Hybrid.cz - elektromobily, elektrokola, elektrické skútry, auta na plyn LPG CNG, elektromotorky, šetrná doprava

elektromobily, elektrokola, CNG, LPG, alternativní pohony v dopravě

   HLEDAT:

Guewer Classic

Volná diskuse o všem, co se týká tématu serveru Hybrid.cz.

Re: Guewer Classic

Příspěvekod Zabak » pon 24. led 2011 22:10:34

Tak jsem si ted trochu doplnil vzdelani o pozistorech a vypada to, ze to co jsem si myslel, ze odpor narusta pozvolna tak tomu tak moc neni ("plynula regulace"). Nasel jsem si nejaky charkteristiky a aspon u tech co jsem ted videl tak to vypada ze v prubehu nekolika stupnu se opor meni treba o 4 rady a tedy by se dalo rici ze pozistory taky reguluji 0 1 podobne jako bimetaly. Ale osobne jsem si u sveho skutru nevsiml nikdy toho ze by vypadl vykon. Urcite pozistoru bude vice typu a nekter budou menit svuj odpor mene razantne, kazdopadne o propojkach sem spis premyslel jako o regulatoru maxima nez o vratnych pojistkach.
Zabak
 
Příspěvky: 210
Registrován: stř 01. pro 2010 16:02:12
Bydliště: Brno

Re: Guewer Classic

Příspěvekod mil2house » úte 25. led 2011 15:09:42

No, z vlastní zkušenosti můžu odhadnout problém v kombinaci nových nenaformátovaných baterek a chladu okolního vzduchu. Kolem 10°C už je razantně znát pokles výdrže baterie.

Doporučuji se do prudkého kopce z místa alespoň pár metrů odrážet, než klesne zátěž při nízkých otáčkách.

Jinak stoupavost není z místa, ale s rozjezdem. Není to sice uvedeno v tabulce, ale na stránkách výrobců se tento údaj občas vyskytne. Takže počítám, že to pro tyto slabé skútry platí obecně. Nebo mě někdo vyvede v omyl? :)
mil2house
 
Příspěvky: 193
Registrován: stř 10. zář 2008 9:01:09

Re: Guewer Classic

Příspěvekod gum » úte 25. led 2011 15:29:20

Do prudkého kopce, kde se mi v půlce skútr zasekl, jsem se snažil odrážet seč to šlo, protože jsem se bál, že tam zůstanu a budu muset skútr dalších 300 metrů tlačit což při jeho váze 115 kg není zrovna pohodička. Stejně se však každých 5-10 metrů vypnul motor a já se musel opatrně s malým plynem znovu rozjíždět. Teprve až se sklon trochu narovnal, tak se dalo jet normálně. Dobrý pocit jsem z toho však neměl. Tohle se mi stát někde na Úvoze na křižovatce, tak by z toho mohla vzniknout potenciálně dost nebezepčná situace...

No, jsem zvědavý, co se dozvím od prodejce koncem týdne. S těmi pozistory je to dobrá úvaha, stejně se mi to však zdá divné. Dost pochybuju, že by se v tom počasí a při jízdě do kopce cca 10 minut + dalších 5 minut jízdy po rovině + prudké stoupání (návratová cesta do místa uskladnění) stačila ŘJ nebo motor natolik zahřát. Dávám spíš šanci té nízkému napětí díky malému počtu cyklů, nízké teplotě nebo vadnému článku.

Jinak odpojení motoru bylo zcela okamžité, prodleva možná několik desetin sekundy.
gum
 
Příspěvky: 137
Registrován: čtv 02. zář 2010 10:03:08

Re: Guewer Classic

Příspěvekod ctirad » úte 25. led 2011 20:07:43

Vymýšlíte tu překomplikované konstrukce. Pokud jednotka nedokáže dávat stabilně jmenovitý proud, tak je to prostě závada a rozhodně ne vlastnost.
ctirad
 
Příspěvky: 570
Registrován: pon 30. lis 2009 13:15:38

Re: Guewer Classic

Příspěvekod Zabak » čtv 03. úno 2011 13:27:02

Tak jak dopadla navsteva servisniho technika stale cekam na nejakej zaver a furt nic. Doufam, ze uz to slape v pohode ted se ma oteplit tak bude prostor pro testovani.
Zabak
 
Příspěvky: 210
Registrován: stř 01. pro 2010 16:02:12
Bydliště: Brno

Re: Guewer Classic

Příspěvekod gum » pát 04. úno 2011 10:46:58

Žabáku (a všichni spoludiskutující), momentálně jsem taktéž ve stavu vyčkávání. Minulý týden jsem moc neměl čas a servisákovi se to taky nehodilo, tudíž šel skútr na servis až tento týden v úterý. Odvezl si ho borec z dopravní služby s papírem s popisem závady.

Žádné nové informace momentálně nemám. Jakmile se něco dozvím, případně mi skútr dovezou zpět, tak je sem napíšu.
gum
 
Příspěvky: 137
Registrován: čtv 02. zář 2010 10:03:08

Re: Guewer Classic

Příspěvekod gum » úte 08. úno 2011 18:20:06

Zdá se, že závada byla poněkud prozaičtější než jsme se (téměř) všichni domnívali. Dnes jsem byl informován, že šlo o vypadlý kabel z konektoru někde v řídící jednotce. Zdá se mi to poněkud málo ale pokud je tomu skutečně tak, nemám s tím problém. Hyn sa ukáže na testovacím kopci!

Skútr bych měl mít zpět v pondělí.
gum
 
Příspěvky: 137
Registrován: čtv 02. zář 2010 10:03:08

Re: Guewer Classic

Příspěvekod Zabak » úte 08. úno 2011 22:40:13

Tak to hodne stesti. Pokud to byl skutecne ten problem :-).
Zabak
 
Příspěvky: 210
Registrován: stř 01. pro 2010 16:02:12
Bydliště: Brno

Re: Guewer Classic

Příspěvekod Zabak » stř 16. úno 2011 10:55:56

Gume jak to vypada, psal jsi, ze v pondeli to budes mit zpatky opraveny a zatim zadna zprava. Je fakt, ze zatim pocasi stoji za ... dnes rano to bylo zase pekne "vo drzku" -2°C z destem. Taky jsem to vzal radeji autem :-).
Zabak
 
Příspěvky: 210
Registrován: stř 01. pro 2010 16:02:12
Bydliště: Brno

Re: Guewer Classic

Příspěvekod gum » stř 16. úno 2011 17:38:05

Žabáku, mám už vozítko na firmě zpět, k napsání informací jsem se dostal až teď.

Vyměnili mi řídící jednotku, nevím však bohužel žádné detaily -- p. Červinka je na dovolené a tak ho teď s tím nechci obtěžovat. Napíšu mu však mail a třeba se něco bližšího dozvím. S tím konektorem to asi nebylo jen tak :-D

Dneska jsem se ještě neprojel, náledí mi zhatilo úmysl. Otestuji skútr jakmile se trochu oteplí.
gum
 
Příspěvky: 137
Registrován: čtv 02. zář 2010 10:03:08

PředchozíDalší

Zpět na Všeobecná diskuse

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron