Elektromobil Citroën C-Zero zlevní o téměř 200 000 Kč

Petr Soukup - 02 Únor 2012

Všem škarohlídům, kteří nevěří v razantní snížení cen , včera vyslal jasnou zprávu. Vozy vyrobené od dubna letošního roku budou dostupné ve dvou výbavách, což pomohlo k opravdu výrazné redukci prodejní ceny.Citroën C-Zero

Citroën C-Zero poblíž Milovic
foto: Hybrid.cz

První stupeň výbavy vyjde nové majitele namísto současných 739 900 Kč bez DPH na 551.800 Kč, tedy o 189 tisíc méně! Za dražší verzi si potom zákazník 41 tisíc připlatí. Ačkoli zatím není jasné, jak se budou obě úrovně výbavy lišit, dá se předpokládat, že dražší verze poskytne stejný komfort, jako jsme byli zvyklí z minulosti. Sleva mezi srovnatelnými verzemi je tedy 148 000 Kč, což je opravdu výrazný skok.

Citroën C-Zero si v ČR pořídilo již několik českých firmem, jako např. , LeasPlan, , , , Magistrát hl. m. Prahy, Praha 5 a další. Mezi jeho majiteli jsou ale i soukromé osoby. Celkem bylo v ČR loni prodáno 13 těchto .

Jak se zdá, konkurence zdravě funguje. Zatímco v minulém roce bylo C-Zero jediným „plnokrevným“ komerčně dostupným elektromobilem na našem trhu, letošní příchod do showroomů míchá s kartami na trhu již teď.

tisková zpráva Citroën
Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Kolem 660 000 pro lidi,kteří nemají možnost odečtu,tedy pro zaměstnance-rodiny s dětmi je to strašná cena,kdy logan koupím za 200 000 a zbytek je na benzín,nehledě na nabíjení u paneláku na např.Jižním Městě?Nebo při každém dobíjení čekat u vzdálené dobíjecí stanice,například v pátek před odjezdem na chalupu?Ještě navrch mimo vůz?Ne...to si někdo dělá legraci.A cena starších elektromobilů je snad ještě vyšší,protože jejich majitelé si jich cení takovým způsobem,jako by byly ze zlata.Chtěl jsem elektromobil,ale pseudonestor českého elektromobilismu,nějaký Vegr,je tak arogantní a namyšlený člověk,že on a ceny elektromobilů mě odradily na tolik,že jsem si koupil za 130 000 přepychového ojetého rodinného focuse kombi na naftu.Zbyde mi na ní víc než 500 000.A pro zastánce bezporuchovosti elektromobilů-je bezporuchový,v řádu let měním olej a filtry,což není žádná strašlivá položka,jakou rádi argumentují příznivci elektromobilů...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jo samozřejmě máte pravdu , ale každý používá auto jinak.

Uvedu příklad , člověk najede 30 tis km ročně a el. mobil s dojezdem mu stačí. Konvenční zánovní auto stoji 250 tis. zánovní el. mobil například citroen C se dá sehnat zhruba za 410 tisíc. Rozdíl asi 160 tisíc /cca. Náklady na palivo jsou v prvním případě 42 tisíc ročně v druhém 9 rozdíl 33 tisíc návratnost 5 let. Servis bude taky levnější. Pokud baterie vydrží 10 let majitel vydělá asi 160 tisíc. Je to sice jen 2700 kč měsíčně, ale zisk tam je a to i u dnešních poměrně vysokých cen el. mobilů za 4 roky se bude investice vracet rychleji. Počítáno proti vozu na LPG. Jak říkám někdo na tom může vydělat i dnes a těch lidí bude přibývat.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Řada našich členů si již toto auto zakoupila. Máme zajímavou cenovou nabídku.
elektromobily-os.cz

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Je to sice zajímavý, ale stále je to hodně. Takovédle pidi-auto by mělo stát maximálně polovinu tj. 200 tisíc

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

200 tis. stoji podobne auto se spalovacim motorem, kdyz vezmes ze na provozu takoveho auto za dobu zivotnosti usetris tak 200 tis. (a mozna vic jestli ropa pujde stale nahoru) tak pri cene 400 tis. uz je to zajimave.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

1) 551 není 400.
2) Za 200 seženu i auto, co uveze 5 lidí a dojede až do Chorvatska k moři.
3) Spalovací motor je konstrukčně mnohem složitější, než elektromotor, takže bych rád věděl, kde je ten cenový rozdíl 350-550 schovaný - v baterkách? Někde někdo něco plácal o vývojových a homologačních nákladech - ty by snad pro velkou automobilku s úmyslem prosadit se na trhu neměly být problém ...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Presne tak. Za 200 je auto s motorem. Vyhodim-li motor z auta, tak coz je dle prodejcu to nejdulezitejsi a nejdrazsi v aute, dostanu se na cenu karoserie cca 100tis. Pak mi vychazi, ze baterky a elektromotor stoji jako 450tis???

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Konečně je to auto za cenu, kdy už začíná být zajímavé. *jde se objednat na zkušební jízdu*

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

zajímavá cena za třičtvrtě milionu s daní?sranda ne?co na to chocholoušek?zřejmě pro milionáře,který si to koupí,protože je to "eko" a uklidní to jeho svědomí ve směru "já dělám vše pro ekologii a mám elektromobil" a bude to stát v garáži a nadále bude jezdit firemním superbem se šestiválcovým naftovým ekomotorem.takovéhle články o výhodnosti,levném provozu a ekologičnosti jsou totální výmysl,elektromobil je plný jedů a srágor v bateriích,olova nebo lithia,které se těží v jižní americe,je jedovaté a uchovává se v petroleji,vozí se na lodích,které jsou na naftu a zamořují vzduch víc,než všechny auta na světě dohromady.lidská populace jde směrem k záhubě bez elektromobilů,nebo s nimi...rakety,jaderné zbraně zbraně,tanky,pralesy,pesticidy,herbicidy,barviva,náhražky...


Autonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilNabíječky elektromobilů Circontrol