Hybrid.cz - elektromobily, elektrokola, elektrické skútry, auta na plyn LPG CNG, elektromotorky, šetrná doprava

elektromobily, elektrokola, CNG, LPG, alternativní pohony v dopravě

   HLEDAT:

skútr AKUMOTO A10-70

Volná diskuse o všem, co se týká tématu serveru Hybrid.cz.

Re: skútr AKUMOTO A10-70

Příspěvekod AKUMOTO_výrobce » stř 24. zář 2008 8:47:55

V rámci dlouholetého vývoje elektrických skútrů AKUMOTO, máme rekuperaci vyvinutou. V současné době je však její aplikace finančně náročná. O možnosti nainstalování rekuperace do sériové výroby Vás budeme informovat na http://www.akumoto.com .

Pro vysvětlení:
Funkce technického řešení je následující. Klasická jízda je bezezměny. Jízda bez přidaného plynu je také bezezměny, tzn. jako jízda s vyřazenou rychlostí u auta. Rekuperace se aktivuje automaticky.

Pro maximální spolehlivost a životnost je celý pohonný systém konstruován tak, že neobsahuje žádnou komplikovanou mechanickou volnoběžku ani další jiné pohyblivé části.

AKUMOTO
AKUMOTO_výrobce
 
Příspěvky: 5
Registrován: stř 24. zář 2008 8:35:07

Re: skútr AKUMOTO A10-70

Příspěvekod kocickam » čtv 25. zář 2008 10:09:02

Ještě k dojezdu:
Zkusil jsem ubrat plyn a jel jsem svoji cestu do práce, cca 20 km mírné stoupání, celou cestu rychlostí kolem cca 50 km/h. Zkusil jsem držet plyn na této rychlosti celou cestu, ale při nerovné vozovce se mi to vždy nedařilo, lépe se jede na plný plyn. Je opravdu extrémně citlivý. Ale výsledek byl šokující. Při těchto nízkých teplotách, kdy se ručička kontrolky nabití baterií dotýkala vždy při dojezdu červeného pole se nyní při rychlosti o 10 km/h pomalejší objevila vysoko nad polovinou. Na zpáteční cestě, pokud jedu na plný plyn vybiji max. 1/3 baterie. Časově se cesta nijak zásadně neprodloužila.
M.
kocickam
 
Příspěvky: 14
Registrován: stř 03. zář 2008 13:21:11

Re: skútr AKUMOTO A10-70

Příspěvekod Akord » sob 27. zář 2008 23:53:45

Vyjádrení jako "Systém neobsahuje žádnou komplikovanou mechanickou volnobežku" je hodne nejednoznačné, navozuje dojem, že mechanické volnobežky jsou komplikované, co není pravda. Je potreba upresnit, že komplikovanejší by byla pouze volnobežka umožňující rekuperaci. Jedna elektromagnetická spojka navíc však není zásadní komplikace. S normální jednoduchou volnobežkou nelze rekuperaci provést, pokud se jedná o jednu pohonnou soustavu. Pokud neexistuje žádná volnobežka, pak se vnáší pri volné jízde setrvačností další odpor vuči pohybu zvlášte, pokud má pohonná jednotka prevod.

K predešlému príspevku - chtelo by to odhadnout, nebo zmerit účinnost baterie a motoru v závislosti od odebíraného výkonu. Treba ampérhodinové kapacity baterií jsou v závislosti na odebíraném výkonu značne rozdílné, kapacita pri malém odberu muže být i více jak dvounásobek, než pri velkém odberu.
Akord
 
Příspěvky: 18
Registrován: pát 14. bře 2008 22:31:51

Re: skútr AKUMOTO A10-70

Příspěvekod medman88 » ned 12. říj 2008 23:55:50

Zdravim vas pani!
Chcel by som sa spytat ci mate skusenost aj s jazdou vo dvojici na skutri akumoto.Aka je maximalka?Ake je zrychlenie napr. na krizovatke(myslim voci jazde,ked je na skutri iba jeden clovek)?Ci sa to dokaze rozbehnut aj do kopca?Byvam totiz v Ziline(SK) a tu je niekolko krizovatiek,kde sa caka v kopci,preto sa pytam.
medman88
 
Příspěvky: 8
Registrován: ned 12. říj 2008 23:45:58

Re: skútr AKUMOTO A10-70

Příspěvekod O.S. » úte 14. říj 2008 17:28:58

Srovnavaci zavod se skutrem akumoto v poradu Autosalon na TV Prima (cca od 15. minuty):

http://autosalon.livebox.cz/salon/video ... =10#search
O.S.
 
Příspěvky: 18
Registrován: pát 10. říj 2008 23:03:25

Re: skútr AKUMOTO A10-70

Příspěvekod kocickam » čtv 16. říj 2008 12:51:44

Jízda ve dvou je o vyšší zátěži. Je jedno jestli jede jeden 130 kg, nebo dvojice o váhách 80 kg a 50 kg. Záleží kolik vážíte dohromady. Rozjezd je pomalejší a do kopce tuplem. Záleží jak je kopec strmý. Možná, že se budete muset při rozjezdu odrazit nohama. Maximální rychlost bude taky nižší a dosáhne se později.
Ještě bych se vrátil k maximálním rychlostem v jedné osobě. V jednom z minulých příspěvků jsem vypsal rychlosti, které je možné dosáhnout. Odečtěte si od těchto rychlostí 5-10 km/h, tachometr pravděpodobně neukazuje skutečnou rychlost, ale rychlost vyšší. Ještě jezdím, ale měřit už to tento rok nebudu. Příští sezónu Vám napíšu víc.
kocickam
 
Příspěvky: 14
Registrován: stř 03. zář 2008 13:21:11

Re: skútr AKUMOTO A10-70

Příspěvekod amon » úte 21. říj 2008 0:08:28

Upozorňujeme čtenare tohoto fóra, ze uživatel s přezdívkou "kocickam" je ve skutečnosti spřízněn se společností AKUMOTO a jeho "nezávislé" komentáře v tomto fóru o výkonu skútrů AkuMoto nelze ptoto brát vážně.

Podobné nekalé praktiky, navíc na odborném fóru, si zaslouží odspuzení i od správce tohoto serveru.
amon
 
Příspěvky: 2
Registrován: úte 21. říj 2008 0:01:24

Re: skútr AKUMOTO A10-70

Příspěvekod medman88 » úte 21. říj 2008 1:03:11

A ako si na to prisiel? Ja osobne pokladam jeho prispevky za objektivne a vyvazene. Skuter AKUMOTO nie len chvali,ale aj krituzuje. Myslim si ze objektivne poukazuje na klady i nedostatky tohoto skutra a teda mi moze byt uplne jedno ci ma s firmou AKUMOTO nieco spolocne alebo nie.
Na druhej strane ak by aj s firmou AKUMOTO nieco spolocne mal,neostava mi nic ine ako ho pochvalit za serioznost,vzhladom na to,ze obchodnici si svoj tovar len a len chvalia,kym on hovori aj o negativoch.
Podla mojich subjektivnych pocitov si vsak myslim,ze osoba s nickom kocickam s firmou AKUMOTO nema nic spolocne a jeho prinos pre toto forum povazujem za znacny.
medman88
 
Příspěvky: 8
Registrován: ned 12. říj 2008 23:45:58

Re: skútr AKUMOTO A10-70

Příspěvekod kocickam » úte 21. říj 2008 13:11:13

Pro uživatele „AMON“
S firmou AKUMOTO nejsem nijak spřízněn. Jsem obyčejný zákazník, který si koupil skútr a snažím se podělit o zkušenosti, které s ním mám. Zajímalo by mě jak mohl AMON na tento totální nesmysl přijít a jak mu mohlo jeho svědomí bez důkazů povolit zveřejnění takového blábolu.
Myslím si, že v hybridech je budoucnost a nyní není k dispozici žádná rozumná alternativa cena/výkon, kromě elektrických skútrů a kol. Ostatní výrobky jsou moc drahé a nebo nepoužitelné.
Zajímám se o to jakým způsobem se co nejvíce vymanit z náruče nadnárodních dodavatelů energií (plyn, elektřina, voda, benzin) při zachování rozumného standardu. Jednou z alternativ je právě doprava ne benzínovým, ale elektrickým přibližovadlem dobíjeným ze solárních panelů. Jezdím ještě i nyní při ranních teplotách 5-8°C a prozatím mě zima netrápí (termoprádlo a termodeka). Těch 20 km považuji za hranici, cestovní rychlost 50-55 km/h je při této vzdálenosti časově snesitelná. Až budou cenově dostupnější baterie pořídím si je a rozšířím dojezd tohoto skútru a přestanu se vyhýbat kopcům. Cena baterií klesne dle mého odhadu do 3-5 let rukou v ruce s rozvojem elektroautomobilismu. O solární FV elektrárně jsem už psal. Studnu mám a zbývá mi jak vyřešit akumulaci elektřiny, kterou nestihnu spotřebovat a jak nahradit plyn, který používám k ohřevu teplé vody. Všem doporučuji si proměřit v domácnosti wattmetrem spotřebu elektrických přístrojů, ampérmetrem světel a provést opatření, které ušetří nemalé finanční obnosy, i ti, kteří si myslí, jako jsem si myslel i já, že zbytečně nemrhají elektřinou, budou překvapení.
M.
kocickam
 
Příspěvky: 14
Registrován: stř 03. zář 2008 13:21:11

Re: skútr AKUMOTO A10-70

Příspěvekod Petr Soukup » úte 21. říj 2008 13:49:47

amon píše:Upozorňujeme čtenare tohoto fóra, ze uživatel s přezdívkou "kocickam" je ve skutečnosti spřízněn se společností AKUMOTO a jeho "nezávislé" komentáře v tomto fóru o výkonu skútrů AkuMoto nelze ptoto brát vážně.

Podobné nekalé praktiky, navíc na odborném fóru, si zaslouží odspuzení i od správce tohoto serveru.


To je poměrně zásadní tvrzení. Můžete ho něčím podložit?
Petr Soukup
 
Příspěvky: 14
Registrován: čtv 13. bře 2008 15:45:36

PředchozíDalší

Zpět na Všeobecná diskuse

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník