Elektromobil Tesla Model 3 zachycen v Nizozemsku na CCS nabíječce
První stovky kusů elektromobilu Tesla Model 3 míří do Evropy. Tesla mezitím upravuje své nabíječky Supercharger také pro standard CCS.
Elektromobil Tesla Model se na bíjí na nabíjecí stanici Fastned konektorem CCS. První kusy budou evropským zákazníkům dodány zřejmě už v průběhu února 2019.
foto: Christoph Maria
foto: Christoph Maria
Christoph Maria zveřejnil na svém twitteru fotku elektromobilu Tesla Model 3, jak se v Nizozemsku nabíjí u nabíječky Fastned konektorem CCS. Zatím není jasné, jaký bude max. možný výkon nabíjení, ale očekává se přes 120 kW.
NEPŘEHLÉDNĚTE Tesla začne posílat do Evropy týdně 3000 kusů elektromobilu Model 3, už upravuje Superchargery na CCS
Nabíjecí stanice Tesla Supercharger v Evropě jsou postupně dovybavovány konektory CCS určenými pro nabíjení elektromobilu Tesla Model 3. Kromě toho jim samozřejmě zůstává Tesla konektor pro nabíjení Tesla Model S a Tesla Model X.
2018 Tesla Model 3 Crash Test
https://www.youtube.com/watch?v=vXwwGWlFr9s
Škoda, že z toho dobíjení není graf průběhu výkonu jako u e-tronu, Fastned tohle měření jinak dělá dobře.
Uz se moc tesim az TM3 uvidim v realu na silnici. Kdo z vas uz objednal?
Myslím, ze lidi objednali už na začátku dubna 2016.
Závazná objednávka konkrétní konfigurace a nezávazná rezervace pořadí bez specifikace je fakt docela rozdíl. Ale to vy jistě víte, jenom trolíte.
Závazná objednávka konkrétní konfigurace a nezávazná rezervace pořadí bez specifikace je fakt docela rozdíl. Ale to vy jistě víte, jenom trolíte.
Konfigurator pro ČR už byl spuštěn? Že o tom nevím.
Konfigurátor je spuštěn pro držitele rezervace v Evropě v:
France, Sweden, Norway, Netherlands, Spain, Germany, Denmark, Finland Italy.
OT: Tak E-tron má oficiálně WLTP jen 417 km .... :-(
To je na chlup stejně jako má TMS 75D u mnohem přísnějšího EPA.
TMX 75D má EPA 381 km, WLTP nemá, ale odpovídá to přibližně 430 km.
Presne jak sem predvidal, ze budou radi kdyz se dostanou na dojezd TMX 75D. A nedostali se. O tridu mensi a drazsi nez Xko, horsi dojezd, zadna sit superchargeru, neporovnatlne horsi autonomni funkce, no nekup to!
Jen aby nebylo spolehlivější. To může klidně vše výše uvedené přebít.
Audi a spolehlivejsi? Trollujes?
Aj som si chcel tipnut, že e-tron bude mat rovnaky dojazd ako TMX75D a ono to bude asi aj menej. S takou kapacitou, to teda velky pokrok neurobili.
Prostě Audi - náskok díky technice :-)
Aneb už příští rok si koupíte to, co nově vzniklá konkurence nabízela před 6 lety.
BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 91 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 42 tis. km (56 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.
A sou tu i taci co si ten kram predobjednali a mysli si jak dobry kauf se jim povedl :D
Budme radi, že takí sú. Kludne si mohli od Audi kúpiť spalováka, ale išli do EV. Osobne poznám takých, čo si nič iné ako Audi nekúpia a čakajú na e-tron. Aspon môžu v Audi rozmýšlať kde urobili chybu, keď sa im skalní zákazníci budú sťažovať :)
Ale klidně bych se odvážil si tipnout, že až se bude prodávat, tak minimálně doma v DE půjde na odbyt lépe než Tesla X.
To by bylo hodně smutné kdyby ne.
už aby Elon udělal ten pickup, famerice se na něj už celý třesou :)))
drsnysvet.cz/souboj-pick-upu-na-semaforech/
Už není třeba, to vyvinul jiný start-up zafinancovaný Saudy, a koupili i pro USA dostatečně velkou starší automobilovou továrnu.
Konkurence je potřeba, jako praseti drbání. Kdyby podobně vyrostl i Bollinger Bollingermotors.com/ a začal chrlit, bylo by to jenom fajn.
BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 91 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 42 tis. km (56 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.