Evropská unie nebude zavádět kvóty na výrobu elektrických aut

Jan Horčík - 11 Srpen 2017

V Číně se automobilky zatím marně snaží zabránit přísnému zvýšení kvót na výrobu elektromobilů. Evropská unie zatím podle Reuters nic podobného zavádět nehodlá.auto Toyota Prius plug-in hybrid

Nová Toyota Prius Plug-in Hybrid patří k nejšetrnějším autům do zásuvky na trhu.
foto: Toyota

Čína, největší automobilový trh světa, vládně nařídila, že v roce 2018 musí elektromobily představovat 8 % prodejů nových aut každé tamní automobilky. A v roce 2020 to má být dokonce 12 %.

Proti přísnému nařízení se prakticky všechny světové automobilky - vyjma společnosti Tesla - ohradily. Ale marně, čínská vláda je v tomto neústupná. V Kalifornii funguje podobný systém, jen převedený na kredity - v roce 2025 by tam automobilky měly prodávat 16 % nových aut pouze s nulovými emisemi.

Podle agentury Reuters se žádné podobné opatření v Evropské unii nechystá. Ačkoliv se Evropská komise snaží hledat cesty k propagaci nízkouhlíkové dopravy, kvóty mezi tyto cesty nepatří. Podporuje ale například budování nabíjecí infrastruktury.

Prohlášení Evropské komise přichází krátce poté, co se v německém listu Handelsblatt objevil článek o tom, že Evropská komise by mohla od roku 2025 zavést kvóty na výrobu nízkoemisních elektrických aut.

Zpět na HybridPřidat komentář

Jak Tesla vyhrála proti ropákům.
https://www.forbes.com/sites/quora/2017/08/11/how-did-tesla-win-against-the-oil-lobby/

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Jj ropáci si myslej, že ten nástup elektra ubrzděj patama :)))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Vo smrti spalováků už píšou i v novinách a děsej nic netušící lidi :)))))))))))
https://www.economist.com/news/leaders/21726071-it-had-good-run-end-sight-machine-changed-world-death?cid1=cust%2Fednew%2Fn%2Fbl%2Fn%2F20170810n%2Fowned%2Fn%2Fn%2Fnwl%2Fn%2Fn%2Fna%2F54751%2Fn

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Schulz chce tlačit na automobilky, požaduje závazné kvóty na elektromobily

zpravy.e15.cz/zahranicni/politika/schulz-chce-tlacit-na-automobilky-pozaduje-zavazne-kvoty-na-elektromobily-1336075

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Který že MARTIN to je :)

Zadlužený miláček a jeho S3XY auta: Tesla 3 vyjíždí

auto.idnes.cz/tesla-3-elon-musk-elektromobil-dkv-/automoto.aspx?c=A170810_155106_automoto_fdv

Obrázek uživatele Zetti

Zajimavy link. Marne v tech komentech hledam na Teslu nejakou oslavnou odu. Lid prosty, huba prosta, kosile je bliz nez kabat. Jinak to nebude.

---

Elektromobilismus je náboženství, ve kterém je Bohem auto na baterky

Obrázek uživatele jurazhor

jo,jo,je tam krásně vidět,že lidi zatím ví o elektromobilitě
prd

---

jurazhor

Zdá se, že nezavedení kvót na EV v Evropě není ještě prolobováno 100% důkladně :-) :
Schulz chce tlačit na automobilky, požaduje závazné kvóty na elektromobily

Podle mého názoru by byly i malé kvóty užitečné, hlavně, aby platily brzy. Ať každá automobilka přispěje svou troškou do mlýna, nebo ať si koupí "kredity" (nejsem proti obchodovatelnosti), když je neschopná, ať tím podpoří ty lepší. Výhodou je, že je to samofinancovatelné v rámci automobilismu, úplně nejhorším teoretickým důsledkem je drobné zdražení spalováků.

Za podvody je na místě přísnost: určitě kvóty na EV, určitě plnit za provozu normy na lokální škodliviny (NOX, PMX). Pokud mají automobilky skutečně tak závažné technicko-ekonomické problémy, jediné, v čem by se dalo dočasně ulevit, jsou flotilové emise CO2. Jenže to by si v EU nemohli odškrtnout papírové úspěchy ve svatém boji za záchranu planety, ať se občané ve městech v zimním smogu třeba ukašlou >:(

Obrázek uživatele Michelin

Jenze tyhle kvoty a dotace je presne to co drazdi spoustu lidi, kteri pak kvuli nim zavrhuji a bojuji proti cele elktromobilite jako takove.
Myslim, ze kazdy kdo nejake ev okusil uz vi, ze je to spravna cesta a jsem si jisty, ze se prosadi i bez nasilne podpory.
A kdyz uz nejakou podporu tak at tedy podporuji vystavbu nabijecich stanic a to se da delat i nedotacne. Napriklad upravou stavebnich zakonu, ktera by usnadnila jejich vystavbu atd.

