Elektromobilům Tesla Model Y upadávají sedačky i pásy; Tesla má problém s kvalitou výroby

Čím dál víc novopečených majitelů elektromobilu Tesla Model Y hlásí zcela nepřijatelné kvalitativní nedostatky.

Přebrali byste si nové auto s takovýmito nedostatky?
foto: Electrek.co

A je to tu zase! Elektromobily Tesla, jak dobře známo, svou výrobní kvalitou nedosahují na jihokorejské, japonské nebo evropské značky. Bylo to patrné u Tesla Model S, Tesla Model X a díky velkosériové výrobě aktuálně nejvýrazněji u Tesla Model 3.

Ale nikdy to nebyly problémy a nedostatky takového rázu, jaké nyní hlásí noví američtí majitelé elektromobilů Tesla Model Y.

Tesla fóra jsou doslova zaplavena stížnostmi. Někteří uživatelé dokonce odmítli auta převzít. V některých případech sama Tesla dodání zrušila, protože i tamním zaměstnancům bylo jasné, že takové auto prostě nelze předat.

Magazín Electrek.co informuje např. o případu Riley Dove, který auto odmítl převzít, protože auto mělo problémy s kvalitou sedaček (otlačeniny), barvy, uvolněný bezpečností pás, uvolněné zadní sedačky a další nedostatky.

Podobné problémy hlásí i další uživatelé. Vše může mít souvislost s tím, že továrna Tesla ve Fremontu, kde se elektromobily Tesla Model Y vyrábějí, v době pandemie čínského koronaviru několik týdnů stála.

Před časem tam výroba opět začala a samozřejmě se spěchá, aby se dohnala ztráta. Kvalita tím ale zjevně značně trpí a kontrola kvality nejspíš v řadě případů zcela chybí.

140 Comments on “Elektromobilům Tesla Model Y upadávají sedačky i pásy; Tesla má problém s kvalitou výroby”

      1. Proč by se mě to mělo nějak týkat?
        Drancování a

        Proč by se mě to mělo nějak týkat?
        Drancování a násilí černochů a levicových fetek v USA se mě taky netýká, ale stejně jako šmejdská Tesla to překvapí málokoho.

        A do shortování akcií Tesly, pokud jste nezachytil moje staré příspěvky, už delší dobu neinvestuji. U nás jsou teď mnohem lepší investiční příležitosti.

    1. nejsem si jist co má vyjadřovat slovo „incuficientní“, ale
      nejsem si jist co má vyjadřovat slovo „incuficientní“, ale předpokládám, že má doložit insuficientní znalost runnera v oblasti anglického/cizích jazyků, stejně tak, jako již několikrát doložil svůj napoleonský komplex a neschopnost odhadnout budoucí trendy…

  1. Jenom bych vám chtěl pánové připomenout jednu věc:
    Podle

    Jenom bych vám chtěl pánové připomenout jednu věc:
    Podle ID Power je průměrně v automobilovém průmyslu 91 závad u každých 100 nových automobilů. Statistika za rok 2019.
    Tesla model 3 má těch závad 35. Tedy 3x lepší hodnoty než je průměr.

    Jenomže u ostatních automobilek se kvůli tomu nepíšou články, ale auta se prostě opraví. To už je ten úděl populární Tesly.

      1. Porsche 911 again achieves the best score of any model: The
        Porsche 911 again achieves the best score of any model: The Porsche 911, with just 58 PP100, has the best score of any model for the second consecutive year.

        https://www.jdpower.com/business/press-releases/2019-initial-quality-study-iqs

        Teslu ve statistice nemají. U té dělal průzkum Bloomberg.
        35 u Tesly M3 bylo za poslední zjišťovaný měsíc. Průměr za 2019 je 46.

        Jinak čísla za celé značky máš zde:
        https://www.jdpower.com/sites/default/files/styles/large/public/legacy/image/2019088a.jpg?itok=ihVPBLwh

        Nejlepší je Genesis s 63 závadami na 100 vyrobených aut.

        1. Teď je otázka co všechno se bere jako závada a co všechno
          Teď je otázka co všechno se bere jako závada a co všechno majitel hlásí ? Např. na mé Corolle občas vrže pravé zrcátko při sklápění (mimochodem je to jediný „problém“ co jsem po 9 měsících objevil). Na funkci to nemá vliv, hodlám to oznámit a nechat řešit až při roční garančce. Někdo by to hlásil hned, ale je to stejná úroveň problémů jako to co je popsané v článku pod kterým diskutujeme ?

