Elektrické Ferrari nikdy neuděláme, říká šéf automobilky

Jan Horčík - 16 Srpen 2011

Magazín Engadget měl možnost se krátce zeptat šéfa automobilky , Luca di Montezemolo, na budoucnost pohonů u jeho aut. Montezemolo konstatoval, že se rozhodně nikdy nedočkáme elektrického Ferrari, protože nepovažuje za správný směr vývoje.Ferrari 599 GTB hybrid

Ferrari 599 Hybrid se poprvé vynořilo na autosalonu v Ženevě v roce 2010
foto: Ferrari

Na druhou stranu Montezemolo také dodal, že Ferrari velmi tvrdě pracuje na . "To by měla být budoucnost," řekl doslova. Doufá, že už během několika následujících let uvidíme první plody této práce.

Nezapomněl také zmínit, že už poslední verze Ferrari FF zlepšila spotřebu paliva o 30 %. Zároveň je nutné mít na paměti, že jde pouze o osobní názor současného šéfa Ferrari. V budoucnu přijdou jiní, kteří možná budou mít na a čistě elektrický pohon názor úplně odlišný.

Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Také bych řekl, že to nakonec bude jinak. Hybridy jsou jenom taková přechodná záležitost. CNG je neperspektivní vzhledem k ceně (pokud se nevyřeší výroba třeba z bioplynu), LPG už vůbec ne, to je zase z ropy, no a pak už je tady jenom vodík + palivové články, nebo baterie.
P.S. Nevíte někdo, jak je to se škodlivostí elektromagnetického pole a s odstíněním elektromobilů? Prý jsou všichni strojvůdci elektrických lokomotiv po několika letech holohlaví, zhoršuje se jim dlouhodobě také tvorba leukocytů a krevních destiček. Případně trpí ještě dalšími chorobami z povolání.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

I kdyby to byla pravda, tak řidič elektromobilu má ve vozidle elektroniku o výkonu tak 1% elektrické lokomotivy a nemá nad hlavou vedení několika tisíc voltů.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nevíte o nějaké studii? Porovnání výkonů, odstínění ap. Prý to vedení není tak nebezpečné, protože oni jsou vlastně v elektromagnetickém tunelu, nebezpečné jsou prý hlavně siločáry, které jdou kolmo, nebo točivé pole, tj. od elektromotorů.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Take musim konstatovat nikdy nerikej nikdy .Ferrari patri k velmi žiznivym sportákum v top gear delali test na dráze a žiznivka zastavila mezi prvnimi vychazela jim spotreba kolem 160l/100.Audi dopadlo s Poršakem nejlepe.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

- pocitac nebude nikdy potrebovat viac ako 640kB RAM, Bill Gates

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nikdy neříkej nikdy ...


Autonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilNabíječky elektromobilů Circontrol
O ČEM SE PRÁVĚ DISKUTUJE?