Elektromobil Volkswagen ID Buzz míří nejspíš do výroby

Jan Horčík - 17 Březen 2017

Britský magazín Autocar.co.uk zjistil, že koncept plně elektrického mikrobusu Volkswagen ID Buzz nejspíš už brzy dostane výrobní zelenou. Volkswagen údajně teď čeká na výsledky průzkumů reakcí veřejnosti.auto elektromobil Volkswagen ID Buzz

Koncept elektromobilu Volkswagen ID Buzz i jeho očekávaná výrobní verze bude pokračovatelem hlasického "hippie-busu"
foto: Volkswagen

Klaus Bischoff, šéf designu Volkswagen, řekl Autocaru, že koncept Volkswagen ID Buzz, představený na autosalonu Detroit 2017, byl podle prvních dojmů veřejností v Evropě a USA přijat velmi dobře.

Už před rokem ukázal Volkswagen na CES 2016 v Las Vegas koncept elektrického mikrobusu Budd-e. Bischoff se prý dlouhodobě snaží protlačit koncept elektrického mikrobusu a ID Buzz by konečně mohl být úspěch.

Zároveň dodal, že se stále ještě pracuje na výsledném designu, který je v koncepční verzi přeci jen poměrně odvážný. Na autosalonu v Šanghaji se prý koncern VW chystá představit plně elektrické SUV, koncepčně příbuzné s hatchbackem Volkswagen ID.

Všechny tyto novinky jsou součástí nového směřování automobilky Volkswagen po skandálu dieselgate. A vypadá to, že VW bude mít v příštích pár letech v oblasti elektromobilitu mnoho co nabídnout.

Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Josef

Za mě fajn. Pokud ponechají úžasnou vnitřní variabilitu, dají tomu 80 až 130 kWh baterku a cena bude do 1,5 milionu, budu o tom v následující desetiletce uvažovat.

V následující desetiletce uvažovat? Tak přesně na vás čekají s výrobou jakéhokoli elektrického auta.

---

ecotaxiolomouc.cz

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No ja uz mam i3. Druhy elektromobil pro me ted fakt nema cenu, dokud to nebude velky mikrobus. Mam uz dve deti a dalsi v planu.

Obrázek uživatele honza.t

I Plug-in-hybrid verze GTE by nebyla k zahození .

http://www.hybrid.cz/plug-hybrid-volkswagen-passat-gte-vyrazi-na-ceske-silnice

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Cenovka 1.5 milionu je nesmysl a řekněme zbožné přání mimo realitu. Na 1.5 milionu začíná benzínový Multivan s automatem a pohonem 4x4. Výbavy určené pro volný čas se s Multivanem dostávají lehce k 2.5 milionům, tedy se nedá předpokládat že taková stylovka jakou VW BUS je, bude začínat na nižší ceně než tyto edice Multivanu. Navíc v elektrické verzi. Nebál bych se odhadnout startovní cenu nad 2.5 milionu korun.

Obrázek uživatele Josef

VW uváděl, že to auto bude dostupné. To auto za cenu převyšující 1,5 milionu není. Původní VW taky nebyl tak šíleně drahý.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Opravdu to VW uvádí nebo uvádělo u tohoto modelu? Nebo to jen někde uvádí nějaký internetový zdroj se kterým nemá VW nic společného?

Obrázek uživatele Josef

Opravdu mám dojem, že ten koncept prezentovali s důrazem na dostupnost pro běžné lidi. Ale mohu se samozřejmě mýlit, už je to docela dlouho, co jsem to četl.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Je dost mozne, ze zdroj, ktery jste cetl, domotal obecne proklamace k VW I.D. (cela rada modelu) a ke konkretnimu modelu I.D. Buzz.

Obrázek uživatele Kuk

O ID trvrdil VW, že bude za cenu Golf dízl verzí. Koneckonců nová řada Golfů už v dízlu vůbec nebude.