            1. Je samozrejme pravda ze nekteri stezovatele hlasi ruzne
              Je samozrejme pravda ze nekteri stezovatele hlasi ruzne vibrace, ruchy a kdesi cosi. Nekdy je to spis diagnoza. Bohuzel sam tim obcas trpim. To pak slysite veci ktery tam neslysi nikdo jinej. Proste se na to zacnete extreme zamerovat a vzdycky neco najdete. Jedno takovy video sem videl a ten jantar tam objevil postupne tech rusivejch zvuku asi 8. U TM3. 🙂 Tak takovyhle pripady by se mely samozrejme brat s rezervou.

  2. Nevím zda to je pravda, nebo hoax – to se dovíme časem. Ale
    Nevím zda to je pravda, nebo hoax – to se dovíme časem. Ale i kdyby to byla pravda – tak nejde o chybu v projektu nebo konstrukci, ale v provedení. Tudíž jsou to špatně vyrobené kusy, jinak dobře vyprojektovaného výrobku.
    Řešením je zlepšit proces výroby.
    I v Evropě se tradičně říká, že nejhorší jsou auta co sjeli z linky v pondělí dopoledne, a v pátek po obědě. Tady je to holt asi širší časové období 🙂
    Takže pro rozhodnutí zda TMY je nebo není špatný výrobek bych chtěl vidět kusy vyrobené mezi úterkem a čtvrtkem a to ještě ideálně až z GF4 Berlín.

    1. Všechny úspěšné knihy Arthura Haileyho mají společný
      Všechny úspěšné knihy Arthura Haileyho mají společný jmenovatel – dokonale vykreslují prostředí, do něhož jsou situovány strhující dramatické příběhy. Román s příznačným názvem Kola přibližuje chod mamutího koncernu v Detroitu, který nejen…

        1. Díky, myslím sice, že tady je natolik stálé osazenstvo,
          Díky, myslím sice, že tady je natolik stálé osazenstvo, že vyhledávání googlem asi nepřinese další navštěvníky. To se asi dá zjistit, někde jsem viděl takovou statistiku. Poměr cena/výkon, já nevím, osobně bych to nedělal. Třeba mi vyhovuje, pokud se věci nemění, pokud to nepřináší něco užitečného. Samotná změna vzhledu je k ničemu.

          1. Já jsem pro změnu, pokud přinese něco lepšího, často
            Já jsem pro změnu, pokud přinese něco lepšího, často sleduji hybrid.cz z mobilu a to rolování do boku je opruz, nedej bože, když je nějaká reklama, přes celou stránku a je potřeba pak hledat někde v rohu mini X. Navíc, když bude lépe vyhledatelný, přibude víc nových čtenářů a diskutujících, více peněz z reklamy, větší redakce, více článků, atd.

            1. souhlasím, dokonce se divím, že provozovatele ani netrápí
              souhlasím, dokonce se divím, že provozovatele ani netrápí absence něčeho tak samozřejmého jako je zabezpečený https, pořád jede na http, což je v roce 2020 opravdu unikát 🙂 a google toto skutečně rád nemá. Nic ve zlém Hybrid.cz píše o moderních technologiích a sám jako web je na úrovni škody fabia 1 generace.

              1. A krom identifikace webu a ochrany vaših přihlašovacích
                A krom identifikace webu a ochrany vaših přihlašovacích údajů, co vám https přinese (a je jedno zda TLS 1.1 nebo dokonce 1.3). Když se například zavedlo povinné přihlašování, tak jsem tady půl roku nebyl a ani se na hybrid nedíval. Jasně, nikomu jsem nechyběl a já jsem zase ušetřil spoustu času, tak vlastně to byla výhra všech :-).

  3. Nevím kdo se má komu za co omlouvat. Ale našel jsem jen
    Nevím kdo se má komu za co omlouvat. Ale našel jsem jen článek na elekteku ale nikde jsem nenašel tu spoustu komentářů na fórech ohledně sedaček nebo pasu?
    Takže jedině co se dá říct, je zde někdo jiný (dvě jména) má problém s autem. Naopak pod článkem samotným není NIKDO kdo by si na kvalitu Tesla Y stěžoval. Naopak je tam jeden záznam, že auto bylo v pořádku.
    Takže mi sem hoďte ty zprávy od těch nespokojencu a pak se omluvte.

    Jinak to vypadá že je to jen hoax.
    Podobné jako hoaxy od ostatních automobilek typu. VW má problémy stahuje 100000 aut…, BMW má problémy stahuje 10 000 aut atd. A můžeme pokračovat.

                1. Fakt se nezlobim. 🙂 Nenadavate, nejste arogantni. S
                  Fakt se nezlobim. 🙂 Nenadavate, nejste arogantni. S normalnim nesouhlasem nemam problem. Ani si nemyslim ze mam vzdycky pravdu.

      1. Díky za odkazy.
        Ten druhý už vysvětlil následovně.
        Ten

        Díky za odkazy.
        Ten druhý už vysvětlil následovně.
        Ten první je ale zase jen jeden pán má problémy a popíše hodně jaké.
        Nicméně je divné že mu auto nevzali nebo ho neopravili.

        Ale opět to není ta diskuze kde si nový majitele stěžují na nové auto Tesla Y. Podle článku je jich spousta.
        A v tom odkazu v komentářích jsou naopak kladné reakce. Ozvali se tam jak vlastníci Tesla S tak Tesla Y.

        Takže za mě je to jen hoax.

        Netrvrdim, že ty dva nebo tři lidi s nimi měli problémy, ale rozhodně tam nikde nevidím že je to problém mnoha aut.
        Je to dokonce tak malý problém, že to automobilka vůbec neřeší.
        Pokud by to byl velký problém pak by ty auta stáhli, opravili nebo dodali nová. Tak jako už to udělali nebo tak jak to dělaji ostatní automobilky. Nic takového se neděje.

            1. Taky nevim co by z toho meli ale nejak uz nemam silu a ani
              Taky nevim co by z toho meli ale nejak uz nemam silu a ani potrebu presvedcovat lidi o opaku. 🙂 Nikdy jsem nikde nepsal ze maji vsechny Tesly problemy. Ale jde o to ze ty nektere zavady by nemely v zadnem pripade projit vystupni kontrolou. (vim, nic neni 100%) Navic pristup servisu „Sorry ale sedadla vam nezarovname, neni jeste postup, manual a janevimcojeste.“ me prijde u tak drahyho auta opravdu mimo realitu. Predstavte si ze by v Japonske prodejne Lexusu (levnejsi jsou cenove srovnatelne s TMY) rekli zakaznikovi ze to nemuzou opravit??!?? Nastesti nikomu nemuzu zakazat at si to koupi kdyz bude chtit. Spis mi vadi nekriticky zboznovani. Kdyby mi neco podobnyho rekli v servisu Toyoty, nebudu mit problem to sem napsat. Jenze ja jeste do servisu s Toyotou nemusel. (krome svolavacky kvuli malichernosti ktera byla spis pro jistotu).

              1. Tak to netrvalo dlouho a plnim co jsem slibil.
                na

                Tak to netrvalo dlouho a plnim co jsem slibil.
                na https://cleantechnica.com/2020/06/20/toyota-rav4-prime-compared-to-tesla-model-y-others-which-is-best-for-you/
                je nasledujici prispevek. Pokud je pravdivy, ma Toyota problem.

                I experienced a major safety defect in the 2019 RAV4, the single camera which controls the lane control feature got confused, and wanted to swerve to the right and go off the road at high speed. I did file a NTSB complaint. To whom should I complain at Toyota? They do not, so far as I know update their software. At this point I no longer recommend any Toyota product.

                Akorat bych rekl z nebyla zmatena kamera ale pocitac autopilota.

              2. No psali to oni, že jich je spousta, ne vy.
                No a přesně

                No psali to oni, že jich je spousta, ne vy.
                No a přesně kvůli tomu co jsi napsal, že by v jiných servise si tohle nedovolili:
                Navic pristup servisu „Sorry ale sedadla vam nezarovname“…
                Si myslím že je to blbost. V Čechách od jednoho majitele tesli mám úplně jiné informace o servisu Tesli. Kde říká, že naopak mu vyměnili něco i když to fungovalo jen proto, že to nahlásilo chybu. On nic mepozadoval a nebylo to nic co by ohrožoval auto nebo jeho.
                Mě to přijde jako blbost.

                1. Tak nemuzeme zobecnovat. V nekterym servisu se mohli chovat
                  Tak nemuzeme zobecnovat. V nekterym servisu se mohli chovat neurvale a jinde byt slusni. To se nevylucuje. Jsou to jenom lidi.

    1. Jde o to, kdy je kritika objektivní, a kdy
      Jde o to, kdy je kritika objektivní, a kdy subjektivní.
      Příklad od Nissanu.
      Leaf I – je to blbé auto, protože díky vystouplým světlům má výraz jak žába a to se mi nelíbí – co je a co není hezké = čistě subjektivní dojem – ergo proto to blbé auto není.
      Leaf II – je to blbé auto, protože neudělali chlazenou baterii, a díky tomu už při druhém rychlonabíjení v jednom dni je znát citelné zpomalení a to třetí je na rozbití základního tábora. – tak to je prosím objektivně problém – ergo to je blbé auto.

