Elektromobily Tesla umí díky novému softwaru prdět nebo zapálit krb; přináší ale i pár praktických vylepšení

Jan Horčík - 19 Prosinec 2018

Tesla vydala pro své elektromobily novou verzi softwaru. Přichází s několika užitečnými a spoustou méně užitečných vylepšení.auto elektromobil Tesla Model 3

Nejnovější elektromobil Tesla Model 3 už se pomalu začíná vozit do Evropy. Nedávno do přístavu připlula první zásilka 300 kusů, které nyní v továrně v nizozemském Tilburgu procházejí finální inspekcí.
foto: Tesla

Nová verze Tesla firmwaru 2018.48.12.1 přináší mimo jiné například možnost přes mobilní aplikaci Tesla nastavit teplotu ve voze, zapnout vyhřívání sedaček nebo volantu. Update softwaru také umožňuje udržovat v autě stálou teplotu i po jeho opuštění, a to až do 20 % kapacity baterie.

Kromě toho ale Tesla přidala i pár "easter eggs", neboli nepotřebných vtipných vychytávek. Třeba takzvaný "Emissions Testing Mode". K němu se dostanete přes stisknutí písmena T uprostřed horní části touchscreenu a zvolením ikony polštáře v nabídce velikonočních překvapení.

Pak si můžete zvolit správný zvuk a sedadlo, ze kterého se bude "únik emisí" ozývat. Aktivujete jej levým scrollovacím tlačítkem. K dispozici je nově také "romantický mód", tedy možnost pustit si na centrálním displeji krb (v nabídce logo ohniště).

Nakonec se se svou Teslou můžete projíždět po Marsu v nové hře Pole position na platformě TeslAtari. Hra se ovládá přímo volantem auta.

Zpět na HybridPřidat komentář

off

Co se děje v Rusku, postapokaliptický dokument :)

Švéd v Žigulíku
https://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/11300336799-sved-v-ziguliku

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com
www.freeghosn.com #freeghosn

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

nezáviď Rusům jejich svobodu a mentální zdraví narozdíl od psychicky podřadné evropy plné agrese lidí přinejmenším jako ty :-)

Tvoje mentální zdraví ti opravdu nikdo nezávidí. Uč se pilně čínsky ať rozumíš těm rozkazům co ti choděj z Kremlu :)))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com
www.freeghosn.com #freeghosn

Odkdy jsou Rusove mene agresivni a vice si vazi lidskeho zivota jak Zapadni civilizace?

Od tý doby co jenjánek vyrost a vyměnil Justina Biebra za Putina. :))))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com
www.freeghosn.com #freeghosn

Obrázek uživatele Radovan

Elon je prostě hračička a podnikání má být radost. Koukám, že jsme prošvihli možnost poslat firmám prdící péefko. :-)

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 69 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 27 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Takže nudící se tesladriver čekající před Lidlem na manželku bude hrát na Atari hru, přičemž se mu budou natáčet kola za pomoci posilovače a pneumatiky si budou obrušovat plošky o asfalt?

Vážně si to myslíte?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Předpokládám, že Fly by wire to nemá, páč to doposud v Evropě není povolené (alespoň pokud vím). Takže kola musí být mechanicky propojená s volantem. Nebo máte nějaké jiné vysvětlení?

Je pravda, že také nic nevím. Ale přijde mi fakt divný, že by se točila i kola.

Obrázek uživatele ozana

To budou nepatrné pohyby, musel by to hrát celé dny na jednom místě, aby bylo na pneumatikách vidět.

---

Jezdím na proud, najeto 85 tisíc km. G-E STROMOS 8+ let a 88 tisíc km.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Třeba to auto při hraní i popojíždí dopředu dozadu :-)

Obrázek uživatele Radovan

A když hraje Tetris, tak popojíždí po parkovišti a bleskově se skládá do volných mezer :-)

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 69 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 27 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Umí i střílet? :-)

Obrázek uživatele Radovan

Vy o tom pochybujete? :-)

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 69 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 27 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Dá sa to ovladat aj na display. Je tam virtuálne 4-smerové tlačítko. Ale aj tak je to, samozrejme kravina.

Obrázek uživatele Michelin

"Update softwaru také umožňuje udržovat v autě stálou teplotu i po jeho opuštění, a to až do 20 % kapacity baterie."

No tak hlavně jestli opravili chybu (kterou krom jiného vyvoslili ve verzi 9) díky, které nejde zapnout topení při opuštěném autě s baterií pod 20%, ani když je připojeno na nabíječku.

---

To Tesla dává křídla. Více než 100tis. elektrizujících km.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To je dobre, že stále umožnuje udržovať teplotu... , keď to umožnoval aj pred updatom.
Možno by nebolo odveci umožniť cez mobilnú aplikáciu nastavovanie nabíjacieho prúdu. Občas sa to hodí a kvoli tomu chodiť do auta je otrava.

Tu chybu asi zkopírovali od BMW. :-)
Já když přijedu k nabíječce s baterkou pod 10%, tak nezapnu nezávislé topení, ani když už je baterka nabitá třeba na 90%, pořád to hlásí "Nelze zapnout z důvodu nízkého stavu baterie". Což v zimě samozřejmě potěší...

Mě to nejde pod 15%. Když si chci auto vyhřát, musím nabít na 16%,vypnout nabíjení, popojet cca 5m, znovu zapojit nabíjení a teprve pustit topení.

Píšete o Tesle?
U IONIQa jsem v pohodě topil i při 2% SOC_D (3,5% SOC_BMS).

Píšu o i3. Ioniq může vždy, ale bohužel ne na dálku.

Může být. Tak dopodrobna jsem to nezkoumal.

Tohle se me stalo prave pri ceste do Vidne.
Neslo zapnout nezavisle topeni ani kdyz uz byla baterie nabita na 40% ale po ceste zpatky jsem vyzkousel pri baterii 6% nejdriv zapnout topeni a pak teprve napojit na nabijecku a fungovalo to , zkuste vyzkouset.

Obrázek uživatele Michelin

Tady to nejde pustit jen dokud nedosáhne baterka 20%, ale dříve to po připojení na kabel samozřejmě šlo bez ohledu na stav baterie.

---

To Tesla dává křídla. Více než 100tis. elektrizujících km.

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicProdej pneu 100% onlineAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilKariéra EVC GroupBUS2BUSNabíječky elektromobilů Circontrol