Elektromobily Tesla vystoupaly na Tibetskou náhorní plošinu

Jan Horčík - 03 Listopad 2016

Čínský klub majitelů elektromobilů Tesla podnikl s několika vozy Tesla Model X a Tesla Model S odvážnou cestu do nadmořské výšky 4500 metrů nad mořem. Sraz pod himálajskými vrcholky světa se vydařil.auto elektromobily Tesla Model S a Model X na Tibetské náhorní plošině

Elektromobily Tesla Model S a Model X na Tibetské náhorní plošině, pod vrcholky Himálajů
foto: Tesla

Čína je pro Tesla Motors, a vlastně všechny automobilky, klíčový trh. Největší na světě. A podle nejnovějších zpráv připravený masivně akcentovat rozvoj elektromobility.

Jenže uspět na čínském trhu není nic jednoduchého, a to ani pro výrobce aut. Natož pro ty začínající. Tesla o tom ví své, nedávné karamboly v tamním vedení o tom dobře vypovídají. Jakákoliv podpora tamního prodeje se proto počítá.

elektromobily Tesla Model X před letištěm Daocheng Yading

Elektromobily Tesla Model X před letištěm Daocheng Yading. Jde o nejvyšší položené civilní letiště na světě. Bylo otevřeno v roce 2013.
foto: Tesla

Aktuální výlet party nadšených čínských elektromobilů na "střechu světa" může na první pohled vypadat jako nevinné hraní. V širším kontextu tím ale Tesla utvrzuje své čínské zákazníky, že to tam s prodejem svých elektrických aut myslí vážně.

Také už se těšíte, až bude možné si ve vozech Tesla udělat výlet z portugalského pobřeží až do Himálaje a zpět?

Tesla
 
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tibet cinani zabrali kvuli vode pro celou asii a ne pro blbou dalnici ))

Nějak jsem pořád nepochopil co je na té cestě odvážného, snížení výkonu tak jako u spalováku se bát nemusí a toho že by jim hned vařil chladič asi také ne :)
Možná se báli útoku mnichů.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Fuj, teď se mi udělalo nějak špatně. Čínský soudruzi co okupují Tibet zavírají a mordují Tibeťany si udělali radost a zarajtovali si hrdinsky se svýma plecháčema na území kde nemají co dělat. Takovou reklamu bych nechtěl ani kdyby mi za ní zaplatili.

Cesta by vedla pres zajimave staty:Iran, Kazachstan, Afganistan, Pakistan atd. Zacatek cesty na divoky vychod na Ukrajine by byl asi jeste ten nejbezpecnejsi usek cesty :-)
O zpatecni ceste je asi zbytecne nejak premyslet.

"Aktuální výlet party nadšených čínských elektromobilů na "střechu světa" ... "

Nechtěl bych teda potkat třeba naštvaný čínský elektromobil ani kdyby byl sám, natož celou partu... :-)

---

cca 180tis km na elektřinu - www.qauto.cz

Ty čteš nadšený jako naštvaný???

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

A jak vypada nadseny elektromobil? Autor dal autu emoce, proto jsem zkusil emoce z druhe strany...

---

cca 180tis km na elektřinu - www.qauto.cz

Ok

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

"Také už se těšíte, až bude možné si ve vozech Tesla udělat výlet z portugalského pobřeží až do Himálaje a zpět?"

jo na to se taky tesim, lec si myslim ze toho se nedockam, leda by to nekdo vzal letecky

Obrázek uživatele Radovan

Pokud Čína svůj projekt jedna cesta jeden pás, či tak nějak, kterým obnovuje hedvábnou stezku do Evropy bude chtít dotáhnout k dokonalosti, pak na slušné dálnici budou i Superchargery.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 2/2014, najeto 48 tisíc km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 12 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999.

kolik ze by z ty cesty zabralo dobijeni?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No s teslou by to zas takovy problem nebyl, neni problem 2 hodiny jet, pak pul hodky pauza....

no spis si myslim ze to dalnice nebude, mnohem uzitecnejsi by byla spise nejaka rychla zeleznice

Čína plánuje rychlovak do Evropy.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

jj to vim, ale kdy se aspon zacne stavba je ve hvezdach, ono rychlovlak ma bejt i z Evropy do USA, pekne prez Rusko a Aljasku, a tenhle plan pokud vim stale i zije, ale taky se vpodstate nevi kdy a kdo to bude nakonec platit

Obrázek uživatele Josef

Podle mého názoru je to nesmysl. Tedy alespoň ten rychlovlak. Normální dráhu beru, to by se zaplatilo díky nákladům, ale rychlovlak se nezaplatí nikdy.

rozdil ceny mezi normalnim korydorem a rychlokoridorem neni as tak velkej, proto Cina ma extremni expanzi co se tyce rychlodrah, a je docela rozdil pokud by danou trasu vlak jel 2-3 tydny nebo tyden je docela znacnej

ostatne plany na druhy transsibirsky koridor coby rychlovlak s odbockou na Peking spolu Cina s Ruskem jiz uskutecnuji, teda nevim jak Rusove, ale Cina to jiz stavi minimalne na sve strane coby soucast jejich site VRT :) ac teda Cinany bych na stavbe tech trati chtel asi jen jako delniky a techniku a kvalitu by mel zabezpecovat spis nekdo jinej treba z Evropy, pac jejich bezpecnostni opatreni pro samotnej provoz zeleznice je dost tristni

Obrázek uživatele ozana

Čína a Rusko to jsou trochu větší vzdálenosti než Evropa (třeba Německo) nebo ten náš státeček.

---

Jezdím na proud, najeto prvních 51 tisíc km. G-E STROMOS

precti si celej strom diskuze, reagujes asi na neco jineho, diskuze je o dalnici z Ciny do Evropy ;) navic VRT jsou planovane jako mezistatni napojeni, jsme ve stredu Evropy a vlaky nas spise objizdej protoze objet nas je rychlejsi nez skrz nas projet co se vlaku tyce, takze cesky cestujici ma smulu a po CR se musi kodrcat pomalu i na trasach prez 400km

a jinak VRT jsou vhodne temer vsude od vzdalenozsti cca 50km, i mnohem mensi staty nez treba CR maji VRT a funguji jim velice dobre, je mnohem lepsi pokud je doprava na zeleznici nez kdys je na silnici, a to at je fosilni ci elektrifikovana

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Kontrola proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.
Přepište prosím tento kód do pole níže
Přepište, prosím, znaky z obrázku výše. Všechna písmena jsou malá.

Prodej pneu 100% onlineKariéra EVC GroupElektromobil a akumulace energie s dotacíPůjčte si elektromobil Tesla Model X!Řízení stanic pro elektromobilyEVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicŘízení stanic pro elektromobily