Harley-Davidson zakládá výzkumné centrum pro elektromotorky v Křemíkovém údolí
V roce 2019 má Harley-Davidson uvést na trh svou první elektromotorku LiveWire. Nově zakládá legendární firma z Wisconsinu výzkumné centrum v Křemíkovém údolí.
foto: Harley-Davidson
Právě z Křemíkového údolí neboli Silicon Valley vzešla elektromobilní revoluce v podobě automobilky Tesla. Odvážlivci ze severní Kalifornie dnes mění nejen svět počítačů a komunikace, ale také svět dopravy, které se vlastně všechny vzájemně propojily.
NEPŘEHLÉDNĚTE Harley-Davidson potvrdil, že chystá elektromotorku
Harley-Davidson se potýká se stárnutím svých zákazníků a značky jako takové. Musí se proto obracet k novým trhům a novým zákazníkům - těmi jsou především mladší lidé z měst.
Právě pro ně chystá nové produkty. Až pět jich má být elektrických. Půjde nejen o elektromotorky, ale dokonce i elektrokolo a elektrický dirt bike. Harley-Davidson si musí ve světě vybudovat novou generaci jezdců.
Budou muset kluci HD přidat, aby jim neujel u těch mladých vlak. Protože už dnes si mohou koupit takovou Teslu mezi elektromotocykly https://www.zeromotorcycles.com/eu/range
Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 81 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 36 tis. km (50 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, p ...
Bjorn už má video, kde testoval nové Niro EV a v druhém jeho dojezd. Dal přes 500km při 90km/h.
ecotaxiolomouc.cz
off
Japonská jaderka Tomari na Hokkaidu musela použít havarijní dízlové generátory, aby mohla chladit palivo po tom co byl region zasažen zemětřesením ...
https://www3.nhk.or.jp/nhkworld/en/news/20180906_16/
Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // #BasuraChallenge #trashtag
Jo,jo. Ukazuje to, že je daleko lepší, aby auta a motorky jezdili přímo na produkty z nafty než takhle složitě zprostředkovaně :)
Teda v zemětřesných oblastech.
Ono bez elektriky a rafinace také žádná nafta ani benzín nebude...
Renault Kangoo II, kat.N1, 22kWh, výkon 44kW, r.v.2012
Vždycky mne ropáci rozesmějí, protože většina z nich netuší, že by se bez elektřiny nerozjeli. To není jen o rafinaci benzínu/nafty. Do auta jim načerpalo na benzínce palivo elektrické čerpadlo a nebýt elektromotorku s baterkou, zvaného startér, museli by běhat s klikou, aby se jim spalovací motor rozjel. Nemít pak dynamo, čili alternátor, brzy by jim došla elektřina v baterce a spalovací motor bez zapalovací elektrické jiskry rovněž nefunguje. A s tou naftou je to ještě tak, že ji elektrika před startem předehřeje, aby to vůbec napoprvé vybouchlo a rozjelo se.
Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 81 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 36 tis. km (50 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, p ...
Radši ty moudra nepište...dynamo a alternátor jsou opravdu rozdílné elektrické zdroje. takže žádné "čili", takhle elektromobilitě u lidí, co mají technické povědomí, nepomůžete.
Na druhou stranu ani elektromobilista se bez ropy neobejde - plasty, doprava atd atd...jsou to spojené nádoby a čím dřív místo osočování, co je horší nebo lepší se začne hledat cesta k řešení tím lépe, jen by politology, odporníky a jiné příživné živly museli nahradit skuteční technici a doborníci..
Když už tu chceš šermovat s technickým povědomím tak nám laskavě sděl kolik % plastů se vyrobí z ropy a kolik % ropy se nakonec spálí tak jako tak?
Touto svou dojmologií a moralizováním co jsi zde předvedl, sis to u lidí co mají "technické a technologické povědomí" moc nevylepšil. Osočování "mouder" dalšími taky "moudry" není zrovna moc moudré.
Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // #BasuraChallenge #trashtag
Vždycky se mi líbí, jak si v dlouhém odstavci plném faktů někdo vyhlédne jednu nepřesnost (která je ovšem nepřesností pro pár procent populace) a dále ji doplní tím, co v odstavci vůbec nebylo.
Ano, uznávám, zmýlil jsem se s alternátorem a dynamem, když alternátor přeměňuje pohybovou energii rotačního pohybu na energii elektrickou ve formě střídavého proudu a dynamo přeměňuje mechanickou energii z rotoru hnacího stroje na elektrickou energii ve formě stejnosměrného elektrického proudu. Jinými slovy oba vyrábějí elektřinu, jen každý jinou. A bez ní by se spalovací motor ani nerozjel, ani by nebyl v provozu. Jste-li technicky vzdělán, očekával bych opravu tohoto typu. Ne hanění a odsudek. Takto zvyšování odborného povědomí laiků nepomůžete. Přitom jsme za každé rozšíření obzorů rádi.
Že se z ropy vyrábí spousta dalších věcí, které jsou u výroby elektromobilu, stejně jako jakéhokoliv jiného automobilu bez ohledu na pohon, a spousta dalších věcí denní potřeby, je samozřejmě fakt. Ale je to stejné jako s uhlím. Takého používáme chytře v chemickém průmyslu a také ho (většinou hodně hodně hodně moc) hloupě pálíme.
Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 81 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 36 tis. km (50 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, p ...
I parní stroj byl lepší motor, nepotřeboval žádný startér, měl velký točivý moment od nulových otáček a dokonce uměl změnit směr otáčení. Stačilo mu jen palivo (+vzduch) a voda.
Žaponci budou vyrábět elekřtinu z vlnobití a z hurikánů, obojího maj dost ;)
Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // #BasuraChallenge #trashtag
To bolo fakt k téme. Ale čo už - nie každý je deň je posvícení
Je tam off jako off topic, ale co už - dneska asi není tvůj den. :D
Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // #BasuraChallenge #trashtag
šak práve - máš tam off - ako mimo tému. A to som Ti povedal - že píšeš mimo tému
Tak to díky za potvrzení že jsem psal mimo téma, když jsem psal mimo téma. Nebo jsi tím chtěl říci i něco více?
Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // #BasuraChallenge #trashtag