  4. Problém s kvalitou Tesly úzce souvisí s „kvalitou“
    Problém s kvalitou Tesly úzce souvisí s „kvalitou“ pracovní síly na jihozápadě USA. Pohyboval jsem se tam dost dlouho a faktem je :

    (vynasnažím se to napsat slušně)

    1) U problémového etnika se za úspěch považuje, jestli se naučí číst a psát. Ti šikovnější časem rozeznávají šorubovák od kladiva (za předpokladu, že nejsou sjetí.) Čest výnimkám…

    1) U mexikánů je úspěchem , jestli se vůbec dostaví do práce.

    No a pak dělejte s takovým matrošem, kvalitu AAA, když nejschopnější jedince Elon převelil do SpaceX.

    P.S.1 A to mám Teslu rád … technologicky má náskok 10 let …
    P.S.2 Jestli můj příspěvek bude číst nějaká sluníčkářka s chlupatejma nohama a má s tím problém, ať mi políbí šos.

    Uvedené je prostý fakt. Opravdu malé procento nadsázky připouštím…

    P.S.3. Asi dostanu ban – nevadí i to s stává ….:-)))

            1. Ne ne….
              Protestují.
              1) Nejdřív v Apple store
              2) Pak se

              Ne ne….

              Protestují.

              1) Nejdřív v Apple store
              2) Pak se plynule přesunou do elektra
              3) Následně zlatnicví, parfumerie, hodinky….

              4) A na závěr – jenom pro jistotu vypálit školku.

              Holt geny. V království Českém podpálíme maximálě uhlí na grilování.

    1. Technologický náskok je fajn věc, spousta takových věcí
      Technologický náskok je fajn věc, spousta takových věcí v minulosti neznamenala obchodní úspěch. Po silnicích jezdí Hyundai Kona stejně dlouho jako „technologický zázrak“ TM3 a nevidím tam žádný velký rozdíl ve spotřebě apod., navíc Kona je podstatně lépe vybavená. To že Tesle vydrží baterie 20 let provozu je sice fajn, ale z obchodního hlediska tohle výrobce aut dnes opravdu nezajímá, naopak potřebuje vyrábět věci s životností 5-8 let, aby celý systém fungoval. Hardware obecně byl kvalitnější 10 let zpátky než dnes, kdy se všechno ojebává maximálním způsobem.

      1. Automatizace se ukázala u některých činností jako
        Automatizace se ukázala u některých činností jako problémová. Jsou části továrny, kde na člověka skoro nenarazíte (lisovna) a pak jsou jiné jako General Assembly, kde jsou hlavně lidi. Aby se jich mohl zbavit, tak bude muset překopat celou elektroniku a hodně věcí změnit, takže to se jen tak nestane, protože to znamená kompletně překopat auto a postavit novou linku. Takže nejdříve tak za 5 let s nějakým master updatem.

        1. Nekde jsem cetl, uz je to mozna 2-3 roky ze Tesla ma na jedno
          Nekde jsem cetl, uz je to mozna 2-3 roky ze Tesla ma na jedno vyrobene auto relativne moc zamestnancu. Nevite jak to je, pripadne jestli se to zlepsilo.
          Vim ze si Tesla vzala s tou automatizaci moc velky sousto a museli se obejit bez toho.
          Hlavne se nemuzu dockat „bateriovyho dne“. Jesi ceka na konec pandemie v USA tak to si teda asi jeste pockame. 🙁

          1. Tiež som (už dávnejšie) videl také informácie. Len tam
            Tiež som (už dávnejšie) videl také informácie. Len tam padla jedna otázka, ktorú si nepamätám, žeby vysvetlili.
            Odhadovalo sa, že zrátali zamestnancov automobilky, ale taká automobilka má xyz dodávateľov pre diely, ako sedadlá, plasty, … A títo tam pravdepodobne neboli započítaný.
            V Tesle si ale napr. sedadlá robia sami. Takže hneď to je pár ľudí navyše. A pri relatívne malo množstve model S a X čo vyrábali, to teda vychádzalo vyššie číslo.
            Ale ak na niečo aktuálnejšie narazíte, kľudne hoďte odkaz.

          2. aut/z 1Q 2Q 3Q 4Q rok
            2012 0,00 0,00 0,14 0,93 1,05
            2013 1,36 1

            aut/z 1Q 2Q 3Q 4Q rok
            2012 0,00 0,00 0,14 0,93 1,05
            2013 1,36 1,17 1,07 1,11 3,84
            2014 1,09 1,09 0,86 1,14 3,51
            2015 1,03 1,10 1,06 1,07 3,91
            2016 1,09 1,19 1,52 1,40 4,72
            2017 1,12 0,93 0,78 0,65 2,75
            2018 0,86 1,25 1,78 1,77 5,21
            2019 1,59 1,80 1,99 2,18 7,61
            2020 2,14

                1. Pokud jsou předchozí sloupce počet aut na zaměstnance za
                  Pokud jsou předchozí sloupce počet aut na zaměstnance za čtvrtletí, tak za celý rok to musí být průměr z těch 4 čtvrtletí a ne nějaké úplně jiné číslo.

