Společnost E.ON otevřela 18. října novou plničku CNG v Troubsku na Brněnsku. Nová plnička je v provozu 24 hodin denně a nabízí možnost čerpání za cenu 24,90 Kč s DPH za kilogram CNG.
foto: E.ON
Troubská plnicí stanice je přizpůsobena na všechny druhy automobilů. Obsahuje výdejní stojany se dvěma koncovkami NGV1 pro osobní vozidla a jednou koncovkou NGV2 pro vozidla nákladní. Novou plničku CNG v Troubsku najdete na adrese Jihlavská 700/21, 664 41 Troubsko.
Plnička je součástí čerpací stanice D-Oil, která nabízí standardní služby a občerstvení – obchod, pizzerii i toalety. Majitelům vozidel s pohonem na CNG tak poskytuje plnohodnotné zázemí pro odpočinek a občerstvení na cestách.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
CNG stanice ČR již v několika v mobilních aplikacích
Výzva na dotace pro auta s alternativním pohonem bude vyhlášena snad už v říjnu
Řidičům, kteří o koupi automobilu na CNG teprve uvažují, nabízí E.ON ve spolupráci s autorizovaným prodejcem vozů Škoda HAVEX-auto možnost výhodného odkupu zánovních CNG vozidel.
Nabízené vozy Škoda Octavia G-TEC v provedení Combi jsou ve stříbrné barvě, mají v průměru najeto 13 000 kilometrů a jejich stáří je do 24 měsíců.
Máte v plánu koupit
Máte v plánu koupit ojetinu VW na CNG
Dejte si Pozor ! na stav (korozi) tlakových láhvi .U Několika aut VW při tankování explodovala tlaková nádrž.
http://pardubice.idnes.cz/autu-na-plyn-vybuchla-pri-cerpani-nadrz-fcg-/pardubice-zpravy.aspx?c=A160504_165237_pardubice-zpravy_alh
http://www.cngplus.cz/vw-svolava-vybrane-cng-vozy-kvuli-vybuchum-korodovanych-tlakovych-lahvi.html
VW už je i dokonce
VW už je i dokonce svolával. Rezne to pěkně, celé je to volně vystavené nepřízní počasí. Reznou i ventily.
http://i.auto-bild.de/ir_img/1/3/3/0/3/8/9/VW-ignoriert-schweren-Sicherheitsmangel-560×373-2169cacfb88fa87a.jpg
Passat 2009
http://www.vibilagare.se/blogg/biltestarbloggen/efterlys-vws-gasbilar
http://www.erdgasfahrer-forum
http://www.erdgasfahrer-forum.de/viewtopic.php?t=14568&sid=12ac4fd081fdc9b18a84948a5f24063f
Rez je prevít
Vorezlý nádrže
spotřeba na kila stejná
spotřeba na kila stejná jako litry u dieselu,cena skoro taky za jednotku,ale vysoká investice do cng zařízení,to není zrovna výhodné
To jsi napsal, že to máš
To jsi napsal, že to máš nebo jako vždy víš protože to někde napsal novinář a nevadí, že to neodpovídá realitě?
Proč jenom ty provozní náklady u toho mího CNG auta jsou jiný, než píšeš? Ale co, asi to provozuju nějak blbě, že mě to vyjde jak nafťák rodičů, budu muset jít někam na fórum, kde mi to vysvětlí…
vw caddy do šesti kg cng,
vw caddy do šesti kg cng,
No vidíš, jde to:
Já mám
No vidíš, jde to:
Já mám rok výroby 2015 Octaviu CNG a spotřeba vs octavia nafťák rodičů rok výroby 2014 cca dlouhodobý průměr (7 měsíců) 15-20 procent nižší náklady. (Mohl bych dodat, že v práci mám firemníé auto octaviu, caddy a citygo, ale to jezdím jiný typ tras, takže by výsledek byl demagogie.)
Můžeš teď ty dát porovnání nákladů rovnocených aut a rovnocený provoz, tedy jako já, otec do práce a rodinné ježdění vs já do práce a rodninné ježdění?
Můžeš porovnat tedy svojeho Caddyho s reálnou spotřebou (ne papírovou) svoji +- stejný rok Caddy, ve stejném provozu? (tedy ty jako soukromá osoba ve městě vs podnikatel mimo město neee…)
rozdil s cng cca 70 tis
rozdil s cng cca 70 tis nové auto Caddy,to je návratnost něco kolem 200 tis kilometrů při současných cenách,u lpg se dostaneš na 30 tiskm
poridil jsem si kotel na
poridil jsem si kotel na plyn, napisete o tom clanek? jsem bezpochyby vice ekologickej nez celej E.ON s jeho cerpackama 😀
proc se na hybridu pise o vecech co nijak nesouvisej ani s hybridnim ani elektrickym pohonem aut? teda pokud to neni reklamni zdeleni samozrejme
Nelíbí se ti to, nečti
Nelíbí se ti to, nečti to.
