Tak jsem si u ZQTD nechal vybalancovat clanky a byl jsem nemyle prekvapen i presto, ze ve vybiten stavu se to jevilo jako celkem dobry tak u prvni baterky v jednom clancku chybelo cca 3,4Ah a u druhy baterce ve dvou clancich celkem 3,8Ah coz je dost, pro zajmavost prikladam i tabulku. Jinak jsme resili, proc ta moje baterka byla v relativne dobre kondici a dosli jsme k zaveru, ze je to zpusobeno tim, ze ja jezdil celou zimu. BMS balancuje jen pri vybijeni a tedy pokud clovek jezdi tak se to jaks taks srovna, pri nabijeni se nabijecka vypne pri dosezeni celkoveho napeti baterie bohuzel clanky nejsou zcela totozne a kazdy se sam vybiji trosku jinak a tedy pokud celou zimu prubezne pouze dobijite tak si baterku rozhodite takovym zpusobem ze se najare nestacite divit

asi tak jako ZQTD letos najare

. Takze zaver je asi takovy premereni vybite baterky je pekny, ale neni az tak uplne smerodatny jak vychazi z tabulky (odhali velike prusery). Nejlepsi je nechat si baterku na zacatku a na konci sezony (jaro a podzim) vybalancovat neni to sice zdarma (je to desna piplacka a hodne casove narocne), ale urcite je to potreba na udrzeni dojezdu a zivotnosti baterie, kdo vi treba to nekteri s prodejci zacnou nabizet spolu z dvouletou a vyssi garanci (neco jako garancka u auta ta se taky plati a na zaklade ni je pak zaruka o x let vyssi). Rozhodne se neda rici (diky novym zkusenostem), ze se jedna o bezudrbovou baterii, bezudrzbova muze byt, ale pak nevydrzi to co pisou. (jinak rozdily 0,01V zpusobuje na pravdepodobne kabel na privodu ten pro druhou baterku je totiz delsi

)