E.ON zdražuje nabíjení ve své síti nabíjecích stanic

Společnost E.ON představila nový ceník nabíjení ve své síti nabíječek pro elektromobily. Zdraží zejména AC dobíjení pro registrované.

Společnost E.ON zveřejnila nový ceník nabíjení, který bude platit od 1.2.2021.
foto: E.ON

V ceníku nabíjení u nabíjecích stanic E.ON je nově implementován poplatek za stání u stanice. Znamená to, že čas strávený dobíjením bude zdarma jen po omezenou dobu, která je daná typem dobíjecí stanice. Další minuty pak budou zpoplatněné.

E.ON zpoplatnil nabíjení u svých nabíjecích stanic teprve v březnu 2019, kdy také zveřejnil první ceník nabíjení. Spustil zároveň novou službu E.ON Drive. Registrace v ní je zdarma, zákazník následně získá RFID kartu, se kterou se bude moct u každé stanice přihlásit a nabíjet výrazně výhodněji.

Nový ceník dobíjení E.ON

  Teď Od 1. 2. 2021
Typ dobíjení Zákazník
E.ON Drive
Zákazník
bez registrace
Zákazník
E.ON Drive
Zákazník
bez registrace
AC dobíjení 3 Kč
kWh
9 Kč
kWh
6 Kč
kWh
9 Kč
kWh
DC dobíjení 6 Kč
kWh
11 Kč
kWh
6,90 Kč
kWh
11 Kč
kWh
UFC dobíjení 9 Kč
kWh
13 Kč
kWh
9 Kč
kWh
13 Kč
kWh
Volné minuty
u AC stanice
neomezeně neomezeně 480
minut
480
minut
Volné minuty
u DC stanice
neomezeně neomezeně 90
minut
90
minut
Volné minuty
u UFC stanice
neomezeně neomezeně 90
minut
90
minut
Další minuty
u stanice (AC, DC, UFC)
neomezeně neomezeně 2 Kč
minuta
2 Kč
minuta
tisková zpráva

181 Comments on “E.ON zdražuje nabíjení ve své síti nabíjecích stanic”

    1. Ještě je bude třeba v blízké době připočíst 5Kč/1kWh
      Ještě je bude třeba v blízké době připočíst 5Kč/1kWh spotřební daně.

      Už slyším ten prasečí kvikot, co to vyvolá.

      Pozitivní je, že už se rýsuje reálná ekonomika provozu elektromobilů.

      To máme cca 10 Kč na kilometr amortizace nového vozidla + cca 3Kč za elektriku.

      Nádhera 😀

      1. Boooze vy jste troubove 😀 Nevite o tom vubec nic a poustite
        Boooze vy jste troubove 😀 Nevite o tom vubec nic a poustite tyhle “moudra” 😀 Jste jak komici, kteri ze sebe schvalne delaj pitomce. Fakt jste me ted pobavili, tak jsem vam to chtel napsat 😉 Jinak na DC nabijim tak 10x za rok a to jezdim 30tis km/rok takze me a ostatnich 90% elektromobilistu tohle zdrazeni fakt netrapi 🙂

        1. no to né zas, jezdí skvělě bez řazení supr, ale že bez
          no to né zas, jezdí skvělě bez řazení supr, ale že bez vlastní nabíječky doma ty nákupky neobstojí. Jako porát je tu dost a dost lidí s barákem kerý jsou možný kelektryfikaci jo, ale bytaři vypadávají ze hry. Bych zákonem upřednostnil povinnou eletrifikaci městský dopravy i kdyby čínský BYD 😉

        1. Stát vybere ze sto kilometrů jízdy osobního vozidla cca
          Stát vybere ze sto kilometrů jízdy osobního vozidla cca 120 Kč skrze spotřební daň. To samé bude chtít po elektromobilech.

          Pravděpodobně si stejně jako většina zde diskutujících neuvědomujete, že nákladovou položku provozu spalovacích vozidel, se kterou tak rádi porovnávate, tvoří z většiny daně.

                1. I ty vase vysnene JE generuji tuzemskou elektrinu.
                  I ty vase vysnene JE generuji tuzemskou elektrinu.

            1. Je jedno na co jezdíš, využíváš společnou
              Je jedno na co jezdíš, využíváš společnou infrastrukturu.
              Výběr daně je naprosto triviální.
              Třeba tak, že ročně přiznáš kilometry a zaplatíš daň. Kontrolu bude dělat v nějaké periodě STK. Žádný problém a prakticky nulové náklady na výběr i kontrolu daně, ta data už teď stát má.

              Pokud vím, tak tímto už se na Dopravě zaobírají delší dobu. Nejmíň dva roky. Neboj, dočkáte se.

                1. Prejdeme na letajici auta. Nebo drony. Pak se bude platit
                  Prejdeme na letajici auta. Nebo drony. Pak se bude platit vzdusne.

                2. Vzdušné pro spalováky bych zavedl už teď. Žerou vzduch a
                  Vzdušné pro spalováky bych zavedl už teď. Žerou vzduch a ne málo. Ubývá na zemi kyslík. Kdyby dnes vyhrabali z ledu pračlověka a podařilo se ho oživit tak by se jim okamžitě zadusil.

                3. Jasně. Pračlověk potřeboval přesné množství kyslíku
                  Jasně. Pračlověk potřeboval přesné množství kyslíku ve vzduchu a ani o procento méně. Vrtá mě jen hlavou jak se tedy Ötzi ( https://cs.wikipedia.org/wiki/%C3%96tzi ) dostal v Alpách do výšky 3200 metrů nad mořem. Dojít tam přeci nemohl, udusil by se dle vás na prvním kopečku.

                4. Takový cimprlich ten pračlověk zase nebyl, tam bych vylezl
                  Takový cimprlich ten pračlověk zase nebyl, tam bych vylezl i já v dnešním vzduchu. Jemu by ale nevadil pokles tlaku ale ten poměr dusík/kyslík. On měl 70/30 a my teď máme 79/21.

                5. Když dle vás nevadí pokles tlaku, ale je důležitý poměr
                  Když dle vás nevadí pokles tlaku, ale je důležitý poměr kyslíku ke zbytku, proč většina lidí při výstupu na Everest potřebuje kyslíkovou masku a říká se tomu zóna smrti, protože tam přežijete jen pár dnů (pravděpodobně doslova pár) ? Přeci poměr kyslíku je u moře i na vrcholu Everestu stejný.

                  Že by to bylo trochu jinak a důležitý byl parciální tlak kyslíku ?

                  Mimochodem, v histori země byl podíl kyslíku i 30% (a jindy jen 0,1%), ale rozhodně ne před pár tisící lety. Tak rychle to nefunguje.

                  https://www.stoplusjednicka.cz/kdy-se-zacneme-dusit-muze-se-stat-ze-nam-jednoho-dne-dojde-kyslik

                  …Množství kyslíku na Zemi však opravdu mírně pokleslo. Celkový pokles od doby, kdy lidstvo začalo ve velkém spalovat fosilní paliva, tedy od začátku průmyslové revoluce, je však pouhých 0,095 %. Tento pokles je natolik nepatrný, že na lidský organismus má pramalý vliv. Srovnatelný pokles zažijete, pokud se posunete v nadmořské výšce asi o 100 m výše. …

                6. Samozřejmě, že pokles tlaku vadí, Everest bych nedal. Byl
                  Samozřejmě, že pokles tlaku vadí, Everest bych nedal. Byl jsem nejvýš 4500 m a to už jsem měl docela problém. Souhlasím i s tím, že úbytek kyslíku na zemi je velmi pomalý. Těch 21% je ale globální průměr, ve městech s velkým dopravním provozem byly naměřeny hodnoty i 12% a to už se opravdu blbě dýchá.

                7. …Tatchell tu cituje profesora Ervina Laszlo: „Dnes
                  …Tatchell tu cituje profesora Ervina Laszlo: „Dnes koncentrace kyslíku nad znečištěnými oblastmi klesá na 19 % a ve velkoměstech klesá až na pouhých 12 – 17 procent. Při takových hladinách lidé jen těžko mohou udržet dostatečný přísun kyslíku, aby si zachovali tělesné zdraví.“

                  Pan Tatchell ale neví, že pan profesor Laszlo není žádný přírodovědec. Je to vyšinutý okultista, který se věnuje teosofii. Zakladatel Budapešťského klubu (pobočka Římského klubu) propaguje teosofickou teorii o „akašickém“ poli. Což je hypotetická vševědoucí síť prostupující vesmírem, na kterou se mohou napojit „duchovně osvícení lidé“ a stát se vševědoucími jako bůh.

                  Ve skutečnosti není možné, aby pod otevřenou oblohou klesla koncentrace kyslíku tak nízko. Protože atmosféra planety je přeplněná kyslíkem nahromaděným za miliony roků. Kyslík tvoří kolem 21 % atmosféry. A jakmile ho někde ubude, ihned se tam nahrne kyslík z okolí. Ze stejného důvodu nevznikne v hladině rybníka díra, když z ní hrncem naberete vodu….

                  https://www.osel.cz/6973-nova-katastrofa-na-obzoru-na-zemi-ubyva-kyslik.html

                  Dál už to nebudu komentovat.

                8. No nevím, nejsem odborník na vzduch. Ale pokud je
                  No nevím, nejsem odborník na vzduch. Ale pokud je bezvětří a kyslík je nahrazen jinými čmoudy tak nedojde ke změně tlaku a nic nenutí čistý vzduch aby se tam nahrnul. Stačí se podívat na město z blízkého kopce jak tam ten smog drží a ani se nehne.

                9. Kyslik podleha uplne stejnym zakonum jako jine plyny. Staci se
                  Kyslik podleha uplne stejnym zakonum jako jine plyny. Staci se podivat na windy.com a zapnout si grafiku pro NO2. Zadna jednotna koncentrace tam neni videt. Jsou mista kde se clovek musi bat nadechnout. Tady je par expertu, kteri by kvuli zachovani spalovaku obetovali i rodice.

                10. nooo tak rodiče…, žejo dost lidí chce dědit, podivej se
                  nooo tak rodiče…, žejo dost lidí chce dědit, podivej se na čezký firmy co doporučujou zaměstnancům pokud jim není vyloženě zle tak at sars2 hygijeně nehlásej. a pak dou za vydělany prachy hromadně nakupovat o odpiracich rousek ani nemluve, tak víš co korouš kosí převážně 60+…. i burešův státní duchodovy fond ma radost, pochop lidisousvině s podobnou dna je to nezastavitelny člověkem účelově vyrobený útočný vir na redukci obyvatelstva, přerozdání karet, ekoboj… a každásvině si chce urvat svůj žvanec 😉

                11. To bezvětří nikdy netrvá tak dlouho, aby to mělo nějaký
                  To bezvětří nikdy netrvá tak dlouho, aby to mělo nějaký vliv. I ten smog se rozežene.

                12. Existují historické záznamy ještě před nástupem
                  Existují historické záznamy ještě před nástupem automobilismu, že se v Londýně udusili tisíce lidí protože topili uhlím v bezvětří. Jeden čas dokonce vydali zákaz topit uhlím, dřevo bylo lepší. V Tokiu zase mívali omezení provozu aut podle značek. V liché dny lichá čísla, v sudé dny sudá. Dneska už jsme asi odolnější a nikdo to neřeší. Plíce už máme sežrané a to je přímo pastva pro ten Covid.

                13. Myslíte Velký smog 1952
                  Tehdy umřelo asi 12 000 lidí, ale

                  Myslíte Velký smog 1952

                  Tehdy umřelo asi 12 000 lidí, ale ne na nedostatek kyslíku, ale na obsah kyseliny sírové a dalších sloučeni síry ve vzduchu.

                  https://www.reflex.cz/clanek/veda/76334/vedci-objasnili-zahadu-smogu-ktery-v-roce-1952-zabil-12-tisic-lidi.html

                  Ostatně když se zavřete do nějaké krabice tak vás nezabije nedostatek kyslíku, ale přebytek CO2. Kromě extrémně vysokých hor kyslík opravdu není nijak limitující prvek pro přežití člověka.

                14. Ano v roce 1952 to byla asi nejznámější událost. Ale
                  Ano v roce 1952 to byla asi nejznámější událost. Ale zmínky o hromadných otravách smogem byli v Anglii i jiných zemích známy už od 14. století. Teď určitě majitelé spalováků jásají, že to bylo i před auty. Nejásejte, spalovák za 1000 km jízdy sežere tolik kyslíku co člověk za celý svůj život.

                15. Vy máte fakt obsesi s tím kyslíkem.
                  „Naše atmosféra má

                  Vy máte fakt obsesi s tím kyslíkem.

                  „Naše atmosféra má zkrátka takovou gigantickou zásobu kyslíku, že i kdybychom spálili všechna fosilní paliva, všechny stromy i všechnu organickou hmotu v půdě, hladina atmosférického kyslíku by stejně poklesla jen o pár procent.“ Napsal Wallace S. Broecker v roce 1996. Je profesorem na Columbia“s Lamont-Doherty Earth Observatory a byl vedoucím pracovníkem projektu Biosphere 2. Není to žádný nepřítel přírody. V roce 1996 obdržel cenu „Blue Planet Prize.“

                  https://www.osel.cz/6973-nova-katastrofa-na-obzoru-na-zemi-ubyva-kyslik.html

                16. né fakt má recht, podivej se na bolsonára : na co bysme
                  né fakt má recht, podivej se na bolsonára : na co bysme zrovna my měli zadarmo pěstovat pralesy a vyrábět kyslík když si místo nich můžem pěstovat brambory a chovat prasata, a víc prasat a nejvíc na celým světě 🙂 kyslík je komodyta a spotřebitel by měl zaněho platit výrobci 😉

                17. Já se nebojím, že si sežereme veškerý kyslík. Život na
                  Já se nebojím, že si sežereme veškerý kyslík. Život na zemi zničí jiné vlivy, třeba teplota a změna ph moří.

                18. Kyslik do atmosfery zacaly vylucovat rostliny. Predtim v
                  Kyslik do atmosfery zacaly vylucovat rostliny. Predtim v atmosfere prakticky zadny nebyl. Prvni stopy zivota se musely obejit bez kysliku. I dnes existuje jeden parazit zijici v lososech, ktery kyslik vubec nepotrebuje. Anaerobni bakterie take. Az si znicime atmosferu, tak zivot ze zeme nezmizi.

              1. Ano také bych řekl že vývoj půjde tímto směrem, jen já
                Ano také bych řekl že vývoj půjde tímto směrem, jen já bych byl odvážnější v technickém řešení. Konkrétně každé vozidlo dostane povinnost vozit „mýtnou“ krabičku s GPS+daty, kde tato technologie dá institucím velkou variabilitu sestavení poplatků za provoz motorových vozidel v rámci EU. Jmenovitě účtování po km, zpoplatněný vjezd do zón a samozřejmě poplatek za emise vozidla. V každém případě počítám, že budou vozidla s nízkými emisemi vždy zvýhodněny, tedy je možné že se dříve či později dostanou „bezemisní“ vozy na úroveň toho co se odvádí dnes, ale emise produkující vozy pak budou platit nesmyslnou raketu.

              2. Možná by jsi měl vědět, že spotřební daň za paliva je
                Možná by jsi měl vědět, že spotřební daň za paliva je jako každý jiný příjem státu. Není žádné propojení mezi spotřební daní z paliv a investicí do infrastruktury. Spotřební daň na pohonné hmoty má tedy s výstavbou a údržbou komunikací asi tolik společného jako spotřební daň na cigarety nebo DPH za prodej dětských plen.

          1. Platby za ropu by mely spadat pod zakon o zakazu podporovani
            Platby za ropu by mely spadat pod zakon o zakazu podporovani organizovaneho zlocinu a prani spinavych penez. V rusku se z tech penez financuji zlocinecke organizace. Do Evropy se vraci cast techto penez ve forme korupce. Je v zajmu vsech tyto platby utnout pod hrozbou vysokych trestu.

                1. Prozatim me bude stacit, ze kazdy uzivatel spalovaku pujde na
                  Prozatim me bude stacit, ze kazdy uzivatel spalovaku pujde na odvykaci proceduru. Tyden bude jezdit Teslou a pak bude uzdraven. Spalovak pak dobrovolne sesrotuje.

                2. on je jako ta expertka ze zelených a bude koukat na televizi
                  on je jako ta expertka ze zelených a bude koukat na televizi při svíčkách… jinými slovy má pocit, že veškeré zásobování a obsluha společenské infrastruktury se tak nějak děje samo…

                3. V USA je spalovak zivotu nebezpecny. Zrovna dnes tam policajti
                  V USA je spalovak zivotu nebezpecny. Zrovna dnes tam policajti zastrelili afroamericana. Sousedi na nej zavolali policii, protoze opakovane nastartoval svoje auto. A kdyz prijeli na misto, tak ho odpraskli. S Teslou by se mu nic nestalo. Tu by mohl nastartovat treba 100x a sousedi by se to ani nedozvedeli. Tak pozor pri kazdem nastartovani spalovaku, smrt ciha za rohem.

                4. Vy jste tam byl, že to víte tak přesně? Umíte dát
                  Vy jste tam byl, že to víte tak přesně? Umíte dát zprávu od policie o průběhu zásahu? Zdá se, že nám Radovanovíte..

                5. Umim si precist zdroje. Odkaz vam nedam, stejne byste si to
                  Umim si precist zdroje. Odkaz vam nedam, stejne byste si to nedovedl precist.

                6. Zkontroluj si svoje přihlášení, asi se ti tam někdo
                  Zkontroluj si svoje přihlášení, asi se ti tam někdo vloupal. Nebo si se zbláznil. Nevím.

                7. Ok, a teď se uklidníme, vezmeme si prášky a jdeme spinkat.
                  Ok, a teď se uklidníme, vezmeme si prášky a jdeme spinkat. Prosím přečtěte si to po sobě. Policajit zastřelili člověka protože nastartoval spalovák. A Zěme je placka, je stará cca 5000 let a naši předkové jezdili na dinosaurech. Všechno věřím, ale teď honem do postele.

                  PS: A ti policajti tam přijeli Teslou? Jinak by je museli odprásknout jejich kolegové hned jak vyjeli, ne?

                8. Upřímě, koho to zajímá. Každý den umře na světě pár
                  Upřímě, koho to zajímá. Každý den umře na světě pár set tisíc lidí. Koho zajímá nějaký černoch v USA.

                9. Naposledy kdyz ve stejnem meste odpraskli poldove jineho
                  Naposledy kdyz ve stejnem meste odpraskli poldove jineho cernocha, tak tam bylo docela Kongo. Zapalena auta, vyrabovany obchody a snad i armada musela zasahovat.

                10. A během kriminality umřelo víc černochů a nikoho to
                  A během kriminality umřelo víc černochů a nikoho to nezajímalo.

                11. Je trochu rozdil, zda policajti nekoho zastreli jen tak i kdyz
                  Je trochu rozdil, zda policajti nekoho zastreli jen tak i kdyz nic neprovedl a nebo pri pachani trestneho cinu.

                12. Rozdíl je hlavně v tom, že v jednom případě umřel jeden
                  Rozdíl je hlavně v tom, že v jednom případě umřel jeden černoch a v druhém jich umřelo mnohonásobně více. A na všechny sere pes. Protože jak tvrdíš, obojí byla trestná činnost.

                13. Leo klid, jsou vánoce…
                  A o svatcich si i trollove

                  Leo klid, jsou vánoce…
                  A o svatcich si i trollove zaslouží trochu milého slova a pohlazení

                14. Se slusnyma lidma se bavim slusne a takovym primitivum jako
                  Se slusnyma lidma se bavim slusne a takovym primitivum jako racionalista a PeaK, kteri maji dute balony na krku zadna mila slova neprislusi. Pohlazeni tak akorat po tvari a vetsi rychlosti s akustickym efektem.
                  Vam a vsem ostatnim slusnym uzivatelum hybridu a redakci samozrejme preji Vesele Vanoce.

                15. Klid chlapče, ono sice zejtra nasněží, a zase to roztaje a
                  Klid chlapče, ono sice zejtra nasněží, a zase to roztaje a pak se zase s Teslou projedeš…to bude jen krátkej absťák, to přežiješ…
                  Zdraví tě primitiv jezdící v šuplíku

                16. Z článku: Policejní hlídka na místo přijela na
                  Z článku: Policejní hlídka na místo přijela na základě stížnosti, že někdo delší dobu neustále startuje a vypíná motor automobilu. Podle pozdějšího zjištění byl Hill v domě za někým na návštěvě.

                  Výsledek pro mentálně neretardované: Přijeli kvůli stížnosti, že startuje auto. Zastřelili ho, protože si mysleli, že má zbraň nebo z jiného důvodu.

                  Resumé: Nezastřelili jej protože startoval auto.

                  Takže napřed se naučte rozumět psanému textu a pak vytrubujte do světa ty vaše hlouposti.

                17. Psal jsem „S Teslou by se mu nic nestalo. Tu by mohl
                  Psal jsem „S Teslou by se mu nic nestalo. Tu by mohl nastartovat treba 100x a sousedi by se to ani nedozvedeli.“
                  Tim padem by na nej nikdo policii neposlal a mohl by zit. Tak se s tou vasi radou ridte a ctete aspon 5x abyste vedel o cem je rec.

                18. Tohle jste napsal:
                  V USA je spalovak zivotu nebezpecny. Zrovna

                  Tohle jste napsal:
                  V USA je spalovak zivotu nebezpecny. Zrovna dnes tam policajti zastrelili afroamericana. Sousedi na nej zavolali policii, protoze opakovane nastartoval svoje auto. A kdyz prijeli na misto, tak ho odpraskli. S Teslou by se mu nic nestalo. Tu by mohl nastartovat treba 100x a sousedi by se to ani nedozvedeli. Tak pozor pri kazdem nastartovani spalovaku, smrt ciha za rohem.

                  Takže jakou souvislost má spalovák a zastřelení? Samotné zastřelení má extrémně malou závislost na zastřelení. Asi jako, kdyby nemávl ten motýl v Brazilii, tak jsme tady nemuseli mít tornádo.

                19. Já nerozumím větě „Samotné zastřelení má extrémně
                  Já nerozumím větě „Samotné zastřelení má extrémně malou závislost na zastřelení“. Vidím, že majitelé spalováků asi tuší brzký konec a začínají být nervózní když je vytáčí každá srandička. Ano, kdyby měl černoch EV tak by žil. Já vás potěším jiným příběhem: Majitel EV zemřel při hromadné nehodě. Kdyby měl spalovák tak by žil protože by se nezdržel na nabíječce a nehodě by ujel. Je to tak lepší? Jenomže osud nezná slovo „kdyby“.

                20. Ano, opravuji, na: „samotné zastřelení má extrémně malou
                  Ano, opravuji, na: „samotné zastřelení má extrémně malou souvislost se spalovákem“.

                  No, je pravda, že to asi měla být sranda. U uživatele Leodendula to je však natolik neočekávaná událost, že mě zaskočila a vůbec jsem to neočekával. S ohledem na jeho ideový zapal a bezvýhradnou oddanost myšlence zotročení všech ve prospěch zvrácené zelené ideologi se asi není čemu divit.

                21. Musim souhlasit ze se radikalizuje a dneska uz mu bouchnul
                  Musim souhlasit ze se radikalizuje a dneska uz mu bouchnul kotel.

                22. Bohužel asi stejný případ jako Radovan – covidosituace jim
                  Bohužel asi stejný případ jako Radovan – covidosituace jim významně změnila životní styl a jsou z toho frustrovaní, nemluvě o tom, že jim to s velkou pravděpodobností šahlo na podnikání a finanční situaci.

                23. Á koronabolševik si kopnul. Tak co, jak jde kšeft s
                  Á koronabolševik si kopnul. Tak co, jak jde kšeft s rouškami, mrazáky v ulicích a buldozery k hromadným hrobům?
                  Zase jste si v bolšánském triu onanista + socan + komanč prodloužili Nouzový rozkrádací čas o měsíc do 22.01.2021 a lidu nadělili po 27.12.2020 zavření všeho a všech a kulové, tak to musíte slavit, že, pakáži diktátorská.

                24. X krát jsem vás upozornil a zopakoval, že této vládě
                  X krát jsem vás upozornil a zopakoval, že této vládě nefandim a nejsem bolševik, nedá se než konstatovat, že opakovaně a vědomě překrucujete informace
                  Ale překrucujte si…on si každý udělá obrázek sám.. a vám to udělá dobře… posluchače a fandy vždycky najdete

                  A krozkrádání státu – to co se děje je strašné (souhlas), vláda to není schopná řídit (souhlas), ale jednu v největších seker do rozpočtu ve zcela nevhodné době, pomohla zatnout hlavní opoziční strana-ODS a nabila tak na předvolební prohlášení „ANO, zvedli jsme lidem platy“ – tragédie opozice zcela selhala

                  A jen tak si pro obraz připomeňme, kdo ANO vytvořil – byla to vláda hrající ve frašce subík a domina na kmotrovském směnu s podhoubím – půjdu do voleb třeba i s marťany a dětem zaplatím pastelky. V takovém stavu stačilo jen nadprůměrný PR tým, vytvořit mediální zázemí a volební úspěch se musel nutně dostavit.

                  Jo a nekopu do Vás, beru Vás jako odstrašující případ, jak rychle se může člověk těšící se respektu i od lidí, kteří s ním nesouhlasí stát se urážejícím do všech kopajícím individuem, které agresivně útočí na každého kdo nepřikyvuje jeho názorům a myšlenkám a neběduje intenzitou a silou dle přání. Myslím, že dost lidí, včetně mě jste dost zklamal – měl jsem Vás (byť jsem s Vámi v mnoha věcech nesouhlasil) a asi i řada jiných za mnohem větší charakter.

                  Zatím je ještě možné si to pro sebe omlouvat Vaší frustrací z Covidové situace a tím, že máte z toho nějaké problémy.

                25. Spousta oborů byla zasažena korona krizí, mezi nimi i
                  Spousta oborů byla zasažena korona krizí, mezi nimi i sprostredkovaní levné pracovní síly do fabrik a montoven. Naproti tomu obory s vyšší přidanou hodnotou se drží.

                  A pak jsou někteří lidi z toho nervózní a kopou kolem sebe.

                26. +1
                  Proto se zatím sám před sebou jeho kopání se snažím

                  +1
                  Proto se zatím sám před sebou jeho kopání se snažím omluvit tím, že je toho v tuhle chvíli jen na něj moc.

                27. Jo, jen vy jste titán ducha.
                  Jo, jen vy jste titán ducha.

                28. Děkuji za pochvalu. A proto si mohu dovolit býti svobodný a
                  Děkuji za pochvalu. A proto si mohu dovolit býti svobodný a nemít pastýře.

                29. No a co jako? To je přeci v pořádku, když prý máme
                  No a co jako? To je přeci v pořádku, když prý máme pandemii.

                30. Já si nemyslím, že máme pandemii, Já dokonce vím, že ji
                  Já si nemyslím, že máme pandemii, Já dokonce vím, že ji nemáme. Ani matematicky, ani z definice. Máme vládní a mediální koronahysterii napříč celým světem.
                  Respektive čelíme čínské uměle vyrobené a umně rozšířené biologické zbrani a ještě stále jsme Číně nevyhlásili válku. Jejich hybridní válka je zatím perfektní, včetně informační kampaně a nastolování čínské nesvobody napříč zeměmi světa.
                  Jenže je spousta těch, jako vy, co jste jejich nadšenou pátou kolonou. Koronabolševici. Všechny zavřít, všechno zavřít, všechno zakázat. Už jiný názor je trestný.

                31. To jsou mi veci. Vy o me vite vic nez ja sam.
                  To jsou mi veci. Vy o me vite vic nez ja sam.

                32. A víte, že je mi to fuk. Denně umře normálně přes 300
                  A víte, že je mi to fuk. Denně umře normálně přes 300 lidí. Korona nekorona. Zanedbání zdravotní péče chronicky nemocným z jara 2020 si nyní vybírá svoji daň, pokud vidíte nějaké přechodné zvýšení. Ostatně píše o tom spousta lékařů. Mně konkrétně tímto způsobem odešli 2 čytyřicátníci, jeden na rakovinu, druhý na výduť na mozku. No a důsledkem koronabolševické strategie všechno zavřít a všechny ožebračit už je i nárůst sebevražd díky krachům. To mám ve svém okolí třetího kamaráda a spolužáka současně, padesátníka. Takže ne nějaký koronavirus, ale bolševik je u mne jejich vrahem.

                33. Videl jsem tabulku s poctem ockovanych v pomeru na obyvatele
                  Videl jsem tabulku s poctem ockovanych v pomeru na obyvatele asi pro 80 zemi sveta. A kdo by to nerekl, Cesko bylo posledni. Spousta rozvojovych zemi jsou aktivnejsi. V EU to jede mnohem svizneji. Takze vymluva baksise, ze to EU brzdi jsou jako vzdy lzive. Ale baksis zahodil po Trumpove debaklu svou rudou ksiltovku a ted mu asi zamrzly bunky uplne.

                34. Jelikož se tenhle pán pasoval za toho, kdo bude řídit
                  Jelikož se tenhle pán pasoval za toho, kdo bude řídit očkování, tak je jistota, že pokud se do toho nevloží velké firmy, co si proočkují svoje zaměstnance sami, tak to skončí nezdarem a místo osmi devíti měsíců to nebude ani za rok.
                  Průserovost situace ještě umocní všelijací věrozvěstové a pozérští protestanti, , kteří ještě tomuhle pánovi nahrávají, protože bude mít na koho další minely svést a posílit tak svoji pozici u svých voličů.

                  Pokud se chceme z těchhle sraček vyhrabat, tak zapomeňme na zázrak a pokud nebudeme mít jáko národ základní disciplínu, smysl pro zodpovědnost a neodpracujeme si to, tak se z nich jako národ nevyhrabeme..a švejkováním, kecama o vypnutí všech opatření, frustraci a právu na svobodu se do těch sraček zahrabeme ještě víc, to je jak zapadávat do bažiny a začít poskakovat, že z toho vyskočíme.

                  První a nejdůležitější věc je chovat se tak, aby se neutavilo zdravotnictví a nemělo všechny kapacity na koronaviru a bylo možné zajistit v maximální možné míře i normální péči – to je na zodpovědnosti každého z nás. Jakmile nebude zdravotnictví balancovat na hraně kolapsu (kolaps nastává už ve chvíli, kdy přestávají fungovat jiné zákroky a léčba a přesměrovává se kapacita na jeden problém) – akorát se z nějaké perverzní pohnutky tváříme, že je to vlastně řízené a ok, tak není problém při dodržování základních pravidel držet otevřené krámy, služby atd sice ve zvláštním režimu, ale s maximální eliminací škod a dopadů…takhle jsme národ kreténů, co jen vymýšlí, jak co ochcat, řízený bezpáteřními nekompeetentními chaotiky a vévodí domu plačky a marketingové postavičky

                35. Jejda, v tom se uplne shodneme.
                  Jejda, v tom se uplne shodneme.

                36. Protože je to naprosto jednoduchý, logický a racionálně
                  Protože je to naprosto jednoduchý, logický a racionálně to jinak fungovat nemůže – dokud se tak nebudeme chovat, tak se nepohneme, jistě, kdybychom to měli my dva spolu nastavit, tak se budeme dohadovat na nějakých bodech v detailu, ale to je při řešení každého problému

                37. Mě taky strašně zklamal. A není sám. Vládne ANO tak
                  Mě taky strašně zklamal. A není sám. Vládne ANO tak nutně všechno co dělá je špatně. Nadává všem do bolševiků ale spíš se tak chová sám.

                38. Bolševik ve Vás se nezapře, zákazy, omezení, nařízení
                  Bolševik ve Vás se nezapře, zákazy, omezení, nařízení a ovečka si v tom libuje a krásně se bojí. Jak bezpečný svět! Kdo nejde s námi, jde proti nám. Zalijte se do betonu, uniknete viru. Fakta nejsou nadávka. Vypadá to jako husa, chodí to jako husa, kejhá to jako husa, je to husa.