---

To Tesla dává křídla. 38tis.km

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Off ..... 99,9 % politiků netuší že peníze (a hodnoty) se vydělávají (tvoří) tvrdou prací. O běžném životě mají jenom mlhavé představy.
Tak jak by jsme po nich mohli požadovat, aby prosazovali kvalitní zákony pro normální lidi ..? Utopie. Pak se není čemu divit, že myšlenka, že nejlepší forma protestu je neplatit daně, je tak populární ....

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Myslíte, že někdy pochopíte, že ve výrazu "off-topic" je to TOPIC dost podstatné, a že tím vaším "off" vypadáte jak blbec (jednak protože to tam nemá co dělat, jednak protože jste nepochopi originál)?

Zbytek světa používá "OT". Schálně, uhádnete proč?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

off = fuck off ??
OT.. tady jsi na Hybridu, tady je drtivá většina inteligentních lidí, někteří jsou dokonce nadprůměrně inteligentní jako třeba Vondrak, a i já jako největší vidlák jsem pochopil co Joe tím off myslel, pro inteligentní lidi to znamenalo OT a pro prudiče fuck off, neboli infinitiv slovesa odprejsknout

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jak pravil Forest Gump: Pro hloupého všechno hloupé....Mně to vôbec nevadilo. Člověk by měl být vděčnej, že se něco naučí....

Ale polepším se. Od dnes až na věky věků budu používat jenom OT !!!!

:-)))

I swear!

Have a nice day guys ...

Thanks!

A hele další prudič moralista, kerej strašně rád buzeruje ostatní, protože něco není přesně podle zajetech norem a kolejí a jakmile si lidi dělaj co chtěj tak je to strašně špatně a mělo by se to okamžitě potírat. Bych teda hlavně zrušil ty elektroauta a Elona Muska vůbec!!! Kdo to kdy viděl, samořiditelný auta na elektriku, rakety co zpátky přistávaj, dálnice zavrtaný pod zem a vlaky ve vakuu?!? Okamžitě takový pitomosti zakázat!!!
:))))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Obrázek uživatele ozana

Na anarchismus už nemáme věk.

---

Jezdím na proud, najeto prvních 61 tisíc km. G-E STROMOS 7 let a 66 tisíc km.

Obrázek uživatele Michelin

Nemela by se forma povysovat nad obsah.

---

To Tesla dává křídla. 38tis.km

Třeba takovej Sobotka v životě nevydělal vlastní prací ani floka :)))
Ten je už vod jiskřiček v politice :))))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Obrázek uživatele Michelin

Presne tak. Co ten muze vedet o realnem svete? Jenze z toho neni cesty ven. Schopny a slusny clovek do politiky nikdy nepujde, a kdyz se nejaka vlastovka najde tak ho tam okamzite semelou nebo rovnou znemozni.
A vzdy to tak bylo. Uz za Rima, kterej na to dojel.

---

To Tesla dává křídla. 38tis.km

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Proto kdysi, ti "hnusni komanči", kádrovali politiky, a jedna z podmínek byl tzv. dělnický původ. Proč asi?
A teď do mě :).

Obrázek uživatele Michelin

Kdo nebyl komunistou do triceti nema srdce, kdo jim zustal po tricitce nema rozum. :-)

---

To Tesla dává křídla. 38tis.km

Obrázek uživatele Josef

Osobně znám Honzu Farského, volebního lídra STAN. A troufám si tvrdit, že snad slušným člověkem je. Je vedoucím skautského střediska v Semilech, už to samo o sobě by mělo být jistou zárukou.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Slušným člověkem?

První pracovní zkušeností Jana Farského byla pozice právníka na Městském úřadě v Semilech.

Poté pracoval ve společnosti Škoda Auto v oddělení pro vztahy s veřejnými institucemi.

K jeho dalším zálibám patřil do vážného úrazu paragliding.

...roce 2013, kdy byl lídrem kandidátky TOP 09...

... je Jan Farský členem správní rady mezinárodní neziskové organizace Aspen Institute Central Europe a také Fóra Karla Schwarzenberga...

Pro skutečně slušného člověka mevolitelná osoba!

Obrázek uživatele Josef

Když myslíte ;)

Neznám H. Farského, nic proti němu, ale k těm skautům a zárukám obecně:
1. V 70 letech jsem chodil do tajnýho skautu a daleko později mi máma říkala, že se dozvěděla, že ten fajn vedoucí byl vlastně teplouš, a byl v přítomnosti chlapců opravdu rád... :O :)))
Což jsem si tedy zpětně uvědomil že to vlastně sedělo. Von byl v pohodě, ale přece jenom se mi některé hodnoty a záruky poněkud přeskupili.
2. Můj malej synovec chodil do místního skauta v emerice a každej rok pořádaj závody vlastnoručně vyrobenejch autíček co se pouštěj po dráze dolů a první vyhraje. Je to přísně sledovej závod a všichni jsou kolem toho stráášně důležitý. Takže synovec si na svůje autíčko namaloval logo Tesla a vyhrál na plný čáře. Pak vyhrál i podobnou soutěž s foukacíma lodičkama, prostě king of the hill. No a další rok vyhrál zase, jenže nějaká skautská kráva z rozohodčích řekla, že nevyhrál, že kdesi cosi a že letos prostě vyhrál někdo jinej. Prostě ho totálně posrala. Malýmu se v ten moment zhroutil svět, brečel celou cestu domů a už nechtěl vo žádnejch zkurvenejch skautech a jejich "hodnotách" ani slyšet. Nejhorší věc co můžou děcku udělat a nikdy na to nezapomene, poznal že svět není spravedlivej a k tomu ještě u skautů!!! Bohužel tam s ním byla jen švagrová, kdyby tam byl brácha tak to jen tak nenechá a udělá jim z toho kůlničku na dříví.
Tak tolik k těm zárukám ;)

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Obrázek uživatele Josef

Srovnáváte americký skauting, který nebyl nikdy perzekuován, s českým skautingem, který byl za posledních 100 let třikrát zakázán pod hrozbou drakonických trestů a přesto nezanikl. Ano, jednotlivci mohou být různí. Nicméně Bagy asi zrovna teplej nebude, před 4 měsíci se mu narodilo druhý dítě.

Rozjímal jsem nad těma tvejma zárukama, čímž jsem chtěl říct, že pokud byl někdo ve skautu, tak v tom fakt pražádnou záruku nevidím. Předpokládám že skaut by měl měl bejt příkladnej jak v americe, tak perzejkovaným ČSSR tak Marsu, to je jedno.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

a museli taky holky ve skautu dávat vedoucím válečky? :-))

Jó na dětskejch táborech se děli věci, to kucí poznali jak sou holky v tom vývoji napřed :)

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Obrázek uživatele ozana

Brusel dá Česku miliardu na podporu čerpacích stanic pro alternativní paliva

Evropská komise (EK) schválila přidělení částky téměř 45 miliónů eur (přes 1,1 miliardy korun) na výstavbu čerpacích a dobíjecích stanic pro nízkoemisní vozidla v Česku. Státní podpora by měla být v příštích šesti letech použita na vybudování sítě stanic pro auta poháněná plynem či elektřinou.

---

Jezdím na proud, najeto prvních 61 tisíc km. G-E STROMOS 7 let a 66 tisíc km.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

jenomže česku šéfuje Zemák CNG, takže jsem zvědav kolik z těch 1.100 milionů CZK půjde na rychlodobíječky ABB TERRA kus za 600.000 CZK ;)

new.abb.com/ev-charging/multi-standard

Obrázek uživatele PaRi

Já bych navrhoval tohle:

Kdokoliv, kdo zprovoznil od zadaného data veřejně přístupnou nabíječku daných parametrů, dostane 600 000,- A to až do vyčerpání dotace, tj. postavení 1833 nabíječek. Součástí bude místopřísežné prohlášení, že nabíječku bude provozovat minimálně x-let.

Fyzicky to proběhne tak, že přijede komisař v EV ke stojanu a pokud nabije, potvrdí bankovní převod.

Můžeme se bavit o širší paletě zařízení, třeba 3f zásuvka s proudem max. 32A bude jinak ohodnocena.

Postavěj, shrábnou prachy a pak to bude fungovat je o svátcích a na svatýho Dindy a ještě to bude někde za plotem občas otevřeno. Tam musí bejt zájem se vo to starat non-stop jinak si to koleduje vošlendrián.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Obrázek uživatele PaRi

Proč by to pak dělali? To by byli v lepším případě na nule.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak třeba v Řecku nebo Španělsku přesně tyhle případy byly - za dotace postavit, pak vypnout, protože provoz stojí peníze. Motivace je třeba to, že tím vlastně postaví parkovací místa.

Obrázek uživatele PaRi

Tak příspěvek má být na stojan. Zbytek investuje majitel.

Ve Španělsku dokonce přišli na to, že jim tam generujou solární panely i v noci! Kontrola pak zjistila, že majitelé přes noc pustili naftovej generátor a brali vos státu prachy. I to se jim vyplatilo. Jo dějou se věci.
Neříkám ne, aby se to nedotovalo, ale aby se to řádně vymyslelo, právně ošetřilo a kontrolovalo. Pokud nepřeváží pro majitele motivace dodávat službu je to naprd a vede to ke šlendriánu.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

ano vzhledem k tomu že €U co se týče kuráže je sračka a když jí k tomu šéfuje Německo kterýmu šéfuje Daimler & BMW & VW tak je to celkem jasný. Navíc když kloudný elektromobil vyrábí pouze :

Americká TESLA
Japonsko-francouský NISSAN-RENAULT
Korejský HYUNDAI

Vidíte někde konzervu VW ?? buzík přijde až 2025 spíš 2040 času dost ;)))

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Der Spiegel: Přední německé automobilky tvořily od 90. let kartel, dohodly se i na podvodném softwaru

seznam.cz/zpravy/clanek/der-spiegel-predni-nemecke-automobilky-tvorily-od-90-let-kartel-dohodly-se-i-na-podvodnem-softwaru-34639

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Milá Angelo. Jak německé automobilky úspěšně lobbovaly za mírnější normy

auto.idnes.cz/lobbing-automobilky-afera-diesel-emise-nemecko-fl1-/automoto.aspx?c=A170808_110942_automoto_fdv

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To se pak žije. Německá vláda léta potají dotuje domácí automobilky biliony Kč

autoforum.cz/zajimavosti/to-se-pak-zije-nemecka-vlada-leta-potaji-dotuje-domaci-automobilky-biliony-kc/

O to vetsi respek patri Tesle, ktere nikdo nic zadarmo nedal. Za par let se proste Muskovi podarilo z 0 vybuduovat automobilku, ktera dela lepsi auta nez Nemecke konzervy. Proste zazrak, ktery myslim vsechny naprosto zaskocil, to opravdu nikdo necekal. Zacinaji krusne casy pro nemecke hajzly.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Len aby nejakého psychopata (ropákofila) nenapadlo, že najlepšie bude nejakým spôsobom Teslu odstaviť, namiesto vytvorenia konkurencieschopného auta.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

T-Mobile zvýšil v Česku zisk, celý jej poslal mateřskému Deutsche Telekomu
zpravy.e15.cz/byznys/technologie-a-media/t-mobile-zvysil-v-cesku-zisk-cely-jej-poslal-materskemu-deutsche-telekomu-1336084

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Schulz chce tlačit na automobilky, požaduje závazné kvóty na elektromobily

zpravy.e15.cz/zahranicni/politika/schulz-chce-tlacit-na-automobilky-pozaduje-zavazne-kvoty-na-elektromobily-1336075

Továrna VW vznikla proto, že jí zaplatil Hitler :D
Taky sponzoroval pěkným balíkem Poršeho při výrobě závoďáku aby získal prestiž pro nacistické Německo.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

V čechách se jezdí v pravo protože to nařídil po obsazení čr hitler a zařídil to defakto ze dne na den přez noc. Do tý doby nebyla první republika za 20 let 1918-1938 schopná tu anglánskou úchylku vyřešit ;) Všechno špatný k něčemu dobrý :)))

Toto je pravda jen způlky. Přechod vlevo byl v ČSR plánován už dávno předtím, ale Hitler to svým nařízením jen značně urychlil. Dozvěděl jsem se to myslím zde od někoho na Hybridu.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Přesně tak, Hitler jízdu vpravo jen o pár měsíců uspíšil. (Mimochodem, máte napsáno vlevo) Jezdíme vpravo a máme levostranné řízení.

Ano mám to blbě :)

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

VW nedavno oznamil, ze v roce 2021 musi vyrobit 100.000 EV aby splnil prumerne emise 95g/km CO2. U jinych vyrobcu bude podobne. Tak se da ocekavat, ze se po dlouhem "boji" dohodne nejaka povinna kvota, ktera ciste nahodne bude platit od 2021 a bude dosahovat tak nejak 100.000 z celkoveho mnozstvi vyrobenych auticek VW. Automobilky to budou prodavat jako vstricny krok a tim ze se chteji moralne vykoupit z Dieselgate a ze prinesly velkou obet. Jak ze je ta pohadka o koze a vlkovi?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak tak, kvoty zavadzame iba tam kde sa nam to hodi, napr. na migrantov pre hlupu strednu europu aby ich mohli vyvazat. Ked uz ale ide o nieco pre europanov tak to nieee, budeme pocuvat svojich chlebodarcov ehm par don lobistov.

No vzhledem k tomuze EU=Nemecko=VW,Daimler,BMW ... neni se cemu divit

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Kontrola proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicŘízení stanic pro elektromobilyŘízení stanic pro elektromobilyNabíječky elektromobilů CircontrolKariéra EVC GroupProdej pneu 100% online
185.66.36.26