VIDEO: Elektrická Kia Soul EV

Korejská automobilka Kia začala před několika týdny prodávat v České republice elektromobil Soul EV. V prvním roce očekává prodej do deseti vozů. Cena začíná na 850 000 Kč.

Elektromobil Kia Soul EV
foto: Kia Motors

Poněkud specifická reklama na elektromobil. Oslovila vás?
video: YouTube

Kia Soul EV, první elektromobil jihokorejské značky Kia Motors, se pyšní dojezdem 212 km a maximální rychlostí 145 km/h. Doba dobití z běžné zásuvky je 12 hodin, v případě rychlonabíjecí stanice je to 33 minut.

YouTube

9 Comments on “VIDEO: Elektrická Kia Soul EV”

  1. Vyzera to na 30 000 Eur tak
    Vyzera to na 30 000 Eur tak ako Leaf, kym ale KIA EV este nie je zatial na nasom trhu dostupna. Rovnake to je i parametrami, pri com sa chcem opat pozastavit, opat nizka kapacita baterie ako Leaf. Na YT je toho kvantum, ze 21-27kW sa nehodi do krajin kde byva zima, velmi nizky dojazd akonahle zacne byt +5 C a menej. Nespolahlivy dojazdometer. Problemy s vyhrievanim pocas jazdy (spotreba).

    Vsetci robia tu istu chybu, nedaju tam pre teraz uvadzany dojazd aspon 40kW. Nech prestanu klamat a dodavat predrazene shity. Su to len ektricke voziky na bateriu nic viac. Nech to skombinuju so superkondenzatormi pre pripady ked to mali pred tym ludia v nabijani. Samovybijanie superkondenzatorov je pomale, su lacne, a pomoze to.

  2. Teď už víte, proč to
    Teď už víte, proč to stojí skoro 900 tisíc a ujede jen okolo 200 km. Protože místo lepších baterek a nižší ceny se musí zaplatit takovéhle kraviny. Vás by to někoho opravdu přesvědčilo ke koupi? Prozatím to všechny jen pobavilo. Ale to pes upečený ve vietnamské restauraci také. Dodnes ví jen pár lidí, že Bóbika byla reklama na Seznam.cz :-(.

    1. Dovolím si oponovat, „pes
      Dovolím si oponovat, „pes upečený ve vietnamské restauraci“ není pro pobavení, ale normální strava. (někde, podobně jako upečený vepřík)
      Celý svět je zavalený takovým množstvím reklam, že ta, která má uspět = něčím zaujmout, musí nutně něčím vybočovat z hlavního proudu. Sám svým komentem dokazujete, že to funguje.
      Spousta lidí pěstuje doma děti, které zase chovají křečky. Podle uvažování tvůrců této reklamy by si asi každý při spatření křečíka měl vzpomenout na tento konkrétní vůz.
      „Bóbika“ sice zaujala a pobavila, ale pro Centrum.cz moc platná nebyla. Osobně neznám nikoho, kdo by tuto adresu používal.
      Vy se opravdu domníváte, že „takovéhle kraviny“ mají znatelný vliv na cenu vozu?

      1. Tak to vidíte. Ani já jsem
        Tak to vidíte. Ani já jsem si nezapamatoval, že mělo jít o Centrum.cz, myslel jsem že o Seznam.cz 🙂
        Každá věc, která stojí výrobce, dovozce či dealera peníze, má vliv na cenu vozu. To jsou prostě kupecké počty. A co je nejhorší, mne to jako kupci nepřináší žádný užitek.

        1. Já si to též nepamatoval,
          Já si to též nepamatoval, ale protože jsem na to měl příjemnou vzpomínku, tak jsem si to našel na webu.

          Bóbika

          S kupeckými počty souhlasím, ale domnívám se (možná neoprávněně), že celková částka na reklamy je stejně vyčleněná, ať se využije doplna či ne a na konečnou cenu vozu má mizivý vliv.

  3. Už jsem to video viděl
    Už jsem to video viděl dříve a nyní jsem se na něj podíval s chutí znovu.
    Líbí se mi na něm vtipnost i provedení a hlavně mazanost výzkumníků (umění odložit okamžitou spotřebu na pozdější dobu s možností vyšší výtěžnosti je projevem (možná i podmínkou) inteligence).

Napsat komentář