Hybrid.cz - elektromobily, elektrokola, elektrické skútry, auta na plyn LPG CNG, elektromotorky, šetrná doprava

elektromobily, elektrokola, CNG, LPG, alternativní pohony v dopravě

   HLEDAT:

Guewer Classic

Volná diskuse o všem, co se týká tématu serveru Hybrid.cz.

Re: Guewer Classic

Příspěvekod holotrop » stř 26. dub 2017 6:54:42

Diky moc.
At se dari a at to jezdi.
holotrop
 
Příspěvky: 9
Registrován: ned 16. dub 2017 8:51:08

Re: Guewer Classic

Příspěvekod Vergl » stř 26. dub 2017 19:26:20

Nehořlavost a bezpečnost Li článků je zachycena i na následujících videích
youtube.com/watch?v=UrT5MA_iTXs
youtube.com/watch?v=Uex_O2TtTDw
V prvním případě to mělo osazenstvo vozidla s kremací včetně rozptylu s ohňostrojem článků 18650.
A pokud náhodou dojde k požáru Li baterie v bytovém domě, tak to majitel baterie bude mít i s přídavkem veřejného ohrožení osob a jejich majetků.
Vergl
 
Příspěvky: 7
Registrován: stř 11. dub 2012 7:11:35

Re: Guewer Classic

Příspěvekod holotrop » čtv 04. kvě 2017 11:37:09

Ještě bych měl dotaz na techniky mezi námi.
Vypadá to, že zanedlouho budu mít baterku li-ion 51.8v 84ah pro svého guewera retro, pak postnu fotky.
Dotaz:
Je možné připojit do okruhu paralelně další identickou řídící jednotku, která by poháněla další identický 2000w/48v motor namontovaný na přední kolo?
Že bych měl akumoto 2x2. Jelikož na tom budeme jezdit dva kopce a navíc potřebuju občas tahat kárku.
Šlo by obě řj ovládat přes jednu rukojeť, nebo bych musel mít kroutítko na každé straně řídítek a vůbec, není to celé nereálná fantazie?
Díky
P
holotrop
 
Příspěvky: 9
Registrován: ned 16. dub 2017 8:51:08

Re: Guewer Classic

Příspěvekod ctirad » pát 05. kvě 2017 16:27:57

Je to teoreticky možné a viděl jsem to na elektrokolech, ale na motorce bych se toho bál kvůli bezpečnosti. Ostatně mnohem jednodušší i levnější je vyměnit motor i regulátor za výkonnější verzi. Nebo začít jen výměnou regulátoru.
ctirad
 
Příspěvky: 570
Registrován: pon 30. lis 2009 13:15:38

Re: Guewer Classic

Příspěvekod mil2house » pát 05. kvě 2017 18:52:24

ctirad píše:Je to teoreticky možné a viděl jsem to na elektrokolech, ale na motorce bych se toho bál kvůli bezpečnosti. Ostatně mnohem jednodušší i levnější je vyměnit motor i regulátor za výkonnější verzi. Nebo začít jen výměnou regulátoru.


Rozhodně vyměnit Řídící jednotku. Sám mám Kelly 4,5kW s regenerací a motor nominální 1,5kW. Při zátěži z něj tahám i 100A. :)
mil2house
 
Příspěvky: 193
Registrován: stř 10. zář 2008 9:01:09

Re: Guewer Classic

Příspěvekod bruczoun » pon 12. čer 2017 15:48:57

Ahoj Lidi,
mam doma Classica, najeto (z hlavy) neco malo pres 3tis km; loni propadla technicka a dojezd cca 10km.
Diky velke motorce a rychlejsimu prujezdu mestem jsem "elektrarnu" odlozil. Zvazuji jeji prodej. Kdybych obnovil technickou, kolik byste tipovali, ze by mohla byt prodejni cena. Je mi jasne, ze cela sada baterek bude nejspise od 5-8tis....
diky za tip. Kdyby mel nekdo zajem, skutr je v Brne.
bruczoun
 
Příspěvky: 45
Registrován: stř 02. úno 2011 22:51:00

Re: Guewer Classic

Příspěvekod vojta » stř 21. čer 2017 20:09:55

Po te mistni debate ohledne rekuperace. A hlavne pri tech namerenych 39A jsem se vydesil. Moje 20Ah baterky maj maximalni dobijeci 10A. Tak to muze byt slusna rana pro jejich zivotnost, jim nekolikrat denne poslat 10sekundovy "boost".

Zkusil jsem jizdu bez rekuperace, abych otestoval brzdy. Brzdi to aj bez ni dobre.
Testovalo se mi to jednoduse, protoze jsem jen nadrzo odpojil kabliky u brzd.

Ted se snazim prijit na to jak nechat bezet brzdova svetla a deaktivovat jen rekuperaci.
V nejakem vlaknu bylo zmineno, ze kablik je nejde rozdvojenej. Jenze to zaboha nemuzu znova najit.
Sundal jsem plasty, ze to preci nemuze byt tezky najit. Ale prvni pohled na ten kabelovej chuchvalec me presvedcil o opaku.

Nedelal jste to uz nekdo nebo nemate nejakou napovedu co ucvaknout?
vojta
 
Příspěvky: 16
Registrován: čtv 09. srp 2012 15:54:04

Re: Guewer Classic

Příspěvekod alf159 » stř 21. čer 2017 21:04:24

Tady jsou nějaké fotky:
Kód: Vybrat vše
http://www.hybrid.cz/forum/viewtopic.php?f=2&t=97&start=70

Já bych to odpojil přímo u jednotky - pin najdeš multimetrem/voltmetrem a aktivací brzdy.
alf159
 
Příspěvky: 149
Registrován: pát 27. kvě 2011 20:35:59
Bydliště: Zlín

Re: Guewer Classic

Příspěvekod holotrop » stř 06. zář 2017 13:48:20

Zdravím všechny guewer lidi, zejména pokud mají retro,

nevěděli byste kde sehnat plynovou rukojeť. Ta moje se urvala a jsem teď nepojízdný, což trochu zamrzí, protože bych jezdil dost rád. Na eskutru jsem koupil plynovou rukojeť, ale ta je o 4mm užší, než by se dala dát, I když pán mě ujišťoval, že všichni skutři to mají stejné... Ale retráč to má asi jinak.
Jinak motorku mám asi půl roku, koupil jsem jí téměř nejetou (200km), ale prodávající jí nechal na dvorku a teda jsou s ní neuvěřitelný problémy. Proskratoval se měnič, takže odbouchl přerušovač, nějaký žárovky. Přední brzda v tahu, ale prodávající mi dal zpětně slevu, takže dobré. Jenže ty origo pneumatiky, sice nejeté, ale přilnavost žalostná, takže mě v kritickém momentu moc nepodržely. Dobře jsem se vyválel. Takže se rozštípaly všechny plasty, nějak jsem to poslepoval tejpou. A teď ta plynová rukojeť. Zničehonic mi zůstala v ruce.
Celkově tu motorku mám docela rád, ale kdyby už chtěla držet, nebylo by to špatné.
Tož tak

Díky jestli někdo poradí

P.
holotrop
 
Příspěvky: 9
Registrován: ned 16. dub 2017 8:51:08

Re: Guewer Classic

Příspěvekod vojta » stř 06. zář 2017 21:20:48

V roce 2013 jsem vletěl do rygolu a urval jsem tu plynovou rukojeť taky.
Tenkrát mi pan Straka z E-pohon.cz dokázal u Gueweru sehnat náhradní za necelé 300,-
Tak možná by to zvládl znovu :-)
vojta
 
Příspěvky: 16
Registrován: čtv 09. srp 2012 15:54:04

PředchozíDalší

Zpět na Všeobecná diskuse

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron