Hybrid.cz - elektromobily, elektrokola, elektrické skútry, auta na plyn LPG CNG, elektromotorky, šetrná doprava

elektromobily, elektrokola, CNG, LPG, alternativní pohony v dopravě

   HLEDAT:

Guewer Classic

Volná diskuse o všem, co se týká tématu serveru Hybrid.cz.

Re: Guewer Classic

Příspěvekod trud » úte 19. dub 2011 22:11:04

Z alibaby nakupujem bezne,.aj teraz mi ide balik..je to rovnako bezpecne ako ebay.,.platba prebehne az ked mne dojde balik..a ja odkliknem ze dosiel ok..zatial peniaze stoja u alibaby a nedostane ich predajca.Vyskusane niekolko krat :)
Cena je ok...musis vzat do uvahy ze baterka je zlozena len zo 16*16Ah blokov...taku zlozenu z 3-5 Ah "zuvaciek" kupim v cine za 2/3 ceny..platis za to ze je to "sulec" s najvecsou kapacitou..ved staci pozriet ze 16Ah stoji 399 usd a 12AH len 229 usd. Kapacita je mensia len o 25% ale cena o viac ako 40%..na alibabe su aj 48 voltovky zlozene z 1,1 ah blokov :) a tie su este lacnejsie.Ta 12Ah baterka by bola dobra rezerva :) , za prijatelnu cenu.Mas pravdu..udaje o vybijani mozu byt nadnesene..ale kedze su obe cina..riziko je rovanke.a tie "zuvacky" maju len 2C ..15Ah batreka sa neda v Akumoto 600 ani pouzit..zatial co tie sulce by sli..aj keby bol udaj o vybijani 10C..3* prehnany stale mam 3,3C :-)Potom akumoto ich ma zabalene v kontajneri spolu zo skutrami..cize cena za prepravu je nizsia ako ked ti povezie jeden balik DHL az ku dveram, keby si ich zobral povedzme 10 KS..cena by bola uplne inde :-)
trud
 
Příspěvky: 42
Registrován: ned 27. bře 2011 7:24:56

Re: Guewer Classic

Příspěvekod ctirad » čtv 21. dub 2011 11:50:40

OK, zkusím alibabu někdy proubnout. Jinak pokud všechno klapne, tak dneska bych měl mít možnost srovnat si classica a retro vedle sebe a pravděpodobně si jedno z toho hned koupím.
ctirad
 
Příspěvky: 570
Registrován: pon 30. lis 2009 13:15:38

Re: Guewer Classic

Příspěvekod bzuk » pát 22. dub 2011 10:47:17

Dobry den,
mám dotaz k nabíjení, potažmo nabíječce.
Podle návodu, ba i popisky na štítku nabiječky, při nabíjení má svítit červená, po nabití zelená ledka přímo na nabíječce.
Avšak při nabíjení sice svítí červená, ale do ní bliká asi zelená neb výsledkem je červená střídající se se žlutooranžovou.
K dotazu mne vede zmínka v návodu, že při signalizaci poruchy má být kontaktován prodejce/dovozce, ale nikde jsem nenašel popis té signalizace poruchy.

Děkuji
bzuk
 
Příspěvky: 4
Registrován: stř 13. dub 2011 10:46:50

Re: Guewer Classic

Příspěvekod ctirad » pát 22. dub 2011 21:45:06

bzuk píše:K dotazu mne vede zmínka v návodu, že při signalizaci poruchy má být kontaktován prodejce/dovozce, ale nikde jsem nenašel popis té signalizace poruchy.


Zavolej si přímo na servis gueweru (viz jejich stránky), tam ti to řeknou fundovaně.
ctirad
 
Příspěvky: 570
Registrován: pon 30. lis 2009 13:15:38

Re: Guewer Classic

Příspěvekod gum » sob 23. dub 2011 7:51:57

Zelená a do toho problikávající červená/oranžová značí, že probíhá nabíjení. Jakmile je nabito, tak nabíječka svítí jen zeleně a nedělá takový hluk. Tedy aspoň u mě to tak funguje :) Že je někde problém bych nejspíš poznal z toho, že nechám skútr nabít a když pak vyjedu, tak nemám baterii plnou (ať už subjektivně co se týče akcelerace nebo objektivně z měřáku poklesem při zatížení).
gum
 
Příspěvky: 137
Registrován: čtv 02. zář 2010 10:03:08

Re: Guewer Classic

Příspěvekod crepp » sob 23. dub 2011 21:19:27

Mě teda svítí červená barva, asi po třech hodinách ( někdy dřív, někdy dýl podle stupně vybití ) začne blikat zelená a když je nabito úplně, svítí zelená trvale. V té červené ta zelená lehce problikává, podle odpovědi p. Červinky normální stav

Mám ale drobný problémek. Z projížďky jsem dneska dorazil se silným skřípavým zvukem z předního kola a zjistil jsem, že mi dře přední brzda. Dá se nějak seřídit, povolit, zkrátka nějak docílit větší mezeru mezi kotoučem a brzdovou destičkou?
Díky za odpovědi

Guewer classic a najeto 180 km.
crepp
 
Příspěvky: 31
Registrován: stř 20. dub 2011 12:53:54

Re: Guewer Classic

Příspěvekod gum » ned 24. dub 2011 12:33:02

Máš samozřejmě pravdu, napsal jsem to naopak. Svítí červená a do toho bliká zelená/žlutá (u mě to tedy vypadá maličko jinak než u tebe -- stabilní červenou nevidím ani když vyjedu 2/3 baterek a dám skútr nabíjet).

Mě zadní brzda trochu hoblovala desku (ale opravdu jen maličko), zdá se však, že si to už sedlo. Teď mi rachtají řidítka, asi je tam něco blbě uchycené -- budu se na to muset podívat. Baterky už totiž téměř nejsou slyšet (jen na opravdu velkých výmolech) poté, co jsem je vystlal polystyrenem. Mimo těch řidítek je teď už tudíž skútr naprosto tichý.

Jinak já jsem ke skútru návod nedostal (uvědomil jsem si to pozdě, stejně není však potřeba) -- jsou tam nějaké rady k údržbě nebo stylu jízdy? Tak nějak jsem si asi všechno odvodil sám za pomoci informací z fóra ale rád bych viděl i názor výrobce abych případně nepřišel o záruku.
gum
 
Příspěvky: 137
Registrován: čtv 02. zář 2010 10:03:08

Re: Guewer Classic

Příspěvekod mil2house » ned 24. dub 2011 12:47:30

Návod pro Classic je stejný jako pro Retro a XSG:

http://www.elektricky.cz/clanky/navody/
mil2house
 
Příspěvky: 193
Registrován: stř 10. zář 2008 9:01:09

Re: Guewer Classic

Příspěvekod crepp » pon 25. dub 2011 20:59:18

Tak závada odhalena, brzda je v pohodě, ale v náhonu tachometru ta pacička, co se otáčí s kolem štrejchala lehce o jakýsi kousek hliníku, který tam byl evidentně navíc. Troška práce s pilníkem a je vyřešeno.
A dnes jsem se vypravil na 45 km tůru. A docela v pohodě, jel jsem celkem svižně a baterie byla nabita tak na 80 procent, z výletu jsem dojel s rafičkou v červeném poli. Celkový nájezd na plně nabité baterky je 61 km v různém profilu trati u nás na Vysočině. Což je solidní výkon. Mám 105 kg!
Konečně mi taky došel techničák a tak jde zítra na značku. Najetých bez úhony 250 km!

Guewer classic a najeto 250 km.
crepp
 
Příspěvky: 31
Registrován: stř 20. dub 2011 12:53:54

Další přírůstek

Příspěvekod ctirad » úte 03. kvě 2011 21:27:49

Tak jsem se nakonec zachoval podle přísloví lepší vrabec v hrsti než holub na střeše a od soboty jsem majitelem krásného classica ve tmavě modré metalíze:

classic1.jpeg
classic1.jpeg (129.45 KiB) Zobrazeno 4757 krát


Zatím nemám vyřízenou SPZ, takže jsem se projel jenom kolem bloku při předání a pak znova doma. Akcelerace se zdá OK, rekuperační brzda brzdí až běda. Jsem zvědavý, jestli to půjde použít k regulaci rychlosti jízdy z nějakého táhlého kopce. Akorát teda to pérování je opravdu tvrdé jako kámen a skáče to jako koza. Pokud se to časem nezlepší, tak první z věcí, co na tom udělám, bude asi právě laborování s tlumiči a pružinami. Pokud si dobře pamatuju, tak retro mi tehdy přišlo v tomto směru výrazně kultivovanější, ale dost možná to bylo taky tím, že jsme na tom jeli dva.

Dle doporučení jsem taky vypolstroval vanu s akumulátory jekorem. Bohužel nepodařilo se mi sundat vrchní (respektive vůbec žádnou) lakovanou skořepinu pod sedlem, takže k poslednímu akumulátoru, uloženému sólo na zádi, jsem se nedostal. Tak jsem alespoň zasunul proužky koberce po jeho stranách. Možná už tohle částečně omezí ten pocit skákavosti. Už se těším, až to konečně projedu po nějaké delší trase.

Abych nezapomněl, musím pochválit přístup firmy ele-kolo.cz. Pan majitel i s paní se mi byli ochotni věnovat i o víkendu, skútr byl krásně připravený a naleštěný, pomohli mi ho přikurtovat na přívěs (což bylo docela náročné i časově) a dobře jsme si popovídali. Mimo to majitel má sám classica, takže jsem dostal několik rad a tipů včetně toho, jak co rozebrat ;) Pokud jste z Prahy a okolí, tak rozhodně doporučuji.
ctirad
 
Příspěvky: 570
Registrován: pon 30. lis 2009 13:15:38

PředchozíDalší

Zpět na Všeobecná diskuse

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

cron