Novopečený britský majitel nového elektromobilu Tesla Model 3 se dočkal nemilého překvapení. Za jízdy mu zůstal v ruce volant auta.
Brit vystupující jako „Jason Tuatara“ obdržel svůj elektromobil Tesla Model 3 před měsícem. Ujel s ním asi 500 km, než se mu po jednom 30km výletu stala menší „nehoda“.
Právě se vrátil ke svému domu a couval na svůj dvůr. Když zatáčel, volant se oddělil od palubní desky a zůstal mu v ruce. Jason T zjistil, že nebyl žádným způsobem napevno přichycen.
Toto navíc nebyl jediný problém, který s Modelem 3 zažil. Tesla si nicméně po tomto incidentu auto vyzvedla a do druhého dne přivezla spravené. Technici zjistili, že volant nebyl připevněn šroubem.
Takovýhle „nedostatek“ ve vás dvakrát velkou důvěru ve značku, natož její kontrolu kvality, nevyvolá. Co dalšího zapomněli dělníci v továrně připevnit šroubem?!
Tesla je prachmizernou kontrolou kvality (a nekvalitními nátěry) již pověstná. Na druhou stranu, problémy s nesprávně připevněnými komponenty měly a mají i jiné automobily a automobilky.
Jak to, že když se něco stane s Teslou napíšou o tom
Jak to, že když se něco stane s Teslou napíšou o tom všichni novináři, ale o tom prasklém volantu u Toyoty, etalónu kvality se nikde nepíše?
Jak tu dával odkaz Kuk:
https://www.tacomaworld.com/threads/steering-wheel-fell-off.415419/
Volant upadl za jízdy známému i na traktoru. Je pravda,
Volant upadl za jízdy známému i na traktoru. Je pravda, žeten traktor už hodně zažil a známý ho koupil za 200 000 (a díky super úvěru zaplatil jen 420 000 😀 ), ale i tak je ta situace celkem nestandardní. A to si představte, že ten traktor ani nejezdí na elektřinu.
Tesle upadl volant!!!! Maaaaazec!!!! jen tak dal! Pitomci
Tesle upadl volant!!!! Maaaaazec!!!! jen tak dal! Pitomci typu Runner a spol. hejkaji blahem. Nezapomen o tom vykladat vsem kamaradum. Vsichni se z Tesly muzou posrat., vsichni o ni mluvi a vi o kazdem prdu. Tesle upadne volant, vi o tom cely svet. Toyote upadne volant a nikoho to nezajima. Hejtri, hejtujte jeste vic, chlamejte se Tesle jak je naprosto smesna a zitra zbankrotuje. Mozna i casem pochopite kdo je tu opravdova ovce! 🙂
Vondrák, na ko.kota Tvého formátu se studuje nebo Ti to jde
Vondrák, na ko.kota Tvého formátu se studuje nebo Ti to jde samo? 😉
Jen hejkej ovecko, hejkej
Jen hejkej ovecko, hejkej
Já jsem velký fanoušek Tesly, často je mi to tu
Já jsem velký fanoušek Tesly, často je mi to tu vyčítáno. Ale ruku na srdce, když upadne volat, je to prostě problém a je úplně jedno o jakou jde automobilku. Samozřejmě, je to jedno auto ze stovek tisíc, ale i tak to zarazí. Tipoval bych to na selhání jednotlivce.
No pointa meho prispevku byla o necem jinem. Ano Tesle upadl
No pointa meho prispevku byla o necem jinem. Ano Tesle upadl volant, ja to nerozporuju. Jsem rad ze o tom vi cely svet. Tot vse. A nejlepsi jsou prave Runner a spol. kteri delaji Muskovi reklamni devku a ani o tom netusi 😀
To mě zaujalo, jak dělá Runner reklamu? Rád bych pochopil,
To mě zaujalo, jak dělá Runner reklamu? Rád bych pochopil, jak to funguje, protože ten mechanismus je pro mě zatím neznámý.
Ber jako fakt, že nemůžeš všemu rozumět. A jsou věci,
Ber jako fakt, že nemůžeš všemu rozumět. A jsou věci, které ti navždy zůstanou skryty, tak to prostě je. Zkrátka ne každému je dopřáno.
To je starý známý problém všech amerických automobilek.
To je starý známý problém všech amerických automobilek. Nejlepší vozy jsou ze středy. Nejhorší pondělí a pátek. Arthur Hailey to už dávno popsal v knize Kola.
He he he, kvalitka. 🙂
He he he, kvalitka. 🙂
Pro takove pripady je tam Autopilot. Asi zkouska na ostro. Ale
Pro takove pripady je tam Autopilot. Asi zkouska na ostro. Ale pri couvani AP nefunguje.
Kdyz uz chcete bagatelizovat updavani volantu, tak byste spis
Kdyz uz chcete bagatelizovat updavani volantu, tak byste spis mel napsat,z e od toho tam jsou brzdy. Nebo opravdu v navodu TM3 mate, ze kdyz upadne volant, mate zapnout AP?
Sabotáž
Sabotáž
Nemalo by sa stavat samozrejme, tak ale aut je vyrobenych uz
Nemalo by sa stavat samozrejme, tak ale aut je vyrobenych uz milion, takze chybicka sa zial vloudila. Aspon nieco potesi neprajnikov ked uz o dost penazi rok co rok prichadzaju…
😀 😀 😀
Tesla je synonymum pro ultimátní šmejd. Ale co by
😀 😀 😀
Tesla je synonymum pro ultimátní šmejd. Ale co by za milion a půl jako chtěl, zdrzoun, že? Přírodní výběr platí, blb musí zemřít.
Mezi lumíky alias Tesla fans je hrozně populární dekapitace autopilotem těsně následovaná upálením v uzamčeném vozidle. Tahle novinka s volantem v ruce bude určitě taky v top10 😀
To se tady nebude líbit. 🙂
To se tady nebude líbit. 🙂
No jo, zabudnutý šrób, to by sa NEMALO stávať. Niekto by
No jo, zabudnutý šrób, to by sa NEMALO stávať. Niekto by mal dosť trstenicou po rukách.
To také Japonské alebo Nemecké značky s volantami nemali nikdy problém.
https://www.forbes.com/sites/jensen/2018/05/10/after-three-toyota-owners-say-steering-wheel-came-off-feds-investigate/#ba04b7219295
Bylo to myšleno tak že by se to nemělo stávat žádné
Bylo to myšleno tak že by se to nemělo stávat žádné značce.
Tak to súhlasím.
Tak to súhlasím.
Ale zákazníkům Tesly takovéto maličkosti nevadí, takže
Ale zákazníkům Tesly takovéto maličkosti nevadí, takže pro ně je vše OK. Pořád to tady čtu 🙂
Vypadá to tak.
Vypadá to tak.
Nejak neviem dohladať, že by to tu niekomu nevadilo.
Nejak neviem dohladať, že by to tu niekomu nevadilo.
Upadlej volant u Toyoty
Upadlej volant u Toyoty Tacoma
https://www.tacomaworld.com/threads/steering-wheel-fell-off.415419/
A nejen volanty, ale i pedály praskají nejen
A nejen volanty, ale i pedály praskají nejen Tesle:
https://www.dtest.cz/nebezpecny-vyrobek/osobni-automobil-vantage-db9-dbs-rapide-virage-zagato-one-77/8832?section=8&ft=aston+martin
O tom se ale nikde v novinách nedočtete, ale o tom že praskají pedály Tesle toho jsou plné noviny.
Včera Olomouc – koukám z okna, vidím vedle sebe
Včera Olomouc – koukám z okna, vidím vedle sebe zaparkovaný bílý Model 3 a nové černé BMW 5. U BMW se nezastavil ani jeden člověk, u Tesly během 5 minut deset lidí. Co dodat, že
Bláha, Vy jste buď bláhovej nebo najatej? 🙂 Nejspíše
Bláha, Vy jste buď bláhovej nebo najatej? 🙂 Nejspíše sjetej….
Že nemá stát na chodníku.
Že nemá stát na chodníku.
To, že se lidé zastaví u vozidla, které v ČR téměř
To, že se lidé zastaví u vozidla, které v ČR téměř nelze vidět je logické. A co z toho přesně vyvozujete?
jen to ukazuje, zajímavý rozdíl mezi novou Teslou a novým
jen to ukazuje, zajímavý rozdíl mezi novou Teslou a novým BMW. Nové BMW nikoho nezajímá a všichni kolem prošli bez povšimnutí, a vedle stojící Teslu si zaujatě prohlíželi, to mi přijde dost vypovídající
Bláha, napište to tu pls ještě jednou…. Byť už dva
Bláha, napište to tu pls ještě jednou…. Byť už dva stejné posty vypovídají dost o tom, že jste blb…. Budete korunovanej….
: ), docela mě baví chudáčci jako ty, kteří se
: ), docela mě baví chudáčci jako ty, kteří se ztrapňuji na webech elektroaut, když jsi zjevný výfukofil, nechápu proč si nejdeš raději zakleknout za své spalovací auta, aby jsi se pobavit se svým milovaným výfukem, tady ztrácíš čas, že
A když tam bude stát veterán Ford T a všichni se na něj
A když tam bude stát veterán Ford T a všichni se na něj budou dívat, protože to každý den na ulici nevidí, tak co přesně z toho bude plynout ?
Že je staré dobré téčko zajímavější auto než Tesla 3
Že je staré dobré téčko zajímavější auto než Tesla 3 – podle autora té hluboké a překvapivé myšlenky…
Já vám rozumím, ale o čem to má být vypovídající?
Já vám rozumím, ale o čem to má být vypovídající?
Logika typu jako kdyz komousi naonec prohlasi „V Americe bijou
Logika typu jako kdyz komousi naonec prohlasi „V Americe bijou cernochy“. To co jste napsal je pravda ale co to ma co delat s tim ze Tesle odpadl volant?
Nechybel te TM3 volant? 🙂 To bych se taky zastavil a chvili
Nechybel te TM3 volant? 🙂 To bych se taky zastavil a chvili si auto prohlizel. 🙂
Vidis, mne zas prestali hned po zaruke fungovat zamky na
Vidis, mne zas prestali hned po zaruke fungovat zamky na dverach. Netusi ci by mi otvorili po nehode. Oprava oboch cca 700 Eur.
Na akom aute?
Na akom aute?
Ďakujem za odpoveď. Pokračuj v grckaní.
Ďakujem za odpoveď. Pokračuj v grckaní.
Abys ty jednou neuhořel ve vlastním autě po nehodě. Není
Abys ty jednou neuhořel ve vlastním autě po nehodě. Není to moc k smíchu.
Ano, to máte pravdu. Jestli vás to děsí, pořidte si
Ano, to máte pravdu. Jestli vás to děsí, pořidte si diesel. Já na něj zase pomalu přecházím a benzín si nechám jen tam, kde dává smysl.
Ja nemusím, já už ho mám 😀 Nejdřív musím postavit a
Ja nemusím, já už ho mám 😀 Nejdřív musím postavit a splatit dům, pak střešní fotovoltaiku a až pak snad elektromobil. Zatím jezdím 2x týdně 180 km dálnice a elektromobil, který by tohle zvádl za všech okolností je mimo moje možnosti. Ale třeba za 10 let…
Taky se chystám stavět větší dům, protože rodina roste
Taky se chystám stavět větší dům, protože rodina roste a navíc se blíží čas sestěhovat některé rodinné příslušníky a přitom neomezovat pravidelné početné návštěvy.
Takže řeším projekt a přestože jsem požádal o zpracování energetických variant a musím říci, že sem popravdě z prvních konzultací značně zklamán. Tady tak často zmiňované technologie jsou při reálném plánování najednou slabé, jak jak desetkrát vyluhovaný čajíček.
A tak tedy čím/jak se bude nový dům vytápět?
A tak tedy čím/jak se bude nový dům vytápět?
Zatím se kloním k plně automatickému kotli na dřevo +
Zatím se kloním k plně automatickému kotli na dřevo + můj les. Vychází mí to jako zdaleka nejekonomičtější a nejekologičtější. Solární panely budou, ale pouze malé pro dobíjení alarmu a další drobnosti a jako záloha pro výrobu vodního kondenzátu pro případ extrémního sucha.
Jako záloha dodávek elektřiny bude dieselagregát.
Ale zatím je to ve fázi definice požadavků, tak si to můžu ještě rozmyslet.
OK, to jsem ani nevedel, ze existuje plne automatizovany kotel
OK, to jsem ani nevedel, ze existuje plne automatizovany kotel na drevo. Vim jen o tomto https://www.atmos.eu/kombi-kotle-na-drevo-pelety-a-elto/ , ale i tam je treba zatopit rucne a po vyhoreni kusoveho dreva kotel prepne na peletovy horak.
Mam taky les a chtel jsem drevokotel na drevoplyn, ale odhadovana tepelna ztrata domu je 6 kW… takze tepelne cerpadlo vzduch-voda a podlahovka vsude.
Já to bohužel nemám, řešili jsme to jen v diskuzi s
Já to bohužel nemám, řešili jsme to jen v diskuzi s architektem, ale pošlu dotaz a kdyžtak přepošlu odkaz, pokud si pamatuju správně, byl to nějaký slovinský nebo snad polský výrobce, přikládá to polena 50ky.
Chci to na jedno palivo, když už budu mít i tři krby nechci se drbat s peletama, navíc když mi stačí pokácet dva tři stromy na sezónu.
Já ten dům chci naopak hodně tepelně ztrátový, hodně ventilace, protože tepelná izolace se mi neosvědčila – vlhkost, plísně…
Když to srovnám se srubem, kde jsem tři týdny bydlel, tak tam sice při vichřici táhlo, ale to klima, to spaní… nádhera. A teplo tam bylo naprosto parádní.
Tak povedz tomu tvojmu expertovi architektovi o rekuperacii.
Tak povedz tomu tvojmu expertovi architektovi o rekuperacii.
No teda fuj, že drevo! Ropák tvojho formátu by mal mať krb
No teda fuj, že drevo! Ropák tvojho formátu by mal mať krb aj kotol na mazut. Nádrž pekne na záhradu aspoň 30 kubikov, jedno čerpadlo a máš to elegantne vyriešené.
Rozdíl mezi námi dvěma je, že nejsem dogmatik a
Rozdíl mezi námi dvěma je, že nejsem dogmatik a používám vždy to nejvhodnější kladivo.
Při rychlosti růstu mého lesa mi vychází, že bez problému můžu topit dřevem a ještě mi zbyde mnoho k prodeji. Před několika týdny jsme nasázeli 200 nových stromků, a na podzim jich dalších 200 přidám.
Rozhodně mi to přijde ekologičtější, než vaše čínské solární panely a lithiové baterie, na jejichž těžbu, výrobu a dopravu ruply hektolitry ropy a zdevastovala se krajina těžbou a jedy, aby jste se jako správný pokrytec mohl být v prsa, jaký že to jste správný ekolog.
Tých rozdielov medzi nami by sa našlo omnoho viac, napr. ja
Tých rozdielov medzi nami by sa našlo omnoho viac, napr. ja nie som rasista, xenofob, trampista, cynik, vykorisťovateľ …
Nepálim benzín (a už vôbec nie pre zábavu). Panely sú nemeckej výroby a neboli vyrobené pre mňa, ale sú zrecyklované (ak by som ich nedal na strechu, tak už by boli zošrotované). To isté aj moje batérie k fotovoltike, tiež second life.
A už vôbec sa nepasujem za správneho ekológa, iba sa snažím zmierňovať svoje dopady na prírodu aj na úkor svojho pohodlia, čo sa o vás rozhodne povedať nedá.
Stromy sadím celý život a počas takmer celého roka. Priznám sa, že ma to nikdy nenapadlo rátať.
Pekný deň.
