praci pro tento tyden. A bylo krasnych 23:53 😀
Kdo bude mít jako 1-ní TM3 v
Kdo bude mít jako 1-ní TM3 v Čechách??
kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/tesla-motors-usa-/tesla-model-3/
Nejbližší termín dodání 07/2018. Přizná se a ukáže ho panu HYBRIDovi a potažno nám?? 😉
Ti tesláčtí imbecilní „designeři“ udělali auto delší
Ti tesláčtí imbecilní „designeři“ udělali auto delší než Octavia, ale s o 150 L menším celkovým kufrem, takže já asi ne, uvažuju totiž o zrušení objednávky. Teslu po designové stránce (krom aerodynamiky) vedou naprostí debilové, nekompetentní děti.
Vyměň si gramodesku, už se vopakuješ asi po 100 :)))
Vyměň si gramodesku, už se vopakuješ asi po 100 :)))
Zase Kuk? Ty sis nějaké zméně v tomto ohledu všiml?
Zase Kuk? Ty sis nějaké zméně v tomto ohledu všiml? Takže dle tvé dětské logiky by si Tesla taky měla změnit gramodesku? 🙂
Jdi si číst na své oblíbené Sputniknews to tě uklidní
Jdi si číst na své oblíbené Sputniknews to tě uklidní :)))
tu som nasiel
tu som nasiel fotky.
autobild.de/bilder/tesla-model-3-2017-vorschau-8849395.html#bild1
chyba tam pred ocami rychlomer.
takto im to preslo schvalenim na cesty EU ?
Nepsalo se o tom, že by to již pro eu měli schváleno. Na
Nepsalo se o tom, že by to již pro eu měli schváleno. Na to mají ještě čas.
aby nemuseli robit dve rozne verzie
aby nemuseli robit dve rozne verzie
To jsou fotky „release candidates“.
To jsou fotky „release candidates“.
Nádherný interiér hodný auta 21. storočnia. Žiadne
Nádherný interiér hodný auta 21. storočnia. Žiadne zbytočné tlačítka
Taky se mi líbí, v jednoduchosti je krása.
Má to jen jednu
Taky se mi líbí, v jednoduchosti je krása.
Má to jen jednu vadu. Já su socka, já na něj nemáááááááááááááááám. 🙂
neboj nejsi sám socka :-))),ale na tužkové baterky snad
neboj nejsi sám socka :-))),ale na tužkové baterky snad máš? že bychom si postavili TESLA minipickup(zahradní kolečko)?
Tak to pánové dáte dohromady, ani nemusíte nic stavět,
Tak to pánové dáte dohromady, ani nemusíte nic stavět, kolečko už je a minipickup taky, vše domácí provenience. Holt malá země, menší elektro vozidla.
Nejste v tom sám. Mě na celé té záležitosti kolem firmy
Nejste v tom sám. Mě na celé té záležitosti kolem firmy Tesla zajímá hlavně otázka ekologie. Tesla je tahoun, který potáhne – a už i teď táhne mnoho tradičních firem produkujících vehikly na spalovací motory úplně jiným směrem. Slibuji si od toho hlavně:
— menší závislost nebo nezávislost na fosilních palivech
— v spojení s OZE větší energetickou soběstačnost
— výrazný úbytek smogu ve velkých aglomeracích
Je toho ještě víc, ale tohle jsou hlavní důvody, proč se o to zajímám. Pak mám ještě jeden z druhé strany, tak říkajíc. Otec je motorář a celý život dělal velké naftové motory. Vím toho dost, abych si dokázal domyslet, že celá ta současná spalovací produkce je v koncích s vývojem. Přešlapují na místě. Vytahují ze šuplíku překonané koncepty, které oprašují, vymýšlí různé komplikace, které zase opouštějí. Soumrak spalovacích motorů přišel v okamžiku, kdy přešli od karburátoru na přímé vstřikování u zážehových motorů a začali produkovat diesely do aut ve velkém, protože se setřela cenová bariéra. U vznětových motorů se brzy přišlo to, že spalovací proces ve vznětových motorech je efektivní až od určité velikosti spalovacího prostoru a to se ví už nejméně 50 let, jenomže benzíňáky se staly skoro stejně drahé a tak to zkusili s vějičkou levnějšího paliva. A to je konec spalovacích motorů v automobilech. Přežijí jenom hybridní soustavy a to ve velkých agregátech (lodě, lokomotivy, možná nějakou dobu ještě nákladní vozy), ale i ty budou postupně vytlačené. Ostatně, jako cokoli, co je dílo lidské.
