Elektromobil Nissan Leaf v prodeji v ČR: exkluzivně v Pardubicích

Společnost AUTO IN se stává prvním certifikovaným prodejním a servisním místem pro elektromobily Nissan v České republice. Splnila tudíž velmi náročná kritéria týkající se nabídky 100% elektromobilu Nissan Leaf.

Elektromobil Nissan Leaf v České republice konečně v běžném prodeji. I když zatím jen exkluzivně v pardubickém dealerství Auto In
foto: Nissan

V areálu pardubického dealerství je nově nainstalována výkonná rychlodobíjecí stanice, která je bezplatně k dispozici také pro veřejnost.

„Jsme hrdí na to, že jsme se stali prvním prodejcem vozu Nissan Leaf v České republice. Leaf je vozem nejen pro běžného zákazníka a pro rodinu, ale i výbornou volbou pro firmy. Unikátní elektromobil Leaf prodává v ČR, Maďarsku, Polsku a na Slovensku vždy jeden dealer a my si důvěry automobilky Nissan nesmírně vážíme,“ říká ředitel AUTO IN Ing. Miloš Pavlíček.

Novinka na českém trhu je zcela ojedinělým vozem a nejprodávanějším elektromobilem současnosti. Celosvětově se počet prodaných vozů blíží k 100 tisícům.

AUTO IN v moderním prostředí nově otevřeného autosalonu v Pardubicích poskytuje vedle nákupu a servisu vozů také mnoho doplňkových služeb.

Například prodej originálních náhradních dílů a příslušenství, zapůjčení náhradního vozu po dobu opravy, výběr nejvýhodnějšího financování a sjednání povinného i havarijního pojištění, výkup staršího vozu na protiúčet atd.

tisková zpráva

37 Comments on “Elektromobil Nissan Leaf v prodeji v ČR: exkluzivně v Pardubicích”

  1. Realita u AUTO-IN
    Bylo

    Realita u AUTO-IN

    Bylo celkem úsměvné, že testovací jízdu jsem měl týden
    předem domluvenou – několikrát mě žádali o potvrzení a při mém příjezdu
    zjistili, že ho nenabili a auto umožňovalo dojezd cca 30km…..

    Každopádně prodejce o tom autě nic neví, krom údajů z reklamního letáku,
    tzn nedozvěděl jsem se nic.

    1. Náklady na elektřinu pro
      Náklady na elektřinu pro elektromobil po 250 000 kilometrech jsou asi 125 000 Kč. Když budeš mít vlastní elektrárnu, tak žádné náklady.
      Náklady za benzín u průměrného „benzíňáku“ se spotřebou 7 litrů jsou něco přes 600 tisíc (při současných cenách) 😉
      K tomu si připočítej vyšší povinné ručení, ekodaň, výměny olejů rozvodů, častější servis….

      Nevím, kolik stojí baterie do Leafu a jakou má životnost, ale řekl bych, že „benzíňák“ v konečném důsledku vyjde dráž.

      1. Přesně to je ta
        Přesně to je ta krátkozrakost lidí jezdících na fosílie. Mám na splátky C-Zero a počítla jsme při mém tarifu tep.čerpadla, že jsem za celý rok neprojel víc jak 8000Kč(18000km – max.0,45Kč/km-Zima v létě až o třetinu míň) – něco jsem měl i na veřejných zadarmo. Srovnatelné auto bych na splátky měl za asi 5500-6000 měsíčně, C-Zero za 9554. Rozdíl 3500-4000 měsíčně. první servis byl za 3600Kč(benzín tak 5-6tis.)
        Rozdíl jen na ročním průjezdu je cca. 28000Kč.(cca.2Kč/km benzín). Tzn. že zaplatím na elektru navíc max. 10.000 navíc za rok při tom 5letém průjezdu. Potom ale dalších cca. 8let oproti benzínu šetřím každoročně 28.000Kč tzn. 228.000-50.000(prvních 5 let ztráta) celkem tedy při provozu 250.000km a 13 let – 178.000 úspora. Baterie vydží na cca. 500tis.km. Takže by to mělo být úplně v pohodě. Musím běžet, jinak bych se tu rozepisoval víc.

        1. Dobře, souhlas.
          A teď mi

          Dobře, souhlas.
          A teď mi řekněte, jak je to pro nás, panelákové městské krysy, když mám nejbližší dobíjecí stanici 15 km od baráku na placeném parkovišti, neplacená v Brně není. Když nechám stát auto před barákem, po týdnu s ním ani na tu stanici nedojedu a nemám možnost jakékoliv zásuvky kdekoliv jinde.

          Ha, babo raď.

            1. mestsky urad dostane ziadost
              mestsky urad dostane ziadost na 400V /380V po starom/ na miesto. schvali ju. el. ju pridu zaviest. fungovalo by to ?

              tak ma tesco u nas zavedenu verejnu volnu 400V na parkovisku trochu opodial, lebo premaval miesto busu elektrovozikovlak po meste a sluzba ludu :-). A co sa stalo po 3 rokoch? EV sa ukazalo ako ohromne na prd a teraz jazdi po meste normalny minibus na naftu/cng. podotykam ze zadarmo. mesto to plati z dani. Chceli byt moderny, nadseny pre EV, aj koli prirode, sme mesto – rekreacna oblast s jazerami.

              Kde udelali soudruzi z vychodniho nemecka chybu ?

            2. Velice pěkné
              Velice pěkné napsáno,
              něco ti povím. Já mám ve svém okolí 4 benzinky.
              1 – 80 metrů
              2 – 150 metrů
              3 – 250 metrů
              4 – 300 metrů

              A k čemu mi jsou? Na prd.

              I když bych na elektromobil chtěl a že je to můj cíl, město mi nepovolí si postavít ani vlastní nabíječku na parkovišti, protože máme na sidlištích nedostatek parkovacích míst. A nejbližší možná garáž je 400 metrů od baráku = k ničemu.

              Takže i když na to mám a chtěl bych, nemám šanci.

              (život v paneláku mi vyhovuje, všechno mám po ruce a nemám čas, sílu ani chuť se starat o dům, pro dcerku je lepší být v lokalitě, kde je vše po ruce; to jenom pro ty, kteří by mě směřovali si koupit dům s garáží.)

              A podotýkám, že jenom v mém okolí, které znám (což není moc), je minimálně 5-10 lidí, kteří by do Elektromobilu šli, kdyby mohli dobýjet – jenom v našem bloku bydlí 4 taxikáři.

                1. Jsem čekal kdo se ozve :-D.
                  Jsem čekal kdo se ozve :-D. Vím, je to o životním stylu, ale nezlobte se na mě, to nezvládám. A platit za ni 1500Kč měsíčně, abych v zimě v dešti šel do nevyhřívané garáže, pěcha, na to jsme my podnikatelé moooc shnilý.

                2. To jako podnikatel
                  To jako podnikatel nemůžete nabíjet u vlastního podniku/provozovny?

                  Já mám garáže (žádnou nevlastním ani nemám pronajatou) nejblíže 800m po cestě a 600m zkratkou pěšky a uvažuji o nějaké.

                3. Nemám provozovnu. Jako
                  Nemám provozovnu. Jako majitel autodopravy, kdy všechna vozidla jsou neustále v provozu provozovnu mám doma.

                  Je to o lidech. Mě nepřitahuje, když mi vyběhne, že musím někam hned jet a nejlépe už tam být, šmatlat půl kiláku (v mém případě bych musel běžet), abych si vzal elektromobil…

                4. No, zase škrábat čtvrt
                  No, zase škrábat čtvrt hodiny námrazu před barákem nebo odhazovat kila sněhu z kapoty může být méně pohodlné než si doma před odchodem pípnout a přijít do garáže za pět minut do suchého a vytopeného auta…

                5. Slyšel jsi někdy o
                  Slyšel jsi někdy o nezávislém topení na dálkové ovládání (v mém případě přes mobil?). Do půl hodiny mám mokrý skla a vevnitř jedu bez bundy ;-).

                  Ale to jde jenom u dieselu, u elektromobilu abych asi pohořel, já vím.

                6. U elektromobilu je to jaksi
                  U elektromobilu je to jaksi samozřejmost, že jo 😉

                7. U elektromobilu by jste
                  U elektromobilu by jste pohorel? Jak to? Cozpak ony nemaji na dalku zapinatelne topeni? 🙂

              1. Jiste, podle me i u tech
                Jiste, podle me i u tech panelaku a krytych garazi casem vzniknou zasuvky ci dobijeci stojany. Stejne jako ve Finsku/Norsku/atd. maji vyhrivani bloku motoru. Dojedou domu, zapoji kablik a na druhy den se nemusi bat ze by nenastartovali.

                Ale to je jeste budoucnost, a pokud se o to nikdo nepokusi, nikdy to nevznikne…

                1. Jakým způsobem je kolík
                  Jakým způsobem je kolík chráněný proti vytažení od cizí osoby?

                  U nás to takhle nikdy fungovat nemůže, pokud nebude zabezpečení kabelu, kolíku a skoro i auta…

                2. Bývá to chráněno proti
                  Bývá to chráněno proti vytažení různými dvířky atp.

                3. U většiny elektromoilů je
                  U většiny elektromoilů je zámek dobíjecího konektoru – při dobíjení a zamčení auta jej nelze vypojit.

                4. asi myslel vytažení
                  asi myslel vytažení opačného konce dobíjecího kabelu…

                5. Pro dobijeni se pouziva
                  Pro dobijeni se pouziva treba Mennekes konektor, ktery je uzamykatelny jak na strane vozidla, tak i na strane nabijecky.

                  U obycejne zasuvky to vsak nejde jednoduse zaridit, ale mozna by se dal prikoupi nejaky zamykaci mechanismus… ale to jen vymyslim blbosti 🙂

          1. Mám takový extrémní
            Mám takový extrémní příklad, kamarád začínal s elektro tak, že hodil „lano“ z 5. patra nabíjel uprostřed Prahy ve Štepánské. Pořád si to někdo fotil jako atrakci, ale fungovalo to, policajti občas kontrolovali jestli je to v pohode a když byl nějaký zavistivec co to odpojil, tak mu to I zapojili zpet. Druhy priklad u me kousek od baraku ma borec P106 myslím, že 3. nebo 4. patro to same a ještě má na prodlužce obrazek s bleskem jako upozornění. A funguje taky.
            Je to sice extrem, ale tak da se to nejak poresit. Blby je kdyz je mezi tím třeba 10-50m zeleně apod. to pak prostě nejde. Ale pokud má člověk možnost parkovat „pod“ oknem tak se tento extrem da aplikovat a jeste je možnost si zažádat o levnější proud pro elektromobil, myslím. Je to opravdu o tom jestli to jde nebo ne a ochotu neco tomu obětovat. Každopádně ta doba přichází a ceny se zlepšují a baterie taky. To s tou životností (500.000km) je tvrzení z PSA, ale mám to z druhé ruky, takže uvidíme.

          1. nevim jak u C-Zero, ale u
            nevim jak u C-Zero, ale u Tesly mate 8 let zaruku a neomezene ujetych km. Co jsem se docetl na forech, tak baterii testovali na 500.000 mil (myslim ze to byly mile, ale i kdyby km, tak je to furt dobre), takze si muzou dat zaruku na neomezene km. Nezapomente ze 800.000 km je jen 2000 nabijecich cyklu. U toho C-Zero to asi bude horsi, ale Vy jste chtel ukazat nejakou libovolnou baterii.

            Zrovna nedavno tu na Hybridu byl clanek o typkovi co uz najel s Teslou 80.000km za 10 mesicu a zatim zadny zretelny ubytek kapacity nepozoruje. A v jinem clanku zase byl uzivatel Nissanu Leaf co za dva roky najel 160.000 km a taky vicemene vpohode.

            1. hm, to je zaujimave, a bolo
              hm, to je zaujimave, a bolo to 500 000 km za 8r ? pri tesle zrejme funguje to co nefunguje inde, ktore je sposobene poddimenzovanim kapacity pre vybijanie, nabijanie a prevadzku.

              toto ukaze skutocne az cas. momentalne sa mi to nezda, mam privela zlych osobnych skusenosti a indicii.

      2. Nemám nič proti
        Nemám nič proti elektromobilom. Celkom im fandím. No pri zrovnávaní výhodnosti elektromobilu oproti autu na fosílne palivá je to ako v tých reklamách, kedy sa porovnáva neporovnateľné. Konkrétne. Mám Peugeot 508 SW od roku 2011. Doposiaľ som s ním najazdil 60.000 km s priemernou spotrebou 4.9 litov/100 km nafty( v zime 5,2 ). Pri cene nafty 1,33 EUR/liter ( normálna cena na Hypernove), sú náklady na 1 km = 6, 517 centov. Mimo mesta dokážem jazdiť so spotrebou 4,6 – 4,7 litrov/100 km. Na plnú nádrž urobím bez problémov 1 300 km.
        Myslím si, že Peugeot 508 je väčší a pohodlnejší ako Nissan Leaf. Asi máloktoré nové auto obdobnej veľkosti ako uvedený Nissan jazdí za 7 litrov. Pokiaľ viem, nové autá bežne dokážu jazdiť pod 5 litrov ( a to nie len nafta, ale aj benzín).

Napsat komentář