Dám ti radu
1) přečti si web tzb.info – sekci větrání
Dám ti radu
1) přečti si web tzb.info – sekci větrání klimatizace
2) pobav se s někým, kdo má reálné zkušenosti s větráním domu (když je vlhkost v domě 40% plísně fakt nevyrostou)
3) udělej si pořádně zateplenej dům kterej bude mít podlahové topné rošty přímo na elektřinu a ušetříš si spoustu starostí se dřevem
PS: bacha na krb – zateplenej barák ti přehřeje
PPS: vzduchotechnika žere 100W pořád, takže můžeš být i antiEKO terorista 😀
Díky, podívám se na to.
Bohužel moje životní zkušenost
Díky, podívám se na to.
Bohužel moje životní zkušenost říká, že nové automaticky neznamená lepší. Přijde mi nesmysl stavět zateplený bunkr a pak za pomocí udělátek řešit problémy, co si tím způsobím.
Plíseň vzniká když se vodní pára má možnost někde
Plíseň vzniká když se vodní pára má možnost někde kondenzovat na kapalnou vodu. Na to je důležitá teplota rosného bodu – Dew Point, která závisí na relativní vlhkosti.
Např. při 65% je Dew Point Temperature: 13.2°C. To v nezatepleném domě najdete leckde, u zatepleného domu se této teplotě dá vyhnout. Při. 40% je Dew Point Temperature: 6.0°C a tu už i v nezatepleném domě je bez problémů, ale pokud v bytě vaříte/perete, tak je zas dost obtížné takto nízké vlhkosti dosáhnout.
Zkuste si chvilku počítat:
https://www.calculator.net/dew-point-calculator.html
Celkovou pohodu přebývání v objektu nelze redukovat jen na
Celkovou pohodu přebývání v objektu nelze redukovat jen na přítomnost/nepřítomnost plísní. Nemusí být v ovzduší ani jedna spóra a přesto se v hermeticky uzavřené (byť milovníci všech těch udělátorů budou tvrdit, že se jedná o plně klimatizovanou a bla bla bla místnost…) člověk nebude cítit. Vstoupit do dobře udělané dřevěnky a do „moderní pasivní kobky“ – to jsou dva světy a pokud by dostal člověk možnost si vybrat z těch dvou světů, vždy se zahnízdí v dřevěnce. Tihle hošíci ujíždějící na všech displayích, ukazatelích a dalších číčovinách se navštěvují nazvzájem a navzájem se přesvědčují jak jsou klimatizované a rekuperované kobky skvělé a nikdy nezajdou na návštěvu do kvalitně postavené dřevěnice a tudíž reálně nic o tom světě, kde lze normálně dýchat nevědí a jen čtou na tzbinfo a hybridu atd…. Život a skutečný vzduch je při tom jinde. Čus, Dlaždič.
Pod toto se podepisuji.
Pod toto se podepisuji.
Mám dům z roku 1908, který jsem před pár lety zateploval
Mám dům z roku 1908, který jsem před pár lety zateploval 20 cm izolace, takže mohu dobře porovnat „starý poctiný dům“ a „zateplenou kobku“. Větrat musíte v obojím, protože zdí prostě čersvý vzduch neprojde. Rozdíl je v tom, že v zateplené variantě nemusíte obcházet dům 1-2x za rok se savem v ruce a druhý rozdíl je výrazně větší tepelná setrvačnost domu (či venku padnou teploty 30°C+ a v domě je dlouho lehce přes 20°C).
Předpokldám, že okna, kolem kterých je vidět a tím hezky ventilují už doma nikdo dobrovolně neprovozuje. A pak je tedy třeba větrat ať už je na domě izolace či nikoliv.
Jenomže v praxi to vypadá tak, že zateplené = bez
Jenomže v praxi to vypadá tak, že zateplené = bez pořádné ventilace = vysoká vlhkost = kondenzace kolem oken apod., protože tam je materiál v zimě prostě chladný.