A kdo by takovým kecům věřil!
Proto na světě jezdí
A kdo by takovým kecům věřil!
Proto na světě jezdí skoro 2 miliardy aut na fosilní paliva – když jsou v koncích. A jejich počet každým rokem o cca 100 miliónů roste. A Budou zde jezdit ještě nejmíň 50 – 100 let.
Žádná tesla nic nezmění, protože to co vyrobí za rok, to jen VW vyrobí a prodá za 2,5 dne.
Tak klidně tatovi řekni, že nic v koncích není a masového rozšíření elektromobilů se určitě nedožije – vlastně se toho nedožije nikdo ze zdejších diskutérů.
VW vyrobi a proda za 1,25 dne 47tis. aut v hodnote 3 az 5 mil.
VW vyrobi a proda za 1,25 dne 47tis. aut v hodnote 3 az 5 mil. za kus?
To jsem nevedel, ze jsou tak dobri.
Má to podle mne víc vad,nějak nesedí díly navzájem,za ty
Má to podle mne víc vad,nějak nesedí díly navzájem,za ty prachy…přední kapota vypadá jak otevřená a z boku jsou škvíry nerovnoměrné,ve stříbrné lince nesedí
pro idioty, co mají rádi riskantní jízdu plnou
pro idioty, co mají rádi riskantní jízdu plnou nepřesného šmatlání po displeji 😉
jiste, mnoho aut nema pred ocima rychlomer… A nektere z nich
jiste, mnoho aut nema pred ocima rychlomer… A nektere z nich se dokonce prodavaji ve stotisicovych seriich.
az by to stalo 17 000 eur, malo reálny dojazd 500 km po
az by to stalo 17 000 eur, malo reálny dojazd 500 km po dialnici s klimatizáciou a 3 ludmi na palube s batozinou, dalo sa v tom doraziť do chorvátska a nabíjanie by nestalo viac ako benzin a netrvalo viac ako hodinu, bolo to overene a spolahlive auto, a ak by sa to dalo naozaj kupit hneď… nekúpil by som si t.corollu 2017, co sa uz prave stalo.
az sa na SR objavi prvy vlastnik s testami, mohol by to sem dat, a ak by boli splnene uvedene podmienky po 4 r. od teraz, kto vie…
nojono na tepílky jeko ty je pak prostě potřeba uvalit
nojono na tepílky jeko ty je pak prostě potřeba uvalit daňovou zátěž za otravu vzduchu rakovinou at už při nákupu popelnice nebo na pálivo aby tě to prostě donutilo přemýšlet. Každopádně se primárně neřadíš mezi elitu elektromobilního světa to už víme, netřeba nás dalšíma ažaž zásobovat :))))
tepílky ?
osobné útoky sú prejav slabosti.
staré auto som
tepílky ?
osobné útoky sú prejav slabosti.
staré auto som predal, nové kúpil a čo do záťaže živ. prostredia tu už padlo že je to záťaž. nie je rozhodne vačšia ako tá z uhelných elektrární.
vlastne ma tvoja reakcia otočila,
a práve som sa rozhodol, že nie, nebudem to po 4r. skúšať s T3,
niečo prehnité v tej reakcii ma práve osvietilo.
