Nabíjecí stanice Elektrobay do Hong Kongu

Ivo Hradil - 03 Únor 2011

Přední poskytovatel dobíjecích řešení pro společnost Elektromotive podepsala důležitou strategickou dohodu s jedním z hlavních dodavatelů energie v Číně firmou CLP (China Light and Power). Díky tomuto kroku může Elektromotive rozšířit svou působnost i na zajímavé trhy v Hong Kongu.   
elektromobily Smart dobíjecí stanice

Společnost se sídlem v britském Brightonu vyhrála výběrové řízení na dodávku svých 20 Elektrobay do Hong Kongu, jenž budou vybaveny softwarem firmy EBConnect, sbírajícím data pro analytické účely.

EBConnect tak umožní čínské firmě CLP sledovat kolik, kdy a kým bylo využito . Součástí systému je sada nástrojů pro vyúčtování, které umožní posuzovat měnící se potřeby uživatelů a také vykalkulovat náklady jednotlivých účtů.

Prostřednictvím tohoto systému si budou moci i spotřebitelé nastavit na míru on-line rozhraní systému, které jim umožní prohlížet si své vlastní údaje o účtech a provádět platby. Mohou se také rozhodnout pro příjem aktualizací z EBConnect prostřednictvím e-mailu nebo SMS.

Podepsaná dohoda zavazuje poskytnout šest nabíjecích stanic Elektrobay – čtyři pro mezinárodní obchodní skupinu Dah Chong Hong a dvě pro Hongkong Electric Company.

Tento úspěch firmy Elektromotive je výsledkem neustálé snahy o vytvoření sítí nabíjecích stanic v globálním měřítku. V současnosti společnost provozuje dobíjecí stanice Elektrobay vybavené softwarem EBConnect ve více než 18 zemích po celém světě.

Generální ředitel firmy Elektromotive Calvey Taylor-Haw, řekl: „Energetické společnosti a vlády si začínají uvědomovat, jak je vytvoření dobíjecí infrastruktury důležité pro podpoření masového využívání elektromobilů. Díky tomu v současné době existuje už více než 1 000 dobíjecích stanic Elektrobay ve a v zámoří.“

Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Ivo Hradil

Pokud se podaří vyřešit nejpalčivější problémy sužující výrobce elektromobilů jako je např. krátký dojezd nebo rychlost nabíjení, myslím si,že dalším bude i bezdrátové nabíjení. Podobně jako začala firma Nissan viz http://www.hybrid.cz/clanky/nissan-vyvinul-pre-zev-dobijanie-bez-kablov nebo firma Powermat, která na této vizi také pracuje.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

..tak po precitani co bolo za odkazom, a príspevkov som dospel k názoru že ten pôvodný nápad s vodikom alebo iným ľahko tvoreným médiom za pomoci elektriny, nie je zasa tak zlý nápad a batérie tak ako ich doposiaľ chapeme, by museli prejsť zasadnou zmenou aby sa dosiahol sucastny komfort bez zmeny správania a návykov.

Že to budú elektrárne je uz teraz takmer iste, s tým médiom pre jej prenos a uloženie si tak celkom istý nie som. Pokial to predsa len nakoniec nebude elektráreň a to co s tým ma súvis, superbakterie známe uz dávno, ktore robia z odpadu biobutanol, pripadne iné vyslachtene baktérie, pripadne iná cesta, ak vznikne, bude sa dať tušiť že pokrok a technológia ešte nedospela do štádia, aby sme vedeli pracovať s elektrickou energiou ako to momentálne tu vsetci očakávame.

Je možné že to za sto rokov bude nieco co začína slovami kvantova... :-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Je to plus, ale ked si u nas na plnom panelakovom parkovisku predstavim ze kazde auto je pripojene kablom a v noci chodia "nezaopatrene" deti ktore len tak zo srandy tie kable strihaju :) ...

skoda ze nie je vola aby bolo standartom cosi ako indukcny nabijac v zemi, na pakovisku pod autom. Len zaparkujem, zapnem ON-LINE gombik v aute a nabija sa.

Tiez by ma zaujimalo nakolko vie byt efektivna mala turbina na vodik s dynamom napojena na cca 3-7kWh baterie, to je mozno lacnejsie riesenie ako PEM, aspon pre zaciatok, a odpadla by potreba nabijacov na parkoviskach.
"Cerpacky" by si vyrabali vodik same. Sice efektivita asi nic moc ale aspon to ma realny rozmer.


Nabíječky elektromobilů CircontrolAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobil