Hybrid.cz - elektromobily, elektrokola, elektrické skútry, auta na plyn LPG CNG, elektromotorky, šetrná doprava

elektromobily, elektrokola, CNG, LPG, alternativní pohony v dopravě

   HLEDAT:

AKUMOTO A10-40

Volná diskuse o všem, co se týká tématu serveru Hybrid.cz.

Re: KUBAMOTO A12-60

Příspěvekod tvkuba » pát 22. kvě 2015 23:14:06

Zdravím,
tak nová jednotka je zpátky na místě a dnes jsem ji poprvé projel. Funguje v pohodě a po cestě do práce a zpět jsem ujel 58km a ještě by to asi jelo. Maximálka někde kolem 60-65km/h, při rozjezdu proud vylítne až na 65A. Ale to ještě upravím. Při jízdě po rovině pak v rozmezí 20-30A. Rekuperaci mám jen na rukojeti, když uberu "proud" - tak se aktivuje, ale jen na 20 procent.
A aktuální stav ke dnešku 30 463km. Takže 4 desítku jsem už načal. Proudu zdar!! :D
Elektroblázen z vlastní vůle :-)
tvkuba
 
Příspěvky: 287
Registrován: pon 04. říj 2010 18:44:41
Bydliště: Praha 10

Re: AKUMOTO A10-40

Příspěvekod mil2house » pon 25. kvě 2015 8:37:25

Ahoj.
Tak jsem rád, že ´to máš vyřešený. :) Rozepiš se prosím trochu více o té rekuperaci, jak je dělaná. Já to měl jen na sepnutí brzdy...

Díkes.
mil2house
 
Příspěvky: 189
Registrován: stř 10. zář 2008 9:01:09

Re: AKUMOTO A10-40

Příspěvekod tvkuba » stř 27. kvě 2015 10:36:21

•Support three modes of regenerative braking: brake switch regen, release throttle regen,
0-5V analog signal variable regen. Tolik se píše v manuálu, varianta, kterou zatím používám, je ta s ovladačem "proudu" - prostě když "pustím plyn",tak se aktivuje rekuperace a tu lze nastavit od nuly do dvaceti procent. Do padesáti procent lze nastavit až tu, která je ovládaná těmi páčkami od brzd. A poslední možnost je var. potenciometr, kterým bys podle potřeby nastavoval aktuálně rekuperaci myslím že od 0 - 50%. Tak asi tak.
Elektroblázen z vlastní vůle :-)
tvkuba
 
Příspěvky: 287
Registrován: pon 04. říj 2010 18:44:41
Bydliště: Praha 10

Re: AKUMOTO A10-40

Příspěvekod mil2house » stř 27. kvě 2015 11:47:15

No jo, na tuhle možnost jsem úplně zapomněl. :) Druhou a třetí možnost znám.
Nejlepší je ten potenciometr, ale je trochu problém, jak to zadělat do páčky mechanicky. Takže jsem měl jen tu na vyp/zap páčkami...
mil2house
 
Příspěvky: 189
Registrován: stř 10. zář 2008 9:01:09

Re: AKUMOTO A10-40

Příspěvekod tvkuba » stř 10. čer 2015 12:31:12

Zdravím, tak se nám sluníčko pěkně opírá do zad a kilometry hezky přiskakují. Aktuálně 31 312km. A na příští týden chystám opět nějaké překvapení, takže se zase ozvu.
Elektrice zdar! :-))
Elektroblázen z vlastní vůle :-)
tvkuba
 
Příspěvky: 287
Registrován: pon 04. říj 2010 18:44:41
Bydliště: Praha 10

Re: AKUMOTO A10-40

Příspěvekod tvkuba » sob 19. zář 2015 22:42:24

Po malém excesu z předminulého pátku jsem se rychle otřepal a tak opět naskakují další kilometry - aktuálně ukazuje můj tachometr něco přes 35tkm. Jinak body přijde kompletně předělat, ještě se neví na jakou barvu, ale určitě to bude brzy. A zároveň s plasty přijdou na řadu i nové aku - sice se nic nezmnění, ale první LFP půjdou ven (4x 12V/20Ah) a na jejich místo přijde 8x 3,2V/40Ah a nejlépe pod podlahu. Snad se to povede.
Elektroblázen z vlastní vůle :-)
tvkuba
 
Příspěvky: 287
Registrován: pon 04. říj 2010 18:44:41
Bydliště: Praha 10

Re: AKUMOTO A10-40

Příspěvekod tvkuba » stř 21. říj 2015 20:18:46

Opět po čase přináším nějaké novinky - aktuální stav na počítadle km je 36 329km. Můj skútřík je jako nový a tentokrát celý žluto-černý, v podstatě je to oplastování z GWLka. Aku už kompletně 20 kusů 3,2V/40Ah od Winstonu různého stáří. Od těch prvních, které jsem koupil snad někdy před čtyřmi lety až po těch 8 z předminulého týdne.
A teď musím koupit nějaký plech (buď ocelový nebo dural) a z něj nechat udělat krabici na aku, která částečně půjde pod podlahu a podle možností se do ní vleze 5 nebo 7 aku. Zbytek do původní krabice pod sedadlem. :)
Elektroblázen z vlastní vůle :-)
tvkuba
 
Příspěvky: 287
Registrován: pon 04. říj 2010 18:44:41
Bydliště: Praha 10

Re: AKUMOTO A10-40

Příspěvekod mil2house » čtv 22. říj 2015 7:50:27

Hezký, snad uděláš nějaké foto i toho kastlíku pro baterie. :)
mil2house
 
Příspěvky: 189
Registrován: stř 10. zář 2008 9:01:09

Re: AKUMOTO A10-40

Příspěvekod Botas » ned 25. říj 2015 23:07:23

tvkuba parádní hrátky. celí jsem to prolezl tu a krásnej vývoj a posun.
Jakej je ted dojezd na 40ah life. Plánuji taky něco podobného do skútříku guawer tak doufám v úsporu váhy a navýšení dojezdu oproti origo olovu
Jen škoda že to tu tak nějak trošku asi poumřelo poslední dobou. Ale nyní s béčkem na 125ccm je to spíš asi jen zábava e- skútrování.
Botas
 
Příspěvky: 13
Registrován: pát 16. říj 2015 8:27:40

Re: AKUMOTO A10-40

Příspěvekod tvkuba » pon 26. říj 2015 9:27:45

Letos vyzkoušený dojezd 65km. Kdybych moc chtěl, tak to dá i 75, ale to by už nebyla zábava. Navíc po poslední předělávce řídící jednotky jde do motoru ve špičce až 5kW, tak proto ten "menší" dojezd. Maximálka na rovince 60 podle GPS. Což je v pohodě, ale co je mnohem důležitější, že do kopce to táhne a podle stoupání i zvychluje. Tam, co jsem jezdil 30km/h, dnes můžu i 50. ;)
Elektroblázen z vlastní vůle :-)
tvkuba
 
Příspěvky: 287
Registrován: pon 04. říj 2010 18:44:41
Bydliště: Praha 10

PředchozíDalší

Zpět na Všeobecná diskuse

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 2 návštevníků

cron