    2. Hlavne bych nezapominal, proc se tahle pracovni sila pouziva –
      Hlavne bych nezapominal, proc se tahle pracovni sila pouziva – ze stejneho duvodu, proc si tady automobilky dovazi Polaky, Rumuny… – je levna.
      Ostatne, pokud se nepletu, montazni linka na TM3 mela byt plne robotizovana a design auta na to optimalizovany.

      Btw kdyz neumim uridit prumyslove roboty (vykonavajici relativne jednoduche operace v kontrolovanem prostredi), machrovat s „FSD za rok“… chce docela koule.

  5. Tady bude problém spíše s tím, že Tesla musela
    Tady bude problém spíše s tím, že Tesla musela minimálně 2 týdny vyrábět jenom s 30% zaměstnanců kvůli epidemickým omezením zrovna v době kdy se zajížděla linka. Ale od toho máte záruku i možnost auto odmítnout při předání nebo vrátit do 7 dnů.

    1. U takhle drahýho auta to nikdy nemělo projít výstupní
      U takhle drahýho auta to nikdy nemělo projít výstupní kontrolou. Ztracená důvěra se získává zpátky špatně. U mě si teda celkem pohoršili. Kdyby to bylo něco opravdu levného, tak prosím.
      Bylo by zajímavé zjistit jak se korona podepsala na kvalitě třeba Toyoty. Vsadil bych se že nijak/minimálně.

          1. O tom nepochybuju. Ale když na jedné straně ti hygienici
            O tom nepochybuju. Ale když na jedné straně ti hygienici řeknou, že 70% tvých lidí musí sedět doma a na druhé straně ti na paty šlapou investoři, aby nebyla ztráta, tak jsi trochu v pasti. Vyrábíš s tím co máš, lidi jsou přetažení, dělají chyby a kontrola kvality sedí doma.

            Taky jsem neviděl žádnou statistiku, že by se jednalo o nějaké výrazné procento vadných kusů.

            Teď už jsou všichni v práci a linka se zajíždí, takže lze očekávat že podobných problémů ubyde.

            1. To máte pravdu ale krize padá na všechny. Mě třeba
              To máte pravdu ale krize padá na všechny. Mě třeba překvapily nezarovnany sedačky v zadní řadě. To úplně bije do očí. Jak to že to někdo, když už ne výstupní kontrola, nevyfiltruje. Nakonec mě to může bejt jedno ale představa že dáte tolik peněz za auto a ono nemá ani rovné sedačky mě docela děsí. Pak píšu příspěvky kde se na mě dost lidí vrhá. Třeba Krueger teď. Začne mi osobně nadávat. Já tu nikoho z diskutujících neurazim, jen zmíním občas problémy které Tesla má. A ještě jinak. Kdyby mi byla ukradená, nebudu se vyjadřovat ale právě že mi na ní záleží tak mě vytaci že jsou schopni dodávat někdy i docela nedodělky. Protože tohle prostě je u prémiový značky velkej problém. Až se nasytí trh elektronadsencu, budou to muset prodávat i lidem kteří neodpustí oprýskaný lak jen proto že je to Tesla. O to jde.

              1. Jo problémy mají všichni, ale myslím, že jediná Tesla
                Jo problémy mají všichni, ale myslím, že jediná Tesla musela vyrábět s omezeným počtem lidí. Jako nemusela. Mohli to zavřít o pár týdnů dříve a neměli by problém s kvalitou, ale zase by měli ztrátu a všude by se psalo, že Tesla zase prodělává. Prostě si nevybereš, tak děláš co umíš a doufáš v nejlepší. ¨

                Ona ta pandemie přišla z pozice Tesly v ten nejblbější okamžik, kdy se rozjížděla výroba na nové lince, a lidi ještě neměli zkušenosti. To je doba kdy je velký důraz na kontrolu a najednou 70% lidí nesmí do práce, takže kontrola není a nezkušení lidi jedou extra směny. Prostě na prd situace.

                Teď už továrna normálně funguje, tak snad se to nebude opakovat.

