Elektromobily Tesla umí díky novému softwaru prdět nebo zapálit krb; přináší ale i pár praktických vylepšení

Jan Horčík - 19 Prosinec 2018

Tesla vydala pro své elektromobily novou verzi softwaru. Přichází s několika užitečnými a spoustou méně užitečných vylepšení.auto elektromobil Tesla Model 3

Nejnovější elektromobil Tesla Model 3 už se pomalu začíná vozit do Evropy. Nedávno do přístavu připlula první zásilka 300 kusů, které nyní v továrně v nizozemském Tilburgu procházejí finální inspekcí.
foto: Tesla

Nová verze Tesla firmwaru 2018.48.12.1 přináší mimo jiné například možnost přes mobilní aplikaci Tesla nastavit teplotu ve voze, zapnout vyhřívání sedaček nebo volantu. Update softwaru také umožňuje udržovat v autě stálou teplotu i po jeho opuštění, a to až do 20 % kapacity baterie.

Kromě toho ale Tesla přidala i pár "easter eggs", neboli nepotřebných vtipných vychytávek. Třeba takzvaný "Emissions Testing Mode". K němu se dostanete přes stisknutí písmena T uprostřed horní části touchscreenu a zvolením ikony polštáře v nabídce velikonočních překvapení.

Pak si můžete zvolit správný zvuk a sedadlo, ze kterého se bude "únik emisí" ozývat. Aktivujete jej levým scrollovacím tlačítkem. K dispozici je nově také "romantický mód", tedy možnost pustit si na centrálním displeji krb (v nabídce logo ohniště).

Nakonec se se svou Teslou můžete projíždět po Marsu v nové hře Pole position na platformě TeslAtari. Hra se ovládá přímo volantem auta.

Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Kuk

off

Co se děje v Rusku, postapokaliptický dokument :)

Švéd v Žigulíku
https://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/11300336799-sved-v-ziguliku

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

nezáviď Rusům jejich svobodu a mentální zdraví narozdíl od psychicky podřadné evropy plné agrese lidí přinejmenším jako ty :-)

Obrázek uživatele Kuk

Tvoje mentální zdraví ti opravdu nikdo nezávidí. Uč se pilně čínsky ať rozumíš těm rozkazům co ti choděj z Kremlu :)))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Odkdy jsou Rusove mene agresivni a vice si vazi lidskeho zivota jak Zapadni civilizace?

Obrázek uživatele Kuk

Od tý doby co jenjánek vyrost a vyměnil Justina Biebra za Putina. :))))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Radovan

Elon je prostě hračička a podnikání má být radost. Koukám, že jsme prošvihli možnost poslat firmám prdící péefko. :-)

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 78 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 33 tis. km (47 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Takže nudící se tesladriver čekající před Lidlem na manželku bude hrát na Atari hru, přičemž se mu budou natáčet kola za pomoci posilovače a pneumatiky si budou obrušovat plošky o asfalt?

Vážně si to myslíte?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Předpokládám, že Fly by wire to nemá, páč to doposud v Evropě není povolené (alespoň pokud vím). Takže kola musí být mechanicky propojená s volantem. Nebo máte nějaké jiné vysvětlení?

Je pravda, že také nic nevím. Ale přijde mi fakt divný, že by se točila i kola.

Obrázek uživatele ozana

To budou nepatrné pohyby, musel by to hrát celé dny na jednom místě, aby bylo na pneumatikách vidět.

---

Jezdím na proud, najeto 90 tisíc km. G-E STROMOS 8+ let a 93 tisíc km.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Třeba to auto při hraní i popojíždí dopředu dozadu :-)

Obrázek uživatele Radovan

A když hraje Tetris, tak popojíždí po parkovišti a bleskově se skládá do volných mezer :-)

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 78 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 33 tis. km (47 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Umí i střílet? :-)

Obrázek uživatele Radovan

Vy o tom pochybujete? :-)

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 78 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 33 tis. km (47 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Dá sa to ovladat aj na display. Je tam virtuálne 4-smerové tlačítko. Ale aj tak je to, samozrejme kravina.

Obrázek uživatele Michelin

"Update softwaru také umožňuje udržovat v autě stálou teplotu i po jeho opuštění, a to až do 20 % kapacity baterie."

No tak hlavně jestli opravili chybu (kterou krom jiného vyvoslili ve verzi 9) díky, které nejde zapnout topení při opuštěném autě s baterií pod 20%, ani když je připojeno na nabíječku.

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To je dobre, že stále umožnuje udržovať teplotu... , keď to umožnoval aj pred updatom.
Možno by nebolo odveci umožniť cez mobilnú aplikáciu nastavovanie nabíjacieho prúdu. Občas sa to hodí a kvoli tomu chodiť do auta je otrava.

Tu chybu asi zkopírovali od BMW. :-)
Já když přijedu k nabíječce s baterkou pod 10%, tak nezapnu nezávislé topení, ani když už je baterka nabitá třeba na 90%, pořád to hlásí "Nelze zapnout z důvodu nízkého stavu baterie". Což v zimě samozřejmě potěší...

Mě to nejde pod 15%. Když si chci auto vyhřát, musím nabít na 16%,vypnout nabíjení, popojet cca 5m, znovu zapojit nabíjení a teprve pustit topení.

---

ecotaxiolomouc.cz

Píšete o Tesle?
U IONIQa jsem v pohodě topil i při 2% SOC_D (3,5% SOC_BMS).

Píšu o i3. Ioniq může vždy, ale bohužel ne na dálku.

---

ecotaxiolomouc.cz

Může být. Tak dopodrobna jsem to nezkoumal.

Tohle se me stalo prave pri ceste do Vidne.
Neslo zapnout nezavisle topeni ani kdyz uz byla baterie nabita na 40% ale po ceste zpatky jsem vyzkousel pri baterii 6% nejdriv zapnout topeni a pak teprve napojit na nabijecku a fungovalo to , zkuste vyzkouset.

Obrázek uživatele Michelin

Tady to nejde pustit jen dokud nedosáhne baterka 20%, ale dříve to po připojení na kabel samozřejmě šlo bez ohledu na stav baterie.

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicveletrh e-SalonNabíječky elektromobilů CircontrolAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobil
O ČEM SE PRÁVĚ DISKUTUJE?