Jakási cena Buzzíku od jednoho bulvár plátku
od 936 000 kč do 1 248 000 kč
http://www.dailymail.co.uk/news/article-4103928/The-VW-camper-goes-hi-tech-Electric-powered-model-costing-45-000-host-gadgets-ability-drive-unveiled.html

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To jo, ja jsem drivejsi vyjadreni VW tak nejak pochopil, ze by I.D. rada mela nabidnout cenove dostupne modely. Dokonce myslim v kontextu zakladniho hatchbacku pouzivali obrat: "cena srovnatelna s dobre vybavenym dieselovym golfem".
Proto bych ocekaval, ze Buzz bude za cenu srovnatelnou s dobre vybavenou volnocasovou dodavkou, ty predpokladane ceny dailymailu mne pripadaji dost nizke, navic v kombinaci s predpokladanym dojezdem 373 mil, coz si nutne vyzada velkou baterii.
Nicmene predpokladam, ze ani VW zatim presnou cenu a specifikace nezna, pokud stale plati, ze by to auto melo prijit kolem roku 2022, tak se toho muze jeste hodne zmenit.
Kazdopadne dik za link, pokud se dailymail alespon priblizne trefil, tak to jiste udela spouste zajemcum o podobne auto radost.

Obrázek uživatele Kuk

Do 2022 je sákra daleko.
Buzzík je na stejný platformě jako ID.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To samo o sobe nemusi mnoho znamenat, u ruznych modelu I.D. bude pravdepodobne velkou roli hrat cena baterii, pomerne velke a pravdepodobne tezke auto jako je Buzz bude potrebovat k rozumnemu dojezdu pomerne velkou baterii, rozhodne vetsi nez auto velikosti Golfu, se kterym se nepredpokladaji tak caste dlouhe trasy.
Nevim, jak to vidi VW a pripadni kupci, ale ja bych od podobne dodavky ocekaval, ze me s rodinou nebo partou kamaradu odveze i na delsi vylet. U hatchbacku velikosti Golfu si naopak umim predstavit i variantu s pomerne malou baterii, existuje pocetna skupina zakazniku, kteri kupuji auta teto tridy a nijak daleko s nimi nejezdi.

Obrázek uživatele Radovan

Taky se hlásím mezi onu veřejnost, u které vzbudil zájem. Mít Nissan eNV200 slušnější dojezd, tak by mu mohl konkurovat. Ostatně jako v případě menších nároků třeba Peugeot Partner electrique nebo Renault Kangoo ZE, ale to jsou bohužel dojezdově vozy zastydlé před rokem 2000.

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 91 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 42 tis. km (56 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.

Já už jsem napsal na: "info@volkswagen.cz", že mám zájem o I.D. BUZZ a tohle je jejich odpověď:
Děkujeme za Váš zájem o značku Volkswagen a zároveň nám dovolte, abychom Vás informovali, že v tomto případě je potřeba se obrátit přímo na autorizovaného prodejního partnera Volkswagen, který je plně kompetentní k řešení Vašeho dotazu.
Seznam autorizovaných partnerů naleznete zde:
https://www.volkswagen.cz/koupit-volkswagen/seznam-prodejcu

Děkujeme za pochopení.

Na odkazu co poslali jsem našel až 6 prodejců co prodává elektromobily ... to jsem zvědav kolik z těch "plně kompetentních" mi odpoví a co mi napíšou.

Tímto vyzývám všechny: napište jim taky, nebo nám I.D. BUZZ zruší stejně jako zrušili Phaeton.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To jméno sedí : VW ID Bussik :)))))DDD

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

... to vymýšlel snad nějaký IDiot :)))))

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

přejmenoval bych ho na : VW IT Bussic ;)


ChargeUp! - Komplexní dodávka dobíjecích stanic a souvisejících služebe-stationNabíječky elektromobilů CircontrolAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilVOLTDRIVE - Ideální řešení pro domácí nabíjení vašeho vozu.
O ČEM SE PRÁVĚ DISKUTUJE?