to sou jenom keci a moc dobře to sám víš stejně tak jako
to sou jenom keci a moc dobře to sám víš stejně tak jako my víme že elektromobilita něco stojí. a ten zbytek co na to nemá kupuje fosila, to není nic novýho 😉
aj do tohoto motora sa da liat nieco ine ako benzin vyrobeny z
aj do tohoto motora sa da liat nieco ine ako benzin vyrobeny z ropy. samotne palenie a katalyzator .. kolko to bolo ? 1 percento z celkoveho znecistenia ? to je nic.
podla mna je orientacia ne ekoterorizmus .. pardon, ekologiu, zavadzajuci, a po spravnosti je lepsie sa zameriavat na zdroje energie, cize kde a z coho sa vyrobi pre tepelne motory a pre uskladnenie do elektrochemickeho akumulatora.
no když už sme u toho, zkoušels už někdy tímhle zředit
no když už sme u toho, zkoušels už někdy tímhle zředit motorový olej??
aerotec.cz/cs/produkty/7-aerotec-metal-conditioner
To jo zatěžovat obyč lidí ale , nákladýky a dodávky
To jo zatěžovat obyč lidí ale , nákladýky a dodávky přeložené supějící ,ze zaní není vidět to je v pohodě , když venu že mám auto co má skoro 400tkm najeto a ubrouskem vytřu výfuk a je mnohem čistčí než když přejedu po střeše asi to o něčem svedčí ale je mi to prd platné nebot LPG stejně jako eko neuznávají.
a samozřejmě že by se to sociálně muselo upravit, dan jen
a samozřejmě že by se to sociálně muselo upravit, dan jen na nový fosílie a benz s dízlem a e85 taky, všechny kamiony povinne na CNG, dízlgas nebo trolej … jenže to by museli makat v parlamentu, takhle je to jen keci do dizkuze 😉
to je ako keby si napísal, že až bude nový iPhone stáť
to je ako keby si napísal, že až bude nový iPhone stáť do 300e, a bude mať univerzálny micro-usb konektor na nabíjačku, tak budeš zvažovať kúpu
uži si corollu, je dosť možné, že to bude tvoje posledné auto v osobnom vlastníctve.
a kým ju zjazdíš, svet už bude zrejme ide, a autá už budú kupovať len papaláši a car-sharingové spoločnosti
a inak nič proti tvojmu rozhodnutiu. Ja mám tiež spalováka, a moje ďalšie auto (na 99% jazdenka) bude tak isto sračkomet, a Teslu3, alebo niečo adekvátne, si kúpim tiež až keď bude k dispozícii ojazdená za 20k.
holt nie každý musí chcieť vypláznout za auto 50k, aj keď na to má
sú aj iné veci v živote
až na to, že iPhone je ve schopnostech i SW kvality
až na to, že iPhone je ve schopnostech i SW kvality ekvivalent Androidu za 100 E, možná ještě míň, iPhone toho oprvdu moc neumí 😉
to je ako keby si napísal, že až bude nový iPhone stáť
to je ako keby si napísal, že až bude nový iPhone stáť do 300e, a bude mať univerzálny micro-usb konektor na nabíjačku, tak budeš zvažovať kúpu
uži si corollu, je dosť možné, že to bude tvoje posledné auto v osobnom vlastníctve.
a kým ju zjazdíš, svet už bude zrejme ide, a autá už budú kupovať len papaláši a car-sharingové spoločnosti
a inak nič proti tvojmu rozhodnutiu. Ja mám tiež spalováka, a moje ďalšie auto (na 99% jazdenka) bude tak isto sračkomet, a Teslu3, alebo niečo adekvátne, si kúpim tiež až keď bude k dispozícii ojazdená za 20k.
