Mikrohybridní Citroen C4 e-HDi TEST
Mikrohybridní Citroen C4 e-HDi
Outlander Plug-in hybrid slaví úspěchPRODEJ
Outlander Plug-in hybrid slaví úspěch
Model X - první fotky!TESLA
Model X - první fotky!
Toyota Yaris - konečně levný hybrid!AUTO
Toyota Yaris - konečně levný hybrid!

FlixBus expanduje z Čech, zavádí regionální spoje a spolupráci s železnicí

redakce - 14 Leden 2016

FlixBus rozšiřuje svoji nabídku z České republiky o nové dálkové linky a kooperaci s železničním dopravcem. S okamžitou platností zavadí denní linky z Karlových Varů, Znojma, Jihlavy a Chebu do více než 150 destinací po celé Evropě. auto autobusy dopravní společnosti FlixBus

Autobusy německé dopravní společnosti FlixBus začaly Českou republiku brázdit teprve nedávno. Už teď ale vytvářejí důležitou konkurenci pro ostatní firmy, především Student Agency.
foto: FlixBus

Nově přibyly denní i noční linky z Prahy do Berlína, Vídně, Frankfurtu a Amsterdamu. Bez přestupu jsou, krom metropolí, lehce dostupná města Utrecht, Kolín nebo Bayreuth. Současné se zvyšuje frekvence nejoblíbenějších přímých spojů až na 12x denně.

Od 21. ledna startuje první intermodální kooperace FlixBus s vlakovým dopravcem Leo Express. Jen s jedním přestupem se města jako Ostrava, Pardubice a Olomouc napojí na celou mezinárodní FlixBus síť.

Bettina Engert (Tisková mluvčí spolecnosti FlixBus), říká: „Po velkém úspěchu mezinárodních linek s počáteční destinací v Praze, rozšiřujeme naši nabídku o regionální cíle. Tím se napojí i středné velká česká města na mezinárodni linky do celé Evropy. Plánujeme již další spoje.“

Ještě v lednu startuje FlixBus taktéž s dalšími nočními a denními linkami mezi Prahou, Amsterdamem, Berlínem, a Vídni. Bettina Engert oznamuje: „Cestující nyní mohou využívat služby FlixBus do Německa a Rakouska každou hodinu. Současně jsme rozšířili nabídku i regionálních spojů i linek do Nizozemí.“

Od 21. ledna startuje spolupráce s železničním dopravcem LEO Express. Vybrané FlixBus linky budou mít novou zastávku, kromě pražského ÚAN Florenc, přímo na hlavním vlakovém nádraží.

Cestující již z 20 měst např. z Ostravy, Olomouce a Pardubic mohou využívat vlakové spojení přímo do Prahy s jediným přestupem na zelený autobus do Berlína i Drážďan.

Bettina Engert prohlašuje: „Naši cestující mají možnost cestovat až čtyřikrát denně s jedním přestupem do Berlína a Drážďan.“ Například: Olomouc <> Berlín, 4x denně za dobu 8:26 h příp. Ostrava <> Berlín, 4x denně za dobu 8:57 h.

tisková zpráva
 
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

A? Ty autobusy jsou hybridy, na plyn, elektřinu nebo jsou zelené jen barvou? Proč se tu o tom píše a nikde není napsáno, že se jedná o placenou inzerci?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Taky jsem nepochopil, co takový článek na serveru Hybrid dělá , tedy jestli se nejedná o komerční článek.

Obrázek uživatele Jan Horčík

V tomto případě nás zaujala multimodálnost dopravy, tedy možnost přesednout z autobusu rovnou na železnici.

---

šéfredaktor magazínů Hybrid.cz a Ekologické bydlení

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ale, v tom případě tento článek se velice zpronevěřil idei Hybridu.cz! Nezlobte se pane Jane Horčíku, s Hybridem.cz to v současnosti musí být hodně špatné, když se spokojuje s běžnou firemní reklamou, ano takovou jakou provozuje i StudentAgency už léta. Možná, že se opravdu Hybrid.cz unavil, a vystřílel svůj hybridně ekologický prach, je to smutné zjištění.

Obrázek uživatele Radovan

Jsme mj. prodejcem jízdenek Regiojetu, takže víme, že to Regiojet taky dělá, přestupy vlak - autobus. Ale jen ve velmi omezeném množství a neinzeruje to tímto způsobem. Asi vím proč.
S výjimkou olomouckých přípojů, kdy autobus čeká i na zpožděný vlak a jede např. směr Zlín ihned, mají ostatní návazné autobusové spoje velké časové prodlevy. To je třeba důvod, proč do Brna z Ostravy nejedu Regiojetem, protože bych musel v Olomouci čekat na navazující autobus do Brna více než 40 minut. Nebo do Českých Budějovic nabízí cestu vlakem rovněž do Olomouce a pak autobusem do Brna a dalším do ČB. Opět se 2 skoro hodinovými přestupy.
Takže pro Brno volím České dráhy na jeden zátah nebo do ČB s přestupem v Praze zhruba půl hodiny. Jak to má Fixbus netuším.

---

Elektromobil Peugeot Ion od 2/2014 34 tisíc km, elektrokolo Agogs Silver Go, domácí FVE, ohřev vody solárními panely, od 5/2016 druhý Peugeot Ion....

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Kontrola proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.
Přepište prosím tento kód do pole níže
Přepište, prosím, znaky z obrázku výše. Všechna písmena jsou malá.

zajímavé články