Hybrid.cz - elektromobily, elektrokola, elektrické skútry, auta na plyn LPG CNG, elektromotorky, šetrná doprava

elektromobily, elektrokola, CNG, LPG, alternativní pohony v dopravě

   HLEDAT:

Guewer Classic

Volná diskuse o všem, co se týká tématu serveru Hybrid.cz.

Re: Guewer Classic

Příspěvekod mil2house » stř 06. čer 2018 20:34:11

Máš to vše moc hezké. :)
A kdyby jsi chtěl zvýšit maximálku, tak můžeš koupit rozměr 10x3.5. Sám mám vepředu 12" kolo a vzadu tu větší pneumatiku. Rozdím kolem 8km/h, což je znát.
mil2house
 
Příspěvky: 193
Registrován: stř 10. zář 2008 9:01:09

Re: Guewer Classic

Příspěvekod alf159 » stř 06. čer 2018 21:32:54

Díky, pochvala od mistra potěší :)
Jinak ja mám origo rozměr 3,5-10 a ten jsem tam i nechal.
alf159
 
Příspěvky: 149
Registrován: pát 27. kvě 2011 20:35:59
Bydliště: Zlín

Re: Guewer Classic

Příspěvekod alf159 » pát 08. čer 2018 20:12:09

Dokončen kryt/podlážka akumulátorů. Dá se tedy využít alespoň to málo, co zůstalo.
Přílohy
IMG_20180608_191454.jpg
IMG_20180608_191454.jpg (144.72 KiB) Zobrazeno 1747 krát
alf159
 
Příspěvky: 149
Registrován: pát 27. kvě 2011 20:35:59
Bydliště: Zlín

Re: Guewer Classic

Příspěvekod alf159 » úte 19. čer 2018 17:29:49

Tak, BMS on board. Zatím trochu provizorně, ale už jsem objednal i krabičku :)
Přílohy
Screenshot_2018-06-19-12-20-14.jpg
Screenshot_2018-06-19-12-20-14.jpg (50.75 KiB) Zobrazeno 1675 krát
Screenshot_2018-06-19-12-19-48.jpg
Screenshot_2018-06-19-12-19-48.jpg (38.13 KiB) Zobrazeno 1675 krát
IMG_20180618_163351.jpg
IMG_20180618_163351.jpg (152.31 KiB) Zobrazeno 1675 krát
alf159
 
Příspěvky: 149
Registrován: pát 27. kvě 2011 20:35:59
Bydliště: Zlín

Re: Guewer Classic

Příspěvekod alf159 » pát 22. čer 2018 20:34:06

BMS v krabičce vč. BT modulu. Teď už jenom jezdit a jezdit :)
Zatím největší nájezd 70km, ale neměl jsem ani plně nabito ani vybito...
Přílohy
IMG_20180622_085206.jpg
IMG_20180622_085206.jpg (187.18 KiB) Zobrazeno 1632 krát
alf159
 
Příspěvky: 149
Registrován: pát 27. kvě 2011 20:35:59
Bydliště: Zlín

Re: Guewer Classic

Příspěvekod alf159 » čtv 05. črc 2018 17:20:54

Dneska jsem se konečně dostal k testu dojezdu, který jsem spojil s návštěvou Hostýna (ze 180m n.m. do 700m n.m.).
Tady se mi povedlo krátce pokecat (musel pracovat) s TAXI LEAF pana Karla Červenky, viz.:
Kód: Vybrat vše
http://www.hybrid.cz/uzivatelsky-test-jak-slouzi-novy-nissan-leaf-s-40kwh-baterii-jako-elektro-taxik

Nabito bylo na 4,1V/cell a test jsem ukončil na 3,3V/cell (naprázdno).
Celkový nájezd byl 98km. Kdybych šel s napětím ještě trochu níž, tak 100km bych najel, ale nechtěl jsem už baterky dále týrat + kroužit zbytečně kolem bloku.
Musím přiznat, že takový nájezd jsem ani nečekal, s 5 kilometrovým kopcem na Hostýn jsem spíše měl obavy, abych vůbec ujel těch celkových 75km tam a zpět.
Cesta probíhala při teplotě 28-32°C, baterky měly po příjezdu cca 31°C. Přepínač max. rychlosti byl nastavený na prostřední polohu, tj. rychlost cca 50-54km/h.
alf159
 