                39. Tak já se toho viru nebojím. Narozdíl od vás si vážím
                  Tak já se toho viru nebojím. Narozdíl od vás si vážím života a chápu nutnost předejít zbytečným úmrtím a kolapsu zdravotnictví.

                40. Nevážíte si lidské svobody, která je základem lidského
                  Nevážíte si lidské svobody, která je základem lidského života. Zbytečná úmrtí tady jsou od března 2020 jak na běžícím páse jen v souvislosti s tím, jak koronabolševici řádí ve státě.
                  Kolapsy jsou jen kecy a vyfabulované věci. Jako když hejtman Vondrák na drzo řekne v lednu 2021 do médií, že ostravské krematorium nestíhá a to už tam mají 2 mrazící kamiony venku na nebožtíky. Ale už neřekne celou pravdu:
                  – že je jediné v obrovském Moravskoslezském kraji s 1,3 miliony obyvatel,
                  – že mělo kapacitní potíže přechodně již dříve
                  – že nynější situace je dána jak skladbou obyvatel v MSK (velký podíl starších osob a lidí se zničeným zdravím z průmyslu a stylu života),
                  – a nakonec že je to změnou poměru pohřbívání do země versus spalování, které díky zákazům a strachu ohromně narostlo.
                  Tak pracuje koronabolševik v podání vlády onanistů, socanů a komančů. A Vy a další jim to žerete i s navijákem.

                41. Kde bereš tu drzost mlít o lidské svobodě, Ty, rudo rudý
                  Kde bereš tu drzost mlít o lidské svobodě, Ty, rudo rudý meloun? Zástupce kasty, která by ve jménu své ideologie lidem nejraději zakázala doma i dýchat? Vyliž si!

                42. Sprostý křupan se opět projevil. Nápodobně.
                  Sprostý křupan se opět projevil. Nápodobně.

                43. Troll nebo trotl jako Ty, vsjo ravno 🙂
                  Troll nebo trotl jako Ty, vsjo ravno 🙂

                44. Neznám větší omezení lidské svobody než jsou nemoc a
                  Neznám větší omezení lidské svobody než jsou nemoc a smrt.
                  Mimochodem třetí vlna se nám nějak rozjíždí.
                  Česko, nejpromořenější stát na světě. Ostuda a hanba.

                45. Tak to toho hodně neznáte. Jinými slovy je Vám milejší
                  Tak to toho hodně neznáte. Jinými slovy je Vám milejší život v otroctví bez nemocí a umírání. Poslužte si, ale nás svobodné lidi vynechte. My si chceme o svém životě, nemoci a smrti rozhodovat sami.

                46. Ono je tu otroctví? Nějak jsem si nevšiml.
                  Jinak rozhodovat

                  Ono je tu otroctví? Nějak jsem si nevšiml.
                  Jinak rozhodovat budete prd jelikož svobodná vůle je patrné pouhá iluze.

                47. Typická otázka člověka, který nezná svobodu a nechápe
                  Typická otázka člověka, který nezná svobodu a nechápe ji. Klidně se nechá pomalut do otroctví uvařit, jako ona pověstná žába.

                48. Ještě bych se chtěl zeptat jak se rozhodujete jestli třeba
                  Ještě bych se chtěl zeptat jak se rozhodujete jestli třeba onemocníte?

                49. Pane bože, to jsou otázky. Jak „se rozhodujete jestli třeba
                  Pane bože, to jsou otázky. Jak „se rozhodujete jestli třeba onemocníte“? To jako jste hypochondr nebo simulant nebo co?
                  Člověk je zdravý, tzn. má životní systémy v rovnováze, psychické i fyzické. „Nemoc i zdraví jsou dvě strany téže mince. Mám pro ně vlastní definici. Zdraví je schopnost zvládat problémy každodenního života. Má-li člověk vůli je zvládat, je zdravý. Když mu vůle dochází, je mu nevolno, a když už je zvládat nemůže, je nemocný. Nemoc je podle mě informace o tom, jaký člověk je, v jakých rodinných, partnerských, pracovních a společenských podmínkách žije. Informace, že ve svém životě dělá nějakou chybu nebo žije v podmínkách, jež poškozují jeho zdraví.“ MUDr. Jan Hnízdil. Pokračování zde. Zdroj: https://www.idnes.cz/onadnes/zdravi/jan-hnizdil-psychosomatika-leceni.A200304_175607_zdravi_lsv

                50. V jakémkoliv společenství nic jako absolutní svoboda
                  V jakémkoliv společenství nic jako absolutní svoboda neexistuje.
                  Prosazování absolutní osobní svobody vede nevyhnutelně na popraviště.

                51. Ano, vždy Vaše svoboda končí tam, kde začíná svoboda
                  Ano, vždy Vaše svoboda končí tam, kde začíná svoboda někoho jiného. Nicméně na popraviště vede prosazování absolutní svobody jen mezi nesvobodnými lidmi, kteří Vám ji nechtějí dovolit. Ale pokud jste ten, kdo určuje pravidla, směřují na popraviště pro změnu oni.

                52. Tak to toho hodně neznáte. Jinými slovy je Vám milejší
                  Tak to toho hodně neznáte. Jinými slovy je Vám milejší život v otroctví bez nemocí a umírání. Poslužte si, ale nás svobodné lidi vynechte. My si chceme o svém životě, nemoci a smrti rozhodovat sami.

                53. Naprostý souhlas s PeaK. Můj respekt navždy ztratil.
                  A

                  Naprostý souhlas s PeaK. Můj respekt navždy ztratil.
                  A stačilo tak málo…
                  Zeptám se u psychiatrů co že je to za diagnózu.
                  Jo a až mi dojde mail od jeho pravé ruky pana Rajchla (mimochodem voliče ANO) že je sraz elektromobilistů, tak vztyčuji oba prostředníčky. Raději podpořím charakterní lidi jako je Mirek Matyáš
                  a jeho akce. Třeba ta v Boskovicích.

                54. Správný bolševický přístup. Kdo nejde s námi mezi
                  Správný bolševický přístup. Kdo nejde s námi mezi ovcemi a nehýká s davem, všichni pěkně spolem, za tím prvním volem, ten jde proti nám.

                55. Buďte si jistý že se ještě nekolikrát prodlouží.
                  Buďte si jistý že se ještě nekolikrát prodlouží. Ještě štěstí že o tom nerozhodují pomatenci vašeho typu. To by tu už teď byly tyý mrazáky plný určitě.

                56. Bolševik se nezapře, zákazy, omezení, nařízení a
                  Bolševik se nezapře, zákazy, omezení, nařízení a ovečka si v tom libuje a krásně se bojí. Jak bezpečný svět! Kdo nejde s námi, jde proti nám. Zalijte se do betonu, uniknete viru.

  1. Zdražení nabíjení jen podporuje mou teorii o špatném
    Zdražení nabíjení jen podporuje mou teorii o špatném kurzu jak u Tesly,tak i u dalších EV výrobců!
    Tesla Model S P90D stojí od $104 300, v přepočtu 2,75 milionu korun. Nabízí dojezd 509 km,jde o ceny bez DPH.
    Mrkněte se na Wuling za 3600 eur, 13 kW (max. rychlost 100 km/h), k.m.85 Nm a baterie s kapacitou 9,2 kWh (dojezd 120 km – NEDC) to je technicky vzato rozumný ekvivalent k daným vymoženostem dnešní doby.
    Koupě Tesly je jen nabubřelé předvádění se,naštěstí však podporuje investice pro další vývoj!
    Koupě Wulingu by bylo potvrzením racionálního pohledu na dopravu i na ekologii,neříkám,že přesně v téhle podobě,ale základ je slušný!

          1. Netuším kde byl článek o průměrné vzdálenosti
            Netuším kde byl článek o průměrné vzdálenosti dojíždění do práce v ČR 30 km.Je tu velký prostor pro malá EV s nízkou pořizovací cenou,třeba pro dva.Mrzí mne že Tesla dělá pouze velké a drahé EV s tvrzením,že to zatím nejde.V Číně jí to vyvrátil prodej tohoto malého totálně levného autíčka od GM a SAIC,proto to srovnání.
            Nemám potřebu se hrát na hogofogo řeším dopravu a ne ego!

