Hybrid.cz - elektromobily, elektrokola, elektrické skútry, auta na plyn LPG CNG, elektromotorky, šetrná doprava

elektromobily, elektrokola, CNG, LPG, alternativní pohony v dopravě

   HLEDAT:

Guewer Classic

Volná diskuse o všem, co se týká tématu serveru Hybrid.cz.

Re: Guewer Classic

Příspěvekod bruczoun » pát 24. čer 2016 14:30:46

Zdar, tak jsem tam, kde vsichni - konci mi 6leta technicka a dojezd spadl na 10km (po 3500km)... sice muzu v praci i doma nabit, ale je to pruda. Resim, co dal - zahodit skutr? koupit jeden clanek? vsechny clanky? bude to tezke rozhodnuti
bruczoun
 
Příspěvky: 45
Registrován: stř 02. úno 2011 22:51:00

Re: Guewer Classic

Příspěvekod ctirad » stř 29. čer 2016 22:25:53

Proč zahodit? STK projdeš i z 10km dojezdem, to nikoho nezajímá. Vyzkouší světla, blinkry, brzdová světla a zkontrolují povinnou výbavu (tedy pokud nějaká na malý skútr vůbec předepsaná je, ještě jsem to neřešil, s velkým je a už jsem byl na STK 2x).

Hlavní je, jestli ti ten skútr jinak vyhovuje a chceš na něm jezdit dál. On do města pro jednoho není vůbec špatný, "inspirace" Hondou Lead je zjevná. Akorát to chce přikotlit rychlost zvýšením napětí a optimálně dát lepší gumy a tlumiče. Pokud ano, tak 30Ah v Panasonic NMC článcích v konfiguraci 15x10 článků stojí i přes současnou mizerný kurz koruny kolem 11-12kKč včetně BMS a minimálně 10 let nemusíš nic řešit. Nebo dej značky do depozitu a počkej až to ještě klesne. Prodávat to bez baterek vyloženě za cenu šrotu je podle mě škoda.
ctirad
 
Příspěvky: 570
Registrován: pon 30. lis 2009 13:15:38

Re: Guewer Classic

Příspěvekod SR50 » ned 03. črc 2016 16:51:43

Měl bych dotaz asi na Ctirada jestli by nemohl shrnout co vše na řj upravit na vyšší napetí.Dal jsem Winstony 40Ah a ze začátku to byla paráda tachometrovejch cca 58 54gps 16 článků.Ale už bych zase malinko přidal.Kolik snese řj bez úprav a je reálná cca 65gps třeba s 20 článkama případně kde je limit motoru.Co měnič na 12V kde má limit?

Díky za odpověd
SR50
 
Příspěvky: 3
Registrován: pát 05. úno 2016 20:43:17

Re: Guewer Classic

Příspěvekod ctirad » ned 03. črc 2016 23:09:56

Jednotka by měla zvládnout 18x lifepo4 bez úprav, ale bude to tak tak. Limitujícím faktorem jsou elyty na 63V. Po jejich výměně za 85V nebo 100V můžeš jít až na 20s Lifepo4. Pak už by se musely měnit FETy ze 75V na 100V, ale to je dost práce a je lepší pak koupit nějakou noname jednotku určenou rovnou na příslušné napětí.

U měniče (pokud máš ten samý co já) je potřeba před jakýmkoliv zvedáním napětí vyměnit výstupní elyt za 100V a mosfet za alespoň 75V. Nebo koupit na ebay celý měnič na vyšší napětí za pár $.
ctirad
 
Příspěvky: 570
Registrován: pon 30. lis 2009 13:15:38

Re: Guewer Classic

Příspěvekod SR50 » úte 05. črc 2016 11:12:00

Díky za odpověd,dofouknul jsem zadní kolo na 3,8At a už to lítá tachometrovejch 60 při zátěži 110Kg zajímavé je že při zátěži 175Kg to jelo taky tachometrovejch 60 na rovinkách.To zadní kolo mi pomalu pořád uchází už od novoty prej je to
bolest classicu.Zatím to neřeším.Mám pár slabších článků 40ah Winston tak jsem jeden přidal jelo to cca 2Km/h víc ale
klešták ukázal cca o 7A větší spotřebu.Asi řj při vyšším napětí začíná pouštět i vyšší proud hlavně kolem rychlosti 50 je cítit
větší zátah i hluk od motoru (jen při jízdě bez omezovače myslím to červené tlačítko pod sedlem).Prostě kolem 50 to žere přes 60A a to už je i na 40 baterky moc life nemaj moc rády proudy nad 1C.Když jsem jezdil na 20 life tak kapacita začala klesat při těchto proudech.Tak nevím jestli mám testnout i + 2 články.Prostě ten stav kolem rychlosti 50 mě malinko znepokojuje dělá to cca od 50 do 53 a pak to zase klesne kolem 50A.
SR50
 
Příspěvky: 3
Registrován: pát 05. úno 2016 20:43:17

Re: Guewer Classic

Příspěvekod ctirad » úte 05. črc 2016 21:30:50

60A není pro 40Ah Winstony žádný problém, toho bych se nebál. Pokud ztrácí kapacitu, přikládal bych to spíš nedodržování maximálního a minimálního napětí.
ctirad
 
Příspěvky: 570
Registrován: pon 30. lis 2009 13:15:38

Re: Guewer Classic

Příspěvekod dyrup » stř 06. črc 2016 10:14:52

SR50 píše:Díky za odpověd,dofouknul jsem zadní kolo na 3,8At a už to lítá tachometrovejch 60 při zátěži 110Kg zajímavé je že při zátěži 175Kg to jelo taky tachometrovejch 60 na rovinkách.To zadní kolo mi pomalu pořád uchází už od novoty prej je to
bolest classicu.Zatím to neřeším.Mám pár slabších článků 40ah Winston tak jsem jeden přidal jelo to cca 2Km/h víc ale
klešták ukázal cca o 7A větší spotřebu.Asi řj při vyšším napětí začíná pouštět i vyšší proud hlavně kolem rychlosti 50 je cítit
větší zátah i hluk od motoru (jen při jízdě bez omezovače myslím to červené tlačítko pod sedlem).Prostě kolem 50 to žere přes 60A a to už je i na 40 baterky moc life nemaj moc rády proudy nad 1C.Když jsem jezdil na 20 life tak kapacita začala klesat při těchto proudech.Tak nevím jestli mám testnout i + 2 články.Prostě ten stav kolem rychlosti 50 mě malinko znepokojuje dělá to cca od 50 do 53 a pak to zase klesne kolem 50A.


Moje zkušenosti.
Váha řidiče 75kg. Pneu foukané na 2,2.
Upravená jednotka. Celkové napětí classica cca. 70-72V při plném nabití, při jízdě klesne na cca 65V "změkne olovo" podle vybití.
Při rychlosti po rovince tachometrových 55km/h reálných 50km/h se proud pohybuje cca. 20A!!!!
dyrup
 
Příspěvky: 93
Registrován: pát 03. čer 2011 8:32:17
Bydliště: Zlínský kraj

Re: Guewer Classic

Příspěvekod alf159 » stř 24. srp 2016 17:10:58

Mám prosbu na majitele tohoto stroje. Potřeboval bych vyfotit typový (výrobní) štítek skútru (stačilo by s vymazaným VIN). Dle vyjádření prodejce by měl být na zadní vidlici, já ho tam nenašel a na 99% tam nebyl ani od nova.
No a na 1. STK po 6. letech ho po mě vyžadují, tak bych ho dle vzoru nechal vyrobit.
Předem díky.
alf159
 
Příspěvky: 149
Registrován: pát 27. kvě 2011 20:35:59
Bydliště: Zlín

Re: Guewer Classic

Příspěvekod ctirad » čtv 25. srp 2016 11:22:43

Já jsem k tomu štítek dostal volně ložený s tím, ať si ho tam sám někam přidělám. Až budu doma, najdu a vyfotím.
ctirad
 
Příspěvky: 570
Registrován: pon 30. lis 2009 13:15:38

Re: Guewer Classic

Příspěvekod dyrup » čtv 25. srp 2016 23:19:14

Taky ho nikde nemam vylepeny a ani jsem ho nedostal!
dyrup
 
Příspěvky: 93
Registrován: pát 03. čer 2011 8:32:17
Bydliště: Zlínský kraj

PředchozíDalší

Zpět na Všeobecná diskuse

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron