Stránka 7171

Re: Guewer Classic

PříspěvekNapsal: pát 24. srp 2018 8:25:27
od chosef
Tak po odpojení motoru od regulátoru se už zadní kolo točí volně. Zdá se, že odešly nějaké součástky v regulátoru - buď pomůže jejich výměna nebo nový regulátor...

Re: Guewer Classic

PříspěvekNapsal: ned 09. zář 2018 18:43:57
od alf159
Tak mám stejnou závadu jako měl "chosef", odešel mi jeden výkonový tranzistor (IRF1407) v ECU motoru. V prudkém stoupání jízdy ve dvou skútr zastavil a trošku se i zakouřilo :) .
Závada vznikla s největší pravděpodobností kvůli uvolněným šroubům kotvícím tranzistor na chladiči - povolených bylo více šroubů. Tranzistor se oddálil od chladiče, přehřál a shořel do zkratu. Čekám na díl a doufám, že vše ostatní je OK, budící tranzistor se jeví v pořádku.
Jelikož byl zkrat pouze 1 fáze na mínus pól, skútr šel pomalu tlačit a domů to naštěstí bylo nedaleko :)

Re: Guewer Classic

PříspěvekNapsal: ned 09. zář 2018 20:20:02
od Martas
Ahoj, prosim o radu kde se daji objednat dily na Classica. Diky Martin

Re: Guewer Classic

PříspěvekNapsal: ned 09. zář 2018 20:51:46
od alf159
Mech. díly shodné se spalovaky např. zde:
https://www.autom.cz
https://www.skutry-levne.cz
Co sháníš?

Re: Guewer Classic

PříspěvekNapsal: ned 09. zář 2018 20:56:12
od Martas
Potrebuju sedacku a vsechny zamky. Ztratil jsem klice a abych dojel z prace domu musel jsem je vypacit.

Re: Guewer Classic

PříspěvekNapsal: ned 09. zář 2018 20:57:00
od Martas
Moc dekuju za odkazy.

Re: Guewer Classic

PříspěvekNapsal: stř 03. dub 2019 22:57:29
od vojta
Tak konečně nějaké novinky i u mého Retro modelu. Po postupném shánění kabelů, koncovek, kleští se mi to konečně sešlo všechno na stole.

Hrdinou dne se stal měřák VAC1100A
Kód: Vybrat vše
https://www.aliexpress.com/item/VAC1100A-Wireless-Color-LCD-voltage-meter-Wh-table-Coulomb-Counter-For-voltage-current-power-capacity-watts/32715784136.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4d8EAHqO


Přes něj teď teče proud při jízdě i nabíjení. Zabudování bezdrátového displeje do nějakého boxu a připojení na palubních 12V ještě neproběhlo. Ale díky tomu zase můžu ze 4tého patra zjistit napětí na baterii, i když skútr stojí na ulici.

Re: Guewer Classic

PříspěvekNapsal: sob 13. dub 2019 10:15:41
od alf159
Ahoj do sezony 2019. Už asi 2 týdny jezdím, počasí zatím jakžtakž, najeto 200 km, baterky po zimě jak nové.

Pro informaci pokud by měl někdo stejný problém a potřeboval pomoc:
Vyměnil jsem telefon (starý) s androidem 4.4 za novější s anroidem 8.1. A ejhle - neviděl bluetooth modul BMS skůtru.
Po komunikaci s "čínou" mi poslali nový modul (10USD):
Kód: Vybrat vše
https://www.aliexpress.com/store/product/14S-60A-active-bms-2017-new-Li-ion-smart-bms-pcm-with-android-Bluetooth-app-UART/1821822_32824233108.html?spm=2114.12010608.0.0.28052c3dQlN9w4

A novější software - 2.1.1022 apk:
Kód: Vybrat vše
https://drive.google.com/file/d/1v6VG49Uu4Z5F1PsRAOnk-I47lmR0RsOi/view?usp=sharing


On ten bluetooth modul je asi víceméně kopie HM-10 Jinan Huamao a tak by teoreticky stačilo aktualizovat fw. na nejnovější verzi v702 + nastavit původní parametry, ale to už jsem netestoval jelikož mám nový modul.

Škoda že už těch skútrů moc nejezdí, dal bych aji nějaký sraz. Našel jsem jenom "Po Valašsku na skútru", ale je to 3-denní akce a dle fotek samé výkonné spalováky tak to asi nebude úplně ono :)

Re: Guewer Classic

PříspěvekNapsal: úte 23. dub 2019 17:08:31
od alf159
Po necelých 28000 km jsem vyměnil silentbloky uložení vidlice zadního kola - už to bylo docela volné. A jelikož to konstrukce dovolovala, osadil jsem místo 2ks 4ks - teď by to tedy mělo být trvanlivější.