Stačí si projít novostavby a plíseň ve větší či menší míře máte naprosto ve všech a vlhkost 70% je naprosto běžný jev, protože stačí si udělat kafe nebo dýchat či souložit přes noc v ložnici a už vám to leze nahoru. 😉
A pak si pojďte prolézt moji usedlost ze 17. století, kde teď trávím s rodinou čas a najděte mi tady plíseň – nikdy nikde.
Plísním se totiž daří v teple a vlhku. Tady to zkondenzuje jen když se po dlouhé době přijede a zatopí, tak se při vytápění z nuly cca 3 hodiny potí i zdi. Jenže pak už je naprosto sucho mezi 40-50% a kondenzát nikdy neuvidíte ani na oknech, protože teplota samozřejmě pod těch 6 neklesne nikdy nikde.
Moc toho o dnešních domech nevíte. Mám pasivní dům,
Moc toho o dnešních domech nevíte. Mám pasivní dům, prakticky vzduchotěsný, ztrátu do 3 kW. Mám rekuperaci, takže neustále čerstvý vzduch, s minimálními tepelnými ztrátami, žádná vlhkost a tímpádem plíseň. Naopak v zimě v mrazech občas musím zapínat zvlhčovače, protože venkovní vzduch je příliš suchý.
Připomínáte mi tchána, který zateplil a zatěsnil starší dům a pak se divil, že se mu tvoří plíseň. Jak by ne, když stará okna netěsnila a luftovalo mu to samo. Ale to je o nepochopení. Každý barák musí luftovat. Ale vždy je lepší řízeně (mít to pod kontrolou) než neřízeně. Pokud zateplím/zatěsním barák, musím se postarat o řízené větrání.
A co (cca) dvoukilemtrovej vrt? Zajistil by jak teplo, tak by
A co (cca) dvoukilemtrovej vrt? Zajistil by jak teplo, tak by mohl byt i zdroj elektricke energie 🙂
To jako z epri nehode neni na naftovem aute dostatek teplych
To jako z epri nehode neni na naftovem aute dostatek teplych casti (turbo, katalyzator, vyfukove potrubi), majici 52 – 82 °C?
Podle tabulky, maji obe latky stejny bod vzniceni = 220 °C, rozdil je u vzplanuti. Takze z toho chapu, ze je bouracka s dieslem bezpecnejsi, pokud se tak stane pred jeho zahratim.
Pokud mate jiny nazor, vysvetlite jej, prosim?
Ano, mám na to jiný názor – požáry dieslových vozidel
Ano, mám na to jiný názor – požáry dieslových vozidel způsobené únikem nafty jsou oproti benzínu naprostou výjimkou protože ta trocha nafty, co vyteče z přívodu směrem k zemi a s velkým štěstím ji zapálíte je minimální riziko. Když to další naftou zalejete, tak to zhasne.
Naproti tomu benzín je za běžných teplot těkavý a ohnivé blafnutí rychle rozšíří požár v motorovém prostoru a hasit benzínem vám nedoporučuju.
Můžete si to vyzkoušet sám – udělejte si táborák a pak na to chrstněte kýbl nafty.
A než to zkusíte s benzínem, tak nám dejte vědět výsledek, pak už nám asi nenápíšete 😉
Jak jem psal, nafta ma tplotu vzplanuti 52 – 82 °C (benzin
Jak jem psal, nafta ma tplotu vzplanuti 52 – 82 °C (benzin zapornou) a jelikoz jsem ohynky dost casto delaval, vim, ze maji daleko vyssi teplotu, tak to s tim kyblem nafty delat nebudu. Ale pokud jste presvedcen, o hasicich schopnostech nafty, udelejte to Vy a ja se rad podivam na video na YouTube.
Kdyz jsem dal na chvilku vyhledani na googlu ohledne bezpecnosti pri vzplanuti u benzinu a dieslu,nasel jsme i nazor, ze benzin je bezpecnejsi prave kvuli rychlejsimu odparovani (tudiz rychlejsimu ochlazovani horke veci). Takze vlastne jen zalezi, zda mate v blizkosti nejakou jiskru (zdroj ohne), tak benzin chytne rychleji, na to potrebujete mit zahratou naftu, takze ano, muze se stat, ze zrovna u jiskry je nafta dostatecne chladna, takze Vam auto nevybouchne, kdyz se z nej snazite dostat, ale … proc toto rozvadim, kdyz je to vlastne tak i tak nebezpecne? Jak jsem psal, teplotu samozvniceni maji obe paliva stejnou.
Asi radeji budu sedet v aute, ktere v pripade problemu hori nez boucha. A jeste podotknu, ze pravdepodobnost horeni maji BEV daleko mensi nez spalovaci auta. Takz ebystre spis mel prejit na BEV, pokud Vam jde o bezpecnost.
Pokud nalejete kýbl nafty do vatry jak na čarodějnicích,
Pokud nalejete kýbl nafty do vatry jak na čarodějnicích, zapálíte ji.
Pokud nalejete hýbl nafty na malý táborák, uhasíte ho, protože nafta ochladí plochy tak, že se sama už nevznítí.
Osobně vyzkoušeno.
Tady to máte video k našemu tématu:
https://finance.yahoo.com/video/flammable-diesel-fuel-163822433.html
Super, takze teraz budes otravovat vzduch pevnymi casticami.
Super, takze teraz budes otravovat vzduch pevnymi casticami. Len tak dalej, je to lepsie a lepsie. Nechces prejst na uhlie?
Tohle je zrovna téma nešikovné na obhajobu elektromobilu –
Tohle je zrovna téma nešikovné na obhajobu elektromobilu – do motorového prostoru benzínového auta, nebo naftového se dá nainstalovat zhášecí zařízení např s hasivem FM200 a máte riziko nějak eliminováno, do elektromobilu s tímhle máte smolíka, tam musíte spoléhat na štít mezi baterkou a kabinou (pokud je)
A je to hodne ucinne? Selsky rozum mi rika, z epokud by to
A je to hodne ucinne? Selsky rozum mi rika, z epokud by to bylo ucinne, tak by to uz EU naridila montovat do novych aut. Montuji se i jine podpurne asistenty, ktere maji sporadicky prinost…
Taky jsem koukal. Stát se může samozřejmě všechno ale
Taky jsem koukal. Stát se může samozřejmě všechno ale přeci jen odpadávající volant se nevidí moc často. Navíc u takhle drahýho auta. Tesla může děkovat všem svatým že se to přihodilo když jel pomalu. Stát že to na autobahnu při testu maximální rychlosti….
Upadlej volant u Toyoty
Upadlej volant u Toyoty Tacoma
https://www.tacomaworld.com/threads/steering-wheel-fell-off.415419/
Tak snad má Tesla ovládání i přes mobil ne? To mohl v
Tak snad má Tesla ovládání i přes mobil ne? To mohl v pohodě odřídit pomocí 2 palců…
Něco podobného bylo i v Bondovi…
Nevim jak Vas, ale me jako prvni vec pri updanuti volantu
Nevim jak Vas, ale me jako prvni vec pri updanuti volantu napadne dupnout na brzu, nekoho jineho hledat po kapsach mobil 🙂 ALe je pravda, ze treba by podvedomi zaujalo jine stanovisko – zakryt oci rukama a jecet 🙂
1*
Po bitvě každý generál…
1*
Po bitvě každý generál…
Aha, Brit. To som si neuvedomil. Teraz to dáva zmysel.
Aha, Brit. To som si neuvedomil. Teraz to dáva zmysel. Zaťahovač šróbov sadol a išiel utiahnuť volant, ale žiadny pred sebou nemal tak nemal čo utiahnuť.
Takže keby Británia neblbla a dala volant na tú „pravú“ stranu, nebol by problém. 😀
Nebude to tym, ze pravostranne riadenie montuju nejak rucne?
Nebude to tym, ze pravostranne riadenie montuju nejak rucne?
To ale nikoho nezaujíma, ani to, že sa to už stalo asi
To ale nikoho nezaujíma, ani to, že sa to už stalo asi každej automobilke. Ale keď sa stane niečo na Tesle, tak to je teda …