mil2house píše: Já tam nacpal LiFEPo4 baterie a nemůžu si je vynachválit.Ale je nutné balancování jednotlivých článků! Více v jiných diskuzích na tomto portálu.
dyrup píše:Jak je vidět tak Akumoto taky požilo čínské baterie sice o něco lepší jak Guewer, ale je to stejná bída.
Když se řeklo A musí se ještě dodat za B. Cena za litium se bude pohybovat okolo 20000 Kč při 40Ah článku.
Dále se musí koupit nabíječka - 10A stojí okolo 3600Kč, 5A 2700Kč.
Pak ještě BMS, ale to je na zvážení každého uživatele jak se mu bude chtít starat o baterie.
dyrup píše:Proč se potom prodávají nabíječky zvlášť na olovo a litium, když je to jedno? Popravdě to nevím tak se ptám.
Stačí se podívat na problém s BMS ve vlákně u skútrů ZQTD690 Akumoto 600 a HANSCRAFT CityExp. Vyhořelá BMS myslím, že i zničené baterie z důvodu špatné BMS.
imhappyyy píše:Stačí se podívat na problém s BMS ve vlákně u skútrů ZQTD690 Akumoto 600 a HANSCRAFT CityExp. Vyhořelá BMS myslím, že i zničené baterie z důvodu špatné BMS. Raději budu kontrolovat stav baterii přeš nějaký bateriový monitor (PowerLog), kdy v případě přepětí nebo podpětí článku upozorní zvukovým signálem. Stejně když se skútr nabijí tak jsem někde poblíž z důvodu bezpečnosti. Jistě není to komfortní, ale účel to splní.???
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků