Hybrid.cz - elektromobily, elektrokola, elektrické skútry, auta na plyn LPG CNG, elektromotorky, šetrná doprava

elektromobily, elektrokola, CNG, LPG, alternativní pohony v dopravě

   HLEDAT:

Guewer Classic

Volná diskuse o všem, co se týká tématu serveru Hybrid.cz.

Re: Guewer Classic

Příspěvekod gum » čtv 17. úno 2011 22:08:17

Tak jsem se dnes byl krátce projet. Skútr se zdál být po výměně ŘJ o dost hbitější a možná i o něco rychlejší. Příjemné zjištění :) Do kopce, kde mi předtím vypínal motor, jsem jel v pohodě asi 25 km/h. Najel jsem po městě asi 7 km, jízda to tedy byla poměrně krátká. Měl jsem z toho však výborný pocit, jsem spokojen.

Pokud bude nad nulou, tak budu teď asi už víc jezdit na skútru :)
gum
 
Příspěvky: 137
Registrován: čtv 02. zář 2010 10:03:08

Re: Guewer Classic

Příspěvekod Zabak » pát 18. úno 2011 13:20:48

Tak preci jen asi prisli na to cim to je. Pak na jare by jsme se mohli jet jako elektro skutrari projet :-) je teda fakt, ze ja mam dojezd jen tak kolem 45-50km i pres tvrzeni vyrobce 85km, asi to nekdo testoval na rovine pro skutrare 65kg a s perhustenejma pneumatikama :-), aby mel mensi odpor :-). Na kratkou projizdku mi to stacit bude.
Zabak
 
Příspěvky: 210
Registrován: stř 01. pro 2010 16:02:12
Bydliště: Brno

Re: Guewer Classic

Příspěvekod ctirad » pát 18. úno 2011 15:05:35

Zabak píše:je teda fakt, ze ja mam dojezd jen tak kolem 45-50km i pres tvrzeni vyrobce 85km, asi to nekdo testoval na rovine pro skutrare 65kg a s perhustenejma pneumatikama :-), aby mel mensi odpor :-).


Je to holt jenom 30Ah, to je dost bída. Tohle nadsazování a zamlžování parametrů mě právě u akumota nejvíc vadí. Pokud do něj půjdu, tak určitě bez akumulátorů a dám si tam thundersky minimálně 40Ah, ale spíš 60.
ctirad
 
Příspěvky: 570
Registrován: pon 30. lis 2009 13:15:38

Re: Guewer Classic

Příspěvekod gum » pát 18. úno 2011 18:18:57

Co se týče projížďky, jsem určitě pro. Optimálně o víkendu v sobotu dopoledne, to mívám téměř vždy čas. Udělat si krátké kolečko na Prígl a okolí a myslím, že budeme všichni spokojeni. Lidé budou nevěřícně koukat a my pokecáme o technice a navzájem si vyzkoušíme stroje :)
gum
 
Příspěvky: 137
Registrován: čtv 02. zář 2010 10:03:08

Re: Guewer Classic

Příspěvekod gum » sob 19. úno 2011 1:21:09

Ehm, tak mi to nedalo a jel jsem opět vyzkoušet novou ŘJ. Tentokrát jsem testovací podmínky o něco ztížil. První část vedla z Kraví Hory z tepla do venkovního parkování ve starých Kohoutovicích. Pokud někdo máte představu, jak tam ten kopec vypadá, tak vězte, že po trase trajfu před odbočkou do starých Kohoutovic jsem jel nejpomaleji asi 27, obvykle však spíš kolem 35. Později, v lese, už to bylo asi 37-40 takže v podstatě normální rychlost. Ve dvou jsem to zatím nezkoušel ale mám to v plánu. Moc šancí tomu nedávám :)

Nahoře jsme skútr zaparkoval na chodníku a nechal jej řádně promrznout :) Když jsem se za pár hodin vrátil, měl už stroj příjemné asi 3 stupně nad nulou :) Sjel jsem z kopce dolů (asi šedesátkou maximálně) a pokračoval přes Jundrov, Komín a Žabiny do města po Veveří. Na rovince na teplém skútru asi 55, na studeném cca 52 což může být jen mojí slepotou -- subjektivní pocit stejný. Před připojením na nabíječku mi měřák ukázal najetých 17 km a ukazatel baterie byl stále v poloze "full" (při zátěži se dostával cca do 2/3 stupnice). Předpokládám však, že ukazatel neukazuje lineárně, tudíž je možné, že jsem měl vybitý akumulátor víc, než jsem si myslel :)

Co se týče pohodlí za jízdy, nikde nic netlačí, nakonec ani ta malá kola nejsou takový problém, jako jsem čekal. Odpružení je v pohodě, sedátko je měkké. Do zrcátek je slušně vidět a světla jsou skvělá! Jak se píše v recenzi, opravdu si s nimi na cestu posvítíte. Jen ty ukazatele by mohly být líp podsvícené...

Reakce lidí mě asi nepřestanou bavit. Většin naprosto nechápe, co to kolem nich projelo. Ale mám takové tušení, že nás časem bude víc, mnohem víc.
gum
 
Příspěvky: 137
Registrován: čtv 02. zář 2010 10:03:08

Re: Guewer Classic

Příspěvekod ctirad » sob 19. úno 2011 2:22:20

Gume, to je super. Prostě za málo peněz hodně muziky. Moc by mě zajímalo, jak by to jelo po výměně aku za lithium a současném vyměnění gum za 12" nebo 13". Podle mne by užitná hodnota stoupla o třídu.

S tím měřákem je to tak, že akumulátory se nevybíjejí lineárně a tak do 1/3 kapacity budou naprázdno ukazovat téměř plnou a teprve pak to začne padat. To, že to tak skutečně je a navíc ještě v zimě ukazuje na to, že akumulátory máš v bezvadném pořádku a můžeš být spokojený.

BTW, už se objevily první fotky nových guewerů 2011pro náš trh: http://www.tcp-articles.com/component/content/article/43-servis/102-novinky-na-rok-2011 dole. Nakonec z těch tří nových skútrů je L3e jenom jeden, ale naštěstí zrovna ten co se mi líbí ze všech nejvíc. Doufám že cena nebude úplně mimo. Sakra já se těším na jaro jak malej kluk ;)
ctirad
 
Příspěvky: 570
Registrován: pon 30. lis 2009 13:15:38

Re: Guewer Classic

Příspěvekod gum » sob 19. úno 2011 11:01:36

To bych řekl. Tak dobrý výsledek jsem ani nečekal ve srovnání s 3x dražším A600. Lithium je sice moc pěkné jenže v současné době stále příliš nákladné. Pokud olovo stojí asi 4 tisíce a LFP 20 tisíc, není se zatím o čem bavit. Až to spadne na takových 10, rád se do přestavby pustím a možná bych si troufl i na ty gumy -- teď však raději ne kvůli lepšímu lezení do kopců. Anebo si koupím nějaký 10 kW skútr na 13" kolech s 60/72V aku :-)

Fotky pěkné. Někde jsem tu už psal ceny, které mi uváděl p. Červinka, dá se to na fóru dohledat. Každopádně, odpovídá to informaci o jednotném šasi a různých motorech a bateriích uvnitř. Akumoto se má asi dost čeho obávat s jejich dost nadsazenými cenami...
gum
 
Příspěvky: 137
Registrován: čtv 02. zář 2010 10:03:08

Re: Guewer Classic

Příspěvekod gum » ned 20. úno 2011 12:34:03

Včera jsem si odemkl na skútru omezovač (podle příspěvku uživatele Alf159). Postup je následující:
  1. Odmontovat přední plast na řidítkách (2 šrouby zezadu na straně, jeden uprostřed a jeden zepředu uprostřed, pak vyzvaknout z pacek)
  2. Prohrabat se kabely a najít samosatný nepřipojený konektor
  3. U tohoto konektoru spojit žlutý a modrobílý drát (propojení žlutého a žlutočerného rychlost naopak sníží)
Uvažuji, že si časem na tento konektor přidělám přepínač abych mohl volit rychlosti dle potřeby -- do města rychlejší za cenu sníženého dojezdu a naopak někam, kde mě rychlost až zas tak netrápí, pomalejší pro prodloužení jízdy.

Myslím, že tím mé úpravy skútru (no možná ještě LED do zadního světla) skončily. Leda by se mi na to podíval ZQTD a poladil mi stroj podobným způsobem jako uživatelům Akumota 600 :-)
Přílohy
CIMG0175.jpg
Konektor omezovače
CIMG0175.jpg (82.07 KiB) Zobrazeno 14030 krát
gum
 
Příspěvky: 137
Registrován: čtv 02. zář 2010 10:03:08

Re: Guewer Classic

Příspěvekod Pedro » úte 01. bře 2011 20:32:24

Guewer Classic živě http://www.youtube.com/watch?v=6A_ynp2n ... re=related
Pedro
 
Příspěvky: 72
Registrován: úte 31. srp 2010 19:41:25
Bydliště: Brno

Re: Guewer Classic

Příspěvekod gum » čtv 03. bře 2011 1:12:44

Chlapi, tak si říkám...počasí se začíná už stávát snesitelnějším, neuděláme nějaký sraz? V sobotu má být v Brně až 9 stupňů a skoro jasno. Třeba na Priglu by to nemuselo být špatné :-)

Dost rád bych srovnal A600 přímo proti Classicu. Sice jsem na A600 jel, ale je to už docela dlouho a tak si už jen matně vzpomínám, jaký je to rozdíl. Navíc jsem docela zvědavý na ty úpravy díky kterým se už A600 neplazí do kopce.
gum
 
Příspěvky: 137
Registrován: čtv 02. zář 2010 10:03:08

PředchozíDalší

Zpět na Všeobecná diskuse

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron