Prius je na webu stále nejpopulárnější zelené auto

Když má nějaká značka být úspěšná, musí se o ní neustále mluvit. tohle záhy pochopila, a tak už téměř 15 let její žije svým vlastním životem. Nejnovější výzkum potvrdil, že jde stále o nejpopulárnější zelené na webu.   


Výzkum provedla společnost Infegy, která patří mezi přední analytiky sociálních médií. Sesbírala data z nejrůznějších webových stránek, Twitteru a blogů a sledovala právě výskyt jmen aktuálních automobilů s alternativním pohonem.

Bohužel není jasná přesná skladba těchto stránek, údajně jde o „40 milionů online konverzací“ zaměřených na auta s alternativním pohonem.

Prvního místa dosáhla s 9822 zmínkami, druhý byl s 7192 zmínkami, třetí s 5659. Na ten těsně dotahovalo elektrické , další už byly daleko pozadu.

popularita zelených aut na webu

Automobilce Toyota se daří živit „buzz“ kolem Prius i díky tomu, že se rozhodla rozšířit jej na celou modelovou řadu. Nedávno tak např. představila Prius V, který se v Evropě bude jmenovat .

Zároveň se pilně připravuje na uvedení pokročilého Prius plug-in hybridu do prodeje. Už nyní si jej můžete předobjednat.

6 Comments on “Prius je na webu stále nejpopulárnější zelené auto”

  1. Neviem ci viete ako funguje
    Neviem ci viete ako funguje Google vyhladavanie, ale naopak, dvojica slov da viac vysledkov ako slovo jedno. Pretoze najde jedno, najde druhe a vysledky spoji. Skuste dat to slovne spojenie do uvodzoviek „Chevrolet Volt“ – 5.240.000 a „Toyota Prius“ – 14.700.000
    Toto je dohladanie presneho slovneho spojenia. Pokial pred hladane slova date znamienko plus +, musia sa tieto dve slova nachadzat v zdroji obe, ale nemusia byt ako slovne spojenie = +Chevrolet +Volt = 20.300.000 vysledkov, a +Toyota +Prius = 15.400.000 vysledkov
    Vsimnite si rapidneho rozdielu. Kym o Toyote Prius sa vacsino vravi ako o Toyote Prius (maly rozdiel medzi „Toyota Prius“ a +Toyota +Prius, v pripade Chevroletu je tento rodiel tak velky, ze nemozme vysledky +Chevrolet +Volt brt do uvahy. Sem totiz spadnu aj vysledky Napriklad Chevrolet Cruze co ma 12 Voltovu bateriu…

    1. Nebudu se s vámi dohadovat,
      Nebudu se s vámi dohadovat, jak funguje Google, ale už i níže uvedená čísla ukazují nesmyslnost vaší první věty (Toyota Prius by podle vás měla mít více než Toyota i než Prius). To, že slova nejsou hned za sebou může být také způsobeno tím, že se nenapíše „Toyota Prius“, ale například „Toyota uvedla nový Prius“. A jestli je častější tahle varianta nebo „Toyota Yaris s 12V barerií“, to už si rozmyslete sám. Nebo si na to můžete najmout nějakou podobnou agenturu, jako je tak, která dodala výsledky popsiované v článku. Když jim řeknete, co má vyjít, jistě potřebná čísla na internetu najdou.

      1. OK, ospravedlnujem sa, moja
        OK, ospravedlnujem sa, moja chyba, nevsimol som si kedy, ale momentalne hladanie dvoch slov

        toyota prius je ekvivalentom +toyota +prius

        kedy to Google zmenil netusim, ale nefungovalo to takto vzdy. Cize, moja prva veta naozaj momentalne neplati, ja som vychadzal z toho, na co som bol zvyknuty…

        V sucasnoti to co som pisal * toyota prius * nahradilo * toyota OR prius *.

        To ze ci su slova za sebou alebo nie je uplne irelevantne, kym sa nedaju do uvodzoviek. Do vysledkov su zahrnute aj vysklonovane slova – napriklad: umyl som mojho Priusa (kiez by 🙂 )

  2. Automobilce Toyota se daří
    Automobilce Toyota se daří živit „buzz“ kolem Prius především zprávami jako je tato. Na to, abych zjistil, kolikrát se o čem mluví na webu nepotřebuji průzkum pochybné agentury, ale stačí Google. Vyzkoušejte si sami:
    Toyota Prius – Přibližný počet výsledků: 16 100 000
    Chevrolet Volt – Přibližný počet výsledků: 21 000 000

      1. To mi nepřipadá:
        Prius –

        To mi nepřipadá:
        Prius – Přibližný počet výsledků: 39 900 000
        Volt – Přibližný počet výsledků: 153 000 000
        Je jasné, že Volt je i něco jiného než auto, ale nemůžete srovnávat „Prius“ a „Chevrolet Volt“, protože to není rovnocenné vyhledávání, dvě slova výrazně více omezí množinu odpovídajících stránek. Takovou metodou byste pak mohl klidně začít dokazovat třeba že Tazzari Zero je mnohem známější než Toyota Prius:
        „Tazzari Zero“ – Přibližný počet výsledků: 87 300
        „Hybrid car Toyota Prius“ – Přibližný počet výsledků: 57 500
        Dobrá stránka na podobně vtipná porovnání je googlefight.com, kde vám to ukáže který z hledaných výrazů má v Google více výsledků.

Napsat komentář