Fisker svolává 239 plug-in hybridů Karma

Jan Horčík - 30 Prosinec 2011

General Motors před časem potvrdili, že bouraný Chevrolet Volt může začít hořet – pokud se s ním nezachází správně. Americký výrobce baterií A123 a automobilka Fisker Automotive samozřejmě celou situaci a následně mediální peklíčko podrobně monitorovali. Nakonec A123 překvapivě přišla s prohlášení, že chyba při montáži baterí ve Fisker Karma by mohla způsobit problémy s chlazením.Fisker Karma plug-in hybrid

Ačkoliv problémy s bateriemi měl i Chevrolet Volt, General Motors ani NHTSA se nerozhodli auta stahovat - jde o problémy po nehodě.
foto: Fisker Automotive

Lépe dříve než později. Pokud by A123 a Fisker vyčkávali až problém s chlazením u některého kusu plug-in hybridu Fisker Karma skutečně nastane, byl by z toho mnohem větší mediální poprask.

Takhle Fisker Automotive prostě a jednoduše plní nařízení o stažení až 239 vozů, které budou prohlédnuty a případný defekt opraven. Nic zásadního, stahování automobilů se děje neustále a dopad na veřejné mínění, resp. prodeje, by díky tomu neměl být nijak zásadní.

A v čem je vlastně problém? V baterii od A123 bmohly být svorky některých trubic umístěny nesprávně. To by mohlo způsobit únik chladící kapaliny, přehrátí baterií, a potenciálně tedy i požár. Auto, které začíná jen tak z ničeho nic hořet samozřejmě nikdo nechce.

Mimochodem, s A123 má nově smlouvu na baterie také General Motors. Využije je ale až pro své další modely elektrických aut.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Kontrola proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicŘízení stanic pro elektromobilyProdej pneu 100% onlineŘízení stanic pro elektromobilyNabíječky elektromobilů CircontrolKariéra EVC Group
185.66.36.26