                1. To mate pravdu. Na ne to fakt padlo v blbou dobu. Je mi jasny
                  To mate pravdu. Na ne to fakt padlo v blbou dobu. Je mi jasny ze delat to co dela Musk neni pro kazdyho. Ja bych na no nemel ani nahodou.

                2. No vidite a Korejci vam prodaji auto co vyhuzuje jistice a
                  No vidite a Korejci vam prodaji auto co vyhuzuje jistice a Japonci auto, kteremu se prehriva baterka neb i u druheho modelu jaksi uplne zapomneli na chlazeni.
                  A ani jeden z nich k tomu nepotreboval zadnou virovou krizi.

                  Teslu neobhajuju, jen tvrdim, ze svet je plnej zmetku, jen o tech ostatnich se tak nepise, protoze nejsou tak popularni jako ta Tesla. A ty kvanta aut co Tesla prodala a nebyl s nimi problem vam malokdo bude fotit a davat na net “hele ja si to koupil a zadnej problem nemam”…

                  Jo a ta vase skvela Toyota? No jeden ze zamestnancu se ted zbavoval naftove Rav4 se slovy “nebavi me vydelavat jen na opravy”. A jak jsou na tom jejich elektromobily? Zadne problemy pochopitelne nemaji, protoze je svet nevidel…

                3. Mate pravdu. Vsak taky jsem nikdy nikde neobhajoval Leafa za
                  Mate pravdu. Vsak taky jsem nikdy nikde neobhajoval Leafa za rapidgate. Ale na druhou stranu to neni vada ale vlastnost. Mozna je to vlastne horsi protoze to nejde opravit ale neni to porucha. 🙁
                  Co se Toyoty tyka tak uz elektromobil maji, Lexus. A davaji zaruku milion km na baterii takze si evidentne veri. Ale uvidime.
                  Ja o ty Tesle pisu protoze mi u tak luxusniho auta prijdou ty vady az neuveritelny. Ze to pusti ven. Videl jsem treba foto zadnich sedadel ktery nepasovaly asi o 5 cm.
                  Neutocim ale ve foru na lidi, nikdy jsem nikomu nenapsal ze je bl..j protoze si koupil Teslu. Ani si to nemyslim. Je to kazdyho vec. Zato jini me castuji.

                  Vy ne. Tak jak jste to napsal vy, je to v pohode. Mate jinej nazor se kterym v podstate taky souhlasim, nenapadate me. Takhle se da slusne diskutovat.

                  Vsechny dobry vlastnosti Tesly znam a prijde mi zbytecny o nich psat. 🙂

                  A chapu ze kdyz ma nekdo neco hodne rad a clovek se mu do toho opre ze to budi negativni reakce. To bych zase pomalu nemohl napsat nic.

                4. Určitě to nebyl útok. Vaše příspěvky jsou tu jedny z
                  Určitě to nebyl útok. Vaše příspěvky jsou tu jedny z nejkultivovanějších a navíc obohacené zkušenostmi ze země vycházejícího slunce. K takovým informacím z první ruky se člověk často nedostane, takže jsem za ně rád.

                  K té Tesle. On je trochu problém, že lidé za tou vyšší cenou hledají prémiovost produktu. Tak to, ale není. Já se vždy snažil každému potencionálnímu zájemci vysvětlovat hlavně to, že si za ty peníze navíc nekupuje prémiovou kvalitu, ale prémiový druh pohonu a přidružené služby v podobě sítě superchargerů.
                  To, že mají ten pohon nejvychytanější asi není třeba vysvětlovat, stačí se podívat na spotřeby ostatních.
                  No a ty superchargery, to je fakt velkej bonus.

                  Člověk si vždy uvědomí o co přišel až když to ztratí. Já už po těch kilometrech s Teslou skoro přestal ty SC vnímat jako něco unikátního. No připomnělo se mi to až když jsem přesedl do eNira a týden s ním intenzivně jezdil. Najel jsem tři tisíce kilometrů a zhodnotil, že je to konečně jak jsem očekával auto, které dotáhlo (v pro mě nejdůležitějším parametru rychlosti cestování) moje Xko. Když pak, ale hned při první potřebě ultrarychlého nabíjení řešíte deset minut nefunkční nabíječku, při dalším musíte prosit mladíka s vytuněnou dýmovnicí aby vás pustil k jediné ultrarychlé nabíječce ve Vystrkově a na Ionity platíte dvojnásobek než by jste platil u Tesly, a to jen díky radám od zdejších dobrodinců, kteří se podělí o to u koho si udělat registraci, protože jinak by jste nabíjel za více než trojnásobek…

                  Tedy suma sumárum. Teslu neuctívám. Můj vztah k ní je neutrální, ale kdybych teď kupoval další auto pro sebe, byla by to nejspíš zase Tesla i přes problémy s kvalitou, které by mě nejspíš čekali.

                5. Dekuju. S tema superchargerama, ac jsem je nikdy nepouzival,
                  Dekuju. S tema superchargerama, ac jsem je nikdy nepouzival, mate naprostou pravdu. Je to proste inhouse sit, nemusite resit platby, aplikace, auto pres ne naplanuje cestu, predehriva baterie, ukaze obsazenost stojanu. Stojanu je vetsinou 6 a vic. I tady v Japonsku uz jakztakz jsou, letos uz by krome Hokkaida to meli jakztakz pokryt. Vetsina ChadeMo tady je 50kW coz je proste uz malo. Vetsinou jen jeden stojan a limit pul hodiny. Jako fakt. Takze asi si dovedete predstavit prijet tam s rapidgejtujicim Leafem v lete kdyz je venku 38 stupnu a pred vama zrovna dalsi dva Leafy cekaji. A to uz neni o vikendu az tak vyjimecnej obrazek. Kdezto Tesel tu jezdi tak malo ze SCH nebude vetsinou nikdo. Proste na dalkovy cestovani bez nervu v Japonsku zatim jedine Tesla. Bohuzel. Korejce tu nekoupim. Jedinej ciste EV za dostupnou cenu ten Leaf holt s tim ze to nejak obcas pretrpim. Ty kriticky situace by se nevyskytovaly zase tak casto. TM3 Standard + tady stoji 5,3 mil jenu. Jenze LR uz pres 6 a to bez FSD. To uz je skoro na 7. Protoze nepodnikam z niceho to neodepisu, to je pro me proste moc celkej vydaj. Muj Priusek stal jetej malo pres milion. Porad se kroutim, nejaky EV bych chtel ale asi jeste par let pockam. Zatim se „uklidnuju“ aspon tou svou minibaterkou. Ted jsem mel rekord 26.4km na jedno nabiti. 🙂 Me spis prijde u Tesly skoda ze si vic nehlidaj tu vystupni kontrolu, jestli nejakou maji :-). Jinak preji mnoho dalsich elektrickych kilometru.

            1. Tak si to shrňme –
              Roadster – kvalitativní průser
              S –

              Tak si to shrňme –
              Roadster – kvalitativní průser
              S – kvalitativní průser
              X – kvalitatní průser
              3 – kvalitativní průser
              Y – kvalitativní průser
              Jako fajn, že to pak nějak napraví a odladí, ale začátečníci už nejsou… je vidět, že na to pečou a dovolují si to, protože jim to fans žerou a akceptují to

                1. Ano všechna tato auta byla v době náběhu výroby
                  Ano všechna tato auta byla v době náběhu výroby nadprůměrný kvalitativní průser…jak vyrobit ověřovací sérii a dodávat ji koncovým zákazníkům…

                2. Tesla vam evidentne slouzi jako hromosvod na odreagovani od
                  Tesla vam evidentne slouzi jako hromosvod na odreagovani od vasich osobnich problemu. Kdyz ji nemate rad, tak ji jednoduse ignorujte.

                3. Já jí jen vidím reálně bez růžových brýlí a
                  Já jí jen vidím reálně bez růžových brýlí a nefunguje na mě Musova ani Teslí gloriola
                  dopl: a vůbec nemám problém přiznat v čem je Tesla lepší než konkurence…ale na rovinu kvalita to opravdu není.

                4. Dneska má Model trojka 3x méně závad než je průměr v
                  Dneska má Model trojka 3x méně závad než je průměr v odvětví. Viz výše.
                  Opravdu bych nedělal závěry podle pár obrázků bez kontextu v době celosvětové pandemie.

                5. Jo, ale když jsem viděl poprvé trojku, tak tomu nelícovaly
                  Jo, ale když jsem viděl poprvé trojku, tak tomu nelícovaly dveře, na laku to mělo pomeranč, standardní tloušťka laku jednou tak a podruhý auona, vysvtalý lišty, skleněná střecha nakřivo…jako ok, někomu to nevadí, pro mě je to neakceptovatelné…odvést takovou práci, tak se za to stydím

                6. A cos čekal u první várky prvního masově vyráběného
                  A cos čekal u první várky prvního masově vyráběného auta v dějinách automobilky? Chvíli trvá, než se to naučí.

                7. Co jsem čekal? že nedoadají to, co bych viděl max na
                  Co jsem čekal? že nedoadají to, co bych viděl max na ověřovací sérii… jo jsem ještě stará škola vyučen technickými mistry z nichž by dnes mladší byli 90 let plus a žiji a pracuji dle hesla, že dílo (on neříkali práce, ale dílo), které odvedu je mojí vizitkou a podpisem…takže jsem byl od dětství veden k naprosté preciznosti.

                8. Všechny automobilky mají problémy při nájezdu výroby.
                  Všechny automobilky mají problémy při nájezdu výroby. Všechny. U Tesly je prostě v módě problémy zveličovat, ale to je prostě daň za popularitu. BMW hoří jak o život a to do míry, že se kvůli tomu muselo dělat několik svolávacích akcí, ale články o tom nevycházejí. Protože to nikoho nezajímá.

                9. No taky poslední BMW je e46, od té doby to bylo euro auto s
                  No taky poslední BMW je e46, od té doby to bylo euro auto s logem BMW a v poslední době je to obluda s prasečím rypákem.
                  Chca nechca je totiž nutné si přiznat, že až na krátkou epizodu po roce 45, bylo BMW trošku jinde – ať 326,327, 327/328,328, pak 2002, Csi, E30, E39, E46… a to nejsem žádnej extra fanda BMW – ok,pokud to není 326, 327, 327/328 a 328..to jsou v druhé polovině třicátých let moji favoriti spolu s Aerovkama a Jaguárem SS

  6. Ticho po pěšině, nikdo z teslích eSráčů 🙂 se neozve?
    Ticho po pěšině, nikdo z teslích eSráčů 🙂 se neozve? Vendulka, Vandrák, Martínek, Nejušlechtilejší z plísní ….. – nikdo nemá nic k tématu? Vy jste se už všichni vyhonili když se psalo o tom, jak teslí akcie letí spolu se Starlinkem do výšin jeho oběžné dráhy? Tak to jo.

  7. Teslí eOslíčci – hybaj vstávat, začíná šichta. Je
    Teslí eOslíčci – hybaj vstávat, začíná šichta. Je třeba nám hnusným hejterům vysvětlit, že to v článku jsou jen ošklivá pomlouvačná slůvka závistivých nepřejícníků…. Cooo? Dyk přece o nic nejde, OTA funguje, s každým upgradem je auto lepší a lepší, že upadávají dveře a pásy – na to dneska se.re Bílý Tesák?

    1. Očekávám zpochybňování statistik (již se děje v reakci
      Očekávám zpochybňování statistik (již se děje v reakci na dlaždiče), koronavirus, předpojatost pana Horčíka nebo spiknutí iluminátů.
      Je mi jasný že nikdo není dokonalý ale Tesla už dělá auta roky a navíc dost drahý auta. Bohužel třeba ve světle těchto zpráv neočekávám bohužel zlepšení mizernych prodejů v Japonsku kde si kdysi Musk dělal naděje.
      Na omluvu budu čekat věčně. Spíš přijdou další urážky. (Už se stalo. Krueger.)

    1. Zajimavy ze pan dlažka běžec japoncik atd..komentujou jen
      Zajimavy ze pan dlažka běžec japoncik atd..komentujou jen neuspechy a stale a dokola… melete jen nesmysly a zasirate tim normalni diskuze… nejakej dilci neuspech ci problem mnohokrat prekonava myslenku a to ze pres posmevacky z celyho sveta neco na rozdil od vas Musk dokazal… vy jste ukecany ubozaci co si hrajou na chytroliny ale oproti nemu jate dokazali uplny houno ( ͡° ͜ʖ ͡°)

        1. Tesla honic ses akorat ty… je mi u zadku jestli je to Tesla,
          Tesla honic ses akorat ty… je mi u zadku jestli je to Tesla, Musk ci nekdo jinej, bavi me lidi co se neboji jit proti blbeckum co tvrdi ze EV jsou blbost a nebo ze znovupouziti prvniho stupne rakety je blbost atd… ale ono to jak je videt jde kdyz se chce… PND

      1. Jestli vám člověk co ho zaměstnali v Japonsku, udělal si
        Jestli vám člověk co ho zaměstnali v Japonsku, udělal si tam piloťák na větroň (v japonštině), domluví se plynně třemi a slušně dvěma jazyky (češtinu a slovenštinu nepočítám) připadá jako houno který nic nedokázalo, pak se budu muset vážně zamyslet. 🙂
        Btw když vás moje příspěvky štvou, nečtěte je. Já takhle preskakuju některý příspěvky též a pomáhá to.

            1. Minimální ekonomický přehled a hokynářský počty o tom
              Minimální ekonomický přehled a hokynářský počty o tom jak se vydělávaj peníze a jak funguje hospodárštví, by sis měl doplnit, aby z tebe furt nelezly ty naivní kecy o tom kdo to komu natře, který neumíš naprosto ničím zdůvodnit.

Napsat komentář