E.ON otevřel novou plničku CNG v Troubsku na Moravě

redakce - 25 Říjen 2016

Společnost E.ON otevřela 18. října novou plničku CNG v Troubsku na Brněnsku. Nová plnička je v provozu 24 hodin denně a nabízí možnost čerpání za cenu 24,90 Kč s DPH za kilogram CNG.auto plnící stanice CNG čerpání stlačený zemní plyn

Celkový počet CNG aut v Česku by mohl letos dosáhnout 15 000
foto: E.ON

Troubská plnicí stanice je přizpůsobena na všechny druhy automobilů. Obsahuje výdejní stojany se dvěma koncovkami NGV1 pro osobní vozidla a jednou koncovkou NGV2 pro vozidla nákladní. Novou plničku CNG v Troubsku najdete na adrese Jihlavská 700/21, 664 41 Troubsko.

Plnička je součástí čerpací stanice D-Oil, která nabízí standardní služby a občerstvení – obchod, pizzerii i toalety. Majitelům vozidel s pohonem na CNG tak poskytuje plnohodnotné zázemí pro odpočinek a občerstvení na cestách.

Řidičům, kteří o koupi automobilu na CNG teprve uvažují, nabízí E.ON ve spolupráci s autorizovaným prodejcem vozů Škoda HAVEX-auto možnost výhodného odkupu zánovních CNG vozidel.

Nabízené vozy Škoda Octavia G-TEC v provedení Combi jsou ve stříbrné barvě, mají v průměru najeto 13 000 kilometrů a jejich stáří je do 24 měsíců.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele honza.t

Máte v plánu koupit ojetinu VW na CNG
Dejte si Pozor ! na stav (korozi) tlakových láhvi .U Několika aut VW při tankování explodovala tlaková nádrž.
http://pardubice.idnes.cz/autu-na-plyn-vybuchla-pri-cerpani-nadrz-fcg-/pardubice-zpravy.aspx?c=A160504_165237_pardubice-zpravy_alh
http://www.cngplus.cz/vw-svolava-vybrane-cng-vozy-kvuli-vybuchum-korodovanych-tlakovych-lahvi.html

Obrázek uživatele Kuk

http://www.erdgasfahrer-forum.de/viewtopic.php?t=14568&sid=12ac4fd081fdc9b18a84948a5f24063f

Rez je prevít

Vorezlý nádrže

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Kuk

VW už je i dokonce svolával. Rezne to pěkně, celé je to volně vystavené nepřízní počasí. Reznou i ventily.
http://i.auto-bild.de/ir_img/1/3/3/0/3/8/9/VW-ignoriert-schweren-Sicherheitsmangel-560x373-2169cacfb88fa87a.jpg

Passat 2009
http://www.vibilagare.se/blogg/biltestarbloggen/efterlys-vws-gasbilar

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

spotřeba na kila stejná jako litry u dieselu,cena skoro taky za jednotku,ale vysoká investice do cng zařízení,to není zrovna výhodné

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To jsi napsal, že to máš nebo jako vždy víš protože to někde napsal novinář a nevadí, že to neodpovídá realitě?

Proč jenom ty provozní náklady u toho mího CNG auta jsou jiný, než píšeš? Ale co, asi to provozuju nějak blbě, že mě to vyjde jak nafťák rodičů, budu muset jít někam na fórum, kde mi to vysvětlí...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

vw caddy do šesti kg cng,

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No vidíš, jde to:

Já mám rok výroby 2015 Octaviu CNG a spotřeba vs octavia nafťák rodičů rok výroby 2014 cca dlouhodobý průměr (7 měsíců) 15-20 procent nižší náklady. (Mohl bych dodat, že v práci mám firemníé auto octaviu, caddy a citygo, ale to jezdím jiný typ tras, takže by výsledek byl demagogie.)

Můžeš teď ty dát porovnání nákladů rovnocených aut a rovnocený provoz, tedy jako já, otec do práce a rodinné ježdění vs já do práce a rodninné ježdění?

Můžeš porovnat tedy svojeho Caddyho s reálnou spotřebou (ne papírovou) svoji +- stejný rok Caddy, ve stejném provozu? (tedy ty jako soukromá osoba ve městě vs podnikatel mimo město neee...)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

rozdil s cng cca 70 tis nové auto Caddy,to je návratnost něco kolem 200 tis kilometrů při současných cenách,u lpg se dostaneš na 30 tiskm

poridil jsem si kotel na plyn, napisete o tom clanek? jsem bezpochyby vice ekologickej nez celej E.ON s jeho cerpackama :D

proc se na hybridu pise o vecech co nijak nesouvisej ani s hybridnim ani elektrickym pohonem aut? teda pokud to neni reklamni zdeleni samozrejme

Samane, jako registrovaný na Hybrid.cz jsi určitě alespoň jednou v životě - při registraci - viděl svůj profil, kde můžeš (ale nemusíš) zaškrtnout, co Tě zajímá:
Elektrokola
Elektroskútry
Elektromobily
CNG (stlačený zemní plyn)
Hybridy
Hromadná doprava
Vodík
Doprava budoucnosti
Životní prostředí

Takže nedělej udivenýho, že Hybrid.cz napíše něco o CNG, nebo o životním prostředí, nebo o hromadné dopravě - i kdyby byla poháněná třeba metanem vzniklým jako následek konzumace hnědých fazolí. :-)

---

Nissan Leaf 24kWh, 231.000 km
Nissan Leaf 40kWh, 6.000 km

no psani o kazde otevrene CNG skoro vypada jak kdys se politici fotek u kazde verejne zasuvky :) je na hybridu jak moc chce bejt bulvarni a jak moc serioznim mediem

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

A mě jako někoho kdo má CNG to zajímá, že tebe co má benziňáka to nezajímá, co mám jako dělat?
Faktem je, že mě nezajímají taky všechny články co zde jsou, jako o Muskovy a jeho raketách, ale zase jo o Muskovy a jeho autech, a zajímá to většinu čtenářů co čtu a co ne? Nezajímá, tak jako nezajímá, tvůj problém, že nečteš hlavičku serveru o čem je a pak se to trapně snažíš zakrýt, že nikoho nezajímá něco, protože to přeci nezajímá tebe... Co trochu selského rozumu a pokory?

Tak zas proc ne? Kdyz se podivam na mapu, tak ta sit porad jeste neni tak husta, aby to pro potencialni (i stavajici) zakazniky nebylo zajimave, ze nekde neco pribylo (treba od nasich je to podle mapy k nejblizsi CNG pumpe 30km).

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Obrázek uživatele Jan Horčík

Pokud by šlo o technicky zajímavé řešení nového kotle na plyn, spojené například s kogenerací a dalšími úspornými technologiemi, v zásadě bychom neměli problém o tom napsat :). Řada čtenářů považuje název našeho magazínu "Hybrid.cz" za přesné vymezení jeho minulého, současného i budoucího obsahu. Tak tomu ale není, stejně jako tomu tak není u jiných magazínů. Od začátku byl Hybrid.cz zamýšlen jako magazín zaměřený na VŠECHNY alternativy v oblasti mobility a dopravu jako takovou. V různém čase píšeme o různých těchto technologiích různě intenzivně. Zároveň se ale snažíme záběr magazínu postupně rozšiřovat a udělat z něj místo, kde všichni fanoušci moderních technologií z oblasti mobility, gadgetů a energetiky a zájemci o aktuální vývoj v těchto oblastech najdou zajímavé informace.

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Nelíbí se ti to, nečti to.
Jsou tu lidé, kteří jsou rádi za jakékoliv informace z oboru automobilismu, pokud chceš řešit kotle, běž si jinam.

Obrázek uživatele Radovan

Až jsem se při čtení lekl, že pošlete kolegu do plynu :-)))

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 77 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 32 tis. km (46 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

Obrázek uživatele Kuk

Mno zplynovací náklaďáci z rajchu jsou bohužel také součastí automobilové historie.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Radovan

EON jsou prostě němečtí plynaři. Po letech rekreační elektormobility skútry a kola na Lipně a Vranově jsme Vám otevřeli na D1 Vystrkov, tak teď zase zapomeňte na elektřinu a hurá do plynu. Ke každému stojanu ojetý plynobus zdarma!

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 77 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 32 tis. km (46 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

EON uz nie su nemecki plynari.

od EON-u sa uz pred par rokmi odclenila plynova divizia OGE (open grid Europe)

Obrázek uživatele Radovan

Evidentně jim to v Česku nevyšlo, CNG určitě není elektřina :-)

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 77 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 32 tis. km (46 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

Obrázek uživatele Kuk

Tak proč furt dělaj do plynu? :D

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Asi, že podnikání dělají za účelem zisku a čerpací stanice vydělávají? + na to dostanou dotace apod. jako na nabíječky pro elektromobily?

Ale ta paní na té fotce je dost šikovná :-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Mohu jen potvrdit, ví co dělá.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

100 atmosfér CNG podprdelí děkuji nechci!! ;)) Já radši 10 atmosfér LPG

seznamlpg.cz

Presne tak ;)
Nehovoriac o tom, že LPG natankujem skutočne hocikde.


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicveletrh e-SalonAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilNabíječky elektromobilů Circontrol