Hybrid.cz - elektromobily, elektrokola, elektrické skútry, auta na plyn LPG CNG, elektromotorky, šetrná doprava

elektromobily, elektrokola, CNG, LPG, alternativní pohony v dopravě

   HLEDAT:

Guewer Classic

Volná diskuse o všem, co se týká tématu serveru Hybrid.cz.

Štítek

Příspěvekod ctirad » sob 27. srp 2016 23:45:14

stitek.jpg
stitek
stitek.jpg (44.6 KiB) Zobrazeno 4137 krát


Rozměry: 81x24mm
ctirad
 
Příspěvky: 570
Registrován: pon 30. lis 2009 13:15:38

Re: Guewer Classic

Příspěvekod alf159 » ned 28. srp 2016 7:54:46

Mohl bych jeste poprosit oskenovat? Mohl bych to pak po retusi VIN pouzit jako predlohu. Predem diky.
alf159
 
Příspěvky: 149
Registrován: pát 27. kvě 2011 20:35:59
Bydliště: Zlín

Re: Guewer Classic

Příspěvekod mil2house » pon 29. srp 2016 22:03:32

Mělo by stačit znovu vyrazit číslo na rám raznicema. To vědí přesně na inspektorátu...
mil2house
 
Příspěvky: 193
Registrován: stř 10. zář 2008 9:01:09

Re: Guewer Classic

Příspěvekod alf159 » úte 30. srp 2016 5:57:48

Tak to bohuzel neni, vyrazene vin na ramu je jedna vec (mam) a typovy stitek druha.
alf159
 
Příspěvky: 149
Registrován: pát 27. kvě 2011 20:35:59
Bydliště: Zlín

Re: Guewer Classic

Příspěvekod ctirad » úte 30. srp 2016 11:19:49

Tady máš naskenovaný štítek v 600dpi. Bohužel ten povrch je tak divně pololesklý, že i kvalitní scanner v práci si na tom dost vylámal zuby. Ořez si musíš udělat sám.

Jo a vyražené VIN na rámu opravdu nestačí, musí tam být obojí.

stitek-classic.jpg
stitek Guewer Classic 600dpi neoriznuty
stitek-classic.jpg (168.7 KiB) Zobrazeno 4125 krát
ctirad
 
Příspěvky: 570
Registrován: pon 30. lis 2009 13:15:38

Re: Guewer Classic

Příspěvekod alf159 » úte 30. srp 2016 11:40:05

Moc děkuji.
alf159
 
Příspěvky: 149
Registrován: pát 27. kvě 2011 20:35:59
Bydliště: Zlín

Re: Guewer Classic

Příspěvekod dyrup » stř 31. srp 2016 7:44:39

Ctirade, moc díky. Musím si to upravit a dodělat. ;)
dyrup
 
Příspěvky: 93
Registrován: pát 03. čer 2011 8:32:17
Bydliště: Zlínský kraj

Re: Guewer Classic

Příspěvekod Botas » pát 09. zář 2016 9:58:31

Když je tu řeč o úpravách jednotky. Zdá se mi že mi ta moje nějak hapruje.
Pokud jedu do táhlého kopce nebo tomu víc přidám řekněme prudší akcelerace tak skutr najednou odepne zdá se mi že to má zhoršující se tendence. Prostě přestane skutr jet ukazatel aku spadne dolů no jak když je skutr vypnut a musím vypnout klíček a chvilku počkat pár sekund a znovu se po zapnutí klíčku skutr zapne a jede dál.
Mám tam momentáně liion baterku s cellogem a tak a poklesem napětí to určitě není že by to odpínalo na spodní mezi tuším 40.5 v.
Otázka co je to za chybu jestli nejaka ochrana studenák někde vevnitř jednotky? už tu někdo prezentoval vyteklej cín ze spojů...
No musím rozdělat
Ale pokud by byla v pytli a zároveň bych chtěl něco na vyšší napětí co zvolit? u nás vím tak akorát o eskutru a tam je to tak 7 mička za jednotku.
Nějaká ověřená čína??
Díky
Botas
 
Příspěvky: 13
Registrován: pát 16. říj 2015 8:27:40

Re: Guewer Classic

Příspěvekod ctirad » ned 11. zář 2016 23:34:25

Botas píše:Prostě přestane skutr jet ukazatel aku spadne dolů no jak když je skutr vypnut a musím vypnout klíček a
chvilku počkat pár sekund a znovu se po zapnutí klíčku skutr zapne a jede dál.


Pokud padá ukazatel AKU (a tudíž určitě zhasnou i světla), tak to nemá s ŘJ nic společného, protože ukazatel AKU funguje jako voltmetr, který je přímo zapojený na napětí akumulátoru za klíčkem. Tudíž mohou být opálené kontakty ve spínačce nebo jestli tam máš BMS, tak to může dělat tak. To zjistíš celkem snadno.

Ale pokud by byla v pytli a zároveň bych chtěl něco na vyšší napětí co zvolit? u nás vím tak akorát o eskutru a tam je to tak 7 mička za jednotku.
Nějaká ověřená čína??


Levných noname čín jsou na ebay a aliexpresu hromady. Dnes už začínají dělat i sinusové.
Do Guewera alespoň 18FET 2kW. To se dá pořídit mezi 50-100$. Nebo za víc peněz Sabvoton, to je taková značkovější čína, má to sinus a hromadu parametrů k nastavování.
ctirad
 
Příspěvky: 570
Registrován: pon 30. lis 2009 13:15:38

Re: Guewer Classic

Příspěvekod Botas » čtv 15. zář 2016 20:31:26

Hmm no musím to ještě prozkoumat že by to třeba dělalo na hrbech nebo tak. Spíš mi příjde že je to tou zátěží. prostě jak kdyby zareagovala ochrana a vypla se jednotka vše zhebne komplet bez štávy nejede nesvítí prostě vypnuto.
Pokud klíček vypnu zapnu moc rychle světla se rožnou najede voltmetr palivoměr naskočí nahoru a hned to zas zhebne tj. vypnu klíček počkám dalších par sekund zapnu a ejhle už to frčí...
Tak budu muset zkoumat jen ted není toho času ani krapet nazmar.
Na tu sabvonout jednotku jsem koukal maj na aliexpresu na ebay sem nějak nenašel.
Ta co by se mi
Sabvoton SVMC60100 3kw Brushless Motor Controller
60volt a 100 amp otázka jestli špičkově či trvale ale i tak je to na aliexpresu s poštou cca 250 dolaru plus clo který beztak určitě chytnou to je už asi lepší koupit z eskutru kelly jednotku s cz zárukou eventuálně podporou se zapojením pač to tam mám cca 30 km
A pokud jsem to pochopil správně ty kelly jednotky maj nastavitelný rozptyl tj dala by se provozovat na 48 nebo na 60v variabilně dle potřeby a dle nastavení
Botas
 
Příspěvky: 13
Registrován: pát 16. říj 2015 8:27:40

PředchozíDalší

Zpět na Všeobecná diskuse

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník