Hybrid.cz - elektromobily, elektrokola, elektrické skútry, auta na plyn LPG CNG, elektromotorky, šetrná doprava

elektromobily, elektrokola, CNG, LPG, alternativní pohony v dopravě

   HLEDAT:

Guewer Classic

Volná diskuse o všem, co se týká tématu serveru Hybrid.cz.

Re: Guewer Classic

Příspěvekod zqtd-690 » čtv 03. bře 2011 4:02:31

V sobotu 5.3. nemůžeme - jedeme všichni na motosalon do Práglu vočíhnout dodavatele. Jinak se můžeme scuknout třeba příští týden. Nejvíc mě zajímá Tvůj motor a ŘJ. Co kdyby jsme si udělali s Žabákem malý měřeníčko šaliny na Tvým přibližovadle?
ZQTDéčko.
zqtd-690
 
Příspěvky: 614
Registrován: stř 01. zář 2010 7:55:48

Re: Guewer Classic

Příspěvekod gum » čtv 03. bře 2011 11:18:25

Jasně, to jsem si neuvědomil. Dopoledne totiž už něco mám a tak jsme pražský veletrh neřešil.

Klidně, proč ne :-) Aspoň zjistíme, co se skrývá pod kapotou.

BTW, dnes těsně před třetí, jsem viděl na Minské, skoro u Platinia, někoho na A10/70. Nebyl to některý z účastníků zdejšího fóra?
gum
 
Příspěvky: 137
Registrován: čtv 02. zář 2010 10:03:08

Re: Guewer Classic

Příspěvekod sekera » ned 20. bře 2011 22:24:46

Dobrý den . Jsem dosud váhající střelec . Chtěl bych se Vás zeptat , jelikož je pro mne elektřina dar od mimozemské civilizace , zda si mohu vůbec elektroskůtr koupit ? Četl jsem Vaše diskuse a musím přiznat , že většina z toho je pro mne španělskou vesnicí . Má to pro mně nějaký smysl ? Doufám , že mi poradíte . :oops: Sekera.
sekera
 
Příspěvky: 3
Registrován: sob 19. bře 2011 18:18:05

Re: Guewer Classic

Příspěvekod sekera » stř 23. bře 2011 11:16:53

Dobrý den. Potřeboval bych od Guma vyjádření, jak je spokojen s Clasikem? Má už s ním delší zkušenost a já mám na něj zálusk. Myslím na toho Clasica . Přeji hezký den .
sekera
 
Příspěvky: 3
Registrován: sob 19. bře 2011 18:18:05

Re: Guewer Classic

Příspěvekod gum » stř 23. bře 2011 13:21:11

Sekero, mám dosud najetých asi 120 km, skútr mám stále mimo domov kvůli neočekávaným změnám v možnostech ustájení. Doma bych na něm mohl jezdit častěji, takhle musím zatím futr autem a pak přesedlat na elektriku.

Každopádně, je to za ty prachy velmi dobrý stroj. Sice je to těžká kráva vzhledem k použitým baterkám, ale jede to pěkně a když odemčete omezovač, tak je to ještě lepší. Maximální dojezd jsem ještě neměl příležitost otestovat, zatím jsem ujel na jeden zátah nejvíc takových 35 km a ukazatel při maximálním zatížení byl někde v polovině. Hádám, že maximum bude někde kolem 45-50 km. Do města je to na pohodu, zrychlení je slušné a člověk zaparkuje všude aniž by nějak budil pozornost jako s benziňákem.

Pro dva lidi to teda rozhodně není, jsem rád, že se tam pohodlně vejdu sám. Stejně nevím, kam by si spolujezdec dal nohy...leda by byl gejša a měl nohy zdeformované do velikosti 5x5 cm :-)

Pokud jsi z Brna, tak se můžeme domluvit a můžeš se projet, máš-li zájem. Stejně bych řekl, že bude asi brzo nějaký sraz s mísními akumotisty, když je venku tak hezky...co vy na to, borci?
gum
 
Příspěvky: 137
Registrován: čtv 02. zář 2010 10:03:08

Re: Guewer Classic

Příspěvekod Zabak » stř 23. bře 2011 14:43:03

Sraz je dobrej napad ale bohuzel budu ted minimalne tri vikendy po sobe pryc z brna takze jedine se nekde sjet odpoledne v pracovni den dnes budu zkouset maximalni dojezd takze pak budu moct rici kolik mam km na bezpecny navrat :-) abych nekde nezustal vyset.
Zabak
 
Příspěvky: 210
Registrován: stř 01. pro 2010 16:02:12
Bydliště: Brno

Re: Guewer Classic

Příspěvekod zqtd-690 » stř 23. bře 2011 14:54:34

Hoši, se mnou v nejbližší době nepočítejte. Dal jsem nové baterky do Geiger-Mullera a vyměnil filtry v M10. A houby tento rok taky nedoporučuji sbírat a jíst.
zqtd-690
 
Příspěvky: 614
Registrován: stř 01. zář 2010 7:55:48

Re: Guewer Classic

Příspěvekod sekera » stř 23. bře 2011 16:47:10

Ahoj. Mám možnost si vybrat Clasica s přepínačem nebo bez . Je ten přepínač tak důležitý ? Jinak jsem z Orlové a do Brna to mám trochu od ruky .Mějte se .
sekera
 
Příspěvky: 3
Registrován: sob 19. bře 2011 18:18:05

Re: Guewer Classic

Příspěvekod gum » čtv 24. bře 2011 11:54:43

Přepínač má tu výhodu, že když nikam nespěcháš, tak si můžeš prodloužit dojezt nastavením na nízkou rychlost.

Je tu ovšem ta věc, že nevím, jak se to má s omezovačem u přepínačové verze. Ta bezpřepínačová má omezenou rychlost rozpojením svorek na konektoru. Když se opět spojíš (dvě ze tří na správné straně), tak se omezovač odpojí.

Je však dost možné, že přepínačová verze prostě omezovač nemá a přepínač je přímo vyveden na tento konektor, což by i odpovídalo třem jeho možným polohám. Ber to prostě tak, že u přepínačové verze je jistá šance, že nepůjde snadno omezovač odpojit...je tu však i šance, že si ho odpojuješ sám tím přepínačem (to by dávalo smysl, že přepínačové verze EU zakázala) a tak se s tím nebudeš muset vůbec drbat.

Asi bych se zeptal přímo p. Červinky ať to máš na 100 %.
gum
 
Příspěvky: 137
Registrován: čtv 02. zář 2010 10:03:08

Re: Guewer Classic

Příspěvekod gum » pon 04. dub 2011 13:01:46

Včera jsem se byl projet na Prígl (pro mimobrněnské -- Brněnská přehrada), cesta 5 km tam a 5 km zpátky ze Žabin (Žabovřesky). V podstatě celou cestu jsem jel na plný plyn, co to dá. Při cestě tam jsem se potýkal s docela silným protivětrem. Tachometrových asi 53 km/h (podle GPS v mobilu 46,8 km/h ale to musím ještě ověřit GPS navigací z auta).

Skútr jsem následně hodil na nabíječku a nechal přes noc nabíjet. Ráno se mi na měřáku ukázalo 0,43 kWh, což v případě údaje z recenze skútru o plném nabití se spotřebou na vstupu cca 2,5 kW značí vybití baterie o 17 % a tudíž teoretický dojezd 58 km plnou baterii. Samozřejmě, vzhledem k nelinearitě vybíjení bude asi výsledné číslo o něco nižší ale i tak jsem spokojen. Kdybych zanedbal ztráty na nabíječce a nabíjení baterie, tak se stejně dostaneme na dojezd 44 km což po městě stačí.

Dodám jen, že jezdím s odpojeným omezovačem a jakmile budu mít trochu času, tak provedu stejné měření na delší trase aby byly výsledky přesnější.

EDIT: Vzhledem k tomu, že baterky mají jen 35Ah, vychází to na 1680Wh. Řekněme reálná kapacita tak 1600Wh. Testovací cesta do Kuřimi (silný protivítr při cestě tam) stále na plný plyn tam a zpět celkem 24 km a spotřeba při nabíjení dle wattmetru 0,67 kWh (nahuštěná kola dost pomohla). Dostáváme se tak na 57 km dojezdu při spotřebě celé baterie. To je velmi rozumné jelikož je třeba brát v potaz že zcela zanedbávám účinnost nabíječky a tak může být dojezd o pár procent vyšší. Maximálka na rovině dle obecního radaru 52 km/h.
Naposledy upravil gum dne ned 10. dub 2011 13:43:20, celkově upraveno 2
gum
 
Příspěvky: 137
Registrován: čtv 02. zář 2010 10:03:08

PředchozíDalší

Zpět na Všeobecná diskuse

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník