Elektromobil Porsche Mission E má nejvyšší prioritu

Jan Horčík - 17 Říjen 2016

Michael Steiner, šéf výzkumu a vývoje Porsche, na autosalonu Paříž 2016 potvrdil, že hlavní prioritou je teď pro automobilku elektromobil Porsche Mission E.auto elektromobil Porsche Mission E koncept autosalon Frankfurt Paříž

Elektromobil Porsche Mission E se má přímo postavit elektromobilu Tesla Model S, který momentálně decimuje svou konkurenci v segmentu prémiových luxusních sedanů. Jenže zatímco Tesla Model S je na trhu už od roku 2012, Mission E půjde na trh někdy mezi lety 2018-2020
foto: Porsche

Porsche Mission E, elektromobil s dojezdem 500 km, se ukázal už na autosalonu v Frankfurtu 2015. Jde to auto, které má porazit Teslu a Porsche kolem něj buduje dokonce i tolik potřebnou infrastrukturu.

Díky slovům Michaela Steinera je teď jasné, že Porsche Mission E má v rámci firmy nejvyšší prioritu. Steiner potvrdil, že auto je v "sériovém vývoji". Půjde o první vůz značky Porsche s čistě elektrickým pohonem, výkonem 600 koní a zrychlení 0-100 km/h pod 3,5 sekundy.

Porsche údajně kvůli jeho vývoji najímá 1400 nových lidí a investuje 700 mil. euro do nové továrny ve Stuttgartu. Steiner navíc řekl že o dříve spekulovaném Porche 911 Hybrid zatím nebylo definitivně rozhodnuto.

Porsche 911 Hybrid mělo dostat hybridní pohon z Porsche 918 Spyder. To se ale nejspíš v nejbližší době neuskuteční, pokud vůbec. Plně elektrický pohon je prostě technicky vyspělejší a zajímavější a Mission E tak má mnohem větší potenciál.

I Steiner řekl, že Porsche je toho názoru, že trh s elektromobily bude nejspíš dál rapidně růst. Tím pádem Mission E rozhodně nebude jediné plně elektrické auto a cílem vývoje je připravit platformu vhodnou i pro další typy aut.

Zpět na HybridPřidat komentář

"...pracovníci (Porsche) přistoupili na omezení růstu platů v letech 2016 až 2025 a prodloužení pracovního týdne z 34 na 35 hodin."

To jsou naprostý blázni, šéfové VW to na celý čáře podělaj a teď to maj zaplatit sami zaměstnanci :O

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Porsche taky maká na menším bráchovi Missionu E.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Koupit Porsche za např. 3,9 nebo za 2,7 Teslu? Většina potencionálních kupců v Evropě nebude moc váhat a koupí Porsche..
Řekl bych že se na to dokonce klepou.. :-)

Elon time´s up, přesto díky

Bodejt všichni jim za 4 milionový auto s fantastickým vodpichem 3,5 sekundy určitě utrhaj ruce, když jim to nandá i SUVčko vod Tesly za 3,1 sec nebo rodinej sedan za 2,7 sec s vlastní sítí bezstarostnejch superdobíječek.
A co budou dělat až přijde Tesla Roadster s Maximum Plead módem, budou se furt vymlouvat že Tesle nelícujou blatníky?

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Obrázek uživatele honza.t

Pevně věřím, že Porsche zvedně latku. Mají velké ambice. Jsem zvědavý s čím vším přijdou.
http://www.hybrid.cz/tagy/porsche
https://porsche.cz/microsite/e-mobility/

Obrázek uživatele ozana

Zvednou leda tu hozenou rukavici, na stávající laťku hned tak nedosáhnou.

---

Jezdím na proud, najeto prvních 61 tisíc km. G-E STROMOS 7 let a 66 tisíc km.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No tak u auta to neni o dojezdu ne? (to ze zatim u EV jde temer o jediny sledovany parametr je jina).
Porsche tak muze napriklad zvednout latku u EV napriklad nesrovnatelne lepsim dilenskym zpracovanim, kvalitou interieru apod, ne zrovna tim, ze tam da jeste vetsi baterku nez tesla....

Obrázek uživatele ozana

Dojezd, zrychlení, cena a počet prodaných kusů - v čem Teslu překonají?

---

Jezdím na proud, najeto prvních 61 tisíc km. G-E STROMOS 7 let a 66 tisíc km.

"Šéf závodní rady u Porsche Uwe Hück prohlásil, že firma bude muset prodat nejméně 10 000 aut Mission E ročně, aby na novince vydělala."
Nějakej šéf vývoje říkal, že to stejně dělaj jen jako úlitbu úředníkům, aby naplnili kvóty a mohli v klidu dál vyrábět sračkomety.

Narvou do toho 1 miliardu eur, ale podívejte kdo si kůli tomu utrhne vod huby :)))
"Zaměstnanci Porsche v Zuffenhausenu se dobrovolně vzdali části budoucího růstu platů, aby zajistili produkci nového plně elektrického vozu."

A kolipak si utrhnou vod huby šefíkové a manažéři?? :)))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Pisu to primo v tom prispevku, na ktery reagujes, kde muzou teslu velmi snadno prekonat...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nevím, s čím přijdou, kromě rychlejšího nabíjení, vyspělou autonomií a nějakou baterií smartaplikací v infotainmentu, ale Tesla na ně určitě nebude čekat. Většina automobilek prostě stále zaměstnává spoustu lidí tím, že ladí sání, řazení, vstřikování, výfuky a mapy a optimalizují poruchové součástky turbomotorů, než aby to svoje drahocenné technologické know-how zamkli do archivu a začli místo kutání slojí na konci slepé uličky přemýšlet o eleganci a možnostech baterií, elektromotorů, nanomateriálů a 3D tisku. Což takhle vodivé pneumatiky (jaké mají třeba letadla) a nabíjecí úseky silnic? Onboard drony, prozkoumávající cestu před vozidlem? Inteligentní silnice, komunikující s vozidly, sdílejícími svou polohu, směr, rychlost a cíl? Ne, raději nás zajímá, jestli náš čtyřválec zní jako šestiválec a jestli zatahuje od 1500 nebo od 1800 a jestli je v kufru baterka a škrabka.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No ono to bude i tim, ze ty "slozite splaovaky" jsou porad extra levne oproti tomu co tu pises ty....
Nahrada spalovaku EV je beh na hoodne dlouhou trat a do te doby proste bude potreba vyrabet ty spalovaky, leda by lidi misto toho chodili pesky...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

V rámci ceníku Porsche bych o nákladech na technologii moc nemluvil. Položku "elektropohon" by člověk vedle masážních odvětrávaných sedadel s pamětí málem přehlédl:-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nejaka souvislost s tim co jsem napsal by nebyla?

Ha ha

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Žeby sa konečne zobudili? Ináč je to hanba Európy, že proti Tesle zatiaľ nemajú adekvátnu konkurenciu.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No a hanba USA, ze nemaji konurenci k UPu nebo Leafu?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No a hanba ameriky (ano s malym a) a asie (ddto), ze dodnes neudelali neco, co ma Evropa - Bentley, Rolls-Royce a Range Rover 8-) Sladky sny, hrdobijci.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

e-Up vs Tesla?? :-)

Kolik se prodalo ve světe kusů e-Upu? Častěji totiž i v ČR potkávám americkou Teslu, než e-Upa z Bratislavy.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

A nejaka souvislost s tim co jsem napsal by nebyla?

Obrázek uživatele M.Krupka

Pro běžného amika není e-UP auto, ale drahá hračka pro děti.
Jak to nemá 5m délky a pořádný výkon, tak to moc lidí za louží nekupuje.

Od te doby, co sla cena benzinu nahoru uz to tolik neplati. Ale porad se moc neuznavaji mensi auta nez velikost "Corola".

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Porad postradam nejakou tu souvislost s tim co jsem psal. Proc je pro Evropu ostuda, ze nevyrabi konkurecni vozy k tesle, a pro neni ostuda pro USA ze nevyrabi konkurenci k prakticky nicemu jinemu?
Ono vubec americky sutomobilovy prumysl je spise ostruda oproti evropskemu, tesla je takova svetla vyjimka, ale zatim je to porad spise technologicky startup nez automobilka...

Obrázek uživatele M.Krupka

Průměrý Američan - nechci říci, že je tlustý, ale spíše trpí značnou nadváhou. Průměrnému Američanovi to však zas tak moc nevadí. Průměrný Američan používá pro dopravu výhradně auto.
Pěšky udělá jen několik málo kroků ke svému zaparkovénemu miláčkovi. Průměrný Američan jí buď silně tučná (smažená) nebo hodně sladká jídla. Často z toho silně tloustne. Silně tučná jídla často plavou v majonéze, kečupu či nějaké omáčce.
Průměrnému Američanovi je E-Up malý. Prostě se do něj nevejde. :-)
Proč by měla nějaká automobilka v Americe dělat taková auta, když se jim do nich nevejde průměrný zákazník?
Do běžné Tesly se průměrný občan Evropy vejde. :-)
Nevím, zda je to ostuda, ale jen těm Mercedesům a BMW roste za louží konkurence v podobě Tesly S, Tesly X a pravděpodobně i Tesly 3. A obvinit je z toho, že nesplňují emise bude problém.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No podle tehle ulitle logiky - prumerny evropan si nemuze tesla model S dovolit, proc by potom mela jakakoli evropska automobilka delat podobne auto? (Je to samo blbost, stejne jako to cos napsal ty)

To, že porazí Teslu model S je téměř 100% jistota. Když vezmu standardní životní cyklus automobilu - po 4 letech facelift/modernizace, cca po 7 letech nová generace, tak bude porážet automobil, který se už nebude vyrábět. Jo to asi zvládnou :-).

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

no ani dnešní Teslu neporazí, jeslti jsi četl ten článek :-D

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Porazí, v cene určite :-)) Dojazd 500 NEDC, tak to už prekonal aj Bolt a o chvíľu aj nový Leaf.
Ale inak je to pekný kúsok, len keby stál okolo 80 000e.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Uvidíme.

Obrázek uživatele PaRi

Vypadá pěkně, ale užitná hodnota 'eska' je jinde. Spíš se to může postavit Tesle Roadsteru.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No ono drahe auta nejsou uplne o uzitne hodnote, takova uzitna hodnota u ferrari je nmohem horsi nez u Octavie, presto se pordava za neskutecne penize...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

proti Tesle podřadný EV, pomalejší, menší, dražší než rodinný vůz, neprodejné
takže Tesla bude mít i nadále téměř 100 % trhu vyšších a luxusních EV vozů

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jenjo, ty seš s tím podílem na trhu vyšších a luxusních vozů trochu jak ti lidé z hnutí Hare Kršna...
Otázka zní, jestli takový podíl na trhu vyšších a luxusních vozů v USA dokáže TESLU ufinancovat. Odpověď je jasná - ne. Budoucnost Tesly se bude lámat na masovém trhu a ne na jeho okraji... a tam jsem zvědav, jaký bude mít Tesla podíl. Registrace Modelu 3 ještě nejsou podíl na trhu.

koncern VW bych rekl bude v elektromobilite od roku 2020 hrat nejdulezitejsi roli, maj moznost elektrinu dostat uplne do vsech segmentu automobiloveho trhu, od mestskych auticek kde maji e-UP az po luxusni a sportovni auta nebo nakladaky a busy

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To by ale museli mať fabriku na výrobu akumulátorov, čo zatiaľ nemajú, takže o velkých sériách môžu iba snívať. A aj to robia...

VW gigafabriku už stavěj.
http://www.techtimes.com/articles/161873/20160530/volkswagen-to-build-15-5-billion-battery-factory-in-a-bid-to-reposition-itself-in-electric-car-industry.htm

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ešte ani nevedia, kde to bude stáť. Dovtedy môžu mať iba plány a vízie. Ale aj to sa ráta, aspoň majú vykročené správnym smerom.

vys v cem je vyhoda velkych koncernu co maj prachy? ze kdys neco chtej, tak to stoji do pul roku, Tesla bude GF stavet az do roku 2020 neb to z velke casti pati Nevada a vystavba je vazana na dane dotace, pozdeji ani driv ta tovarna proste dokoncena nez 2020 nebude

mimochodem v EU se jiz satvej, opravdu stavej 2 tovarny na baterii a jedna je v priprave, a v Cine se jiz stavi 6 tovaren na abterie, a steve div se ani v jedne z tech tovaren neni nijak zminovana Tesla

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To, čo vravíš je pravda, ale chcú? Kiež by to tak bolo, ja som za každé vyrobené EV, Nech už ho vyrobí ktokoľvek :-)

chtej nechtej, je to vpodstate jedno, hlavni je ze se neco deje

pro vetsinu z nas stejne Tesla nebude delat auta pravdepodobne nikdy protoz eproste pod urcitou cenu jit nechteji, takze pro nas je dulezite to ze to krapet rozhejbala spolu s dalsim automobilkama co nejaka ta EV maji v nabidce a co maji a planuji EV vyrazne pod cenou planovaneho modelu 3

VW má několik problémů. Vsadili na naftové motory, což se ukázalo jako neprozřetelné, ostatně stejně jako mnozí další. Hrají o čas, takže naslibují, ale termíny nejsou reálné. Potencionální zákazníci si řeknou: 2 roky není tak dlouho, počkáme... Jenomže za dva roky to bude ještě za rok a pak ještě jednou za rok. VW má minimálně 5 let technologickou ztrátu. Kompozitní materiály, pohonná jednotka... Bude trvat, než to dožene. Samozřejmě, dá se to dělat i jinak - viz německá pošta, ale bude to mít výrazně horší užitnou hodnotu.

---

hariprasad

ty naftaky se jim nekolikanasobne zaplatili a vydelali miliardy eur :D slusna neprozretelnost

To nic neznamená. Záleží to na tom, jak s nimi naloží a kolik miliard půjde na různé arbitráže... Hlavně VW ztratil hodnověrnost a to se také počítá. Možná mnohem víc, než cokoli jiného. Kdo by chtěl auto od značky, která ná na "svědomí" zamořené životní prostředí.

---

hariprasad

zivotni prostredi zamorujou uplne stejne i ostatni znacky s fosilnima autama, na VW se jen ukazalo

co se NOx a uhlovodiku v emisich tyce tak je dokonce zmerene za provozu ze je na tom VW nejlip ze vsech a ostatni znacky maji hodnoty teto mnohem horsi emisni slozky horsi :D ty kauzy vpodstate resi hlavne CO2, tedy neco co zajima jen uredniky a fanatiky okolo glbalniho oteplovani, a i tam je na tom VW podobne jako ostatni

a k tem financim, VW vykazuje mnohamiliardove zisky roky (nekdy od roku 2000 maji prumerne zisky jako koncern prez 10 miliard eur rocne), takze ikdys zaplati treba 10-30 miliard dolaru, porad to bude znatelne min nez kolik VW za psolednich 15 let vydelalo, cast z tech penez take zuroci do elektromobility, a bylo by skoda aby ty penize do elektromobility nedali, elektromobilita by tim neskutecne stratila, takze u kauzy dieselgate se tak nejak vyplnilo "vsechno zle je pro neco dobre"

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

jistě, takovým lžím od pro-fosil-teroristické organizace VW někdo uvěří :)
Tou dobou už bude mít tesla 90 % středních a luxusních vozů, už těď má 1/3 luxusních sedanů v USA (asi i v EU) ;)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Volkswagen Group je jeden z největších světových automobilových koncernů, do něhož kromě jiných společností patří tyto značky: Volkswagen, Audi , Bentley, Bugatti, Porsche, Lamborghini, MAN, Scania, SEAT, Škoda Auto, Volkswagen Užitkové vozy a Ducati. Tento německý koncern se v posledních letech zaměřuje, kromě svého hlavního evropského trhu, především na Spojené státy americké a Čínu (Volkswagen Group China). V minulosti patřily do skupiny Volkswagen i značky: Auto Union, DKW, Horch, NSU a Wanderer.

Následující tabulka zachycuje procentuální zastoupení vlastníků skupiny Volkswagen Group v procentech kapitálového podílu a hlasovacích práv (stav k 31. 12. 2013)

Porsche Automobil Holding SE[p 1] 52.20 % 32.2 %
spolková země Dolní Sasko 20.00 % 12.7. %
Qatar Holding 17.00 % 15.6 %
ostatní 10.80 % 39.5 %

Jak velký asi má zájem Qatar Holding na elektromobilech??

Qatar Holding má na elektromobilech největší zájem, protože příjmy z ropy už jdou do hajzlu.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Moc hezký a teď ještě tu druhou pohádku o Nokii ;D

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

no vidíš, a stále má VW 0 % EV ve vyšší či luxusní třídě :)
drahý ropný teroristo :)

Obrázek uživatele M.Krupka

A přitom technologicky udělat E-Golfa E-Passata asi bude velký problém. Přidám do podvozku trochu větší baterie a dám tam trošku silnější motor a hurá.
Njn když není vůle.... tak to prostě nejde.

bude to asi stejnej problem jako vydelavat poradne na soucasnych elektromobilech :) oni si ted behem par let postavej par elektromobilu, otestujou si je a pak to postupne budou poustet na trh tak aby si zajistili zisky, kdyby ted vyvalili na trh spoustu elektromobilu tak by maximalne lidi nemeli kde ty EV nabijet a u nabijecek by se tvorili fronty :) soucasnej stav je tak nejak rozumnej pro vsechny krome fandu elektromobility co by proste nejradsi aby tu bylo vsechno EV prez noc

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Elektromobily s normálnym dojazdom (TS, TX, Bolt ...) nabíjačky potrebujú len občas pri ďalekej ceste. To, že sú na nabíjačkách fronty, je presne pre tento aspekt, takže vaše obavy sú úplne zbytočné. Priorita nabíjania je doma, pretože to je najlacnejšie a vždy aj bude.

kazdej doma nabijet nemuze ;) ve mestech bydli prez 95% obyvatelstva v obytnych domech kde nemaji ani garaz ani moznost vlastniho nabijeni, ostatne staci se podivat na nektere ulice v Norsku nebo UK, bez tech verejnych dobijecich stani co jiz tam maj desitky na nekterych ulicich by proste lidi nemeli kde nabijet, a samozrejme i tyhle mista jsou verejna dobijeci mista ;)

goo.gl/3gPmxP

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Obdivuji vaše elektro nadšení, ale trochu reality.
viz: online.wsj.com/mdc/public/page/2_3022-autosales.html
luxusních aut se jen v září v USA prodalo skoro 84 000. Tedy prodeje jsou za cca dva měsíce na úrovni celkové historické produkce Tesly - těžko tedy mohou mít 1/3 trhu.
viz: online.wsj.com/mdc/public/page/2_3022-autosales.html#autosalesE
Jedna věc vymyslet skvělou věc, druhá je z toho udělat úspěšný byznys model. Pokud vím, tak Tesla jede dost hodně na dotacích a zatím je pořád v mínusu. Tj. investoři doufají, že jednou konečně začně vydělávat. Tento model ale nemůže fungovat donekonečna. Mimochodem ta "pro-fosil-teroristické organizace VW" je i přes Dieselgate pár mld. ročně v plusu. A to nemluvím o tom, že v ČR (společně s dalšími pr-fosil automobilkami) vytváření značné množství pracovních sil a ekonomiky.
Nicméně já jsem rád, že Tesla je. Rozhýbala ty "tradiční" automobilky k činu. Rozhodně bych nepodceňoval klasické automobilky - mají obrovské know-how jak masově vyrábět, prodávat a servisovat miliony aut (což zatím Tesla moc neumí), mají prostředky a Tesla jim konečně dodala důvod začít s elektromobilitou.
Tak uvidíme, jak to dopadne - každopádně se na dostupné el. auto těším, jen to asi ještě několik let potrvá.
Radil bych méně emocí a více selkého rozumu

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

VW je německá automobilka byla založena v roce 1937 jako Gesellschaft zur Vorbereitung des Deutschen Volkswagens mbH a později přejmenována na Volkswagenwerk GmbH. Založení automobilky v nacistickém Německu prosazoval Adolf Hitler.
Neb kdyby nebylo Hitlera a války čert ví, zda by VW dnes nepekl třeba vdolky.
To že mají pár mld.ročně v plusu? A co nám od roku 1937 na tom motoru a autě vylepšují?? Turbo, dvouspojku DSG? Aáááá pardón má to i radio a klimatizaci. :-) Za 79let se z lidového vozu Brouk stal Brouk image za milion s mnoha kurv.tkama.

VW vyrábí víc párků než aut.

http://ekonomika.idnes.cz/volkswagen-loni-vyrobil-vice-parku-nez-aut-f2y-/ekoakcie.aspx?c=A150119_104908_ekoakcie_fih

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

proč lžeš?
Tesla 32 %:
goo.gl/AhEAH2

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

"Statistika" - Source: Tesla internal sales data and competitor information compiled by the automaker.
Jak se říká: Nevěřím statistice, kterou si sám nezfalšuji...
Jsou tam víceméně jen německá auta (plus 2 Maserati, jeden Jaguár a jeden Lexus).
Chybí mi například luxusní Volvo, Infinity (těch je v USA hodně) a pak pochopitelně americká auta - Cadillac, apod.
To je asi jako srovnávat s tím, kolik se v Evropě prodá Cadillaců a Lexusů a zároveň ignorovat veškerý evropský luxusní značky.
No jo no, ale s vírou se bojovat nedá a argumentovat už vůbec ne.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

tak já ti dám podložený argument, ale tvůj mozeček jen hledá výmluvy
můžeš svá tvrzení podepřít nějakým zdrojem, nebo jen lžeš, hochu? :)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak naposledy, protože s tebou viditelně nemá cenu diskutovat.
Odkazy na statistiky, které jsem dal v prvním příspěvku zahrnují většinu, a pravděpodobně všechny automobilky, na US trhu. Na tyto statistiky se odvolává např. Bloomberg, takže je považuji za "celkem ověřené".
V tvém odkazu ( goo.gl/AhEAH2) je přímo pod tabulkou napsáno, že se jedná o interní materiály Tesly, které si vyrobila pro svou potřebu (=reklamní účely). Tak asi tak k tomu ověření. Nehledě na to, letmý pohled na tabulku odhalí, že je tak lehce řečeno "výběrová" - tj. zahrnuje data, které se hodí.
To je naprosto základní reklamní a manipulativní technika: z reálných dat zmíním jen ta, co se mi hodí a zbytek "tak trochu zapomenu zmínit". Příkladů najdeš dost i v okolí, třeba v politice ;-)
A když už jsi narazil na ten mozek, říká ti něco pojem Kritické myšlení. Zjednodušeně to znamená mozek používat a například nevěřit všemu, co se na internetu píše, bez dalšího ověření. Zvláště pokud jde o prohlášení tiskových oddělení konkrétní firmy, politické strany, hnutí za blaho lidstva, ....
Jinak přeji příjemný den a dále už reagovat nebudu.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

+1 8-)

souhlas se vsim

jen bych mel namitku na prvni vetu, u jenjy to neni nadseni u nej je to cistej fanatizmus a to smerem k jedine znacce a to Tesle, staci si precist par jeho postu

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

takže protože znám fakta, tak jsem fanatik, ropný, omezený teroristo?
Tesla 32 %:
goo.gl/AhEAH2
:)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Statistika je zamerne zavadejici, nicmene jeden z hlavnich ropnych teroristu co travi svoje siroke okoli svym letitym dieselem jsi tady jenjo ty ;-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

jistě, všechny zdroje jsou špatné, jen tvůj mozeček bez jediného faktu je správný :)
bereš na hlavu prášky? :)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nic proti, ale o svem aute jsi tu uz psal hodnekrat ....

predpokladam ze jezdis v ropakoj a my ropny teroristi na elektrinu :D

jinak super tabulka, a kde jsou v te tabulce dalsi luxusni auta co se na US trhu prodavaj?

treba Cadillac CT6 se v USA neprodava?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

myslíš ten, co v tabulce nemůže být, protože ještě nebyl vyráběn?
copak nám tu ještě zalžeš, ropný teroristo? :)

v Q3? prodava se od brezna

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

to by patřilo téměř na konec listu, nic by nezměnil

zhruba 3600 prodanych CT6 za Q3 by nic nezmenilo, jo aha :D

+1

---

25 v automobilce.20 let astronom.Sleduji vyvoj vedy techniky a astronomie cca 30let. Fandim EV hybridum atd. ale vsimam si pozitiv i negativ.
T X 100D.

Jisteze VW a ostatni klasicke automobilky maji obrovsky potencial Teslu dohnat a mozna predehnat. jenomze ta vule chybi. Tisice inzenyru, kteri neumi nic jineho nez konstrukci spalovacich motoru jen tak nepresvedcite aby sli na pracak, protoze jsou k nicemu. Elektrotechnika je jina orientace a to nejde jen tak doucit. Samozrejme ze Ohmuv zakon zna kazdy, ale to dalsi uz neni tak uplne trivialni.
Na druhou stranu je vyvoj elektromotoru o hodne jednodussi. Staci par lidi kteri se vyznaji a to staci. Automobilky budou tvrde bojovat proti E-mobilite silou svych zamestnancu/odboru i managementu. Kdo si necha vzit tak vydelecny business a jde do neznama? Navic vsichni budou mit ty same startovaci podminky. Takze premium nepremium vsichni budou mit stejny pohon. Nymbus BMW motoru bude ze dne na den pryc. Atd. Proto ma Tesla lepsi podminky, nemusi brat ohledy na minulost a ma nejlepsi lidi z oboru, protoze jinde jim nedali prilezitost.

nedavno VW rozpustilo cele oddeleni na vyvoj V12 a V8 a vyvoj nekterych variant i mensich motoru a jen par z tech lidi presunulo pod luxusni znacky koncernu, proc by mel bejt problem behem pristich treba 10 let pomalu redukovat a rozpoustet inzenyry z ostatnich oddeleni zabyvajicich se motory?

propousteni u koncernu se dotklo i jinych provozu a spousta tech lidi dnes dela pro Teslu (pamatujete si jeste nekdo jak kdysi Musk prohlasoval ze Apple je odpadkovej kos na lidi co vyhodili nebo odesli z Tesly, co by pak meli teda rikat jine automobilky co vyhazi lidi co pak skonci v Tesle? )

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak ono auto hlavne dneska neni jen motor. Ale treba i interier, obecne kvalita zpracovani apod - to jsou treba veci kde je tesla o svetelne roky pozadu oproti nemecke nebo japosnke premii (na US znacku to ale jde)...
A prave to, jak jendoduche je v zasade poskladat elektricke auto je pro teslu spise riziko, rozhodne neni v jendoduche situaci a budoucnost bude jeste hodne zajimava, i kdyz ma rkel bych dobre nakroceno, tak to rozhodne nema "v kapse".

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Kde se asi šijou sedačky, montují radia do aut.....atd?? Určitě to nedělá Volkswagen. Mají na to vycvičené a roky vyzkoušené subdodavatele. Na některé věci prostě musíš roky trénovat a pilovat, než se staneš machr ve své třídě.

Obrázek uživatele ozana

Postavit komplexní síť rychlých dobíjecích stanic je, myslím, podstatně složitější než vylepšit interiér auta.

Tam jsou všichni o světelné roky pozadu za Teslou.

---

Jezdím na proud, najeto prvních 61 tisíc km. G-E STROMOS 7 let a 66 tisíc km.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Myslím, že business model vybudování a provozování SC je něco, co se teprve bude vyhodnocovat... To, že síť postavili ještě neznamená, že to dává ekonomicky smysl (to takhle dělat). Ano, teď je to něco, co jde ruku v ruce s prodejem aut. Ale úplně bych nesázel na to, že třeba za 5 let to bude životaschopné bez nějakého přehodnocení... Třeba ano, ale třeba taky ne. Teslu to stojí dost peněz a u těch SC, které nejsou vytížené se do jejich stavby moc nehrne - proč myslíte, že se jich v okolí staví tak pomálu?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Efektivita SC s počtem provozovaných Tesel, které nebudou mít dobíjení zdarma, už jen poroste. Nebo se může síť otevřít i pro jiná auta. O SC bych strach neměl.

Obrázek uživatele ozana

Zde se staví pomálu, protože jsme pro ně stále Eastern Europe a Tesel tu nejsou stovky. Přestože už se to blíží ke 200.

---

Jezdím na proud, najeto prvních 61 tisíc km. G-E STROMOS 7 let a 66 tisíc km.

mam dojem ze o vylepseni interieru to nebude, interier Tesel je vizualne dostacujici, problem maji s kvalitou zpracovani, a ta se na jedne lince vylepsuje blbe

ano sit SC je pravdepodobne nejvetsim zolikem Tesly, vsimni si ze v EU tohle jiz Tesle tipli politici a nove SC jiz vznikaji jen spolecne s dalsima nabijeckama pro jina EV

Obrázek uživatele ozana

Co s tím má společného počet výrobních linek?

---

Jezdím na proud, najeto prvních 61 tisíc km. G-E STROMOS 7 let a 66 tisíc km.

no pokud mas jednu tak se blbejc odladuje, kdys ji zastavis tak vpodstate zastavis i produkci modelu a v tomto pripade hned dvou a cele automobilky, ja se tu kdysi psalo tak Tesl ama problem v tom ze ac ma velice solidni automatizaci, tak presnosti jsou asi 3-4x horsi nez montaz zabehlych automobilek, byl o tom clanek mam dojem i zde na hybridu primo s textem toho chlapka z Toyoty co to v Tesle cele stavel a uvadel do chodu

Přesně tak. + Tesla musí mít násobně lepší produkt, jinak si typický Němec domácí značku.

Ona bohuzel Tesla pro bezneho (mozna radeji rekneme prijmove vetsinoveho) Nemce (Cecha, Americana) take nema produkt zadny, natoz nasobne lepsi (a to bude platit i po zahajeni vyroby 3)...

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Kontrola proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicŘízení stanic pro elektromobilyŘízení stanic pro elektromobilyNabíječky elektromobilů CircontrolKariéra EVC GroupProdej pneu 100% online
185.66.36.26