holt nie každý musí chcieť vypláznout za auto 50k, aj keď na to má
sú aj iné veci v živote
až na to, že iPhone je ve schopnostech i SW kvality
až na to, že iPhone je ve schopnostech i SW kvality ekvivalent Androidu za 100 E, možná ještě míň, iPhone toho oprvdu moc neumí 😉
zase chybné přiřazení komentu
zase chybné přiřazení komentu
ok, tak si tam dosaď Samsunge Edge, alebo whatever
pointa
ok, tak si tam dosaď Samsunge Edge, alebo whatever
pointa bola, že nemá zmysel očakávať od nejakého produktu špecifikácie, ktoré nie len že nikto nemal v pláne doručiť, ale dokonca by to bolo svojim spôsobom proti pôvodnému zámeru
ak chcem od telefonu výdrž 2 týždne na jedno nabitie, ktoré trvá hodinu, tak si kúpim novú Nokiu 3310, alebo iný not-so-smart-phone
ak si chcem púšťať videá v 4k a chcem aby to malo v sebe zabudovaný laserový meč, tak holt počítam s tým, že to za hodinu nedobijem, a nevydrží to 2 týždne na jedno nabitie
myslím, že s telefony se to srovnávat nedá, prostě
myslím, že s telefony se to srovnávat nedá, prostě nový=drahý produkt, nic nenormálního
jen se obávám, že ze svýho sračkometa si v pohodlí řízení značně ublížím s M3 … jediný důvod, proč si to chci koupit, je hlavně bezpečnost, ve všem ostatním je horší než můj 13 let starý, nezničitelný diesel (krom výkonu)
Krom bezpecnosti, krom vykonu….pokracuj, zapoj i tu druhou
Krom bezpecnosti, krom vykonu….pokracuj, zapoj i tu druhou mozkovou bunku a dojdou ti i dalsi veci v cem je TM3 lepsi nez tvuj 13 let stary neznicitelny diesel:)
Pane, s vaším příspěvkem jste tu mimo. My fandíme
Pane, s vaším příspěvkem jste tu mimo. My fandíme elektrice ale i leccos zkousneme. I lidi co si musí koupit historické vozy. Nic proti vám.
rakúšan (z dediny západne od viedne) dnes šiel ionoq-om do
rakúšan (z dediny západne od viedne) dnes šiel ionoq-om do poreču. niektoré plánované nabíjania vynechal. a nešuchtal sa, po diaľnici 110 …
500km po dalnici to v prvni verzi urcite neda, ale 400km kdyz
500km po dalnici to v prvni verzi urcite neda, ale 400km kdyz clovek pojede 110 misto 130 si myslim, ze to da s tou vetsi baterii (cca 75kWh).
Co se ceny 17.000€ tyce, o tom si muzeme nechat zdat 😀
A co bude za 4 roky, tezko rict, Model S se za posledni 4 roky zmenil k nepoznani 🙂
paráda nezklamal, bylo potřeba podpořit zastavený pád
paráda nezklamal, bylo potřeba podpořit zastavený pád akcií 😉
google.com/finance?q=tsla
kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/tesla-motors-usa-/tesla-model-3/
Tak už by mohli vypustit podrobná fota kufru a vnitřku plus
Tak už by mohli vypustit podrobná fota kufru a vnitřku plus spec na dojezd s EU cenou atd.
28. Cervence
28. Cervence
Dost pochybuju že 28 července bude vše z toho zodpovězeno.
Dost pochybuju že 28 července bude vše z toho zodpovězeno.
Tak urcite bude, krome te EU ceny na kterou ti sere pes, tu di
Tak urcite bude, krome te EU ceny na kterou ti sere pes, tu di muzes spocitat uz ted sam
Tak mi ji prosím spočítej.
Tak mi ji prosím spočítej.
35k€ + DPH
35k€ + DPH
Další snímky.
Další snímky.
vypadá dobře s normálním předním sklem. ještě aby
vypadá dobře s normálním předním sklem. ještě aby měla schopnou palubovku – alespoň pořádně přišroubovaný střední 15″ LED displej otočný na štorc a pak už si jen před volant dokoupím 10″ tablet, wifi ho připojím do palubní sítě a stáhnu z Tesla Storu aplikaci : Emulace budíků BMW“ a bude to jakštakš fajne soudruzi ;))
electrek.co/2017/06/22/tesla-model-3-design-is-pretty-much-final-plus-new-insights-from-a-batch-of-high-quality-photos/
Yay!
Yay!