Příspěvky: 149
Registrován: pát 27. kvě 2011 20:35:59
Bydliště: Zlín

Re: Guewer Classic

Příspěvekod smajlik » čtv 12. črc 2018 1:30:52

Vážení, rád bych poprosil o radu. (Vlastním Guewer clasic od 2011 a především díky tomuto fóru a spoustě fundovaných a ochotných lidiček zde, jsem nenarazil na žádný neřešitelný problém). Nyní jsem vyměnil aku za další nové olovo (4x39Ah) a při rozjezdu mi náhle vypadne pohon. Stávalo se mi to dříve jen při rozjezdu do velkého stoupání, ale nyní i na rovině, a do kopce se takřka nelze rozjet. Přesněji, při rozjezdu ujedu cca 3 metry, pak vypadne motor, ale voltmetr na přístrojovce ukazuje plné nabytí bez poklesu (při rozjezdu ukazuje víc než 2/3 a po vypadnutí pohonu ukazuje plnou baterku). Pustím plynovou rukojeť do nulové polohy a když přidám, tak opět motor zabere (na rovině se už rozjedu do plné rychlosti, ve stoupání vypadne po pár metrech opět). Pročetl jsem poctivě všech 69 stránek tohoto fóra, ale na jediné, na co jsem narazil, je možná chyba řídící jednotky. Může mi prosím někdo potvrdit, že je na vině pravděpodobně řídící jednotka a nikoli motor či něco jiného? Našel jsem tuto jednotku ( http://eskutr.cz/cs/ridici-jednotky-sin-wave/676-ridici-jednotka-kls4812s24v-48v120a-sin-wave-.html ) Může mi někdo sdělit, zda je použitelná jako náhrada? Netoužím po žádném tuningu, či zvyšování čehosi... Jen jako náhradu současné. Předem velmi děkuji tomu, kdo si udělá chvíli času a odpoví.
smajlik
 
Příspěvky: 2
Registrován: čtv 12. črc 2018 0:53:14

Re: Guewer Classic

Příspěvekod alf159 » čtv 12. črc 2018 8:12:10

Ahoj,
jako první věc doporučuji otevřít/zkontrolovat svorkovnici baterie-ridici jednotka. Jsou tam kabelova očka stazena maticemi, já to tady měl vyhrate, mozna to tu najdes na foru i s fotkami.
Ke svorkovnici se dostaneš po sundání levého bocniho plastu, případně musíš sundat i plast nad ním (namontovany pod drzakem kufru).

PS: Tady to je:
Kód: Vybrat vše
http://www.hybrid.cz/forum/viewtopic.php?f=2&t=97&p=2549#p2549
Naposledy upravil alf159 dne stř 18. črc 2018 18:36:41, celkově upraveno 1
alf159
 
Příspěvky: 149
Registrován: pát 27. kvě 2011 20:35:59
Bydliště: Zlín

Re: Guewer Classic

Příspěvekod smajlik » čtv 12. črc 2018 17:48:07

alf159 píše:Ahoj,
jako první věc doporučuji otevřít/zkontrolovat svorkovnici baterie-ridici jednotka. Jsou tam kabelova očka stazena maticemi, já to tady měl vyhrate, mozna to tu najdes na foru i s fotkami.
Ke svorkovnici se dostaneš po sundání levého bocniho plastu, případně musíš sundat i plast nad ním (namontovany pod drzakem kufru).

Díky za nápad, počítám že zítra zase odstrojím vše a překontroluji pro jistoty všechny spoje.
smajlik
 
Příspěvky: 2
Registrován: čtv 12. črc 2018 0:53:14

Re: Guewer Classic

Příspěvekod mil2house » pát 13. črc 2018 20:15:37

Mám doma nepoužitou ještě zabalenou nastavitelnou ŘJ Kelly Controls. Teď ale nevím přesně typ. Tak kdyby byl zájem...
mil2house
 
Příspěvky: 193
Registrován: stř 10. zář 2008 9:01:09

PředchozíDalší

Zpět na Všeobecná diskuse

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron