Ta vyhorata jednotka vypada dost zajmave, pokud se neco takoveho stane uvnitr skutru tak nez se podari odpojit obvody tak by to mohlo zapalit litium v baterii a potom uz je zbytecny cokoli resit litium pri horeni rozklada vodu a tedy neda se vodou hasit. Jen doufam, ze se neco podobneho nestane me, zajmalo by me jestli se v manualu pise cim se pripadne muze hasit skutr, budu se na to muset podivat

. Dalsi vec by bylo to ze pokud by to chytlo na silnici tak kdo zadela tu propalenou diru v silnici

. Ale dokud se nic nestane tak se nic dit nebude, COI to bude resit az po prvnim pruseru. Jinak vcera jsem uspesne slozil skousky na revizaka EA4 a tedy neco k vyhrazenym zarizenim elektro. Bezpecnost elektrickych vyrobku popisuje zakon c.102/2001 Sb. Shoda vyrobku je zakon c. 22/1997 Sb. Narizeni vlady c. 17/2003 rika co se povazuje za elektricke zarizeni 50-1000V S a 75-1500V SS. Kdyby se chtel nekdo kouknout. Normy jsou doporucene ale zakon a narizeni vlady se musi dodrzet, proto je zdarma k dispozici. Budu se muset podivat s jakymy normamy maji byt elektropremistovadla ve shode. Jeste se budu muset podivat jak je to s elektro revizi na takovy to druh zarizeni protoze nejdelsi interval revize spotrebicu je 2 roky v kancelari na veci co se nedrzi v ruce toto popisuje norma 33 1600 ed 2. A na tomhle se jezdi a podleha to vyzname vetsimu namahani. Tedy i zhlediska bezpecnosti by se mela provadet revize. U spotrebice pro stavby skupina B, tridy III (SELV PELV) se musi revize provadet po 3 mesicich na drzene v ruce a 6 mesicich na nedrzene. Navic pro napajeni zarizeni tridy III musi byt pouzit bezpecnostni transformator (baterie nebo motor generator) coz pri nabijeni rozhodne neni splneno.

Toto je uz spise profesni deformace.

ale na kazdym sprochu je pravdy trochu