      1. Já nepíšu,že je Tesla neúspěšná,naopak a fandím
        Já nepíšu,že je Tesla neúspěšná,naopak a fandím jí.
        Jen nepovažuji udržitelnou a ekologickou dopravu za ideální v téhle podobě.
        Je načase udělat Teslu která bude dostupná masám a ne pár jedincům,nebo to za ní udělají třeba GM a SAIC a to z úspěchem jako v Číně!

        1. Musis se zbavit toho stareho mysleni, ze kazdej musi auto
          Musis se zbavit toho stareho mysleni, ze kazdej musi auto vlastnit. Budes si ho levne a kdekoliv pujcovat. Auta budou draha, autonomni, ekologicka a budes si je moct zavolat kam budes chtit a nechat kde budes chtit. Temer vsechny automobilky rozjizdi sdileni. Manzelka jede rano 5km do prace, tam auto 8h stoji, pak 3km z prace do kra&mu a 2km domu, kde auto 16h stoji. Na tenhle rezim opravdu nepotrebuju auto vlastnit, platit servis, pojistky. MHD je nepouzitelna, casove je to o 1h delsi a zastavka je daleko, takze tahat tasky je vopruz. Sdilelni bude levne a aut bude o polovinu mene, protoze nebudou stat 16h pred barakem a 8h pred zamestnanim. Budou temer porad jezdi nebo se nabijet na okraji mesta ze solarni farmy s baterkama 😉 Podivej se na noveho autopilota Tesly FSD beta. Do 2 let to tu takove sdileni mame.

          1. Jsem rád za věcný komentář,souhlasím,až na to,že to
            Jsem rád za věcný komentář,souhlasím,až na to,že to bude do 2 let.
            Právě proto jsem psal s jistou skepsí o směru,který si zvolila Tesla.Je skvělá,úspěšná,ale zásadně ne lidová.Tesla je luxusní záležitost a než bude sdílení na úrovni,kterou popisuješ,je nutné nahradit mnohé popojížděče za něco,co je adekvátní náhradou.Je to i můj případ,rozhlížím se po něčem vhodném k podobným jízdám,jaké popisuješ.Škola celkem 10 km 2 x denně,práce 25 km,trénink 25 km,pár krát měsíčně jízda do 60 km.Vše po vesnicích,okreskách a malých městech.Tady bude sdílení možná za 8 až 10 let.Naštěstí je již docela dost pomalu se klubajících dopravních prostředků,které snad brzo zalepí velkou díru.Nově se hlásí o slovo Microlino za 12 000 euro,nebo je tu předzvěst Citroen Ami- možná i s možností pronájmu a proto jsem pochválil i Wuling za cenu a ne úplně marné parametry.

            1. S tím Microlino mně štvou, jak se furt hádají o
              S tím Microlino mně štvou, jak se furt hádají o autorství, podíly, výrobní postupy, ale stránky a videa a prototypy chrlí. Já bych hned do jednoho šel https://microlino-car.com/de/microlino. Líbí se mi i ten jejich skůtřík https://microlino-car.com/de/microletta.
              A Citroen Ami je pecka https://www.youtube.com/watch?v=1Jbf_cIKDe0&feature=emb_logo , stejně jako mne mrzí, že se tu nevozí nové eMéhari. Taky dobré vozítko https://www.youtube.com/watch?v=NjZWs1doJvY.

            1. Moc se mi líbí jejich nákladní kola, tedy ta dobře
              Moc se mi líbí jejich nákladní kola, tedy ta dobře ovladatelná, doplněno o elektromotor to může skvěle zvládat většinu měst ČR. Bohužel včetně zimy, páč doku není sníh a náledí, je kolo stále v pohodě. I elektro. Vlastní zkušenost.

            1. Musk v minulosti uvažoval o prodeji tesly technologické
              Musk v minulosti uvažoval o prodeji tesly technologické firmě Apple. Šéf Applu Tim Cook však o takovéto možnosti odmítl jednat… zase twitr, furt positivni masirovani buzení teslího ovečenstva aby neupadla do mediálního pozadí kde by jí žraloci mohli pocuchat akcije :)) no samozřejmě že to nepíšu pro tebe, je to celosvětově volně dostupný pro lidi tvl, ty pro mě nic neznamenáš 😉

      1. Já chápu, že dodnes to bylo proprietární. Nabíječek je
        Já chápu, že dodnes to bylo proprietární. Nabíječek je málo a je to pro majitele Tesel pěkný bonus. Ale s tím jak počet nabíječek roste, tak tenhle bonus přestane mít takový význam. Zvláště pak, když Tesla v Číně staví novou továrnu na nabíječky, která by měla zvednou produkci 3x. Pak už bude pro Teslu výhodnější provozovat veřejnou nabíjecí síť a zajistit si trvalý odbyt.

        1. Tesla by především mohla začít nabízet HW SuC v3,
          Tesla by především mohla začít nabízet HW SuC v3, třetí straně. Ani bych se nedivil kdyby 1MW SuC v3 se čtyřmi stojany vyšel na podobné peníze jako jedna 350kW nabíječka třeba od ABB. Dále by bylo jistě zajímavé dilema jestli oželet absenci podpory 800V u SuC v3.

      2. Osobně si myslím, že k tomu časem stejně bude muset
        Osobně si myslím, že k tomu časem stejně bude muset dojít. Vždy když stojím na superchargeru s 10 a více stojany, říkám si, že až budou mít podobné superchargery všechny ostatní značky, zabere to ůzemí jak jedna malá vesnice.

    1. Doufam ze brzo skonci vypousteni zplodin jakehokoliv horeni
      Doufam ze brzo skonci vypousteni zplodin jakehokoliv horeni zdarma. Zejmena to karcinogenni a opakovane.. kdyz si nekdo sem tam ugriluje neco nebo popali listi na zahrade..cert to vem, ale kazdodenni jizdy fosil. auty nebo kazdodenni fosilni topeni apod.. fuj fuj fuj
      To same bych zavedl i pro hlukove obtezovani..pekne zpoplatnit..nebo aspon pokutovat po vzoru svycarska.. ;p

            1. Zatím lze konstatovat, že všechny strany u kterých šlo
              Zatím lze konstatovat, že všechny strany u kterých šlo očekávat zdravý rozum při vytváření rozpočtové díry fatálně selhaly a v zásadě šli Babišovi v jeho projektu řídím stát jako firmu – tedy k vlastnímu prospěchu na ruku.

              1. S tím lze zcela souhlasit.
                V principu to je logické, když

                S tím lze zcela souhlasit.

                V principu to je logické, když budete zkoumat proč byl někdo v historii podroben, zotročen a jinak vykořisťován, bude se tím táhnout jedna společná věc. Proč to někdo udělal? Proč někoho zotročil? Protože mohl. Snadná odpověď.

                Stejně tak ve skupině lidí, kde neexistují záporné zpětné vazby budou politici či někdo jiný, lhostejno kdo, krást a omezovat svobodu lidí. Proč? Jednoduše proto, že mohou.

            2. V principu lze souhlasit, jen ODS patří spíše do první
              V principu lze souhlasit, jen ODS patří spíše do první skupiny zvyšující daně.

              https://www.anobudelip.cz/file/edee/grafy/2020/zvysovani-dani-ods.pdf

              PS: Ano, zdroj dat je poněkud pochybný, ale asi nelze předpokládat, že samotná čísla jsou špatně. Spíše jejich interpretace je poněkud tendenční. A je to jedno prvnich, co vyjede z googlu 🙂

              1. Jenomže ODS tak trochu zdědila blbou situaci v době
                Jenomže ODS tak trochu zdědila blbou situaci v době celosvětové krize po letech konjunktury kdy socani vyhazovali prachy a zvedali mandatorní výdaje jak o život.

                Fakticky to samé co má Babiš teďka. Jenom s tím rozdílem, že on si to zavinil sám.

                1. No, Babiš je idiot, o tom asi není žádný spor, ale za
                  No, Babiš je idiot, o tom asi není žádný spor, ale za Covid fakt nemůže. Za celosvětovou krizi ODS také nemohla.

                2. Já nevičítám Babišovi krizi. Já mu vyčítám že
                  Já nevičítám Babišovi krizi. Já mu vyčítám že utrácel na všechny strany jako magor místo toho aby během konjunktury šetřil a propouštěl a tvořil rezervy na krizi.

                3. Populista se vyznacuje prave tim, ze nemysli na budoucnost,
                  Populista se vyznacuje prave tim, ze nemysli na budoucnost, ale vidi jen ten okamzik ktery si uziva. Zrejme si sam neveri, ze mu to lidi budou delsi dobu zrat. Nakonec kazdy populista se preorientuje na diktatora aby se udrzel zuby nehty. Lidi ho totiz casem prokouknou. Ale pak uz je tezke se ho mirumilovne zbavit.

                4. Ano, a je třeba dodat stejně jako ODS, CSSD a všichni před
                  Ano, a je třeba dodat stejně jako ODS, CSSD a všichni před ním.

                5. Jenže to je problém – Babiš určitě není idiot, Babiš se
                  Jenže to je problém – Babiš určitě není idiot, Babiš se chová přesně tak, jak potřebuje, aby měl moc, udělal politické krytí svému podnikání a 30 procent národa – ta snadno manipulovatelná ho zvolila. A do toho dělá takřka PR politicky mistrovské tahy, aby si připravil svůj nový koaliční potenciál po příštích volbách a rozbil včas všechny vznikající potenciálně nebezpečné koalice.

                6. No nevím, v minulosti jsem nikdy nebyl zásadním odpůrcem
                  No nevím, v minulosti jsem nikdy nebyl zásadním odpůrcem Babiše, spíše jsem se na to díval jako výplod Topolánků, Dalíků a jiné zlodějské svoloči. V březnu jsem mu dokonce tleskal, protože to udělal v zásadě dobře. Ale co předvádí nyní, vycházky do devítí, ať jde do h*jzlu.

                  Přitom stačí jediné, trocha empatie a věta, vycházky do přírody jsou bez omezení včetně cesty tam a návratu. Jak prosté, ale to by nesměl být arogantní zm*d.

                7. Tak ano je to produkt korupce a prospěchářství ODS, to si
                  Tak ano je to produkt korupce a prospěchářství ODS, to si lhát nemusíme. V březnu se zachoval tak, jak by se zachoval každý manažer a popravdě asi měl na to i dobré poradce – Prymulu a další. Jenže pak mu PR tým začal našeptávat, že už musí myslet na volby…takže operace Chorvatsko, mocněná Roušky jsou blbost, přejít ve zhoršující se situaci do stupně tři a vyměnit nákupy za Vánoce. Jediný, kdo situaci nějak zvládal – Prymula byl odstřelen, jediné, co nějak zabralo za Blatného byla opatření připravená za Prymuly, Blatný je bohužel jen loutka, co napřed žádá prodloužení nouzového stavu, aby byly Vánoce a pak to převede do stavu nouzové brzdy. Pravda je taková, že pravděpodobně pod Babišem a jeho manažerským nátlakem se dělat nedá.
                  Jo a nejsem fanda Prymuly – jen přes osobní antipatie uznávám, že má znalosti a manažerské schopnosti, které jsou pro řešení dané situace vhodné a umí postavit řešení mající hlavu a patu.

                8. Spíše produkt prospěchářství tandemu ODS-ČSSD.
                  Spíše produkt prospěchářství tandemu ODS-ČSSD.

                9. Tak ano Paroubek s tím PR kupování hlasů tak nějak
                  Tak ano Paroubek s tím PR kupování hlasů tak nějak amatérsky začal, ANO z toho udělalo vědní disciplínu, takže ČSSD na tom podíl má, stejně tak jako ještě nedávno profesionální ministr financí, co si hraje dnes na svatého

                10. Babiš je všechno, jen né idiot.
                  Babiš je všechno, jen né idiot.

                11. Ok, to je pravda, blbý asi není. Na druhou stranu ta jeho
                  Ok, to je pravda, blbý asi není. Na druhou stranu ta jeho sebranka se logickému myšlení vyhla velkým obloukem. Trochu mi připomíná Jakeše, v zásadě asi není zlý, ale to co produkuje on a jeho nohsledi je opravdu strašné. Nelogické, nesmyslné věci, které zcela bez důvodů zakazují věci.

                  Může mi někdo vysvětlit, proč by hypermarkety neměly prodávat celý sortiment. Teda krom závisti maloobchodníků. Tahle vláda je tady pro všechny lidi a pokud mě zásadně omezuje v tom co mohu, musí k tomu být racionální důvod. A pokud už v tom obchodě jsem, tak je jedno zda koupím rohlíky nebo rohlíky a hračky pro děti.

                12. Omezení kontaktů a aby tam lidi trávili minimum času.
                  Můj

                  Omezení kontaktů a aby tam lidi trávili minimum času.

                  Můj názor je takový, že kdyby jsme se se stoupajícími čísly nevrhli na dobrodružství jménem třetí stupeň a povolilo se to pitomé lyžování a všechny krámy s omezením, tak jsme se do pátého stupně znova vůbec nedostali a celé Vánoce i Nový rok mohly být v mnohem větším klidu.

                  To samé hospody – klidně by mohly jet na polovinu kapacity a fungovat, ale znamenalo by to dodržovat pravidla, pokud se deset až dvacet procent hospod na to vykašle, po zavíračce vyndají plynové topení a točí přes okýnko do rána a paří se o sto šest…pak se nelze divit.

                  Máme hned dva problémy – neschopnou vládu vedenou totálním prospěchářem a ani za nehet disciplíny.

                13. Souhlas, to co vidím kolem sebe, je tragikomedie, kde selhali
                  Souhlas, to co vidím kolem sebe, je tragikomedie, kde selhali úplně všichni.

                  1. Lidi jsou fakt blbí. Nerozlišují mezi rouškou a respirátorem. Člověk vidí důchodce jak jde do obchodu s rouškou za 5 CZK, místo aby si koupil respirátor z nanovláken za cca 80 CZ. Nechání se. A za 5000 si opravdu mohou dovolit slušnou ochranu.
                  2. Opozice, no to je taky dobrá banda vyčuránku a hajzlíků. V létě řvali neomezujte lidi, pak to vypuklo. A kloudného slova z nich člověk nevyrazí.
                  3. A pak dvorní šašek Babiš. V létě volá řeckému premierovi, aby byl king, že to zařídil. Na podzim to totálně po*ere, aby vyhrál zcela bezvýznamné volby. Tahle legrace stála přes palec život minimálně tisícovku lidí, spíše víc lidí. Teď uvolní hospody a hlavně děti do školky. Ty děti, bože to jsou kecy, přitom to je zjevně největší zdroj infekce.

                  Kdyby neuvolnil škol(y)ky, neuvolnil hospody a zavedl povinnost nosit do obchodu respirator mohly obchody být otevřené a mohli jsme být v klidu.

                14. souhlas – kdyby neuvolnil restuarace – tak sice jeli do konce
                  souhlas – kdyby neuvolnil restuarace – tak sice jeli do konce roku na okýnko, ale třeba v lednu mohly postupně znovu otevírat, takhle mají jistotu, že za 14 dnů otevření budou mít dva měsíce zavřeno..to se vyplatí ne?

                  Kdybych měl nastavit opatření, tak bych po té špičce v říjnu udělal:

                  zajištění antigenního testování ze slin, aby to za rozumný peníz mohl každý min 1x týdně absolvovat jako samovyšetření.
                  na vybraných místech ochrana čumáků – první nedodržení napomenutí, další 5000 Kč pokuta, každé další + 2 000 Kč Pokuta

                  krámy – vše otevřít, 1 člověk 15m, rodiny do krámu ne, max 1 člověk + dítě, krámy každý den desinfikovat/větrat a neděle zavřeno (v A a D je to běžné i v normálním stavu)

                  hospody – ráno desinfeckce po obědě desinfekce, polovina kapacity, stoly dál od sebe, poslední zákazník v sedm večeře a domů, každá restaurace bude evidovat zákazníky (faktická jména klidně podle OP)

                  sport – rozumně povolit – venku víc uvnitř méně samozřejmě bez diváků případně diváci ano, ale dva m od sebe a v rouškách, před zápasem testování

                  hotely a ubytování – v omezené míře, aby se tam lidi co nejméně potkávali, každodenní desinfekce pokojů 2x denně společné prostory, evidence hostů – denní testování

                  lékaři -objednávání na čas, testování

                  práce – pravidelné desinfikování, openspace na tři kusy – jeden v práci dva na HO a kdo musí být přítomen denně testován

                  Myslím, že rozestupy, testy a ochrana čumáků by za to udržení relativní svobody a jistoty stála
                  edit: a i desítky a stovky milionů antigenních testů by stály pakatel proti tomu, co stojí tohle otevírání zavíráni a další vyhazování peněz – a to nemluvě o tom, že ze za covid schovává naprosto neskutečné a nefektivní vyhazování peněz obecně
                  navíc by se samozřejmě během pár měsíců zjistilo a vyčistilo, jak často je skutečně efektivní testovat a mohla by se frekvence testu upravit

                15. Problém je, že nikdo přesně neví na koho a za jakých
                  Problém je, že nikdo přesně neví na koho a za jakých podmínek ten virus přeskočí a aktivuje se..
                  V rodině otec měsíc doma v karantene, a ve společné domácnosti se nenakazili ani děti ani manželka… A takových případů znám osobně několik..
                  A určitě doma nechodili v rouškach
                  Stejně tak se dá dohledat graf z Dánska kde měli povinnost prakticky pořád nosit roušky a kde je na grafu vidět, že ty roušky zdaleka nefungují tak jak je jim prisuzovano…
                  Takže někoho neochrání ani svecena voda.. A druhý člověk se klidně bude pohybovat bez roušky celý měsíc ve společné domácnosti a nechytne to…

                16. Jo a proto je třeba být opatrný – sami máme v rodině
                  Jo a proto je třeba být opatrný – sami máme v rodině případ, kdy se přišlo na to, že dotyčný měl covid až když dva měsíce pokašlával a pořád cítil malátnost a nechal si na své náklady udělat test protilátek. Na druhou stranu mi zemřel v práci kolega, co byl na HO a pravděpodobně se nakazil, když byl na rutinní prohlídce u doktora.

                17. To myslíte tu frašku o subíkovi a domině, co předvedla
                  To myslíte tu frašku o subíkovi a domině, co předvedla ODS ve svém vládním působení a otrávila voliče tak dokonale až volili Babiše s pocite, že úspěšný a bohatý podnikatel už se bude chovat zodpovdněji? To můžeme tleskat, že ODS a její špičky svých chováním vlastně umožnili ANO…

                  A to vůbec nemluvě o tom, jak si šikovně Babiš namazal celou slavnou ODS na chleba za noci velkých seker a ze senátu udělal bandu kašpárků, když STAN s tím nesouhlasili, ale nic proti neudělali…

                18. Kdyby jenom ODS. Babiš si povodil všechny. Od ODS až po
                  Kdyby jenom ODS. Babiš si povodil všechny. Od ODS až po komunisty.
                  Tehdy jsem Babiše taky volil po nesčetných letech u ODS. Přesně z důvodu co jste napsal. Konečně nějaký inteligentní schopný podnikatel.

                  To že je Babiš inteligentní a schopný, to mu nemůžu upřít. Politická situace se jistě změnila. Místo nesčetných hádek o moc neschopných a hloupých politiků, kteří nemají žádný dlouhodobý plán a myslí jenom na příští volby, štěpení a vzájemné bodání se do zad, tu nově máme tanečky kolem všemocného Babiše, kterému se kdokoliv bojí postavit, kterého v první řadě zajímají jenom další volby a který posunul populismus na zcela novou úroveň.

                  A teď co je horší. Tlupa neschopných nebo jeden všehoschopný? 🙂

                19. Nejhorší varianta je všehoschopný obklopený nohsledy bez
                  Nejhorší varianta je všehoschopný obklopený nohsledy bez názoru a opozici, co se stráví tři roky usilovným vymezováním se proti všehoschopnému a pak se jím nechají namazat na chleba a ještě se to snaží vyhodnotit jako svoje vítězství – jo jak Trojané, když si vtáhli koně do Troje

                  Mimochodem všiml jste si, jak bylo hezky s komunisty vyměněna úprava rozpočtu za snadné protažení nouzového stavu o měsíc?

                  Babiše jsem nikdy nevolil, ale popravdě jsem pod Fialou zvažoval, že bych poprvé v životě volil ODS – ne že bych jim fandil, ale bral jsem je jako nejmenší zlo v kombinaci neztraceným hlasem…no spletl jsem, znovu jsou pro mě neakceptovatelní.

                20. Všiml jsem si a popravdě vůbec nevím proč to komáři
                  Všiml jsem si a popravdě vůbec nevím proč to komáři dělají a co od toho očekávají.

                  Jestli je jedna věc, za kterou bych Babišovi zatleskal a poděkoval mu, tak je to, že z Komoušů fakticky udělal vládní stranu, bez toho aby jim dal opravdovou moc a nadobro jim tak odebral status protestní strany, která jenom pohodlně sedí v opozici, kritizuje vládu a tvrdí jak by to dělala lépe. Tohle totiž dost možná dostane komunisty nadobro z poslanecké sněmovny.

                  Babiš tedy možná udělal to, co se ČSSD a ODS nepodařilo za 30 let. Dal jim možnost se historicky znemožnit jako polistopadová strana aniž by mohli prosadit cokoliv z jejich revolučního programu.

                21. Domnívám, že všichni jedou bez zájmu o stát na vlastní
                  Domnívám, že všichni jedou bez zájmu o stát na vlastní volební preference a všechny průsery pak svedou na Babiše – trochu se obávám, že ho stále dost lidí podceňuje.
                  tedy
                  KSČM – je proti nato a tím míří na protinato voliče
                  ODS – měla slíbenou 15 procentní daň – Tlustý a spol uznali, že na to nebyla ekonomická situace a byl neštíhlý stát a vymysleli obezličku přes superhubou mzdu, teď pojedou na to, že snižují zdanění.
                  ČSSD – zuby nechty v úpadku si hraje na sociální politiku, přece dali lidem peníze
                  ANO – cokoli, aby vyhráli volby a dále mohli pokračovat a prohlubovat současné směřování

                22. KSČM sebral protinato voliče Okamura. Protestní voliče jim
                  KSČM sebral protinato voliče Okamura. Protestní voliče jim sebral Babiš a staré držáky vymírají. Dost možná se nedostanou v příštích volbách přes 5% a pak už si na ně nikdo nevzpomene.
                  ODS – Fiala je nevýrazný, snižování daní jim sebral právě Babiš. Pokd se nevrátí ke starým dobrým pořádkům s korupcí a kmotrování, tak by se mohli časem vyšvihnout na vrchol.
                  ČSSD – ti už jsou ztracení, zmatení a nevýrazní – jako mnohokrát vylouhovaný čajový pytlík. Voliče jim přebral Babiš a oni neví co mají dělat. Taková Alenka v říši divů a kloboučníka jim dělá právě Babiš, takže jsou úplně v prdeli.
                  ANO – pro spoustu lidí je to stále ten silný politik, proti kterému se ostatní spyknuli a nic na světě je nepřesvědčí o opaku. Babiš je příliš chytrý než aby si tuhle pozici nechal odejmout. Proto taky vlastní média. A proto taky nikdo bez něho nesestaví vládu a on to ví.
                  Piráti – tihle melouni čekají ještě na přiležitost se historicky znemožnit. Zatím sbírají AntiBabiš hlasy.

                23. :))) já ti dám melouny ty meloune :)))
                  :))) já ti dám melouny ty meloune :)))

                24. ODS se podle mě dobře znemožnili, že odsouhlasili
                  ODS se podle mě dobře znemožnili, že odsouhlasili snížení daní ve chvíli naprosto přebujelého státního aparátu – i v době kmotrů tvrdili nízké daně štíhlý stát. teď je jen otázka, kdy se Fiala sám odstřelí a pak ho předpokládám nahradí Kuba
                  Ostatní souhlas jen u Pirátů bych dodal, že svojí nevyzpytatelností hop sem hop tam už na svém znemožnění pracují… škoda, že se s nimi dali Stan do holportu a kandidátku na Premiéra povede Bartoš

Napsat komentář