Jsou tu lidé, kteří jsou rádi za jakékoliv informace z oboru automobilismu, pokud chceš řešit kotle, běž si jinam.
Až jsem se při čtení
Až jsem se při čtení lekl, že pošlete kolegu do plynu :-)))
Mno zplynovací náklaďáci
Mno zplynovací náklaďáci z rajchu jsou bohužel také součastí automobilové historie.
Pokud by šlo o technicky
Pokud by šlo o technicky zajímavé řešení nového kotle na plyn, spojené například s kogenerací a dalšími úspornými technologiemi, v zásadě bychom neměli problém o tom napsat :). Řada čtenářů považuje název našeho magazínu „Hybrid.cz“ za přesné vymezení jeho minulého, současného i budoucího obsahu. Tak tomu ale není, stejně jako tomu tak není u jiných magazínů. Od začátku byl Hybrid.cz zamýšlen jako magazín zaměřený na VŠECHNY alternativy v oblasti mobility a dopravu jako takovou. V různém čase píšeme o různých těchto technologiích různě intenzivně. Zároveň se ale snažíme záběr magazínu postupně rozšiřovat a udělat z něj místo, kde všichni fanoušci moderních technologií z oblasti mobility, gadgetů a energetiky a zájemci o aktuální vývoj v těchto oblastech najdou zajímavé informace.
Samane, jako registrovaný
Samane, jako registrovaný na Hybrid.cz jsi určitě alespoň jednou v životě – při registraci – viděl svůj profil, kde můžeš (ale nemusíš) zaškrtnout, co Tě zajímá:
Elektrokola
Elektroskútry
Elektromobily
CNG (stlačený zemní plyn)
Hybridy
Hromadná doprava
Vodík
Doprava budoucnosti
Životní prostředí
Takže nedělej udivenýho, že Hybrid.cz napíše něco o CNG, nebo o životním prostředí, nebo o hromadné dopravě – i kdyby byla poháněná třeba metanem vzniklým jako následek konzumace hnědých fazolí. 🙂
no psani o kazde otevrene
no psani o kazde otevrene CNG skoro vypada jak kdys se politici fotek u kazde verejne zasuvky 🙂 je na hybridu jak moc chce bejt bulvarni a jak moc serioznim mediem
Tak zas proc ne? Kdyz se
Tak zas proc ne? Kdyz se podivam na mapu, tak ta sit porad jeste neni tak husta, aby to pro potencialni (i stavajici) zakazniky nebylo zajimave, ze nekde neco pribylo (treba od nasich je to podle mapy k nejblizsi CNG pumpe 30km).
A mě jako někoho kdo má
A mě jako někoho kdo má CNG to zajímá, že tebe co má benziňáka to nezajímá, co mám jako dělat?
Faktem je, že mě nezajímají taky všechny články co zde jsou, jako o Muskovy a jeho raketách, ale zase jo o Muskovy a jeho autech, a zajímá to většinu čtenářů co čtu a co ne? Nezajímá, tak jako nezajímá, tvůj problém, že nečteš hlavičku serveru o čem je a pak se to trapně snažíš zakrýt, že nikoho nezajímá něco, protože to přeci nezajímá tebe… Co trochu selského rozumu a pokory?
EON jsou prostě němečtí
EON jsou prostě němečtí plynaři. Po letech rekreační elektormobility skútry a kola na Lipně a Vranově jsme Vám otevřeli na D1 Vystrkov, tak teď zase zapomeňte na elektřinu a hurá do plynu. Ke každému stojanu ojetý plynobus zdarma!
EON uz nie su nemecki
EON uz nie su nemecki plynari.
od EON-u sa uz pred par rokmi odclenila plynova divizia OGE (open grid Europe)
Tak proč furt dělaj do
Tak proč furt dělaj do plynu? 😀
Asi, že podnikání
Asi, že podnikání dělají za účelem zisku a čerpací stanice vydělávají? + na to dostanou dotace apod. jako na nabíječky pro elektromobily?
Evidentně jim to v Česku
Evidentně jim to v Česku nevyšlo, CNG určitě není elektřina 🙂
Ale ta paní na té fotce je
Ale ta paní na té fotce je dost šikovná 🙂
Mohu jen potvrdit, ví co
Mohu jen potvrdit, ví co dělá.
100 atmosfér CNG podprdelí
100 atmosfér CNG podprdelí děkuji nechci!! ;)) Já radši 10 atmosfér LPG
seznamlpg.cz
Presne tak 😉
Nehovoriac o
Presne tak 😉
Nehovoriac o tom, že LPG natankujem skutočne hocikde.