Stránka 6971

Re: Guewer Classic

PříspěvekNapsal: stř 06. čer 2018 20:34:11
od mil2house
Máš to vše moc hezké. :)
A kdyby jsi chtěl zvýšit maximálku, tak můžeš koupit rozměr 10x3.5. Sám mám vepředu 12" kolo a vzadu tu větší pneumatiku. Rozdím kolem 8km/h, což je znát.

Re: Guewer Classic

PříspěvekNapsal: stř 06. čer 2018 21:32:54
od alf159
Díky, pochvala od mistra potěší :)
Jinak ja mám origo rozměr 3,5-10 a ten jsem tam i nechal.

Re: Guewer Classic

PříspěvekNapsal: pát 08. čer 2018 20:12:09
od alf159
Dokončen kryt/podlážka akumulátorů. Dá se tedy využít alespoň to málo, co zůstalo.

Re: Guewer Classic

PříspěvekNapsal: úte 19. čer 2018 17:29:49
od alf159
Tak, BMS on board. Zatím trochu provizorně, ale už jsem objednal i krabičku :)

Re: Guewer Classic

PříspěvekNapsal: pát 22. čer 2018 20:34:06
od alf159
BMS v krabičce vč. BT modulu. Teď už jenom jezdit a jezdit :)
Zatím největší nájezd 70km, ale neměl jsem ani plně nabito ani vybito...

Re: Guewer Classic

PříspěvekNapsal: čtv 05. črc 2018 17:20:54
od alf159
Dneska jsem se konečně dostal k testu dojezdu, který jsem spojil s návštěvou Hostýna (ze 180m n.m. do 700m n.m.).
Tady se mi povedlo krátce pokecat (musel pracovat) s TAXI LEAF pana Karla Červenky, viz.:
Kód: Vybrat vše
http://www.hybrid.cz/uzivatelsky-test-jak-slouzi-novy-nissan-leaf-s-40kwh-baterii-jako-elektro-taxik

Nabito bylo na 4,1V/cell a test jsem ukončil na 3,3V/cell (naprázdno).
Celkový nájezd byl 98km. Kdybych šel s napětím ještě trochu níž, tak 100km bych najel, ale nechtěl jsem už baterky dále týrat + kroužit zbytečně kolem bloku.
Musím přiznat, že takový nájezd jsem ani nečekal, s 5 kilometrovým kopcem na Hostýn jsem spíše měl obavy, abych vůbec ujel těch celkových 75km tam a zpět.
Cesta probíhala při teplotě 28-32°C, baterky měly po příjezdu cca 31°C. Přepínač max. rychlosti byl nastavený na prostřední polohu, tj. rychlost cca 50-54km/h.

Re: Guewer Classic

PříspěvekNapsal: čtv 12. črc 2018 1:30:52
od smajlik
Vážení, rád bych poprosil o radu. (Vlastním Guewer clasic od 2011 a především díky tomuto fóru a spoustě fundovaných a ochotných lidiček zde, jsem nenarazil na žádný neřešitelný problém). Nyní jsem vyměnil aku za další nové olovo (4x39Ah) a při rozjezdu mi náhle vypadne pohon. Stávalo se mi to dříve jen při rozjezdu do velkého stoupání, ale nyní i na rovině, a do kopce se takřka nelze rozjet. Přesněji, při rozjezdu ujedu cca 3 metry, pak vypadne motor, ale voltmetr na přístrojovce ukazuje plné nabytí bez poklesu (při rozjezdu ukazuje víc než 2/3 a po vypadnutí pohonu ukazuje plnou baterku). Pustím plynovou rukojeť do nulové polohy a když přidám, tak opět motor zabere (na rovině se už rozjedu do plné rychlosti, ve stoupání vypadne po pár metrech opět). Pročetl jsem poctivě všech 69 stránek tohoto fóra, ale na jediné, na co jsem narazil, je možná chyba řídící jednotky. Může mi prosím někdo potvrdit, že je na vině pravděpodobně řídící jednotka a nikoli motor či něco jiného? Našel jsem tuto jednotku ( http://eskutr.cz/cs/ridici-jednotky-sin-wave/676-ridici-jednotka-kls4812s24v-48v120a-sin-wave-.html ) Může mi někdo sdělit, zda je použitelná jako náhrada? Netoužím po žádném tuningu, či zvyšování čehosi... Jen jako náhradu současné. Předem velmi děkuji tomu, kdo si udělá chvíli času a odpoví.

Re: Guewer Classic

PříspěvekNapsal: čtv 12. črc 2018 8:12:10
od alf159
Ahoj,
jako první věc doporučuji otevřít/zkontrolovat svorkovnici baterie-ridici jednotka. Jsou tam kabelova očka stazena maticemi, já to tady měl vyhrate, mozna to tu najdes na foru i s fotkami.
Ke svorkovnici se dostaneš po sundání levého bocniho plastu, případně musíš sundat i plast nad ním (namontovany pod drzakem kufru).

PS: Tady to je:
Kód: Vybrat vše
http://www.hybrid.cz/forum/viewtopic.php?f=2&t=97&p=2549#p2549

Re: Guewer Classic

PříspěvekNapsal: čtv 12. črc 2018 17:48:07
od smajlik
alf159 píše:Ahoj,
jako první věc doporučuji otevřít/zkontrolovat svorkovnici baterie-ridici jednotka. Jsou tam kabelova očka stazena maticemi, já to tady měl vyhrate, mozna to tu najdes na foru i s fotkami.
Ke svorkovnici se dostaneš po sundání levého bocniho plastu, případně musíš sundat i plast nad ním (namontovany pod drzakem kufru).

Díky za nápad, počítám že zítra zase odstrojím vše a překontroluji pro jistoty všechny spoje.

Re: Guewer Classic

PříspěvekNapsal: pát 13. črc 2018 20:15:37
od mil2house
Mám doma nepoužitou ještě zabalenou nastavitelnou ŘJ Kelly Controls. Teď ale nevím přesně typ. Tak kdyby byl zájem...